Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Hur gick det? Finns ju en positiv sak, du måste se bra ut om hon bara går på utseendet :wink:

Skämt å sido, det är svårt att bygga upp ett förtroende för en sådan tjej.. samtidigt är alla värda en chans!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

ja hur blev det?
lite spännande ju :P
Quattro lyfe
Användarens profilbild
draken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 546
Blev medlem: 29 oktober 2012, 12:02

Inlägg av draken »

Persson97 skrev:
Xpressen skrev:
Felix mårtensson skrev:Hallå alla! Har ett mindre problem, jag har sjukt svårt för å lära känna ny människor, eller ja, att prata med personer jag inte känner, givetvis värst me tjejer...blev dumpad av min tjej för ett par månader sen efter nästan tre år tsm, umgicks nästan bara me henne under den tiden.. Så nu sitter jag hemma ensam hela tiden nästintill.. Behöver nått bra tips för å lära mig snacka med människor, hur man startar en koncersation utan att man låter som en idiot, har skit svårt dör sånt här, å ja alkohol hjälper men inte de jag e ute efter.
Hoppas jag får något som kan hjälpa mig, tack:)
Har samma problem, har skitsvårt för att snacka med nya människor :/
jag med..
inte jag! :D börjar me att nån frågar om man kan köpa snus eller cigg åt den så börjar man hänga eller dom bjussar på pizza så blir man polare senare! :) eller blire att man träffar nå folk på en fest å sen börjar man hänga å blir polare :)
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

bara o köra på med den där tjejen :P

svar på saile96:P
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew
Inlägg: 3295
Blev medlem: 13 juni 2011, 18:25

Inlägg av Roxxen96 »

Tjäääna alla där ute!

Behöver lite tips vad man skulle kunna ge till en tjej i 16 års åldern.

Vi har vart på g ett tag, och har seriöst ingen aning vad jag skulle kunna ge till henne. Känner för att ge henne något fint då vi snart snackat i 2 månader, samt att hon snart fyller år. Skulle man kunna få lite tips, gärna seriösa svar. Tack på förhand, alla tips är välkomna så länge dom är någorlunda seriösa. :)

/Joakim
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

parfym!!, ge bara ngn schysst parfym som du vill att hon ska använda:P
Användarens profilbild
Spray
Svårstartad skrothög
Inlägg: 301
Blev medlem: 2 juli 2010, 13:36

Inlägg av Spray »

Roxxen96 skrev:Tjäääna alla där ute!

Behöver lite tips vad man skulle kunna ge till en tjej i 16 års åldern.

Vi har vart på g ett tag, och har seriöst ingen aning vad jag skulle kunna ge till henne. Känner för att ge henne något fint då vi snart snackat i 2 månader, samt att hon snart fyller år. Skulle man kunna få lite tips, gärna seriösa svar. Tack på förhand, alla tips är välkomna så länge dom är någorlunda seriösa. :)

/Joakim
Var i samma situation fast vi hade vart tillsammans någon vecka när hon fyllde år. Jag köpte en nalle åt henne och det uppskattades rejält, den är nu hennes reserv iallafall jag inte sover med henne. :)
Bild
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

som spray skrev en nalle, sen kan du lägga till choklad :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

DEA!! skrev:som spray skrev en nalle, sen kan du lägga till choklad :wink:
choklad så man får en tjock tjej, sen klagar man sen på att hon ska gå ner i vikt osv :D , låter fan najjs xD
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

dom ska ha något att ta i, dom som har tjejer som är skelett ska nog tänka om :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

DEA!! skrev:dom ska ha något att ta i, dom som har tjejer som är skelett ska nog tänka om :wink:

DEA!! levererar.


