jagad utan enduro-polis!?

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Lajjnus
Elmoped
Inlägg: 65
Blev medlem: 12 september 2012, 20:46

jagad utan enduro-polis!?

Inlägg av Lajjnus »

Idag var jag och några kompisar ute och lekte med mopparna, vi va 7 st, så fick vi för oss att åka och leka med bussarna, då vi körde framför bussen och körde långsamt man såg verkligen att busschaffisen blev sur, han till och med spotta på min kompis, vilket va smått kul haha. sen så sa min kompis " han ringer polisen när han känner för det" sen efter 50 meter så kom enduro polisen, vi alla drog iväg, men själv klart körde han efter min kompis, min kompis då körde runt i centrum och på alla småvägar med många svängar för polisen var seg i svängarna, sen så började polisen jaga min andra kompis, so tur kom undan också, för att polisen körde rakt fram istället för att svänga där min kompis körde. där efter så dumpa vi mopparna hos min kompis, sedan gick vi tillbaks till centrum där vi såg polisen åka runt, sen när vi gick hemåt för att hämta mopparna kommer en civilbil, och stannar och pekar på oss men dom hoppade inte ur bilen utan körde vidare för att leta efter min kompis som blev jagad först, det vart spännande men ändå blev man lite rädd, det var min söndags dag det! :)
Senast redigerad av Lajjnus den 28 april 2013, 21:46, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

p12 ?


tvivlar väldigt starkt på att det var en enduro då han hade plockat er lätt då alla enduro poliser har gått elr går i cross och kan hantera en mc bra mycket bättre än vad någon av er kan och kan utan problem ta riktiga crossar
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street
Inlägg: 3838
Blev medlem: 24 juli 2010, 12:45
Ort: Alingsås

Inlägg av CaToXXo »

Jag instämmer, det var knappast en enduro-polis.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Jävla idioter som blockar bussar.. Skärp er förihelvete.
Lajjnus
Elmoped
Inlägg: 65
Blev medlem: 12 september 2012, 20:46

Inlägg av Lajjnus »

david96 skrev:p12 ?


tvivlar väldigt starkt på att det var en enduro då han hade plockat er lätt då alla enduro poliser har gått elr går i cross och kan hantera en mc bra mycket bättre än vad någon av er kan och kan utan problem ta riktiga crossar

inte p12.. fyller 9 snart...

han körde över gräs skogar och allt, men han var rätt seg i alla små svängar, han försökte preja min kompis men sen så körde han ju efter min andra kompis, sen så körde polisn rakt fram istället för att svänga
Lajjnus
Elmoped
Inlägg: 65
Blev medlem: 12 september 2012, 20:46

Inlägg av Lajjnus »

Ekman- skrev:Jävla idioter som blockar bussar.. Skärp er förihelvete.

inte det mognaste man kan göra haha.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

en enduro hakar på en motard650 utan problem även vanliga crossar, man stannar och är snäll och försöker inte dra dem(egenerfarenhet) så tvek på att han inte tog er om de nu är sant
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Lajjnus
Elmoped
Inlägg: 65
Blev medlem: 12 september 2012, 20:46

Inlägg av Lajjnus »

david96 skrev:en enduro hakar på en motard650 utan problem även vanliga crossar, man stannar och är snäll och försöker itne dra dem(egenerfarenhet) så tvek på att han inte tog er om de nu är sant
aa du har nog helt rätt, du som var på plats.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

roligt att du inte kan ta bort tråden och är stämplad som p12 från och med nu :D


vi tror dig, ni drog han säkert med era "jätte" trimmade moppar :D
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
toxicstone
Kinaraket
Inlägg: 887
Blev medlem: 4 augusti 2010, 11:03
Ort: staffanstorp

Inlägg av toxicstone »

Lajjnus skrev:
Ekman- skrev:Jävla idioter som blockar bussar.. Skärp er förihelvete.

inte det mognaste man kan göra haha.
Tur ni inte bor nära mig annars hade jag lekt polis, hatar omogna människor som fördärvar för andra med idiotiska saker som på något skruvat sätt ska vara roligt.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Lajjnus
Elmoped
Inlägg: 65
Blev medlem: 12 september 2012, 20:46

