beta rr 06-lätt mc

Twostrokeriders egna bytesavdelning.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

beta rr 06-lätt mc

Inlägg av Alyzzzer »

Hej!


byter betan mot lätt mc. här är info om den.
http://www.twostrokerider.se/kop-och-sa ... ta-rr-06-/

lätta mcn vill jag helst ska vara enktm exc 125 med sm däck.
Kan lägga pengar i mellan!

säljer för rätt bud också.

mvh Alyzzer
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Ingen lär vilka byta bara så du vet, dells för att man förmodligen inte vill gå tillbaka till moppe när man haft en 125, och dels för att det skiljer typ 20 k i prisklass mellan dessa olika hojar..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

Persson97 skrev:Ingen lär vilka byta bara så du vet, dells för att man förmodligen inte vill gå tillbaka till moppe när man haft en 125, och dels för att det skiljer typ 20 k i prisklass mellan dessa olika hojar..
haha jag vet du! men vill ändå lägga upp han här innan blocket.
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Inget fel, att sälja den här lär vara lätt, men byta mot 125, nja ;)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

Persson97 skrev:Inget fel, att sälja den här lär vara lätt, men byta mot 125, nja ;)
jo du har rätt... slänger upp han på blocket nu.

svårt att välja lätt mc.... haha. husaberg, husqvarna, ktm.. pheww. så jävla dyrt också! måste jobba hela sommaren:)
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Dt brukar det finnas några stycken för en hyfsad prislapp om du skulle vara sugen på det, gasgas är ju riktigt fina med annars :)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

Persson97 skrev:Dt brukar det finnas några stycken för en hyfsad prislapp om du skulle vara sugen på det, gasgas är ju riktigt fina med annars :)
jag vill helst ha lite liv i maskinen... så venne om dt är rätt val för mig. har inte hört mycket från gasgas... e de något att ha?
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

jodå, gasgas är fina maskiner, är det fart du är ute efter så ska du dock ha en Aprillia sporthoj bra kvalle där med.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
tele444
Elmoped
Inlägg: 45
Blev medlem: 9 januari 2014, 06:29
Ort: Jönköping

Inlägg av tele444 »

Cagiva 125, ktm exc, tvåtaktarna är väl dom rappaste men kostar lite mer. Skaffade själv en helt ny Derbi Senda 125cc fyrtakt för 13000kr. Gått 150mil nu och inga problem än så länge.
Derbi Senda baja 125a -> projekt:http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=58881
125cc
mikuni vm 20mm
limited edition gaffel, dubbla bromskivor
BILTEMA ljuddämpare
15/50 org->14-48
Wheeliemeters-50m
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

nah jag är ute efter en med goda stunt egenskaper!
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Alyzzzer skrev:nah jag är ute efter en med goda stunt egenskaper!
Dt.
Edit: Duke ska tydligen vara vetiga till stunt, dock ingen hoj jag skulle rekomendera, kör på en dt.
Senast redigerad av Persson97 den 9 februari 2014, 20:10, redigerad totalt 1 gånger.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Alyzzzer skrev:nah jag är ute efter en med goda stunt egenskaper!
Då ska du inte ha nån 2t med enduromotor, dom är ettriga som fan och inget man smyger med. Fyrtakt eller typ dt eller liknande är bättre isf.......
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

alla säger ju att de ska va tvåtakt på såhär lätta saker men aja. såg nån som körde duke... han tyckte tydligen den va riktigt slö! kan man göra något som gör duke piggare? typ nytt rör?

det finns ju en grym kille på duke dock! men han har väll fixat till den rejält!
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

En allt för pigg hoj är inget att hurra över till stunt.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

bensinskalle skrev:
Alyzzzer skrev:nah jag är ute efter en med goda stunt egenskaper!
Då ska du inte ha nån 2t med enduromotor, dom är ettriga som fan och inget man smyger med. Fyrtakt eller typ dt eller liknande är bättre isf.......
Finns en kille i Gävle som är satans grym på sin EXC, kan smyga runt på tomgången klockan tolv och shit, allt handlar skicklighet trots allt.
Alyzzzer skrev:alla säger ju att de ska va tvåtakt på såhär lätta saker men aja. såg nån som körde duke... han tyckte tydligen den va riktigt slö! kan man göra något som gör duke piggare? typ nytt rör?

det finns ju en grym kille på duke dock! men han har väll fixat till den rejält!
Tvåtakt is the shit när det kommer till fart, kraft och skojhetsfaktor, men till stunt får du andra kriterier, det går utmärkt att stunta med en tvåtaktare, men en fyrtaktare är lugnarei registret och antagligen mer förlåtande vid misstag.
Duke ÄR slö, den blir knappast piggare av ett nytt rör, kanske känns piggare i och med att den låter mer och man tror mer händer vid gaspådrag.

Som sagt, skills, folk kan jonglera runt på en sporthoj med 160 hästar lika lätt som vissa kan på en moped.
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

denna snubbe menade jag!

http://www.youtube.com/watch?v=hNAt0vi6wzw

sen denna med exc som är grym!

http://www.youtube.com/watch?v=QKPn8Fwav-E
Skriv svar