Träning, kost & hälsa-tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Boomer
Något annat
Inlägg: 344
Blev medlem: 18 juni 2010, 14:20
Ort: Uddevalla
Kontakt:

Inlägg av Boomer »

derbeyy skrev:tjo ska nu börja gymma och behöver lite hjälp.. vill ju få armar och mage och de, va ska jag satsa på och va ska jag köpa för pulver och shit? :D
Beror väll på budget samt massa annan skit
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 600
Blev medlem: 6 april 2012, 10:37

Inlägg av derbeyy »

Boomer skrev:
derbeyy skrev:tjo ska nu börja gymma och behöver lite hjälp.. vill ju få armar och mage och de, va ska jag satsa på och va ska jag köpa för pulver och shit? :D
Beror väll på budget samt massa annan skit
får la de mesta av mamma .. :P
Användarens profilbild
Boomer
Något annat
Inlägg: 344
Blev medlem: 18 juni 2010, 14:20
Ort: Uddevalla
Kontakt:

Inlägg av Boomer »

derbeyy skrev:
Boomer skrev:
derbeyy skrev:tjo ska nu börja gymma och behöver lite hjälp.. vill ju få armar och mage och de, va ska jag satsa på och va ska jag köpa för pulver och shit? :D
Beror väll på budget samt massa annan skit
får la de mesta av mamma .. :P
Hur ser du ut nu? Är du skinny eller lite flubbig? Om skinny så skulle jag säga gainer ett tag sedan går det ju att börja med BCAA, Kreatin och PWO osv men tror inte det är direkt nyttigt i början :)
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

ska som sagt börja träna nu som fan och ska hålla en bra kost.


tänkte beställa hem whey att ta dagligen, men halkade in här..


vad är detta? vad gör det? är det bra för kroppen? är det doping eller dylikt?

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artik ... 20-kapslar
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artik ... -tabletter

och liknande grejjer..

om jag köper sånna här, kommmer det bara gör att jag får starkare och större muskler och jag kan träna mer effektivt och inte har sidefekter och är lagligt och nyttigt så är det ju ingen snack om saken.. bara att beställa hem :D



så.. vad är det där?
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

PK skrev:ska som sagt börja träna nu som fan och ska hålla en bra kost.


tänkte beställa hem whey att ta dagligen, men halkade in här..


vad är detta? vad gör det? är det bra för kroppen? är det doping eller dylikt?

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artik ... 20-kapslar
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artik ... -tabletter

och liknande grejjer..

om jag köper sånna här, kommmer det bara gör att jag får starkare och större muskler och jag kan träna mer effektivt och inte har sidefekter och är lagligt och nyttigt så är det ju ingen snack om saken.. bara att beställa hem :D



så.. vad är det där?
ZMA-anabolic har jag två burkar, inga bieffekter osv! Dock knappt tagit något utav dem ännu.
Men JAG personligen sover mycket bättre med ZMA och återhämtningen som de står ska vara bättre osv...

De andra orkade ja inte klicka in på! Och nej de är inge doping.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

okej :)


men vet ni vad. jag har ändrat mig nu. börjar deffa direkt tills jag blivit av med en del fett och sen går jag på hårt för att inte behöva tokdeffa senare :)



vad är grunden till att tappa löst fett istället för att minska i muskelmassa och vikt?
Användarens profilbild
will3
Gangster
Inlägg: 354
Blev medlem: 13 juli 2011, 20:33
Ort: Gällivare

Inlägg av will3 »

PK skrev:okej :)


men vet ni vad. jag har ändrat mig nu. börjar deffa direkt tills jag blivit av med en del fett och sen går jag på hårt för att inte behöva tokdeffa senare :)



vad är grunden till att tappa löst fett istället för att minska i muskelmassa och vikt?
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881

Rätt bra "guide" :)
Bild
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten
Inlägg: 1066
Blev medlem: 3 november 2011, 19:41
Ort: Staffanstorp

Inlägg av Gröngöling »

En snabb fråga, är det töntigt att gymma med träningshandskar när det syns att man inte tränat så länge? För får lätt blåsor och har skaffat handskar därför, och vill inte verka töntig, om det nu är så...
Well do ya, punk?
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

ZMA gör att vissa sover bättre och vissa sover inte alls.. överskattad skitprodukt!

