Mår piss

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Addeboi
Elmoped
Inlägg: 2
Blev medlem: 31 augusti 2013, 19:20

Mår piss

Inlägg av Addeboi »

Tjena, är snart 16 år, senaste månaderna har mitt liv bara gått nedför, börjat med snus, alkohol, protein pulver, ca 4 koppar kaffe per dag, ca 2 liter energi dryck i veckan, börjar få negativ attityd mot lärare, skolkar (Helt enkelt orkar inte gå upp på morgonen), blir bara värre och värre i skolan. Vet inte riktigt hur jag ska få kontroll igen, märkt att jag sover bara 6 - 8 per natt, kollat att en vuxen ska sova minst 8 timmar per natt, jag har försökt lägga mig tidigare, men somnar inte helt enkelt, kan ligga 2 timmar innan jag somnar, går upp 6 när jag ska till skolan, när jag väljer att inte gå, lägger jag mig samma tid, så sover har otroliga 12 timmar :o ändå får jag kämpa mig upp efter det, märkt att mina ögon är blod sprängda dygnet runt nu för tiden, tror allt började med att jag ville ha stunt moppe, lyckades tjata till mig den (jag betalade allt osv) men fick ej trimma, fick tjatat till mig 70cc, osv för att dra upp den lättare, nu får jag trimma den så mycket jag har råd med. Har ca 9k på kontot, vill hemskt gärna köpa en 250cc X-Moto för 7 tusen på blocket, men dom är helt emot det, om den var försäkrad skulle jag fått :roll: , jag säger att min slider räknas som lätt mc, och är moped försäkrad så försäkringen är inte giltig, han ba ne men om du råkar skada någon ser dom iallafall att den är försäkrad :roll: :roll: :roll: , om du skadar någon allvarligt kan du bli skyldig miljoner. Jag sa aah men ska jag ha en 250 som är försäkrad och så, kostar den ju 20k, så om inte du vill hosta upp 11k så är det ju lika bra att bara köpa den för 7k? Farsan är ba helt dum i huvet.
Jag har ett sparkonto x antal pengar på, jag sa att om jag råkar skada en bil eller så, tar du bara pengarna där ifrån. Han ba ne dom ska du ha när du flyttar hemifrån. Fattar verkligen inte vad hans problem är, jag betalar ju allting själv, osv.
Användarens profilbild
oggew2
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 524
Blev medlem: 18 augusti 2013, 16:09
Ort: Stockholm

Inlägg av oggew2 »

Först, försök sluta dricka kaffe och energidryck helt för man bli pigg dygnet runt av sånt, även fast man är seg på morgonen, hitta nåt nytt sätt att vakna på, dra en dusch på varmaste, dra en runk, vetefan hitta på nåt bara, sen ligg inte med luren på natten brukar jag göra då somnar man aldrig :cry:, typ läs en bok tills du däckar även fast man inte brukar läsa... Om du läser somnar du tidigt å då slipper du trycka massa kaffe å skit, sen moppen vet jag inte hur du ska lösa med men kanske blir lättare å tänka när du inte går på koffein
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

dricker minst 2 koppar kaffe om dagen, snusat i 2 år, aldrig fått trimma (gjorde det lite ändå) har en enduro, aldrig fått framföra den på väg, sover extremt dåligt, därav kommer man med som ett lik till skolan, käkar för lite, tränar mycket. gör dåligt ifrån mig på läxor/prov.

sluta tyck synd om dig och sluta klaga.

har du precis börjat snusa?
-sluta, du är ändå inte beroende..

dricker mycket energidryck o kaffe?
-trappa ner, då kommer du förmodligen sova bättre med.

sover dåligt?
-lägg dig i tid och vila iallafall, det hjälper.

får inte köra cross?
-du är 16, hur många av din kompisar kör cross?

dålig attityd?
-ändra på det
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Persson97 skrev:dricker minst 2 koppar kaffe om dagen, snusat i 2 år, aldrig fått trimma (gjorde det lite ändå) har en enduro, aldrig fått framföra den på väg, sover extremt dåligt, därav kommer man med som ett lik till skolan, käkar för lite, tränar mycket. gör dåligt ifrån mig på läxor/prov.

sluta tyck synd om dig och sluta klaga.

har du precis börjat snusa?
-sluta, du är ändå inte beroende..

dricker mycket energidryck o kaffe?
-trappa ner, då kommer du förmodligen sova bättre med.

sover dåligt?
-lägg dig i tid och vila iallafall, det hjälper.

får inte köra cross?
-du är 16, hur många av din kompisar kör cross?