Inlägg av Lajjnus »

david96 skrev:roligt att du inte kan ta bort tråden och är stämplad som p12 från och med nu :D


vi tror dig, ni drog han säkert med era "jätte" trimmade moppar :D
varför skulle jag ta bort tråden? haha, aa mannen stämplad för livet haha så jävla kul e du kan jag få ditt nummer snälla? :D
Lajjnus
Elmoped
Inlägg: 65
Blev medlem: 12 september 2012, 20:46

Inlägg av Lajjnus »

toxicstone skrev:
Lajjnus skrev:
Ekman- skrev:Jävla idioter som blockar bussar.. Skärp er förihelvete.

inte det mognaste man kan göra haha.
Tur ni inte bor nära mig annars hade jag lekt polis, hatar omogna människor som fördärvar för andra med idiotiska saker som på något skruvat sätt ska vara roligt.
hahah aa!
HRD.Muppen
Elmoped
Inlägg: 12
Blev medlem: 28 februari 2013, 13:10
Ort: Luleå

Inlägg av HRD.Muppen »

Du måste ju ha iq som en kanelbulle om du tror att folk verkligen går på att du och dina kompisar har kört ifrån en enduro polis med era moppar. Och han var seg i alla små svängar? Det är ju inte så att polisen ställer fram en enduro och pekar på närmsta polisman och säger: Du där! Jag ger fan i om du ens kan cykla du ska bli enduro-polis!
Om du någon gång träffar på en riktigt enduro-polis så stannar du för dom gubbarna kan sin sak och det är ingen ide att försöka sticka.
Det finns inget som heter "för fort".
StigrareN^
Svårstartad skrothög
Inlägg: 336
Blev medlem: 13 oktober 2012, 18:26

Inlägg av StigrareN^ »

HRD.Muppen skrev:Du måste ju ha iq som en kanelbulle om du tror att folk verkligen går på att du och dina kompisar har kört ifrån en enduro polis med era moppar. Och han var seg i alla små svängar? Det är ju inte så att polisen ställer fram en enduro och pekar på närmsta polisman och säger: Du där! Jag ger fan i om du ens kan cykla du ska bli enduro-polis!
Om du någon gång träffar på en riktigt enduro-polis så stannar du för dom gubbarna kan sin sak och det är ingen ide att försöka sticka.
Stannar gör man ju inte :), man försöker :)
Lajjnus
Elmoped
Inlägg: 65
Blev medlem: 12 september 2012, 20:46

Inlägg av Lajjnus »

HRD.Muppen skrev:Du måste ju ha iq som en kanelbulle om du tror att folk verkligen går på att du och dina kompisar har kört ifrån en enduro polis med era moppar. Och han var seg i alla små svängar? Det är ju inte så att polisen ställer fram en enduro och pekar på närmsta polisman och säger: Du där! Jag ger fan i om du ens kan cykla du ska bli enduro-polis!
Om du någon gång träffar på en riktigt enduro-polis så stannar du för dom gubbarna kan sin sak och det är ingen ide att försöka sticka.
japp.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Blabla, det enda jag tänker på är följande "å vi körde framför bussen och körde långsamt man såg verkligen att busschaffisen blev sur, han till och med spotta på min kompis"

Hur i helvete lyckas han spotta på er? Du är riktigt härlig du, hälsa alla dina kompisar att de va bra jobbat, ge mig ditt nummer så jag kan åka med er. Alltid velat bli jagad av enduro, verkar as cooooolt ju!

Ha de bra #yolo #swag
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Lajjnus
Elmoped
Inlägg: 65
Blev medlem: 12 september 2012, 20:46

Inlägg av Lajjnus »

[quote="MrAndersson"]Blabla, det enda jag tänker på är följande "å vi körde framför bussen och körde långsamt man såg verkligen att busschaffisen blev sur, han till och med spotta på min kompis"

Hur i helvete lyckas han spotta på er? Du är riktigt härlig du, hälsa alla dina kompisar att de va bra jobbat, ge mig ditt nummer så jag kan åka med er. Alltid velat bli jagad av enduro, verkar as cooooolt ju!

