Ont i Pungen vad ska jag göra?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Granberg
Avstängd
Inlägg: 323
Blev medlem: 31 oktober 2012, 22:30
Ort: dala-järna

Ont i Pungen vad ska jag göra?

Inlägg av Granberg »

hej nu är det så att jag lägger ut en tråd om det här bara för jag inte vill prata med mina föräldrar om det inte är något allvarligt.

Men i vilket fall så började det igår att jag fick ont i högra pungkulan, men bara när jag kom åt den tänkte väl inte så mycke mer på det men sen när jag vaknade idag så hade det blivit mcket värre, och det har nu gått 2 dagar. Blev så klart rätt rädd så gick in och läste lite om det och det ändå som det stog om var att den kan ha vridit sig men inga syntomer stämmer in riktigt någon här på TSR som har varit med om samma drama eller nån som vet?

JÄVLIGT TACKSAM FÖR SVAR!
Användarens profilbild
Härdig
Svårstartad skrothög
Inlägg: 167
Blev medlem: 31 oktober 2012, 22:37

Inlägg av Härdig »

JAg tycker du omedelbart borde kontakta en läkare som får kolla på din pung hahah (Y)
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

gå till drop in på närmaste vårdcentral! låter allvarligt! helst i någon annan stad så du slipper springa på doktorn på stan sen haha ;)

nej. jag har inte varit med om något liknande. mina bollar sitter där dem ska :)
Användarens profilbild
xoldero
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 367
Blev medlem: 5 januari 2013, 00:49

Inlägg av xoldero »

Haha, jag har också haft ont i pungkulorna nån gång utan känd anledning, men inget allvarligt... om det blir värre borde du kontakta läkare :)
Användarens profilbild
Granberg
Avstängd
Inlägg: 323
Blev medlem: 31 oktober 2012, 22:30
Ort: dala-järna

Inlägg av Granberg »

Härdig skrev:JAg tycker du omedelbart borde kontakta en läkare som får kolla på din pung hahah (Y)


var just det jag inte ville ;)
Användarens profilbild
Granberg
Avstängd
Inlägg: 323
Blev medlem: 31 oktober 2012, 22:30
Ort: dala-järna

Inlägg av Granberg »

PK skrev:gå till drop in på närmaste vårdcentral! låter allvarligt! helst i någon annan stad så du slipper springa på doktorn på stan sen haha ;)

nej. jag har inte varit med om något liknande. mina bollar sitter där dem ska :)

hahah ja det var ett rätt bra tips xD
Användarens profilbild
Granberg
Avstängd
Inlägg: 323
Blev medlem: 31 oktober 2012, 22:30
Ort: dala-järna

Inlägg av Granberg »

nej men allvarligt jag är fan rädd om faaaan xD
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

lugn med posterna! :D räcker med ett inlägg som svar..

tro mig. ta det i en annan stad. en kompis fick lida pin när han stog och småpratade med en gubbe i kön på willys för ett tag sen :D sen efter har han berättat att det var läkaren som undersökte honom när han bröt svanskotan haha :D

för er som inte vet hur man undersöker det så innehåller det en plasthandske och lite glidmedel xD
Användarens profilbild
MisterDT50R
Kinaraket
Inlägg: 1017
Blev medlem: 4 oktober 2012, 22:55

Inlägg av MisterDT50R »

Granberg skrev:nej men allvarligt jag är fan rädd om faaaan xD
Ibland måste mangöra saker man inte vill, som att gå till doktorn och hjälpa dom bota något som kan vara ett förstadium till pungcancer :)
Användarens profilbild
Arkstar
Gasres
Inlägg: 1760
Blev medlem: 2 oktober 2011, 08:54
Ort: Oxelösund
Kontakt:

Inlägg av Arkstar »

har haft ont i pungen ett antal gånger men jag liksom bara låter de va sen går det över xd

Men som dem andra säger, dra till en läkare så dem kan utföra lite kläm o känn och så dem ser ifall det är något allvarligt fel! :)
StuntRoxx Projektet! SÅLD! :shock:
Beta Ark Projektet! SÅLD! :shock:
Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! :roll:
Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15! 8)
Klicka här för att komma till min biltråd!
Användarens profilbild
Granberg
Avstängd
Inlägg: 323
Blev medlem: 31 oktober 2012, 22:30
Ort: dala-järna

Inlägg av Granberg »

MisterDT50R skrev:
Granberg skrev:nej men allvarligt jag är fan rädd om faaaan xD
Ibland måste mangöra saker man inte vill, som att gå till doktorn och hjälpa dom bota något som kan vara ett förstadium till pungcancer :)



aa du det hoppas jag inte...
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Vill inte vara sån men vafan?
Det är väll ändå ett moppeforum..
Ta dig till närmsta doktor eller som pk sa en i en annan stad.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Granberg
Avstängd
Inlägg: 323
Blev medlem: 31 oktober 2012, 22:30
Ort: dala-järna

Inlägg av Granberg »

Persson97 skrev:Vill inte vara sån men vafan?
Det är väll ändå ett moppeforum..
Ta dig till närmsta doktor eller som pk sa en i en annan stad.



jävlar vad alla tjatar om det fan lite kul ska man väl få ha OCH NU ÄR DET FAN MIN PUNG DET HANDLAR OM..
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

Persson97 skrev:Vill inte vara sån men vafan?
Det är väll ändå ett moppeforum..
Ta dig till närmsta doktor eller som pk sa en i en annan stad.
Ja, men betyder det att vi ska låsa alla trådar som inte har något med moppar att göra? Nej, så tyst nu.



