Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

Inlägg av Seenz »

Okej kan dra min lilla ''life story'' om detta lilla problemet (Har skrivit innan men hänt lite ny saker ;) )

Okej det började med att hon börja skriva på facebook, och sen dess skrev vi kanske konstant i 2 veckor varenda dag.. Sen började vi träffas lite mer och mer (aldrig ensamma bara med kompisar.) och vi snackade nästan aldrig med varandra bara kolla på varann lite smått osv... men sen efter drygt 1 månad träffats lite smått och och skrivit varenda dag med varandra.. så hade vi typ en mini fest hos en av hons kompisar och vi var runt 10 pers.. och då började vi ''hångla'' med varandra (vi båda var lite halv fulla.) och vi låg tsm i en säng hela natten osv... Men sen efter det så har vi knappt träffats och vi skriver bara mindre och mindre med varandra fast jag gillar hon lika mycket fortfarande.. Och när vi träffas irl blire bara ett ''hej'' eller så... och nu till min fråga vad tycker ni jag ska göra? Känns som hon typ inte gillar mig längre eller så och det är alltid jag som skriver hej nuför tiden typ... Fast hon är väldigt blyg och så... Men liksom det är svårt och förklara för det känns nästan lite som hon gillar mig som t.ex i stan typ träffas vi och då liksom roppar hons kompis ''hej adam'' men då så typ försöker hons kompis ''övertala henne'' att träffa mig för hon typ vänder sig om och bara går annars? asså det är svårt och förklara...-.- och när vi skriver så typ skrev hon t.ex igår när vi snackade om en film att vi två kunde se den tsm... osv... Sen så säger hennes kompisar att dem vill göra om den hära ''mini festen'' (Hon vill oxå det då säger dem.) som vi hade. Men jag vet inte, vad tycker ni jag ska göra? Försöka glömma henne
Live like today was you're last day.
GuZt4v
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 439
Blev medlem: 24 september 2011, 09:29

Inlägg av GuZt4v »

om du verkligen tycker om henne så satsa på bara! om hennes kompisar säger att hon vill så kan det ju bara vara så att hon vill att du ska ta de första steget och riktigt visa att du gillar henne!
Bild
Danne: Bevisa vad du går för bensinballe :D

Kolla mitt Derbi projekt!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=33274
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

om du har känslor för tjejen så ska du inte glömma henne!, men försök prata med henne och fråga om hon vill hänga med på stan eller ngt sådant ;) för om hon är blyg så får du prata med henne om att det är ingen fara, blyghet är naturilgt och man kan inte göra någonting åt det typ ;)

får hoppas att du lyckas !
// BakarN
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

Inlägg av Seenz »

Okej tack! ;) Ska testa... men liksom vad ska man väl säga när man väl träffas? I sånna där lägen står det bara sitll i huvvet för mig :S
Live like today was you're last day.
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

Seenz skrev:Okej tack! ;) Ska testa... men liksom vad ska man väl säga när man väl träffas? I sånna där lägen står det bara sitll i huvvet för mig :S
Typ : " hur är det med dig ? lite frågor o.s.v. sedan brukar det komma av sig själv, prata om gemensama saker så ni inte missupfattar varandra.
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Seenz skrev:Okej tack! ;) Ska testa... men liksom vad ska man väl säga när man väl träffas? I sånna där lägen står det bara sitll i huvvet för mig :S
Prata på om 740is och moppar hela tiden!

Eller vänta, det är om du vill bli av med dom. Gör förhelvete inte det!
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare
Inlägg: 1719
Blev medlem: 9 februari 2012, 16:49
Ort: uddevalla

Inlägg av TuZx »

Seenz skrev:Okej tack! ;) Ska testa... men liksom vad ska man väl säga när man väl träffas? I sånna där lägen står det bara sitll i huvvet för mig :S
det du inte ska prata om är iaf

spel
moppar
bilar
andra brudar


har inte läst den andra texten så vad ska ni göra när ni ses?
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
moliki
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 414
Blev medlem: 1 november 2011, 18:44
Ort: Luleå

Inlägg av moliki »

haha svår fråga där elvira :)
zamme
Svårstartad skrothög
Inlägg: 250
Blev medlem: 9 september 2012, 13:42

Inlägg av zamme »

elvirajansson skrev:tjej här nu, har en fråga till er killar! Va föredrar ni, en tjej som som går omkring i arbetsbyxor/träningsbyxor och liksom chill kläder, lite halvfixad men endå fräsh , eller den tjejer som har tightaste byxorna & 'senaste modet', och alltid är fixad? Och varför? :) och sen beteér sig ju tjejer oftast så de klär sig, den tjejen med mer chill klädstil är oftast öppen och lättsam, medan den mera uppklädda tjejen ofta beter sig mera 'tjejigt'.
Jag tycker att en tjej ska ha bra klädsmak även om hon inte alltid har den på sig. Enligt mig så är insidan viktigare än utsidan, men att hon ser bra ut är inget negativt!
*min åsikt*
Vit Derbi Senda xtreme-05