dålig attityd?
-ändra på det
what he said.

lägga dina besparingar på en skit cross, smart du verkar..
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Addeboi
Elmoped
Inlägg: 2
Blev medlem: 31 augusti 2013, 19:20

Inlägg av Addeboi »

Persson97 skrev: har du precis börjat snusa?
-sluta, du är ändå inte beroende..

dricker mycket energidryck o kaffe?
-trappa ner, då kommer du förmodligen sova bättre med.

sover dåligt?
-lägg dig i tid och vila iallafall, det hjälper.

får inte köra cross?
-du är 16, hur många av din kompisar kör cross?

dålig attityd?
-ändra på det
Har snusat ca ett halvår, blir kallsvettig utan, försökt trappa ner på koffein, har likadana sov-rutiner, 2 av mina polare kör 250.
Användarens profilbild
draken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 546
Blev medlem: 29 oktober 2012, 12:02

Inlägg av draken »

fortsätt snusa, skit i energydrycken o drick mjölk ist. det gör jag!
sen kan du be dina föräldrar att ta mobilen o datan på kvällen så du blir utråkad o somnar ist för att sitta me dom hela nattne.. man ska igentligen stänga av allt 2h innan man ska sova för att kunna sova bra. nånting me focus o den skite men de vette ja fan.. gört ialf!
du kan ju börja träna också så du är lite slut på kvällarna o somnar lättare?
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

din farsa har väl ändå inget problem, det är hos dig problemet sitter. Ta inte dehär på fel sätt nu, men så är det. så länge du inte är myndig så ska du lyssna på dina föräldrar och göra som dom säger, sålänge dom håller sig inom lagens gränsar förståss. samma sak gäller även om du är myndig, men fortfarande bor hemma. följer du inte det dom säger så kan dom kasta ut dig på gatan samma dag.

varför ska han hosta upp massa pengar bara för att du vill ha en 250cc? och varför blir du arg när han säger nej? det kallas att vara bortskämd. självklart har du rätt att ifrågasätta dina föräldrars beslut, men ta det då med dom, och inte på ett mopedforum. du får redan köra trimmat, varför ska du då ha en 250 att åka med på vägarna? var nöjd med det du har, och när du blir vuxen och flyttar hemifrån får du väl skaffa en då, men då ska du se att det finns mycket som pengarna ska räcka till varje månad.

varför dricker du proteinpulver? tränar du mycket? proteinpulver dricker man endast om man vill bygga snabb muskelmassa genom hård träning, vilket iofs är onödigt om man äter rätt (proteinpulvret). varför snusar du? kostar bara pengar, ger inget tillbaka. om du vill ändra ditt liv så börja med att skippa snuset och mycket av koffeinet. du kommer må betydligt bättre och kunna sova betydligt bättre.

för mycket sömn är inte heller bra, då det sabbar rutiner, dygnsrytm. 8 timmar sömn är mer ett riktmärke, olika personer behöver olika mycket sömn. jag klarar mig galant på 6h, vissa behöver mindst 8h, och ibland betydligt mer på helgerna för att hämta sig.

pengarna som dina föräldrar har stoppat undan till dig ska du absolut inte använda till fordon, fordonsskador osv. du ska se att de pengar dom har sparat kommer behövas vid körkort och bilköp. du tycker kanske det är fånigt "jag har ju moppen jag kan sälja" javisst, och få kanske 10 000kr? räcker kanske till körkort för genomsnittsmänniskan, men det blir inget över till någon bil.

attityden är något du måste jobba på. du ska se att den kommer förbättras avsevärt om du får in rutinerna, slutar med snus etc. strunta för guds skull inte i skolan, det kommer att slå tillbaka på dig. du kanske inte tror det, men du kommer tex inte kunna välja fritt vilken linje du vill gå på gymnasiet. "jag tar väl bara nån linje jag kommer in på, eller så läser jag iv" Visst, många gör så, men fråga dig själv: Vill jag jobba som städerska? Vill jag gå IV 1 år och slösa bort ca 250 000kr i lön? vad vill jag egentligen? du känar väldigt mycket på att engagera dig i skolan. du behöver inte ha mvg i alla ämnen (eller A som det heter nu?), huvudsaken är att du är nöjd med dina resultat och bygger vidare på det med en utbildning som leder till ett jobb du trivs med.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

va ute och rör på dig mer för att komma bort från tröttheten.
Det där med att en vuxen ska sova minst 8 timmar är också lite defust.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
MisterDT50R
Kinaraket
Inlägg: 1017
Blev medlem: 4 oktober 2012, 22:55