Inte töntigt, alla gör det ju :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Gröngöling skrev:En snabb fråga, är det töntigt att gymma med träningshandskar när det syns att man inte tränat så länge? För får lätt blåsor och har skaffat handskar därför, och vill inte verka töntig, om det nu är så...
Ja fyfan va omanligt! Fixa valkar där. Det ska göra ont.
bibapeolola
Användarens profilbild
moppepojk
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 590
Blev medlem: 29 oktober 2010, 19:55
Ort: Eddie Meduza

Inlägg av moppepojk »

Gröngöling skrev:En snabb fråga, är det töntigt att gymma med träningshandskar när det syns att man inte tränat så länge? För får lätt blåsor och har skaffat handskar därför, och vill inte verka töntig, om det nu är så...
jag tycker det är töntigt med dom på gymmet som har träningshandskar, speciellt när dom knappt har några vikter. men om du vill ha hanskar för att inte se förjävligt ur i händerna så tycker jag att du ska ha det. skit i vad alla andra tycker :)
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Handskar har jag funderat på flera gånger.. men som den viking jag är skiter jag fullständigt i det. Valkar ska det vara, ont ska det göra, annars syns de ju fan inte att man har trnat!!

ZMA- Svälj dem inte med mjölk!!!!!!!!!! Då kommer du inte kunna sova.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Dags för årets första gympass. Ny börjar 3 hårda månader med 5x5 stronglift!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Inlägg av Fatzy »

Jag undrar varför fler köper Whey 80 än Whey 100 när Whey 100 innehåller mer proteiner och mindre kalorier, fett och kolhydrater. Är det bara för att Whey 80 är billigare eller är det bättre?

Funderar på att köpa och använda nu när jag deffar och sedan när jag ska bygga muskler. (Är inte speciellt tjock. Vill bara bli av med något enstaka kilo.)

Eller har ni något annat att rekommendera? :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
moppepojk
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 590
Blev medlem: 29 oktober 2010, 19:55
Ort: Eddie Meduza

Inlägg av moppepojk »

Fatzy skrev:Jag undrar varför fler köper Whey 80 än Whey 100 när Whey 100 innehåller mer proteiner och mindre kalorier, fett och kolhydrater. Är det bara för att Whey 80 är billigare eller är det bättre?

Funderar på att köpa och använda nu när jag deffar och sedan när jag ska bygga muskler. (Är inte speciellt tjock. Vill bara bli av med något enstaka kilo.)

Eller har ni något annat att rekommendera? :)
jag kör på whey 80 istället för whey 100 varför jag kör med det vet jag inte, min"PT" köper allt protein pulver till mig och han sa att whey 80 va det bästa och billigaste och kan jämnföras med mycket dyrare pulver.
ska du köra på whey 80 när du ska gå ner i vikt eller vad menar du? de är ett bra allternatviv men du skulle haft nå fettförbränings piller också, jag har kört med Ripped fuel 5x och är mycket nöjd över det :)
Användarens profilbild
moppepojk
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 590
Blev medlem: 29 oktober 2010, 19:55
Ort: Eddie Meduza

Inlägg av moppepojk »

Fatzy skrev:Jag undrar varför fler köper Whey 80 än Whey 100 när Whey 100 innehåller mer proteiner och mindre kalorier, fett och kolhydrater. Är det bara för att Whey 80 är billigare eller är det bättre?

Funderar på att köpa och använda nu när jag deffar och sedan när jag ska bygga muskler. (Är inte speciellt tjock. Vill bara bli av med något enstaka kilo.)

Eller har ni något annat att rekommendera? :)
jag kör på whey 80 istället för whey 100 varför jag kör med det vet jag inte, min"PT" köper allt protein pulver till mig och han sa att whey 80 va det bästa och billigaste och kan jämnföras med mycket dyrare pulver.
ska du köra på whey 80 när du ska gå ner i vikt eller vad menar du? de är ett bra allternatviv men du skulle haft nå fettförbränings piller också, jag har kört med Ripped fuel 5x och är mycket nöjd över det :)
Användarens profilbild
moppepojk
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 590
Blev medlem: 29 oktober 2010, 19:55
Ort: Eddie Meduza

Inlägg av moppepojk »

Fatzy skrev:Jag undrar varför fler köper Whey 80 än Whey 100 när Whey 100 innehåller mer proteiner och mindre kalorier, fett och kolhydrater. Är det bara för att Whey 80 är billigare eller är det bättre?

