Bursell's Rieju drac rr 02.uppdaterat 5-02-2014 tråden blir

Här kan du visa upp ditt projekt som inriktar sig på cross och supermotard. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
bursell
Svårstartad skrothög
Inlägg: 282
Blev medlem: 19 mars 2013, 14:42
Ort: luleå

Inlägg av bursell »

bumpa dump uppdate 22
Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar. kolla gärna min tråd om riejun :)
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Vill oxå ha en burn film:(
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
bursell
Svårstartad skrothög
Inlägg: 282
Blev medlem: 19 mars 2013, 14:42
Ort: luleå

Inlägg av bursell »

david96 skrev:Vill oxå ha en burn film:(
bara göra en :p jag ska fixa en till när jag har ett nytt bakdäck på lager :D mitt är nästan slut igen :)
Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar. kolla gärna min tråd om riejun :)
Användarens profilbild
bursell
Svårstartad skrothög
Inlägg: 282
Blev medlem: 19 mars 2013, 14:42
Ort: luleå

Inlägg av bursell »

uppdate 23 polini for race 3 rör Rieju drac har problem med bilderna på min dator syns dom för er som läser.
Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar. kolla gärna min tråd om riejun :)
Erkovich
Svårstartad skrothög
Inlägg: 236
Blev medlem: 11 juli 2013, 15:04
Ort: Skellefteå

Inlägg av Erkovich »

bursell skrev:uppdate 23 polini for race 3 rör Rieju drac har problem med bilderna på min dator syns dom för er som läser.
Jag kan då se bilderna, har dock alltid tagit ganska lång tid för mig att ladda ditt projekt av någon anledning :P
Användarens profilbild
bursell
Svårstartad skrothög
Inlägg: 282
Blev medlem: 19 mars 2013, 14:42
Ort: luleå

Inlägg av bursell »

Erkovich skrev:
bursell skrev:uppdate 23 polini for race 3 rör Rieju drac har problem med bilderna på min dator syns dom för er som läser.
Jag kan då se bilderna, har dock alltid tagit ganska lång tid för mig att ladda ditt projekt av någon anledning :P
haha kan bero på att det finns "nåra" bilder i detta projekt men. för min del laddar det väldigt fort fast dock så försvinner 50% av alla bilder >.<
Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar. kolla gärna min tråd om riejun :)
Användarens profilbild
plankan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 168
Blev medlem: 9 april 2013, 19:20
Ort: Stockholm

Inlägg av plankan »

Brukar inte gilla dracs, men den här var riktigt snygg! Creds till dig :)
Kolla gärna in mitt Beta RR Projekt! :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=51756
Användarens profilbild
bursell
Svårstartad skrothög
Inlägg: 282
Blev medlem: 19 mars 2013, 14:42
Ort: luleå

Inlägg av bursell »

plankan skrev:Brukar inte gilla dracs, men den här var riktigt snygg! Creds till dig :)
haha tackar :) väldigt skönt å få höra :D finns en lista säkert 2 a4 papper lång på saker som jag vill göra men budgeten börjar ta slut å pengen lagd på tok för hög så. kanske blir nån enstaka grej till som är lite dyrare. men mest troligt bara lite färg och sådant kommande :)
Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar. kolla gärna min tråd om riejun :)
Användarens profilbild
bursell
Svårstartad skrothög
Inlägg: 282
Blev medlem: 19 mars 2013, 14:42
Ort: luleå

Inlägg av bursell »

bumpedump läs lite!
Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar. kolla gärna min tråd om riejun :)
Användarens profilbild
bursell
Svårstartad skrothög
Inlägg: 282
Blev medlem: 19 mars 2013, 14:42
Ort: luleå

Inlägg av bursell »

till salu! bye bye sweety <3
Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar. kolla gärna min tråd om riejun :)
Erkovich
Svårstartad skrothög
Inlägg: 236
Blev medlem: 11 juli 2013, 15:04
Ort: Skellefteå

Inlägg av Erkovich »

Såg din annons på blocket nu, Blir sjukt taggad på vita kåpor när jag ser din moppe :P Tråkigt att du säljer den dock :/
Användarens profilbild
bursell
Svårstartad skrothög
Inlägg: 282
Blev medlem: 19 mars 2013, 14:42
Ort: luleå

Inlägg av bursell »

uppdaterat
Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar. kolla gärna min tråd om riejun :)
Användarens profilbild
bursell
Svårstartad skrothög
Inlägg: 282
Blev medlem: 19 mars 2013, 14:42
Ort: luleå

