Bästa appen för hastighetsmätning?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen
Inlägg: 933
Blev medlem: 28 augusti 2012, 19:20
Ort: Horred

Bästa appen för hastighetsmätning?

Inlägg av Asddfgf4 »

Tja, jag vet att det finns en sådan här tråd nånstans men jag hittar den inte, fattar inte den där jävla sökrutan den söker ju inte på forumet och hittar ingen annan sökknapp :oops: Men i vilket fall, tänkte ge mig ut nu och maxxa moppejävlen så jag får ett svar på hur fort den går, och mäta med gps. VIlken är den bästa fartappen för android samt iphone enligt er? Vilken ger det mest trovärdiga resultatet? :)

Förlåt för att jag postar en sånhär tråd till, men nån får gärna förklara hur jag söker i forumen istället för guider,köp och sälj etc.. :roll:
Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

skicka ett pm till rexxy så länkar han appen ska du se ;)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
kjsebbe
Svårstartad skrothög
Inlägg: 285
Blev medlem: 19 december 2011, 12:34
Ort: Haparanda

Re: Bästa appen för hastighetsmätning?

Inlägg av kjsebbe »

Asddfgf4 skrev:Tja, jag vet att det finns en sådan här tråd nånstans men jag hittar den inte, fattar inte den där jävla sökrutan den söker ju inte på forumet och hittar ingen annan sökknapp :oops: Men i vilket fall, tänkte ge mig ut nu och maxxa moppejävlen så jag får ett svar på hur fort den går, och mäta med gps. VIlken är den bästa fartappen för android samt iphone enligt er? Vilken ger det mest trovärdiga resultatet? :)

Förlåt för att jag postar en sånhär tråd till, men nån får gärna förklara hur jag söker i forumen istället för guider,köp och sälj etc.. :roll:
Ladda ner Max Speed! Bästa appen som jag har provat och jag har provat en massa :)
Bild
Dawidd
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 368
Blev medlem: 1 augusti 2011, 20:56
Ort: Oskarshamn

Re: Bästa appen för hastighetsmätning?

Inlägg av Dawidd »

Asddfgf4 skrev:Tja, jag vet att det finns en sådan här tråd nånstans men jag hittar den inte, fattar inte den där jävla sökrutan den söker ju inte på forumet och hittar ingen annan sökknapp :oops: Men i vilket fall, tänkte ge mig ut nu och maxxa moppejävlen så jag får ett svar på hur fort den går, och mäta med gps. VIlken är den bästa fartappen för android samt iphone enligt er? Vilken ger det mest trovärdiga resultatet? :)

Förlåt för att jag postar en sånhär tråd till, men nån får gärna förklara hur jag söker i forumen istället för guider,köp och sälj etc.. :roll:
speedometer till iphone. vet inte vilken som är bäst till android
Användarens profilbild
Dabumtss
Elmoped
Inlägg: 26
Blev medlem: 1 februari 2013, 15:37
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Dabumtss »

Ulyesse Speedometer funkar alltid bra
Användarens profilbild
MisterDT50R
Kinaraket
Inlägg: 1017
Blev medlem: 4 oktober 2012, 22:55

Inlägg av MisterDT50R »

Speedgauge är bra till android, speedometer hade jag till iphone den kostade 7 kr så den var nog ganska exakt ;)
Användarens profilbild
littlebennyboi
RRxRäzer
Inlägg: 856
Blev medlem: 21 juni 2011, 15:10
Ort: Vega

Inlägg av littlebennyboi »

MisterDT50R skrev:Speedgauge är bra till android, speedometer hade jag till iphone den kostade 7 kr så den var nog ganska exakt ;)
Den är grym jag testade med gps i en epa samtidigt och min hoppar igång snabbar och jämnare än vad gpsen gör, fast man ska nog ha en mobil med bra gps i jag har S4an iphone sög tyckte jag när det gällde mätningar :P
LittleBennyBoi

Kolla in mitt album och projekt !
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=36631
<------------------------------------------
Användarens profilbild
MisterDT50R
Kinaraket
Inlägg: 1017
Blev medlem: 4 oktober 2012, 22:55

Inlägg av MisterDT50R »

littlebennyboi skrev:
MisterDT50R skrev:Speedgauge är bra till android, speedometer hade jag till iphone den kostade 7 kr så den var nog ganska exakt ;)
Den är grym jag testade med gps i en epa samtidigt och min hoppar igång snabbar och jämnare än vad gpsen gör, fast man ska nog ha en mobil med bra gps i jag har S4an iphone sög tyckte jag när det gällde mätningar :P
Har också S4, tycker också den mäter bra om du menar speedgauge (speedometer är också bra) Sen är den skön att man får sparad toppfart och distansmätare fast det har väl dom flesta men ändå :)
Användarens profilbild
DerbiKoffe
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 31 oktober 2011, 19:25

Inlägg av DerbiKoffe »

Speedview är bäst till android
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar!