Funderar på att köpa och använda nu när jag deffar och sedan när jag ska bygga muskler. (Är inte speciellt tjock. Vill bara bli av med något enstaka kilo.)

Eller har ni något annat att rekommendera? :)
jag kör på whey 80 istället för whey 100 varför jag kör med det vet jag inte, min"PT" köper allt protein pulver till mig och han sa att whey 80 va det bästa och billigaste och kan jämnföras med mycket dyrare pulver.
ska du köra på whey 80 när du ska gå ner i vikt eller vad menar du? de är ett bra allternatviv men du skulle haft nå fettförbränings piller också, jag har kört med Ripped fuel 5x och är mycket nöjd över det :)
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Dat 3x post, funderat på ''fettförbrännade'' pulver/piller, ger de någon märkvärdig skillnad elr är de bara att fortsätta träna?

Ligger på normalvikt nu men vill ha bort fettet längst ner på magen

Väger runt 62 nu och känns lite lite för mig är 175 så ska jag bara träna mer mage elr skulle de kunna hjälpa mig att få bort de sista?:)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

david96 skrev:Dat 3x post, funderat på ''fettförbrännade'' pulver/piller, ger de någon märkvärdig skillnad elr är de bara att fortsätta träna?

Ligger på normalvikt nu men vill ha bort fettet längst ner på magen

Väger runt 62 nu och känns lite lite för mig är 175 så ska jag bara träna mer mage elr skulle de kunna hjälpa mig att få bort de sista?:)


går inte att pungtbränna fett.

ut och spring me dig, det ända som hjälper ;)
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

saile96 skrev:
david96 skrev:Dat 3x post, funderat på ''fettförbrännade'' pulver/piller, ger de någon märkvärdig skillnad elr är de bara att fortsätta träna?

Ligger på normalvikt nu men vill ha bort fettet längst ner på magen

Väger runt 62 nu och känns lite lite för mig är 175 så ska jag bara träna mer mage elr skulle de kunna hjälpa mig att få bort de sista?:)


går inte att pungtbränna fett.

ut och spring me dig, det ända som hjälper ;)

Vet men gått ifrån 76-62 och fortfarande händer de inget just längst ner,tränar regelBundet minst 4 gånger iveckan och inget godis/dricka etc och håller koll på vad jag äter men händer verkligen inget längst ner, fall ja inte tränar mer mage så syns väl de tydligare och blir väl fastare med?


Man ser och känner mina revben rätt mycket nu och går in som ett hål men är fortfarande kvar där nere, men där uppe är jag skit smal, därför jag helst inte vill gå ner mer utan försöka bränna just bara fettet där elr göra så de ser bättre ut iallafall^^
Senast redigerad av david96 den 4 januari 2013, 15:49, redigerad totalt 1 gånger.
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

ska gå upp 15kg detta året har ni några tipps? :)

ska vara i både muskler och fett :)
vem fan e lennart?
xdlololol
Elmoped
Inlägg: 27
Blev medlem: 6 november 2012, 15:51

Inlägg av xdlololol »

potog skrev:ska gå upp 15kg detta året har ni några tipps? :)

ska vara i både muskler och fett :)
ät som en flodhäst
Användarens profilbild
moppepojk
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 590
Blev medlem: 29 oktober 2010, 19:55
Ort: Eddie Meduza

Inlägg av moppepojk »

david96 skrev:Dat 3x post, funderat på ''fettförbrännade'' pulver/piller, ger de någon märkvärdig skillnad elr är de bara att fortsätta träna?

Ligger på normalvikt nu men vill ha bort fettet längst ner på magen

Väger runt 62 nu och känns lite lite för mig är 175 så ska jag bara träna mer mage elr skulle de kunna hjälpa mig att få bort de sista?:)
ja piller fungerar om du sköter dig, men träna regelbundet, ut oh spring, du ska ligga på kaloriunderskott för att deffa bort det sista fettet, fast enligt mig låter det som om du är väldigt tanig :P
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

david96 skrev:
saile96 skrev:
david96 skrev:Dat 3x post, funderat på ''fettförbrännade'' pulver/piller, ger de någon märkvärdig skillnad elr är de bara att fortsätta träna?

