någon som vet något om minidelar.se?

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

någon som vet något om minidelar.se?

Inlägg av rasmusborg »

Tjena!

Skulle vilja veta ifall någon har handlat eller om någon har information angående minidelar.se.

Vad jag har fått reda på efter många sökningar är att dom finns i Kungens kurva men har någon en adress och öppettider till dom eller är det bara en internetbutik?

Om någon har gatuadress och öppettider till dom så skulle jag verkligen uppskatta det!

Vet inte om dom har mer butiker så tillägger att jag bor i Stockholm så söker en "minidelar" butik i Stockholm.

Tacksam för svar!
xNo0ne
Elmoped
Inlägg: 39
Blev medlem: 26 juli 2012, 12:18
Ort: Örebro

Re: någon som vet något om minidelar.se?

Inlägg av xNo0ne »

rasmusborg skrev:Tjena!

Skulle vilja veta ifall någon har handlat eller om någon har information angående minidelar.se.

Vad jag har fått reda på efter många sökningar är att dom finns i Kungens kurva men har någon en adress och öppettider till dom eller är det bara en internetbutik?

Om någon har gatuadress och öppettider till dom så skulle jag verkligen uppskatta det!

Vet inte om dom har mer butiker så tillägger att jag bor i Stockholm så söker en "minidelar" butik i Stockholm.

Tacksam för svar!
Semester stäng atm stårre via deras hemsida, Så ring på numret när dom kommer tillbax?

Mobil:
070-048 34 03
Postadress

141 75 Kungens Kurva
Hemsida
www.minidelar.se

http://www.118100.se/foretag/116165640/minidelar-se
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Tack så mycket! :)
xNo0ne
Elmoped
Inlägg: 39
Blev medlem: 26 juli 2012, 12:18
Ort: Örebro

Inlägg av xNo0ne »

rasmusborg skrev:Tack så mycket! :)
Inga problem :D
Skriv svar