Ha de bra #yolo #swag[/quo


aa, kom lindome! <3
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Lajjnus skrev:
MrAndersson skrev:Blabla, det enda jag tänker på är följande "å vi körde framför bussen och körde långsamt man såg verkligen att busschaffisen blev sur, han till och med spotta på min kompis"

Hur i helvete lyckas han spotta på er? Du är riktigt härlig du, hälsa alla dina kompisar att de va bra jobbat, ge mig ditt nummer så jag kan åka med er. Alltid velat bli jagad av enduro, verkar as cooooolt ju!

Ha de bra #yolo #swag[/quo


aa, kom lindome! <3
haha bor du i lindome ? han polisen där skulle tagit er så jävla lätt! snackat med han och kört cross med han, hahahah fan vad du myttar han är kung med sin mc

Edit, han har kört cross sen han var 8 och är 42 nu så tror knappast de var enduron
Senast redigerad av david96 den 28 april 2013, 20:57, redigerad totalt 1 gånger.
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
HRD.Muppen
Elmoped
Inlägg: 12
Blev medlem: 28 februari 2013, 13:10
Ort: Luleå

Inlägg av HRD.Muppen »

StigrareN^ skrev:
HRD.Muppen skrev:Du måste ju ha iq som en kanelbulle om du tror att folk verkligen går på att du och dina kompisar har kört ifrån en enduro polis med era moppar. Och han var seg i alla små svängar? Det är ju inte så att polisen ställer fram en enduro och pekar på närmsta polisman och säger: Du där! Jag ger fan i om du ens kan cykla du ska bli enduro-polis!
Om du någon gång träffar på en riktigt enduro-polis så stannar du för dom gubbarna kan sin sak och det är ingen ide att försöka sticka.
Stannar gör man ju inte :), man försöker :)
Man försöker inte köra ifrån en polis på en enduro,du riskerar bara att skada dig eller någon annan och dom blir sura och ger dig böter för varenda liten skitsak som är fel på moppen. För hur mycket du än försöker så kommer du inte undan.
Det finns inget som heter "för fort".
Lajjnus
Elmoped
Inlägg: 65
Blev medlem: 12 september 2012, 20:46

Inlägg av Lajjnus »

david96 skrev:
Lajjnus skrev:
MrAndersson skrev:Blabla, det enda jag tänker på är följande "å vi körde framför bussen och körde långsamt man såg verkligen att busschaffisen blev sur, han till och med spotta på min kompis"

Hur i helvete lyckas han spotta på er? Du är riktigt härlig du, hälsa alla dina kompisar att de va bra jobbat, ge mig ditt nummer så jag kan åka med er. Alltid velat bli jagad av enduro, verkar as cooooolt ju!

Ha de bra #yolo #swag[/quo


aa, kom lindome! <3
haha bor du i lindome ? han polisen där skulle tagit er så jävla lätt! snackat med han och kört cross med han, hahahah fan vad du myttar han är kung med sin mc
asså jag tänker som er, hur ofta ser man enduro polisen, men jag är 75% säker på att det var det!
Användarens profilbild
Albin414
Elmoped
Inlägg: 73
Blev medlem: 28 juli 2010, 01:27

Inlägg av Albin414 »

Det va säkert han!

Bild
Lajjnus
Elmoped
Inlägg: 65
Blev medlem: 12 september 2012, 20:46

Inlägg av Lajjnus »

Albin414 skrev:Det va säkert han!

Bild

eyy, de va fan han! helt seriöst det måste vart han!!
Zachzon
Elmoped
Inlägg: 73
Blev medlem: 11 april 2013, 17:53
Ort: Göteborg

Inlägg av Zachzon »

låter som en riktigt goo söndag :P
Användarens profilbild
Twixness
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 31 juli 2012, 12:10
Ort: hbg

Inlägg av Twixness »

Albin414 skrev:Det va säkert han!

Bild
Hahahahhaha fyfan vad jag skrattade!! haha omfg!:D
Kolla in mitt Speedfight 2 projekt!:D
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 880#539880
Kolla in mitt Piaggio Typhoon Projekt:)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 995#551995

INTRESSERAD AV GAMING KOLLA MIN CHANNEL DÅ!
www.youtube.com/user/TwixNess
Användarens profilbild
Albin414
Elmoped
Inlägg: 73
Blev medlem: 28 juli 2010, 01:27

Inlägg av Albin414 »

Där har ni enduropolisen från Mölndal.
jag tror inte ni kör ifrån han!

