Kross Film

Publicera dina bilder, filmer eller annan stuntmedia!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Kross Film

Inlägg av Alyzzzer »

Hej!

Jag fick min gopro i fredags och va på landet i lördags. så körde lite med den och wrappa ihop ett kort videoklipp. hoppas ni gillar det!

dela gärna!:)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IW8HWJk75HE[/youtube][/spoiler]
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

jag har inte lärt mig hur man delar på forumet..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

Persson97 skrev:jag har inte lärt mig hur man delar på forumet..
Menar att ni kan dela med era polare typ! :)
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street
Inlägg: 3838
Blev medlem: 24 juli 2010, 12:45
Ort: Alingsås

Inlägg av CaToXXo »

Trevligt. :)

Jag skulle nog böjt upp kameran liiiiiite mer, så man inte ser marken lika mycket.

PS: Lär du dig att vara mjukare på gasen när du stegrar så kommer du klara mycket längre.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

CaToXXo skrev:Trevligt. :)

Jag skulle nog böjt upp kameran liiiiiite mer, så man inte ser marken lika mycket.

PS: Lär du dig att vara mjukare på gasen när du stegrar så kommer du klara mycket längre.
Ja jag såg det med. men kunde inte se videorna jag filmat fören jag kom hem...:/

Det har du nog rätt i. Jag körde på ettan där. då blire så jäkla ryckigt. testa på 2an senare på dagen när kameran hade slut på batteri på asfalt. då blire ju jämare och så. :)
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Alyzzzer skrev:
Persson97 skrev:jag har inte lärt mig hur man delar på forumet..
Menar att ni kan dela med era polare typ! :)
haha, förstod de ;)
men ser bra ut! däremot som nämnt ovan så lite mjukare handrörelser så kommer du hålla dig på bakan längre, däremot så har du bra teknik för det redan tycker jag, bara finslipningen kvar så att säga ;)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

Persson97 skrev:
Alyzzzer skrev:
Persson97 skrev:jag har inte lärt mig hur man delar på forumet..
Menar att ni kan dela med era polare typ! :)
haha, förstod de ;)
men ser bra ut! däremot som nämnt ovan så lite mjukare handrörelser så kommer du hålla dig på bakan längre, däremot så har du bra teknik för det redan tycker jag, bara finslipningen kvar så att säga ;)
Ok :)
Ah schysst! ah men i nästa video ska ni få se på fina hanledsrörelser ;)
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

Bättre än jag hade väntat mig av dig.

Håll upp blicken mer, man såg skillnad när du kollade ner framför och kollade upp, kollar du längre upp får du bättre balans o körning

http://forum.soe.se/forumdisplay.php?29-K%F6rteknik
In och läs om körtekniker, anteckna och ha med dig i ryggan när du kör och testa på olika tekniker när du kör, lycka till och kör försiktigt.

Försäkringen gäller antagligen inte där du kör heller, så mytta om att du ramlade på garageuppfarten med mopeden AVSTÄNGD, annars går det genom trafiknågotjävlanamn och det är krångligare och tar längre tid, beroende på din skada ofc.
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

p0d1 skrev:Bättre än jag hade väntat mig av dig.

Håll upp blicken mer, man såg skillnad när du kollade ner framför och kollade upp, kollar du längre upp får du bättre balans o körning

http://forum.soe.se/forumdisplay.php?29-K%F6rteknik
In och läs om körtekniker, anteckna och ha med dig i ryggan när du kör och testa på olika tekniker när du kör, lycka till och kör försiktigt.

Försäkringen gäller antagligen inte där du kör heller, så mytta om att du ramlade på garageuppfarten med mopeden AVSTÄNGD, annars går det genom trafiknågotjävlanamn och det är krångligare och tar längre tid, beroende på din skada ofc.
ah okej det ska jag tänka på! schysst.
Användarens profilbild
p4ck
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 761
Blev medlem: 3 mars 2012, 21:42
Ort: Pisshåla

Inlägg av p4ck »

Åh, CRF150 är så sjuuukt trevliga maskiner! Saknar min något överjävligt!
Mer filmer, du var ju inte så jävla taskig på redigering till skillnad från många andra som gör sina filmer :D
Om jag kör i full fart och växlar ner en växel, så motorbromsar moppen, är det strypt membran då tro?

Kolla gärna in mitt projekt på min Beta RR, ser tomt ut nu men kommer upp mer skit allt eftersom!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49461
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

p4ck skrev:Åh, CRF150 är så sjuuukt trevliga maskiner! Saknar min något överjävligt!
Mer filmer, du var ju inte så jävla taskig på redigering till skillnad från många andra som gör sina filmer :D
Ja kan inte göra annat än att hålla med dig!:)
Jo denna var den föeata filmen jag har redigerat själv. Gjorde den i sony vegas om någon undra.:)
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

Kan någon ge mig respons på min edit? vad jag ska göra bättre nästa gång osv samt vad det finns för häftiga effekter i sony vegas som e krångliga att hitta.
Skriv svar