Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo
Tack alltihop!tetesnubben skrev:Jävlar fint följer såklart!
Det är ltt va? Funderar på att köpa en 945 ltt till sommarn då körkortet kommer därefter.. Men hur är motorn? Och hur är den efter de saker du tänkt trimma den med? Hk och Nm efter trimningen?
Oj jäklar Hur mycket kommer allt motor jobb kosta på ett ungefär? Och är det en värd bil att skaffa?mickeidiket skrev:Tack alltihop!tetesnubben skrev:Jävlar fint följer såklart!
Det är ltt va? Funderar på att köpa en 945 ltt till sommarn då körkortet kommer därefter.. Men hur är motorn? Och hur är den efter de saker du tänkt trimma den med? Hk och Nm efter trimningen?
Org ltt har 134hk, Och jag hade tänkt mig runt 300häst, och Nm vet jag inte riktigt vad den hamnar på.
Motor grejer är uppe i 5800 och det är Intercooler,turbo,fuelrail, Dump, Spridare... och det är massor mer som ska handlas.tetesnubben skrev:Oj jäklar Hur mycket kommer allt motor jobb kosta på ett ungefär? Och är det en värd bil att skaffa?mickeidiket skrev:Tack alltihop!tetesnubben skrev:Jävlar fint följer såklart!
Det är ltt va? Funderar på att köpa en 945 ltt till sommarn då körkortet kommer därefter.. Men hur är motorn? Och hur är den efter de saker du tänkt trimma den med? Hk och Nm efter trimningen?
Org ltt har 134hk, Och jag hade tänkt mig runt 300häst, och Nm vet jag inte riktigt vad den hamnar på.
Jo den ska besiktigas, kommer köra med org grenrör så den inte drar allt för mkt uppmärksamhet till sig, oh ev ställa ner laddet lite.Axel skrev:Härligt! Synd bara att 945 är så tråkiga att svänga med
Min svåger har gjort nästan samma grej fast han har väl närmre 400hp, o han fittar med besiktningen just nu. Har du tänkt besiktiga eller vad är tanken?
tror dock han fått igenom den nu, han hade tur med besiktningsmannen
JA LANGA HIT MED DEMmickeidiket skrev:Någon som vill ha en uppdatering?