Men langa henne lite fin choklad, en nalle, och sen någon dikt eller nåt som du skrivit själv. (I mina ögon oerhört homosexuellt med dikt, men det fungerar, använder det själv 24/7 när jag försöker haffa.)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

bra påminnelse där, jag skickade ett brev med en egenskriven lapp till min tjej där jag skrev vad jag kände för henne. Fast vi är ju tillsammans, så det kanske är lite lättare!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew
Inlägg: 3295
Blev medlem: 13 juni 2011, 18:25

Inlägg av Roxxen96 »

Tack för alla tips, uppskattas! Funderat på ett fint halsband än sålänge, och så kanske man ska testa att skriva en text/dikt. :)
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Roxxen96 skrev:Tack för alla tips, uppskattas! Funderat på ett fint halsband än sålänge, och så kanske man ska testa att skriva en text/dikt. :)
tror det var andersson som sa det en nalle och sen ett halsband som hänger runt den och sen spruta din parfym på nallen, funkat alla gånger!
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

du kanske ska vara försiktig med just halsband och smycken, eftersom ni kanske inte är jättetiighta!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
lasshe
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 394
Blev medlem: 3 mars 2013, 11:29
Ort: Köping

Inlägg av lasshe »

och rosor :wink:
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

DEA!! skrev:du kanske ska vara försiktig med just halsband och smycken, eftersom ni kanske inte är jättetiighta!
jag själv kan nog faktiskt hålla med, ja skulle nog inte ha köpt något överhuvudtaget, såvida ni inte är tillsammans..
borde nog räcka med ett grattis och en stor kram:P
nu vet man ju inte hur tighta ni är men aah :D
Användarens profilbild
moliki
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 414
Blev medlem: 1 november 2011, 18:44
Ort: Luleå

Inlägg av moliki »

en blomma skulle nog vara smikrande och inte för mycket :)
Fortitude

Bild
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew
Inlägg: 3295
Blev medlem: 13 juni 2011, 18:25

Inlägg av Roxxen96 »

Tack igen alla som svarat! Någon som kan förklara ur eran synpunkt varför smycke skulle va dåligt?:)
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

Roxxen96 skrev:Tack igen alla som svarat! Någon som kan förklara ur eran synpunkt varför smycke skulle va dåligt?:)
för att ni inte är tsm och de känns ganska fel att ge henne ngt stort då, hon kmr ju känna skuldkänslor om hon nu inte vill vara tsm med dig då tror jag!, kommer vara svårt för henne och dissa dig om du köper ngt dyrt smycke åt henne, så känns fel på ngt sätt!:P.. låt saker komma naturligt tills ni är officiellt ihop!:P
nu äre bara du som kan känna av situationen hur nära ni är, för blir somsagt inge vidare om hon nu inte är ute efter ett förhållande med dig och du köper henne ett smycke...

en blomma som föregående talare sa, kan nog vara lämpligt :)
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing
Inlägg: 896
Blev medlem: 8 augusti 2010, 13:38
Ort: Umeå

Inlägg av ZX »

Roxxen96 skrev:Tjäääna alla där ute!

Behöver lite tips vad man skulle kunna ge till en tjej i 16 års åldern.

Vi har vart på g ett tag, och har seriöst ingen aning vad jag skulle kunna ge till henne. Känner för att ge henne något fint då vi snart snackat i 2 månader, samt att hon snart fyller år. Skulle man kunna få lite tips, gärna seriösa svar. Tack på förhand, alla tips är välkomna så länge dom är någorlunda seriösa. :)

/Joakim

Give her the D! bitches love the D
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

asså hur mkt yngre tjejeer anser ni är okej att ha utan att de ska va fel!? :)

aså när man är ungdom, klart de spelar mindre roll om de är 2 personer i 30års-åldern :D
Användarens profilbild
Harrre
Elmoped
Inlägg: 107
Blev medlem: 10 april 2012, 22:55

Inlägg av Harrre »

derbigp1open-10 skrev:asså hur mkt yngre tjejeer anser ni är okej att ha utan att de ska va fel!? :)

aså när man är ungdom, klart de spelar mindre roll om de är 2 personer i 30års-åldern :D
2 års skillnad är lagomt när det gäller oss i tonåren tycker jag ;)
Användarens profilbild
Dillpojken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 528
Blev medlem: 16 maj 2012, 07:50
Ort: Kungsbacka

Inlägg av Dillpojken »

derbigp1open-10 skrev:asså hur mkt yngre tjejeer anser ni är okej att ha utan att de ska va fel!? :)

aså när man är ungdom, klart de spelar mindre roll om de är 2 personer i 30års-åldern :D
max 3 år. Men helst 1-2
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