Kolla gärna in mitt gamla projekt :D

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46183
asti27
Svårstartad skrothög
Inlägg: 265
Blev medlem: 3 augusti 2012, 18:33
Ort: Kvicksund

Inlägg av asti27 »

Gps Speedometer till Android är awesome. går exakt efter gps samt så sparar den medelhastighet samt max hastighet
david96 skrev:killar låt han köra ihjäl sig, YOLO fittest survive, dumma dör ut och deras gener går inte vidare :)
Användarens profilbild
littlebennyboi
RRxRäzer
Inlägg: 856
Blev medlem: 21 juni 2011, 15:10
Ort: Vega

Inlägg av littlebennyboi »

MisterDT50R skrev:
littlebennyboi skrev:
MisterDT50R skrev:Speedgauge är bra till android, speedometer hade jag till iphone den kostade 7 kr så den var nog ganska exakt ;)
Den är grym jag testade med gps i en epa samtidigt och min hoppar igång snabbar och jämnare än vad gpsen gör, fast man ska nog ha en mobil med bra gps i jag har S4an iphone sög tyckte jag när det gällde mätningar :P
Har också S4, tycker också den mäter bra om du menar speedgauge (speedometer är också bra) Sen är den skön att man får sparad toppfart och distansmätare fast det har väl dom flesta men ändå :)
Jag tyckte inte speedometer funkade bra på min iphone, speedgauge är grym testade även med farsans xc60 och bilen visade ca 4-3 km mer än gps så jag tror den stämmer jävligt bra :)

Fast det slukar jävligt mycket batteri när jag har igång den om dagarna :P Hastighetsmätaren i trallan funkar inte :/
LittleBennyBoi

Kolla in mitt album och projekt !
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=36631
<------------------------------------------
Användarens profilbild
robb4n
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 746
Blev medlem: 3 oktober 2011, 19:38
Ort: Åkersberga

Inlägg av robb4n »

littlebennyboi skrev:
MisterDT50R skrev:
littlebennyboi skrev: Den är grym jag testade med gps i en epa samtidigt och min hoppar igång snabbar och jämnare än vad gpsen gör, fast man ska nog ha en mobil med bra gps i jag har S4an iphone sög tyckte jag när det gällde mätningar :P
Har också S4, tycker också den mäter bra om du menar speedgauge (speedometer är också bra) Sen är den skön att man får sparad toppfart och distansmätare fast det har väl dom flesta men ändå :)
Jag tyckte inte speedometer funkade bra på min iphone, speedgauge är grym testade även med farsans xc60 och bilen visade ca 4-3 km mer än gps så jag tror den stämmer jävligt bra :)

Fast det slukar jävligt mycket batteri när jag har igång den om dagarna :P Hastighetsmätaren i trallan funkar inte :/
Har du ingen laddare i epan? :)
Stage6 flatside pwk 21mm säljes med insug munstycken. Passar Derbi!
Användarens profilbild
littlebennyboi
RRxRäzer
Inlägg: 856
Blev medlem: 21 juni 2011, 15:10
Ort: Vega

Inlägg av littlebennyboi »

ROBBAN_Derbi skrev:
littlebennyboi skrev:
MisterDT50R skrev: Har också S4, tycker också den mäter bra om du menar speedgauge (speedometer är också bra) Sen är den skön att man får sparad toppfart och distansmätare fast det har väl dom flesta men ändå :)
Jag tyckte inte speedometer funkade bra på min iphone, speedgauge är grym testade även med farsans xc60 och bilen visade ca 4-3 km mer än gps så jag tror den stämmer jävligt bra :)

Fast det slukar jävligt mycket batteri när jag har igång den om dagarna :P Hastighetsmätaren i trallan funkar inte :/
Har du ingen laddare i epan? :)
Jodå men den drar ju samtidigt ström så när man kommer hem så har typ batterit sjunkit lite ändå, den laddar inte med lika mycket kräm :)
LittleBennyBoi

Kolla in mitt album och projekt !
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=36631
<------------------------------------------
Skriv svar