Första gången

Publicera dina bilder, filmer eller annan stuntmedia!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Cross_en
Elmoped
Inlägg: 33
Blev medlem: 4 oktober 2012, 21:16

Första gången

Inlägg av Cross_en »

Första gången någonsin på bakhjulet :) Kom kanske någon decimeter så förvänta er inget stort nu :)

http://www.youtube.com/watch?v=5P4eIsZFTTI
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

FIXA BÄTTRE RUBRIK

läs reglerna...
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

yess jag är inte sämst på allt <3
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

Ska inte påstå att jag är bra på att wheelie, men personligen föredrar jag att koppla upp den när jag rör på mig och inte är stil, mer naturligt.

Istället för att ha foten i marken så har du dom på fotstöden och trycker emot tanken, blir så himla ryckigt annars, sen öva öva öva öva öva!
Användarens profilbild
Twixness
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 31 juli 2012, 12:10
Ort: hbg

Re: Första gången

Inlägg av Twixness »

Cross_en skrev:Första gången någonsin på bakhjulet :) Kom kanske någon decimeter så förvänta er inget stort nu :)

http://www.youtube.com/watch?v=5P4eIsZFTTI
Är detta i bjuv?:O
Kolla in mitt Speedfight 2 projekt!:D
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 880#539880
Kolla in mitt Piaggio Typhoon Projekt:)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 995#551995

INTRESSERAD AV GAMING KOLLA MIN CHANNEL DÅ!
www.youtube.com/user/TwixNess
speedjet RS
Elmoped
Inlägg: 4
Blev medlem: 25 april 2013, 20:01

Inlägg av speedjet RS »

p0d1 skrev:Ska inte påstå att jag är bra på att wheelie, men personligen föredrar jag att koppla upp den när jag rör på mig och inte är stil, mer naturligt.

Istället för att ha foten i marken så har du dom på fotstöden och trycker emot tanken, blir så himla ryckigt annars, sen öva öva öva öva öva!
Intresat,på denna värdelösa rubrig reagerar du inte(kanske för du är intresserad)men annars är du på som en hök,hmmmm
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

speedjet RS skrev:
p0d1 skrev:Ska inte påstå att jag är bra på att wheelie, men personligen föredrar jag att koppla upp den när jag rör på mig och inte är stil, mer naturligt.

Istället för att ha foten i marken så har du dom på fotstöden och trycker emot tanken, blir så himla ryckigt annars, sen öva öva öva öva öva!
Intresat,på denna värdelösa rubrig reagerar du inte(kanske för du är intresserad)men annars är du på som en hök,hmmmm
Kanske för att Bensinskalle redan sagt sitt om trådens rubrik din uppblåsbara barbara-docka, lek inte smartare än vad du egentligen är, hmmmmm.
speedjet RS
Elmoped
Inlägg: 4
Blev medlem: 25 april 2013, 20:01

Inlägg av speedjet RS »

p0d1 skrev:
speedjet RS skrev:
p0d1 skrev:Ska inte påstå att jag är bra på att wheelie, men personligen föredrar jag att koppla upp den när jag rör på mig och inte är stil, mer naturligt.

Istället för att ha foten i marken så har du dom på fotstöden och trycker emot tanken, blir så himla ryckigt annars, sen öva öva öva öva öva!
Intresat,på denna värdelösa rubrig reagerar du inte(kanske för du är intresserad)men annars är du på som en hök,hmmmm
Kanske för att Bensinskalle redan sagt sitt om trådens rubrik din uppblåsbara barbara-docka, lek inte smartare än vad du egentligen är, hmmmmm.
Tur för dig då,eller?
Zachzon
Elmoped
Inlägg: 73
Blev medlem: 11 april 2013, 17:53
Ort: Göteborg

Inlägg av Zachzon »

hhaha trodde du menade att du låg med någon för första gången när jag läste rubriken ;)
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 496
Blev medlem: 20 november 2012, 20:42
Ort: Värmdö

Inlägg av tetesnubben »

Zachzon skrev:hhaha trodde du menade att du låg med någon för första gången när jag läste rubriken ;)
haha jag med ;)

Men ett tips är att rycka mer och kanske skjuta sig bakåt på sadel så tyngden läggs bakåt ;) Sen är det bara å öva
Skriv svar