Inlägg av MisterDT50R »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ[/youtube]

Ditt "Sömnproblem" låter som mycket sömn för mig, det där med 8 timmar stämmer att det är rekommenderat, men jag tror att dom flesta sover under 6 timmar per natt i snitt
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

[quote="MisterDT50R"][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ[/youtube]

hahahahahahah +1

nej men det låter mest som om du bara behöver rycka upp dig! har det hänt något mer än att du inte får köpa en 250? Vill du verkligen ha en 250 kan du väl sälja moppen kanske? då kanske de tycker det är okej...
Användarens profilbild
Akki
Svårstartad skrothög
Inlägg: 250
Blev medlem: 22 december 2012, 11:48
Ort: Skåne

Inlägg av Akki »

MisterDT50R skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ[/youtube]

Ditt "Sömnproblem" låter som mycket sömn för mig, det där med 8 timmar stämmer att det är rekommenderat, men jag tror att dom flesta sover under 6 timmar per natt i snitt

hahahahahaha fan va skön "motivation" video! :D
Ta en titt på denna pärla ifall ni är Neoshomos som jag <3

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... highlight=

Dracfac projekt!

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=52059
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Addeboi skrev:
Persson97 skrev: har du precis börjat snusa?
-sluta, du är ändå inte beroende..

dricker mycket energidryck o kaffe?
-trappa ner, då kommer du förmodligen sova bättre med.

sover dåligt?
-lägg dig i tid och vila iallafall, det hjälper.

får inte köra cross?
-du är 16, hur många av din kompisar kör cross?

dålig attityd?
-ändra på det
Har snusat ca ett halvår, blir kallsvettig utan, försökt trappa ner på koffein, har likadana sov-rutiner, 2 av mina polare kör 250.

det du snusat på det halv året gör jag på en vecka så sluta gråt.

va lite vuxen å skärp dig! samt varför allt detta tyck synd om mig??? det har ju inget med att din pappa inte låter dig köra 250cross

har du ite kört cross innan så är 250 det sämsta du kan börja med.. å om du vill köra en motorcykel som är till att tävla för på almän väg å din pappa säger nej så är det tyvärr inte fel på din pappa utan snarare dig. just saying.

va glad att din pappa säger nej.. då vet du att du har en pappa med det som kallas förstånd och omsårg.

om du kör på någon å den skadas illa eller dör så snackar vi 300,000kr i skadestånd i vissa fall så tvek att du har så mycket pengar på ditt konto.

MVH Toggelinio
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

du verkar ju veta allt du gör fel/tokigt osv, så ta en sak i taget.
men vill du inte ändra på dig så kommer det häller inte att gå.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

Gör så här med sömnproblemen, dygna varannan natt och sov varannan, då sover du asbra!
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

rärox skrev:Gör så här med sömnproblemen, dygna varannan natt och sov varannan, då sover du asbra!
sämsta förslaget jag hört räkost..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street
Inlägg: 3838
Blev medlem: 24 juli 2010, 12:45
Ort: Alingsås

Re: Mår piss

Inlägg av CaToXXo »

Jag fattar verkligen inte hur fan ungdomar tänker nuförtiden.

Du dricker mycket energidryck och snusar. Jaha, sluta med det då, vafan är problemet?
Negativ attityd. Jaha, vem ska ändra på det då? Tyvärr, det är bara du som kan det.

Kan du ligga vaken i 2 timmar varje kväll? Wow. Jag lägger mig runt 10-11 varje kväll, somnar runt 3-4 på nätterna, och går upp klockan 06:30 till skolan. Sover ut på helgerna. Och nej, jag grejar inte med något på nätterna, jag kan helt enkelt bara inte slappna av, det går inte förrens jag somnar av ren utmattning.

Att du säger att du är trött efter att ha sovit 12 timmar, och dessutom verkar chockad över det, är ju riktigt skrattretande. Då har du helt enkelt sovit för mycket. Svårare än så är det inte.
Addeboi skrev:Farsan är ba helt dum i huvet.
Fattar verkligen inte vad hans problem är.
Ditt bortskämda jävla kräk. Att du säger sådär om din far, endast för att han inte vill att du ska köra runt på en cross på vägarna och riskera flera hundra tusen kronor i skadestånd, och människors liv.

Du har inte ett sparkonto för att köpa en cross eller betala skadestånd till personer som får sitta i rullstol resten av sitt liv, för att du ville leka.

