Författare |
Meddelande
|
bensinskalle |
Postat: tor jul 12, 2012 7:52 pm Rubrik: Regeluppdatering på g |
|
|
 Moderator
Registreringsdatum: 09 november 2007 Inlägg: 10635 Pictures: 52 Gallery pictures: 52 bensinskalle's gallery Ort: Göteborg
|
Forumets faq/ regler är inte riktigt i fas med forumet sedan det bytt skepnad två ggr. Detta skall ändras och förhoppningsvis uppdateras så det stämmer till 100%
Tills vidare kommer det vara som det är, men snart borde det bli ändring på det när jag får lite tid över _________________ Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever |
|
Till överst på sidan |
|
 |
saile96 |
Postat: tor jul 12, 2012 8:06 pm Rubrik: |
|
|
 King of the street
Registreringsdatum: 07 oktober 2011 Inlägg: 2119 Pictures: 1 Gallery pictures: 1 saile96's gallery Ort: åland, finland
|
när ni gör det så kan man göra så att man måste svara på frågor ur reglerna för att kunna logga in? _________________ avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Jonas |
Postat: fre jul 13, 2012 6:58 am Rubrik: |
|
|
 Legenden
Registreringsdatum: 21 maj 2007 Inlägg: 1974 Pictures: 3 Gallery pictures: 3 Jonas's gallery Ort: Stockholm
|
|
Till överst på sidan |
|
 |
DEA!! |
Postat: lör jul 14, 2012 12:47 pm Rubrik: |
|
|
 Moderator
Registreringsdatum: 13 juni 2008 Inlägg: 6937 Pictures: 8 Gallery pictures: 8 DEA!!'s gallery
|
Tycker att reglerna bör bli hårdare! _________________ Årets Styrelsemedlem 2013 |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Axel |
Postat: lör jul 14, 2012 2:08 pm Rubrik: |
|
|
 Knatonymous
Registreringsdatum: 07 juli 2011 Inlägg: 2211 Pictures: 0 Ort: Bromölla
|
DEA!! skrev: |
Tycker att reglerna bör bli hårdare! |
Påföljderna vid regelbrott ska nog bli hårdare. _________________ bibapeolola |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Jonas |
Postat: lör jul 14, 2012 2:27 pm Rubrik: |
|
|
 Legenden
Registreringsdatum: 21 maj 2007 Inlägg: 1974 Pictures: 3 Gallery pictures: 3 Jonas's gallery Ort: Stockholm
|
|
Till överst på sidan |
|
 |
DEA!! |
Postat: sön jul 15, 2012 4:45 pm Rubrik: |
|
|
 Moderator
Registreringsdatum: 13 juni 2008 Inlägg: 6937 Pictures: 8 Gallery pictures: 8 DEA!!'s gallery
|
Axel skrev: |
DEA!! skrev: |
Tycker att reglerna bör bli hårdare! |
Påföljderna vid regelbrott ska nog bli hårdare. |
Var lite otydlig, men det var det jag ville få fram!  _________________ Årets Styrelsemedlem 2013 |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Krille_9 |
Postat: ons dec 19, 2012 4:24 pm Rubrik: |
|
|
Elmoped
Registreringsdatum: 17 december 2012 Inlägg: 51 Pictures: 0 Ort: Malmö
|
Har en liten fråga. vet inte om detta e rätt tråd o så med de har ju me lagar o göra. Men här kmr frågan: Är det lagligt att ha neon/Dioder på sin moppe om de är avsängda när man kör på allmän väg? |
|
Till överst på sidan |
|
 |
bensinskalle |
Postat: ons dec 19, 2012 4:30 pm Rubrik: |
|
|
 Moderator
Registreringsdatum: 09 november 2007 Inlägg: 10635 Pictures: 52 Gallery pictures: 52 bensinskalle's gallery Ort: Göteborg
|
Krille_9 skrev: |
Har en liten fråga. vet inte om detta e rätt tråd o så med de har ju me lagar o göra. Men här kmr frågan: Är det lagligt att ha neon/Dioder på sin moppe om de är avsängda när man kör på allmän väg? |
Ja det är HELT fel tråd. Detta gäller bara forumet. Finns en forumdel längre ner just för dessa frågor. _________________ Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever |
|
Till överst på sidan |
|
 |
DerbiBasse |
Postat: mån mar 11, 2013 2:36 pm Rubrik: TJA |
|
|
Elmoped
Registreringsdatum: 23 december 2012 Inlägg: 56 Pictures: 0
|
jo jag visste inte vart jag skulle ställa denna frågan men när jag uppdaterar min tråd så bumpas den inte så den ligger fortfarande på samma ställe men uppdaterad... |
|
Till överst på sidan |
|
 |
david96 |
Postat: mån mar 11, 2013 2:41 pm Rubrik: Re: TJA |
|
|
 Hedersmedlem
Registreringsdatum: 02 februari 2012 Inlägg: 5102 Pictures: 19 Gallery pictures: 19 david96's gallery
|
DerbiBasse skrev: |
jo jag visste inte vart jag skulle ställa denna frågan men när jag uppdaterar min tråd så bumpas den inte så den ligger fortfarande på samma ställe men uppdaterad... |
skriv bump/update etc som en vanlig kommentar sist i tråden, läs reglerna om bump om du inte kan dem så du inte bumpar upp din tråd hela tiden  _________________ Kan pilla i din cylinder om du är snäll:* |
|
Till överst på sidan |
|
 |
kaspernordmark |
Postat: fre jul 04, 2014 3:00 am Rubrik: hej |
|
|
Elmoped
|
okej jag är ganska förvirrad när det gäller vart jag ska posta en projekt tråd då platsen ni hänvisar till i era regler inte finns kvar längre.  |
|
Till överst på sidan |
|
 |
rärox |
Postat: fre jul 04, 2014 4:08 am Rubrik: Re: hej |
|
|
 Kinaraket
Registreringsdatum: 02 februari 2013 Inlägg: 858 Pictures: 3 Gallery pictures: 3 rärox's gallery Ort: Bålsta
|
kaspernordmark skrev: |
okej jag är ganska förvirrad när det gäller vart jag ska posta en projekt tråd då platsen ni hänvisar till i era regler inte finns kvar längre.  |
I den projektdel av forumet där ditt fordon passar in kanske? |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Rexxy |
Postat: fre jul 04, 2014 9:31 am Rubrik: Re: hej |
|
|
 Moderator
Registreringsdatum: 15 juni 2007 Inlägg: 2540 Pictures: 9 Gallery pictures: 9 Rexxy's gallery Ort: Västerås
|
kaspernordmark skrev: |
Rätt så uppenbart enligt mig. Crossmoppe i Cross och supermotardprojekt, Scooter i Scooterprojekt, och veteran i veteran och övriga mopedprojekt.  _________________ Rexxysmopeder.se |
|
Till överst på sidan |
|
 |
|