Moppemeet på lördag i KALIX motorstadion..

Vad som är på gång och det som varit i mopedsverige!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Cepehjulet
Elmoped
Inlägg: 57
Blev medlem: 1 juli 2008, 21:12

Moppemeet på lördag i KALIX motorstadion..

Inlägg av Cepehjulet »

kolla länken på Moppenet...!!!


http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=108611

HOPPAS NI KOMMER DIT! =)
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

måste man anmäla sig där eller :shock: knappast jag kommer dit fan är ju ensam :lol: känner ju ingen av er typ som kommer dit :P
Cepehjulet
Elmoped
Inlägg: 57
Blev medlem: 1 juli 2008, 21:12

Inlägg av Cepehjulet »

skogen_swe skrev:måste man anmäla sig där eller :shock: knappast jag kommer dit fan är ju ensam :lol: känner ju ingen av er typ som kommer dit :P
men jo ! dra med dej en kompis så slipper du stå själv ;P klart du ska dit ;P så många som möjligt ;P
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

men dom jag känner kör inte moppe längre :lol: typ bara nån men knappast dom kommer.
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

oj glömde när är de. sorry för dubbel post :? är de nu på lördag?
Cepehjulet
Elmoped
Inlägg: 57
Blev medlem: 1 juli 2008, 21:12

Inlägg av Cepehjulet »

skogen_swe skrev:oj glömde när är de. sorry för dubbel post :? är de nu på lördag?
jepps. så vitt jag vet så är det nu på lördag.. men det är ju bara hänga med i moppenetts forum för att se vad dom skriver där uti eventuella ändringar och så.. jag är ju inte med och arangerar lr så, jag ska ju bara dit, men det är ju roligare ju fler man är, så därför tänkte jag att jag lägger upp länken här på TSR =) men nån får väll åka med dej dit då, så slipper du vara själv ;P ;)
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

mm ska fråga nån kompis va dom tycker :P skulle va kul och komma men man känner ju sig utan för bara om man är där ensam :lol:
Cepehjulet
Elmoped
Inlägg: 57
Blev medlem: 1 juli 2008, 21:12

Inlägg av Cepehjulet »

skogen_swe skrev:mm ska fråga nån kompis va dom tycker :P skulle va kul och komma men man känner ju sig utan för bara om man är där ensam :lol:
jo det är ju så :P men dra med dej nån och kom och kolla :P och så kan du ju stunta lite om du vill ;);)
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

Cepehjulet skrev:
skogen_swe skrev:mm ska fråga nån kompis va dom tycker :P skulle va kul och komma men man känner ju sig utan för bara om man är där ensam :lol:
jo det är ju så :P men dra med dej nån och kom och kolla :P och så kan du ju stunta lite om du vill ;);)
mm jo de gör jag fast jag inte är så bra frågan är frågan. finns de polis risk :shock:
Cepehjulet
Elmoped
Inlägg: 57
Blev medlem: 1 juli 2008, 21:12

Inlägg av Cepehjulet »

nej, lr det tror jag inte.. det är ju på halkbanan på motorstadion så där ska det då inte vara det.. nää... det kan det ju inte vara.. det är väll ett inhägnat område ;P men, duvet, polisen i kalix.. hrmm.. mja, inte så fina ;)
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

då ska jag bara sitta där och inte köra ett skit :lol: mindre risk för att åka dit då :P
Cepehjulet
Elmoped
Inlägg: 57
Blev medlem: 1 juli 2008, 21:12

Inlägg av Cepehjulet »

skogen_swe skrev:då ska jag bara sitta där och inte köra ett skit :lol: mindre risk för att åka dit då :P
men jag menade alltså att dom är slöa ;P iaf när jag har blivit stoppad ;P
man mytar och säger att den går 50 km/h och då ids dom inte ens pröva den lr nå ;P haha
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

jaha :lol: nå tänk så kommer S.W.A.T dit 8) nä skoja nå man får allt se om man har ork att komma dit :P
Cepehjulet
Elmoped
Inlägg: 57
Blev medlem: 1 juli 2008, 21:12

Inlägg av Cepehjulet »

skogen_swe skrev:jaha :lol: nå tänk så kommer S.W.A.T dit 8) nä skoja nå man får allt se om man har ork att komma dit :P
haha jo, SWAT, insattsstyrkan och internationella insattsstyrkan och FBI och CIA ;P ja självklart kommer dom komma ;) HAHA

Nej, men klart du ska komma dit! =)
Skriv svar