Förstår inte ditt tänk, du googlar om ont i pungen, men känner inte dig träffad på symptomen om ena kulan skulle ha vridit sig, men istället gör du en tråd här och frågar om någon har varit med om det och vet något.

Du får garanterat bättre svar via Google än du får här, dels för att det finns fler svar och fler män i betydligt högre ålder än här som har råkat ut för det antagligen, pallra dig till en ungdomsmottagning imorgon, de har tystnadsplikt och ingen av de som jobbar där kommer bry sig.

Grow some balls innan ena ruttnar bort.

Edit : Och TS, ge fan i att dubbel/trippelposta!
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 496
Blev medlem: 20 november 2012, 20:42
Ort: Värmdö

Inlägg av tetesnubben »

Haha kul att detta ämne kom upp eftersom det är någonting som personligen händer mig ;)

Jo det är nämligen så att jag under typ 2-3 års tid ibland helt random ( typ 1 gr varje 1-2 månad) fått skit ont i pungen. typ som en pungspark fast jag inte har fått det. Skit jobbigt är det när man är med kompisar å helt random måste sätta sig ner för att få luft för det för så ont XD
Senast redigerad av tetesnubben den 4 mars 2013, 23:48, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew
Inlägg: 2160
Blev medlem: 13 juni 2011, 19:28
Ort: Lenhovda

Inlägg av k-skåpet »

tetesnubben skrev:Har haft ont typ 2gr sedan dess men hr inte sagt ngt för jag orkar inte rönka ;) :lol:
Hoppas att det är röntga du inte orkar för rönka för oss som lyssnar på eddie meduza hade vart drömmen om någon sjysst sjuksköterska gjorde åt en... ;) Å andra sidan hade jag lätt hängt upp en röntgenbild av min pung på väggen, visningsbild på fb mjo typ det mesta! :)
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 496
Blev medlem: 20 november 2012, 20:42
Ort: Värmdö

Inlägg av tetesnubben »

k-skåpet skrev:
tetesnubben skrev:Har haft ont typ 2gr sedan dess men hr inte sagt ngt för jag orkar inte rönka ;) :lol:
Hoppas att det är röntga du inte orkar för rönka för oss som lyssnar på eddie meduza hade vart drömmen om någon sjysst sjuksköterska gjorde åt en... ;) Å andra sidan hade jag lätt hängt upp en röntgenbild av min pung på väggen, visningsbild på fb mjo typ det mesta! :)

Haha ;)
Användarens profilbild
Granberg
Avstängd
Inlägg: 323
Blev medlem: 31 oktober 2012, 22:30
Ort: dala-järna

Inlägg av Granberg »

tetesnubben skrev:Haha kul att detta ämne kom upp eftersom det är någonting som personligen händer mig ;)

Jo det är nämligen så att jag under typ 2-3 års tid ibland helt random ( typ 1 gr varje 1-2 månad) fått skit ont i pungen. typ som en pungspark fast jag inte har fått det. Skit jobbigt är det när man är med kompisar å helt random måste sätta sig ner för att få luft för det för så ont XD



sitter din verkan i länge eller pågår den bara några minuter?
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Men jag menade inte att vi skulle låsa bara för att det inte är en moped det handlar om, men tror ingen här på forumet är så kunnig om pungar..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 496
Blev medlem: 20 november 2012, 20:42
Ort: Värmdö

Inlägg av tetesnubben »

Granberg skrev:
tetesnubben skrev:Haha kul att detta ämne kom upp eftersom det är någonting som personligen händer mig ;)

Jo det är nämligen så att jag under typ 2-3 års tid ibland helt random ( typ 1 gr varje 1-2 månad) fått skit ont i pungen. typ som en pungspark fast jag inte har fått det. Skit jobbigt är det när man är med kompisar å helt random måste sätta sig ner för att få luft för det för så ont XD



sitter din verkan i länge eller pågår den bara några minuter?

Olika oftast runt någon timme
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

Inlägg av Seenz »

Snacka med dina föräldrar eller gå till en doktor.. det bästa du kan göra... Och det är väll inte så pinsamt att snacka med sina föräldrar om deT? ;)
Live like today was you're last day.
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 600
Blev medlem: 6 april 2012, 10:37

Inlägg av derbeyy »

dra till ungdomsmottagningen?
Användarens profilbild
JakobRRX
Elmoped
Inlägg: 149
Blev medlem: 23 augusti 2012, 18:03
Ort: Mora

Inlägg av JakobRRX »

hört att man kan få ont i pungen om man runkar ofta på kort tid! du kanske va inne på en runkspree den dagen? :D
Användarens profilbild
Dillpojken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 528
Blev medlem: 16 maj 2012, 07:50
Ort: Kungsbacka

Inlägg av Dillpojken »

De kan va så att du bara har ont i den för att du växer nu i tonåren och att det kan gå över igen snabbt.
men det är alltid bra om du kollar upp det hos en läkare.
Derbi_Guy
Varnad
Inlägg: 114
Blev medlem: 15 juni 2012, 19:42

Inlägg av Derbi_Guy »

Användarens profilbild
draken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 546
Blev medlem: 29 oktober 2012, 12:02

Inlägg av draken »

dra en runk å knip ihop
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
Skriv svar