Inlägg av bursell »

tjena kanske blir sista uppdaten eller sista gången ni har möjlighet att läsa!
Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar. kolla gärna min tråd om riejun :)
Användarens profilbild
lasshe
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 394
Blev medlem: 3 mars 2013, 11:29
Ort: Köping

Inlägg av lasshe »

i will miss you :cry: :cry: :cry: tror du får mer för den orginal/mindre trim :)
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

Så jävla gosigt projekt, ta faaaaan inte bort tråden även om du sålt moppefan, vill läsa igen.
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

rärox skrev:Så jävla gosigt projekt, ta faaaaan inte bort tråden även om du sålt moppefan, vill läsa igen.
1+ finns fan inget värre när man kollar efter projekt än när trådskaparen skrivit att tråden inte är kvar..
Erkovich
Svårstartad skrothög
Inlägg: 236
Blev medlem: 11 juli 2013, 15:04
Ort: Skellefteå

Inlägg av Erkovich »

Ta inte bort tråden pls! Sjukt rolig och intressant läsning :)
Användarens profilbild
bursell
Svårstartad skrothög
Inlägg: 282
Blev medlem: 19 mars 2013, 14:42
Ort: luleå

Inlägg av bursell »

UPPDATE 2014-02-05 tråden stannar titt på vårat nuvarande pussel i början å alla uppdates kommer hamna här bak :)
Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar. kolla gärna min tråd om riejun :)
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Hatar dessa jävla klåpare som tycker att det är okej att förstöra andras grejer..

Ditt och mitt finns inte i denna värld för somliga..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
bursell
Svårstartad skrothög
Inlägg: 282
Blev medlem: 19 mars 2013, 14:42
Ort: luleå

Inlägg av bursell »

Persson97 skrev:Hatar dessa jävla klåpare som tycker att det är okej att förstöra andras grejer..

Ditt och mitt finns inte i denna värld för somliga..
vad syftar du på med detta persson97? har desvärre inte en anning om vad det du syftade på just nu.
Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar. kolla gärna min tråd om riejun :)
Användarens profilbild
Akki
Svårstartad skrothög
Inlägg: 250
Blev medlem: 22 december 2012, 11:48
Ort: Skåne

Inlägg av Akki »

bursell skrev:
Persson97 skrev:Hatar dessa jävla klåpare som tycker att det är okej att förstöra andras grejer..

Ditt och mitt finns inte i denna värld för somliga..
vad syftar du på med detta persson97? har desvärre inte en anning om vad det du syftade på just nu.
Tror Persson syfta på tattarna som försökte sno den eftersom du skrev längst ner i projekttråden att någon hade kört in en mejsel i tändningslåset :evil:
Ta en titt på denna pärla ifall ni är Neoshomos som jag <3

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... highlight=

Dracfac projekt!

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=52059
Användarens profilbild
bursell
Svårstartad skrothög
Inlägg: 282
Blev medlem: 19 mars 2013, 14:42
Ort: luleå

Inlägg av bursell »

Akki skrev:
bursell skrev:
Persson97 skrev:Hatar dessa jävla klåpare som tycker att det är okej att förstöra andras grejer..

Ditt och mitt finns inte i denna värld för somliga..
vad syftar du på med detta persson97? har desvärre inte en anning om vad det du syftade på just nu.
Tror Persson syfta på tattarna som försökte sno den eftersom du skrev längst ner i projekttråden att någon hade kört in en mejsel i tändningslåset :evil:
aah justja det hade jag ju glömt :o skruvat "puch dracen" nu :)
Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar. kolla gärna min tråd om riejun :)
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Som Akki skrev ;)

Jävla tråkigt oavsett om det är en liten repa till ett förstört tändningslås etc. förjävla drygt och tråkigt :/
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
bursell
Svårstartad skrothög
Inlägg: 282
Blev medlem: 19 mars 2013, 14:42
Ort: luleå

Inlägg av bursell »

Persson97 skrev:Som Akki skrev ;)

Jävla tråkigt oavsett om det är en liten repa till ett förstört tändningslås etc. förjävla drygt och tråkigt :/
aa det e ju inte kul att få sakerna repade/förstörda.. alla är väldigt välkomna att kommentera. kommer säkert upp mer om "puch dracen" och kanske lite om riejun
Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar. kolla gärna min tråd om riejun :)
Skriv svar