Var glad att du har en farsa istället, alla har inte den turen...

potog skrev: om du kör på någon å den skadas illa eller dör så snackar vi 300,000kr i skadestånd i vissa fall
Det kan bli att handla om miljonbelopp.


För övrigt instämmer jag med de flesta ovanstående kommentarer.

PS: Xmotos 250cc är rena skiten. DS
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
joar
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 659
Blev medlem: 14 juli 2011, 06:36

Inlägg av joar »

Haha herre gud. Väx upp och lär dig att man inte kan få allt man vill ha, de som alla andra lärde sig när de var småbarn.
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

Persson97 skrev:
rärox skrev:Gör så här med sömnproblemen, dygna varannan natt och sov varannan, då sover du asbra!
sämsta förslaget jag hört räkost..
Fungerar perfekt för mig, men alla är ju olika!
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

rärox skrev:
Persson97 skrev:
rärox skrev:Gör så här med sömnproblemen, dygna varannan natt och sov varannan, då sover du asbra!
sämsta förslaget jag hört räkost..
Fungerar perfekt för mig, men alla är ju olika!
då missar du ju hälften av all sömn varannan dag?
borde vara lika dåligt som att bara sova hälften så dåligt som man ska varje natt..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

Persson97 skrev:
rärox skrev:
Persson97 skrev: sämsta förslaget jag hört räkost..
Fungerar perfekt för mig, men alla är ju olika!
då missar du ju hälften av all sömn varannan dag?
borde vara lika dåligt som att bara sova hälften så dåligt som man ska varje natt..
Grejen är att man går och lägger sig tidigt nästa dag, då känner man sig mer utvilad, i alla fall jag, men jag är väl konstig.
Användarens profilbild
illegalJocke
Elmoped
Inlägg: 104
Blev medlem: 27 mars 2010, 21:15
Ort: Mariestad

Inlägg av illegalJocke »

Bild bara ja som kände såhär ? addeboi lyssna på va de andra har skrivit så lovar ja dig, så kommer de gå mycket bättre! :)
Senast redigerad av illegalJocke den 18 november 2013, 23:23, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Ska funka as bra i teorin de som rärox säger, sover du kanske 6h per natt i vanliga fall. Sedan när du dygnar så sover du från 18.00 till 06.30 då har du sovit 12.5h. Alltså lite mer än 6h per natt.

Sen om de funkar i praktiken de är nog olika från person till person.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

MrAndersson skrev:Ska funka as bra i teorin de som rärox säger, sover du kanske 6h per natt i vanliga fall. Sedan när du dygnar så sover du från 18.00 till 06.30 då har du sovit 12.5h. Alltså lite mer än 6h per natt.

Sen om de funkar i praktiken de är nog olika från person till person.
kan nog stämma, fungerar utmärkt för mig om jag vill se ut och uppföra mig som en zombie.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

Persson97 skrev:
MrAndersson skrev:Ska funka as bra i teorin de som rärox säger, sover du kanske 6h per natt i vanliga fall. Sedan när du dygnar så sover du från 18.00 till 06.30 då har du sovit 12.5h. Alltså lite mer än 6h per natt.

Sen om de funkar i praktiken de är nog olika från person till person.
kan nog stämma, fungerar utmärkt för mig om jag vill se ut och uppföra mig som en zombie.
En anledning till att det funkar så bra för mig dom dagar jag dygnat så är jag väldigt "speedad" när jag är riktigt trött, så då springer jag rynt som en jävla idiot och på så sätt så håller jag mig vaken. Men som Andersson sa så är det ju från person till person.
furiapojken04
Elmoped
Inlägg: 34
Blev medlem: 7 november 2013, 08:42
Ort: ROSERSBERG

Inlägg av furiapojken04 »

hahahah persson 97! kärlek och respekt! :D
Användarens profilbild
lasshe
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 394
Blev medlem: 3 mars 2013, 11:29
Ort: Köping

Inlägg av lasshe »

har mått så i 2 år lär dig leva mä de eller ta tag i de :)
Användarens profilbild
Akki
Svårstartad skrothög
Inlägg: 250
Blev medlem: 22 december 2012, 11:48
Ort: Skåne

Inlägg av Akki »

How to survive in the wild world:

Sluta böla o bete dig inte som ett bortskämt as.

Köp en riktigt cross när du blir äldre.

Ge mindre hat o mer kärlek till farsgubben.

Börja träna.

Köp en volvo eller nått annat skoj.

Ragga brudar.

Skaffa en unge, som du själv får ett ansvar över, då är det upp till dig om du låter han vräka runt på en risig 250 rövmärke eller inte.

