BerQas drac projekt!

Här kan du visa upp ditt projekt som inriktar sig på cross och supermotard. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
draceN96
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 427
Blev medlem: 26 april 2011, 15:32
Ort: Ljung

BerQas drac projekt!

Inlägg av draceN96 »

KOMMENTERA! :) OBS alla bilder kommer i slutet då jag själv tycker det är jobbigt att läsa sedan se bild, läsa se bild osv ;)

Tja har tyvärr ingen "före bild" utan får bara gå mot plus sidan ;)
kan ju börja med lite små saker så som att jag klädde om sadeln osv

sedan har det rullar på med grövre grejer så som att jag har gjort mycket grejer själv tex tanklock,höjningssatts,durkplät här och där, kommer skjuttspinnar,bromslock och kedjespännare. säkert glömmt massa, men då jag har tillgång till det mesta på jobbet så kan jag göra mycket ordentligt! svarv,fräs,cnc maskiner (fräs och svarv) osv :)

kommer komma en rejäl beställning snart på koppling och massa styling :) men här kommer lite bilder och låter dom tala för sig själva :)

Bild
kolla mitt Derbi Senda x-race 04 projekt: http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=31150
>(ångrar mej att jag inte la upp Rieju drac / hyper projektet :( men kolla mitt galeri så ser du LITE av det )
Användarens profilbild
Dillpojken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 528
Blev medlem: 16 maj 2012, 07:50
Ort: Kungsbacka

Inlägg av Dillpojken »

måste man inte ha 2 bilder?
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power
Inlägg: 1381
Blev medlem: 30 augusti 2012, 14:08

Inlägg av tacopaj »

Jag tror att du måste ha iaf två bilder annars riskerar du att en mod/crew låser tråden :(
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Användarens profilbild
draceN96
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 427
Blev medlem: 26 april 2011, 15:32
Ort: Ljung

Inlägg av draceN96 »

Försökte lägga upp ett helt album ;) får fixa detta imorgon
kolla mitt Derbi Senda x-race 04 projekt: http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=31150
>(ångrar mej att jag inte la upp Rieju drac / hyper projektet :( men kolla mitt galeri så ser du LITE av det )
Skriv svar