Laga/Köpa ny?

Här pratar vi om allt angående motor/trimning för Cross/SM/RR/Veteran

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
fille966
Elmoped
Inlägg: 68
Blev medlem: 6 augusti 2012, 18:32
Ort: Landet fan
Kontakt:

Laga/Köpa ny?

Inlägg av fille966 »

Min motor går så sjukligt dåligt och jag orkar verkligen inte fixa den mer. Först är det det ena, sen det andra...
Borde jag köpa en fungerande motor helt enkelt och skrota den gamla eller fixa den? Har spenderat väldigt mycket tid senaste veckorna på moppejäveln!
Någon som har en Derbi motor till salu?
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power
Inlägg: 1381
Blev medlem: 30 augusti 2012, 14:08

Re: Laga/Köpa ny?

Inlägg av tacopaj »

fille966 skrev:Min motor går så sjukligt dåligt och jag orkar verkligen inte fixa den mer. Först är det det ena, sen det andra...
Borde jag köpa en fungerande motor helt enkelt och skrota den gamla eller fixa den? Har spenderat väldigt mycket tid senaste veckorna på moppejäveln!
Välkommen till klubben! :roll:
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Användarens profilbild
fille966
Elmoped
Inlägg: 68
Blev medlem: 6 augusti 2012, 18:32
Ort: Landet fan
Kontakt:

Re: Laga/Köpa ny?

Inlägg av fille966 »

tacopaj skrev:
fille966 skrev:Min motor går så sjukligt dåligt och jag orkar verkligen inte fixa den mer. Först är det det ena, sen det andra...
Borde jag köpa en fungerande motor helt enkelt och skrota den gamla eller fixa den? Har spenderat väldigt mycket tid senaste veckorna på moppejäveln!
Välkommen till klubben! :roll:
Haha, vad fan ska vi göra... Sjukt tråkigt att inte kunna rulla! Går snart och införskaffar mig en fiddy för jag har så tråkigt D:
Någon som har en Derbi motor till salu?
toxicstone
Kinaraket
Inlägg: 887
Blev medlem: 4 augusti 2010, 11:03
Ort: staffanstorp

Re: Laga/Köpa ny?

Inlägg av toxicstone »

fille966 skrev:
tacopaj skrev:
fille966 skrev:Min motor går så sjukligt dåligt och jag orkar verkligen inte fixa den mer. Först är det det ena, sen det andra...
Borde jag köpa en fungerande motor helt enkelt och skrota den gamla eller fixa den? Har spenderat väldigt mycket tid senaste veckorna på moppejäveln!
Välkommen till klubben! :roll:
Haha, vad fan ska vi göra... Sjukt tråkigt att inte kunna rulla! Går snart och införskaffar mig en fiddy för jag har så tråkigt D:
Förstår dig, bästa är att ha en reservmoped om det behövs.

Sära blocket på din och göra om allt, kolla igenom hela skiten.

Så att säga, gör om gör rätt. ( även om det inte är du som gjort allt på den.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Skriv svar