Ligger på normalvikt nu men vill ha bort fettet längst ner på magen

Väger runt 62 nu och känns lite lite för mig är 175 så ska jag bara träna mer mage elr skulle de kunna hjälpa mig att få bort de sista?:)


går inte att pungtbränna fett.

ut och spring me dig, det ända som hjälper ;)

Vet men gått ifrån 76-62 och fortfarande händer de inget just längst ner,tränar regelBundet minst 4 gånger iveckan och inget godis/dricka etc och håller koll på vad jag äter men händer verkligen inget längst ner, fall ja inte tränar mer mage så syns väl de tydligare och blir väl fastare med?


Man ser och känner mina revben rätt mycket nu och går in som ett hål men är fortfarande kvar där nere, men där uppe är jag skit smal, därför jag helst inte vill gå ner mer utan försöka bränna just bara fettet där elr göra så de ser bättre ut iallafall^^


hur mycket sover du per natt? det är under natten som kroppen förbränner fett.

var i exsakt samma sits som dig förut men då läste jag att man bränner mest fett när man sover så börja sova ca 12 timmer per natt och träna lite hårdare och det gav resutat :)

hur mycket pinande e du berädd att lägga ner? om du e berädd att pina dig så öppna spoilern och läs
[spoiler]lägg dig i kallt vatten 20 minuter per dag. det bränner massa fett me se till att du har någon i närheten att det inte går på skit för dig :?råder dig inte att göra dethär för det spårar lätt ur till ätstörningar [och skit[/spoiler]
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Inlägg av Fatzy »

[spoiler]
moppepojk skrev:
Fatzy skrev:Jag undrar varför fler köper Whey 80 än Whey 100 när Whey 100 innehåller mer proteiner och mindre kalorier, fett och kolhydrater. Är det bara för att Whey 80 är billigare eller är det bättre?

Funderar på att köpa och använda nu när jag deffar och sedan när jag ska bygga muskler. (Är inte speciellt tjock. Vill bara bli av med något enstaka kilo.)

Eller har ni något annat att rekommendera? :)
jag kör på whey 80 istället för whey 100 varför jag kör med det vet jag inte, min"PT" köper allt protein pulver till mig och han sa att whey 80 va det bästa och billigaste och kan jämnföras med mycket dyrare pulver.
ska du köra på whey 80 när du ska gå ner i vikt eller vad menar du? de är ett bra allternatviv men du skulle haft nå fettförbränings piller också, jag har kört med Ripped fuel 5x och är mycket nöjd över det :)
Dat_trippelpost!!![/spoiler]

Gå ner i vikt vet jag väl inte, men iaf byta ut fett mot muskler. Är typ 179cm lång och väger 68.5. Skulle vilja gå ner till typ 64-62 och sen pumpa och bygga muskler. Läste här att för att bevara muskelmassa när man deffa ska man käka mycket proteiner, styrketräna, sova och ha energiunderskott. Tänkte då att man kanske ska skaffa proteinpulver :roll:
[spoiler]
saile96 skrev:
david96 skrev:
saile96 skrev:

går inte att pungtbränna fett.

ut och spring me dig, det ända som hjälper ;)

Vet men gått ifrån 76-62 och fortfarande händer de inget just längst ner,tränar regelBundet minst 4 gånger iveckan och inget godis/dricka etc och håller koll på vad jag äter men händer verkligen inget längst ner, fall ja inte tränar mer mage så syns väl de tydligare och blir väl fastare med?


Man ser och känner mina revben rätt mycket nu och går in som ett hål men är fortfarande kvar där nere, men där uppe är jag skit smal, därför jag helst inte vill gå ner mer utan försöka bränna just bara fettet där elr göra så de ser bättre ut iallafall^^


hur mycket sover du per natt? det är under natten som kroppen förbränner fett.

var i exsakt samma sits som dig förut men då läste jag att man bränner mest fett när man sover så börja sova ca 12 timmer per natt och träna lite hårdare och det gav resutat :)

hur mycket pinande e du berädd att lägga ner? om du e berädd att pina dig så öppna spoilern och läs
[spoiler]lägg dig i kallt vatten 20 minuter per dag. det bränner massa fett me se till att du har någon i närheten att det inte går på skit för dig :?råder dig inte att göra dethär för det spårar lätt ur till ätstörningar [och skit[/spoiler]
[/spoiler]
Blir lite svårt att sova 12 timmar/natt när man måste upp typ 7 skolan^^
Och jag kan inte somna 7 på kvällen, ibland har jag träning till 10.15, då är jag hemma typ 11..
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

potog skrev:ska gå upp 15kg detta året har ni några tipps? :)

ska vara i både muskler och fett :)
Visste du att man bara kan gå upp 2kg muskler/år?????

