minderårig på cdon

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket
Inlägg: 973
Blev medlem: 23 april 2012, 19:50
Ort: Finland

minderårig på cdon

Inlägg av NOName? »

kan man registrera sig med falsk ålder på cdon utan att det blir något krångel? skulle behöva handla lite julklappar då mamma och pappa är bortresta och kommer hem på fredag. är 16 men man måste va 18...
bonnaracing
Svårstartad skrothög
Inlägg: 326
Blev medlem: 27 april 2012, 19:14

Inlägg av bonnaracing »

hur ska du betala?
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket
Inlägg: 973
Blev medlem: 23 april 2012, 19:50
Ort: Finland

Inlägg av NOName? »

tänkte inte på det :/ går vell inte med postförskott
Användarens profilbild
alb1n
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 596
Blev medlem: 1 augusti 2012, 17:59

Inlägg av alb1n »

beställde nyss bf4, men behövde morsans personnummer och fick betala med faktura :?
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Jag har beställt från CDON flera gånger som minderårig. Välj postförskott så är det bara att gå och hämta ut det sen.
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen
Inlägg: 933
Blev medlem: 28 augusti 2012, 19:20
Ort: Horred

Inlägg av Asddfgf4 »

beställer du via postförskott så måste du ange ditt riktiga namn och personnummer, annars kommer du inte kunna hämta ut det. Hos mig lämnar man sitt leg till posten, så skriver dom in namn+personnummer, och stämmer dom får du paketet, stämmer det inte kan du inte hämta ut det och får betala frakten+böter för att skicka tbx paketet.
Bild
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket
Inlägg: 973
Blev medlem: 23 april 2012, 19:50
Ort: Finland

Inlägg av NOName? »

har beställt mopeddelar på faktura förr, då sa jag bara mitt namn och någon kod jag fick skickad till mig så var de bara betala och ta paketet, men kan de vara annat då det är åldersgräns?
Skriv svar