Dö lycklig <3
Senast redigerad av Akki den 19 november 2013, 14:00, redigerad totalt 1 gånger.
Ta en titt på denna pärla ifall ni är Neoshomos som jag <3

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... highlight=

Dracfac projekt!

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=52059
Användarens profilbild
Freppefreak
Svårstartad skrothög
Inlägg: 233
Blev medlem: 3 augusti 2013, 09:37
Ort: Stockholm

Inlägg av Freppefreak »

Akki skrev:How to survive inte the wild world:

Sluta böla o bete dig inte som ett bortskämt as.

Köp en riktigt cross när du blir äldre.

Ge mindre hat o mer kärlek till farsgubben.

Börja träna.

Köp en volvo eller nått annat skoj.

Ragga brudar.



Skaffa en unge, som du själv får ett ansvar över, då är det upp till dig om du låter han vräka runt på en risig 250 rövmärke eller inte.

Dö lycklig <3

deep shit broo
Henru
MurasBrusha!
Inlägg: 31
Blev medlem: 25 oktober 2012, 19:31
Ort: Nyhamns fucking läge

Inlägg av Henru »

tycker alla ni som snusar här på forumet är skit coola :roll:
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Henru skrev:tycker alla ni som snusar här på forumet är skit coola :roll:
en del tycker ju det ;)
men majoriteten börjar nog just därför kombinerat med grupptryck.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Henru
MurasBrusha!
Inlägg: 31
Blev medlem: 25 oktober 2012, 19:31
Ort: Nyhamns fucking läge

Inlägg av Henru »

Du verkar ju vilja att alla ska veta att du snusar :roll:
Börja rök istället i såfall det är inte lika diskret som en prilla om du nu vill skryta om att du använder tobak :roll:
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Henru skrev:Du verkar ju vilja att alla ska veta att du snusar :roll:
Börja rök istället i såfall det är inte lika diskret som en prilla om du nu vill skryta om att du använder tobak :roll:
börja rök själv?
nej, jag vill inte och det har jag mina anledningar till.
men eftersom att han tog med i texten att han börjat snusa så skrev jag att jag gör det med. det är inte preis så att jag döjler att jag snusar, men går inte omkring och leker as tuff för att jag gör det.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Re: Mår piss

Inlägg av Axel »

[spoiler]
CaToXXo skrev:Jag fattar verkligen inte hur fan ungdomar tänker nuförtiden.

Du dricker mycket energidryck och snusar. Jaha, sluta med det då, vafan är problemet?
Negativ attityd. Jaha, vem ska ändra på det då? Tyvärr, det är bara du som kan det.

Kan du ligga vaken i 2 timmar varje kväll? Wow. Jag lägger mig runt 10-11 varje kväll, somnar runt 3-4 på nätterna, och går upp klockan 06:30 till skolan. Sover ut på helgerna. Och nej, jag grejar inte med något på nätterna, jag kan helt enkelt bara inte slappna av, det går inte förrens jag somnar av ren utmattning.

Att du säger att du är trött efter att ha sovit 12 timmar, och dessutom verkar chockad över det, är ju riktigt skrattretande. Då har du helt enkelt sovit för mycket. Svårare än så är det inte.
Addeboi skrev:Farsan är ba helt dum i huvet.
Fattar verkligen inte vad hans problem är.
Ditt bortskämda jävla kräk. Att du säger sådär om din far, endast för att han inte vill att du ska köra runt på en cross på vägarna och riskera flera hundra tusen kronor i skadestånd, och människors liv.

Du har inte ett sparkonto för att köpa en cross eller betala skadestånd till personer som får sitta i rullstol resten av sitt liv, för att du ville leka.

Var glad att du har en farsa istället, alla har inte den turen...

potog skrev: om du kör på någon å den skadas illa eller dör så snackar vi 300,000kr i skadestånd i vissa fall
Det kan bli att handla om miljonbelopp.


För övrigt instämmer jag med de flesta ovanstående kommentarer.

PS: Xmotos 250cc är rena skiten. DS
[/spoiler]
Så jävla sant. Hade viljat slå TS på flabben, ditt borstsvin.
bibapeolola
furiapojken04
Elmoped
Inlägg: 34
Blev medlem: 7 november 2013, 08:42
Ort: ROSERSBERG

Inlägg av furiapojken04 »

hahahahahha akki kärlek och respekt hahahaha
Peppe L
Elmoped
Inlägg: 27
Blev medlem: 3 mars 2011, 09:29
Ort: Borlänge

Inlägg av Peppe L »

Jösses...
Skriv svar