1-2 år högst :) sen är det alltid skoj att testa nytt :) dock ej mer än två år yngre känner mig för peddo då :P
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

aah va bra, jag brukar sätta en gräns på 97or då jag är 95a, brukar dissa 98or oavsett hur söta och sköna dem är!!:P , känns bara fel.. när dem är så unga!!:P
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

Inlägg av Seenz »

derbigp1open-10 skrev:aah va bra, jag brukar sätta en gräns på 97or då jag är 95a, brukar dissa 98or oavsett hur söta och sköna dem är!!:P , känns bara fel.. när dem är så unga!!:P
åldern är bara en siffra ;) sen brukar väll tjejer vara mer mognare så hon kanske beter sig som en 97;a och kanske en 96;a? om man gämför med en kille ;)
Live like today was you're last day.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

david96 skrev:
Roxxen96 skrev:Tack för alla tips, uppskattas! Funderat på ett fint halsband än sålänge, och så kanske man ska testa att skriva en text/dikt. :)
tror det var andersson som sa det en nalle och sen ett halsband som hänger runt den och sen spruta din parfym på nallen, funkat alla gånger!
Det var ja de, dock inte något jag rekommenderar till någon efter 2 månaders prat och inte ens ett förhållande, gav de till min flickvän efter 1 års förhållande och några månaders prat innan de ;)
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

en uppdatering som ja låva förut...

vi e väll nu tm o ha varit de ett tag.
har en till fråga... haha hur länge ska man vänta me att göra ett förhållande öppet me tanka på att hon gjorde slut me din förra pojkänn för 2v sedan?

srry fö fittigt råddig text... sitter på tfonen o e fittit trött... xD
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
MopedOlle
Svårstartad skrothög
Inlägg: 175
Blev medlem: 28 mars 2012, 12:32

Inlägg av MopedOlle »

Tjena, skulle behöva lite tips angående en brud.

Vi har gått i samma klass i två år och varit kompisar i typ ett år. Nu har jag börjat gilla henne men jag vet inte om hon känner likadant. Hon har hintat lite men när jag typ skickar hjärtan osv på sms så skickar hon det inte tillbaka. När vi är med varandra känns det ändå som att hon gillar mig lite. Hur ska jag göra? Jag vill ju inte vara för på heller eftersom att vi varit vänner länge och om det inte blir något så vill jag fortfarande vara vän med henne.

Så vad skulle ni göra om ni var i min situation? :)
Speedfight 2 Iron-x -07
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

ja oftast är de ju killarna som tar första steget, så vill inte du ta seget lär de ju bli svårt att ta reda på det! :D
men om de är en bra vän, kan ju läget bli lite spänt mellan er, då du sagt att du har känslor för henne och inte hon för dig :P
MopedOlle
Svårstartad skrothög
Inlägg: 175
Blev medlem: 28 mars 2012, 12:32

Inlägg av MopedOlle »

Men jag har inte sagt att jag har känslor för henne. Bara hintat lite om du förstår. Det konstiga är att ibland känns det som att hon gillar mig och ibland dissar hon typ.
Men det är väl bara att vänta och se vad som händer :)
Speedfight 2 Iron-x -07
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

MopedOlle skrev:Men jag har inte sagt att jag har känslor för henne. Bara hintat lite om du förstår. Det konstiga är att ibland känns det som att hon gillar mig och ibland dissar hon typ.
Men det är väl bara att vänta och se vad som händer :)
hon kan ju tänka lite som du att hon inte vill förstöra eran vänskap! :P
ta reda på va hon har gillat för killar tidigare o se om du är liknande!:D
om hon gillat blondiner tidigare kanske chansen att hon är attraherad av dig är betydligt mindre om du är brunett tex :D
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Ska ja va ärlig, skit i de! Tror bara du inbillar dig, speciellt när du inte får något gensvar!

Men om du inte kan släppa de, fråga bara, men tänk på riskerna först. Om de är värt o riskera de, annars hitta på saker på tu man hand o se vad som händer.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

Hej! Jag undrar va det betyder när en tjej lägger huvudet mot min axel ? Jag lägger mitt huvud mot hennes huvud förstås.
Någon som kan länka ngn bra sida om kroppsspråk o.s.v.?

Jag skriver från mobben så bjuder på skrivfel!
Skriv svar