Samling på alla era eller andras coola AEROX projekt!

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

JabbRox
Elmoped
Inlägg: 15
Blev medlem: 12 augusti 2013, 17:22
Ort: Haparanda

Samling på alla era eller andras coola AEROX projekt!

Inlägg av JabbRox »

Hejsan allihopa!

Har själv köpt en aerox nu i sommras och har surfat runt här på TSR på aerox projekt, bra jobb ni har lagt ut där!

Men nu till problemet!

Det är ganska jobbigt och bläddra igenom ca 20 sidor och "scrolla" genom sidorna för att hitta aerox projekt + så finns inte alla aerox projekt på TSR utan har sett att dom också finns på GarageGo och MoppeNet (':x')

Så nu så skulle det vara en dröm om ALLA ni skulle fixa en samling på ALLA aerox projekt ni hittar!

Tror att någon annan också tänkt på samma sak så jag gör det nu en gång för alla!

TACK PÅ FÖRHAND!
Yamaha Aerox <3
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Det finns ju ett par aeroxprojekt eftersom alla gör det. Det bästa är att bara söka på Google.
Årets Styrelsemedlem 2013
JabbRox
Elmoped
Inlägg: 15
Blev medlem: 12 augusti 2013, 17:22
Ort: Haparanda

Inlägg av JabbRox »

DEA!! skrev:Det finns ju ett par aeroxprojekt eftersom alla gör det. Det bästa är att bara söka på Google.
Njaa Google visar bara dom populäraste projekten så har nog googlat ganska mycket :twisted:

Så det skulle vara roligt om några projekt skulle vara samlade på en lite tråd!

Annars tack för tipset!
Yamaha Aerox <3
Användarens profilbild
DTdosan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 329
Blev medlem: 3 juni 2012, 19:51

Inlägg av DTdosan »

Jag skulle inte vilja klaga på mängden aerox projekt på tsr, men om det finns mer på mnf eller andra sidor har jag inte en aning om. Bara kolla igenom alla, det är värt det om du söker tips osv :)
Finns inget bättre än en sunkig DT..<3
Skriv svar