Alltså, kommer du bli redig fet även fast jag tror att du nte kommer lyckas.
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

Vad menas med deffa?
Användarens profilbild
moppepojk
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 590
Blev medlem: 29 oktober 2010, 19:55
Ort: Eddie Meduza

Inlägg av moppepojk »

Jönköping skrev:Vad menas med deffa?
du försöker göra dig av med underhudsfettet under en kortare/längre period
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Tycker själv jag börjar bli för lätt men inte fått den magen jag vill ha, men ska testa de med vattnet och sover redan länge, tränar minst 4 gånger i veckan brukar bli fredag med och springer varje morgon (räknar ej med de i träningspas)

Men har haft de sen jag var liten så kan vara de med och tar ännu längre tid, vill ju inte gå ner mera nu ju utan vill egentligen ligga runt 65 iallafall men ska börja äta mer kolhyddater när de sista är borta men som sagt inte hänt något och då har jag ändå gått ner 14kilo
Men på dem andra är de ju bra, men bör väl hjälpa lite fall jag lägger till ett till magpass elr ska jag försöka simma mera? Simmar två gånger i veckan nu, hört att de är väldigt bra för just få en mer formad överkropp

Tips på övningar som så de blir fastare längst nere men gör redan 2 vet ej vad dem heter, men tar gärna emot nya förslag om någon haft samma problem med just fettet längst ner^^



Varit lite otydlig men hur jag tränar känner jag men springer varje morgon och gymmar måndag-torsdag blivit varje fredag nu med i två månader men mitt schema är på 4 dagar men börjar liksom tidigare, sen simmar jag på helgen, även vissa onsdagar, beror på tid


Och äter inte mycket kolhyddratar utan deffar men får inte bort de just längst ner
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

moppepojk skrev:
Jönköping skrev:Vad menas med deffa?
du försöker göra dig av med underhudsfettet under en kortare/längre period
Du försöker göra dig av med fettet överlag på kroppen.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten
Inlägg: 1066
Blev medlem: 3 november 2011, 19:41
Ort: Staffanstorp

Inlägg av Gröngöling »

Axel skrev:
Gröngöling skrev:En snabb fråga, är det töntigt att gymma med träningshandskar när det syns att man inte tränat så länge? För får lätt blåsor och har skaffat handskar därför, och vill inte verka töntig, om det nu är så...
Ja fyfan va omanligt! Fixa valkar där. Det ska göra ont.
Varför ska det göra ont, bara onödigt. Och tänk vad en brud hade tyckt om du hade glidit med händerna längs låren på henne och hon hade fått rivsår! Mysigt?
Dessutom får jag jävligt lätt svettiga händer och dåligt grepp på grund av det.
Well do ya, punk?
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Någon som har några bra övningar för över ryggen?
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

DiNozzan skrev:Någon som har några bra övningar för över ryggen?
chins/latsdrag, skivstångsrodd.. osv.
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

difaren skrev:
DiNozzan skrev:Någon som har några bra övningar för över ryggen?
chins/latsdrag, skivstångsrodd.. osv.
Glömde säga det. Gärna utan maskiner. Chins kör jag redan så mkt jag kan. Men jag känner inte att det ger något på ryggen utan bara armana?

Kan du förklara skivstångsrodd?
Användarens profilbild
Börniee
Gasres
Inlägg: 1526
Blev medlem: 16 september 2011, 20:00
Ort: Uddevalla

Inlägg av Börniee »

DiNozzan skrev:
difaren skrev:
DiNozzan skrev:Någon som har några bra övningar för över ryggen?
chins/latsdrag, skivstångsrodd.. osv.
Glömde säga det. Gärna utan maskiner. Chins kör jag redan så mkt jag kan. Men jag känner inte att det ger något på ryggen utan bara armana?

Kan du förklara skivstångsrodd?
http://www.exrx.net/WeightExercises/Bac ... erRow.html
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
Skriv svar