Den där cylindern är kunglig! Den jobbar som bäst på låga och mellan varven men beroende på övrig setup så kan den nog jobba bra i höga oxså
Och du kan utan problem köra med orginal veven
EDIT; Såg att de inte var DR 80cc sport cylindern utan Race cylindern :/
Men har du inte så varvviligt rör kommer de nog funka om din vev är fräsh
Tryck på cylindern, kör med originalrör. Du kommer få bra vrid från bottenregistret. Alltså, den kommer vara stark ända ifrån låga varv.
Du har redan en Strypt CDI så den kommer inte varva över 13000 rpm.
Om jag kör i full fart och växlar ner en växel, så motorbromsar moppen, är det strypt membran då tro?
Oggee skrev:Hade ej tänkt att köra med originalröret, ett lågvarvigt effektrörrör tänkte ja köpa, för det flagnar av färg bara av att jag dragit pluggen...
Färgen flagnar inte för du har dragit pluggen >.<
Och som jag sagt tidigare, du behöver inte oroa dig för att cylindern ska varva mer än 13000 rpm, eftersom din CDI-box är strypt.
Om jag kör i full fart och växlar ner en växel, så motorbromsar moppen, är det strypt membran då tro?