Bild
Användarens profilbild
Twixness
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 31 juli 2012, 12:10
Ort: hbg

Inlägg av Twixness »

Rubriken är '' jagad utan enduro-polis!'' haha wtf? blev du jagad utan en enduro polis eller? utav menar du kanske?
Kolla in mitt Speedfight 2 projekt!:D
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 880#539880
Kolla in mitt Piaggio Typhoon Projekt:)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 995#551995

INTRESSERAD AV GAMING KOLLA MIN CHANNEL DÅ!
www.youtube.com/user/TwixNess
Lajjnus
Elmoped
Inlägg: 65
Blev medlem: 12 september 2012, 20:46

Inlägg av Lajjnus »

Albin414 skrev:Där har ni enduropolisen från Mölndal.
jag tror inte ni kör ifrån han!

Bild

han som jag såg körde en som liknade mer åt millitär hojj på nått sätt sen en väst som det stod polis på ryggen, den va hel brun/grön, millitär färg typ
Användarens profilbild
MisterDT50R
Kinaraket
Inlägg: 1017
Blev medlem: 4 oktober 2012, 22:55

Inlägg av MisterDT50R »

HRD.Muppen skrev:Du måste ju ha iq som en kanelbulle om du tror att folk verkligen går på att du och dina kompisar har kört ifrån en enduro polis med era moppar. Och han var seg i alla små svängar? Det är ju inte så att polisen ställer fram en enduro och pekar på närmsta polisman och säger: Du där! Jag ger fan i om du ens kan cykla du ska bli enduro-polis!
Om du någon gång träffar på en riktigt enduro-polis så stannar du för dom gubbarna kan sin sak och det är ingen ide att försöka sticka.
Haha kanelbulle :)
Användarens profilbild
streamjr
epa-raggaren
Inlägg: 1348
Blev medlem: 5 augusti 2011, 19:46
Ort: falun

Inlägg av streamjr »

Lajjnus skrev:
Albin414 skrev:Där har ni enduropolisen från Mölndal.
jag tror inte ni kör ifrån han!

Bild

han som jag såg körde en som liknade mer åt millitär hojj på nått sätt sen en väst som det stod polis på ryggen, den va hel brun/grön, millitär färg typ
ofta eran enduro polis har en sån där hoj? :o
våran har en ktm cross liknande :/
har ni funderingar runt a-/epa-traktorer är det bara att pm'a :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43481
Användarens profilbild
Albin414
Elmoped
Inlägg: 73
Blev medlem: 28 juli 2010, 01:27

Inlägg av Albin414 »

ofta eran enduro polis har en sån där hoj? :o
våran har en ktm cross liknande :/
Vårat område har en sån, sen vet jag inte vad dom har inne i City eller på Hisingen.
Användarens profilbild
draken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 546
Blev medlem: 29 oktober 2012, 12:02

Inlägg av draken »

körde upp å la mej bredvis en enduro hoj förut ja :roll: fast här omkring bryr sej inte poliserna så mycke om trimmat om man skärpar sej å intebgasar som en idiot i byn
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
Shark Monster
Svårstartad skrothög
Inlägg: 182
Blev medlem: 8 juli 2012, 12:39

Inlägg av Shark Monster »

Det är på grund av sånna små moppefuckon som du som blockar bussar osv. som gör att folk hatar alla moppedister, och sedan får vi oskyldiga ta skiten.
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

är ju inte så omöjligt köra ifrån en enduro polis då dom ska ta det rätt lungt i tex svängar, så dom inte kör på någon osv och göra onödiga risker..
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Duktigt att du lyckades saxa ihop ditt stycke med 3 meningar...

Men i alla fall, idiotiskt agerande från TS sida. Själv skulle jag mer än gärna se er intagna, få mopederna beslagtagna, korten indragna och lämpet skickat till mars.

Låser p.g.a. att tråden är löjligt oseriös och har spårat...
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Låst