Setup:
Athena 70cc
Gianelli rör
21mm dellorto förgasare
Membran
Sportluft

Toppfart: 112km/h
Användarens profilbild
Rieju_Jacob
Avstängd
Inlägg: 497
Blev medlem: 22 maj 2012, 13:12
Ort: Jönköping

Inlägg av Rieju_Jacob »

elvirajansson skrev:tjej här nu, har en fråga till er killar! Va föredrar ni, en tjej som som går omkring i arbetsbyxor/träningsbyxor och liksom chill kläder, lite halvfixad men endå fräsh , eller den tjejer som har tightaste byxorna & 'senaste modet', och alltid är fixad? Och varför? :) och sen beteér sig ju tjejer oftast så de klär sig, den tjejen med mer chill klädstil är oftast öppen och lättsam, medan den mera uppklädda tjejen ofta beter sig mera 'tjejigt'.
Jag föredrar den tjejen som är feting-chill å hänga med å om hon råkar klä sig snyggt å se bra ut så är de ju ingen dålig bonus ;)

EDIT: Välkommen till forumet Elvira!
Senast redigerad av Rieju_Jacob den 18 november 2012, 23:05, redigerad totalt 1 gånger.
smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Här på TSR så är logiken på topp…

Kolla mitt Rieju-projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=42936

Säljer mina longboardtruckar, PMa om du är intresserad
Bild
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare
Inlägg: 1719
Blev medlem: 9 februari 2012, 16:49
Ort: uddevalla

Inlägg av TuZx »

elvirajansson skrev:tjej här nu, har en fråga till er killar! Va föredrar ni, en tjej som som går omkring i arbetsbyxor/träningsbyxor och liksom chill kläder, lite halvfixad men endå fräsh , eller den tjejer som har tightaste byxorna & 'senaste modet', och alltid är fixad? Och varför? :) och sen beteér sig ju tjejer oftast så de klär sig, den tjejen med mer chill klädstil är oftast öppen och lättsam, medan den mera uppklädda tjejen ofta beter sig mera 'tjejigt'.
helst en tjej som klär sig bra men inte allt för tjejig :)

och välkommen till forumet :)
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

elvirajansson skrev:tjej här nu, har en fråga till er killar! Va föredrar ni, en tjej som som går omkring i arbetsbyxor/träningsbyxor och liksom chill kläder, lite halvfixad men endå fräsh , eller den tjejer som har tightaste byxorna & 'senaste modet', och alltid är fixad? Och varför? :) och sen beteér sig ju tjejer oftast så de klär sig, den tjejen med mer chill klädstil är oftast öppen och lättsam, medan den mera uppklädda tjejen ofta beter sig mera 'tjejigt'.
Jag tycker om både av de , men det bästa är väl när en tjej har på sig chillkläder m.m. men ändå så ser det ju bättre ut när en tjej är uppklädd. Men det har ju med annledningar o göra: typ på stan, hemma, vart man är o vad man gör ;)

men jag skulle säga mittimellan inte för chill o inte för uppklätt, man ska vara sig själv! och kläderna ska inte bestämma hur man ska vara ;)
BTW: välkommen Elvira Jansson !
Senast redigerad av TSR`BakarN den 18 november 2012, 23:04, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
moliki
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 414
Blev medlem: 1 november 2011, 18:44
Ort: Luleå

Inlägg av moliki »

för mig spelar det ingen roll vad en tjej har på sig bara de inte har mjukisbyxor tycker det ser fett lodigt ut :)
Användarens profilbild
streamjr
epa-raggaren
Inlägg: 1348
Blev medlem: 5 augusti 2011, 19:46
Ort: falun

Inlägg av streamjr »

jag tycker mer om chill klädseln men inte för mycket heller, men de jag inte gillar med brudar aom klär upp sig som fan för minsta lilla är att dom är fett sega när man ska nån stans! :roll:
har ni funderingar runt a-/epa-traktorer är det bara att pm'a :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43481
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew
Inlägg: 2160
Blev medlem: 13 juni 2011, 19:28
Ort: Lenhovda

Inlägg av k-skåpet »

Jag tycker kläder ska bero på vart man är, är det ett finare tillfälle så kanske man ska ha lite finare kläder. Är det å andra hand skolan t.ex så kan man ju vara lite mer avslappnad men kanske inte mjukisbyxor och oljig tröja, man ska hitta en balans mellan vad som är uppklätt och helt enkelt sjabbigt. Nu när jag har hjälpt fru Elvira är det er tur att hjälpa mig, är det kliché eller helt enkelt bara gulligt att fråga en brud man knappt känner ut på bio?
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
Frag0
Elmoped
Inlägg: 132
Blev medlem: 23 september 2012, 21:30
Ort: Björlanda

Inlägg av Frag0 »

här är en fråga till dig elvira, gillar en tjej i min pararell klass, hon är rätt blyg och så men mycket rolig och nice att prata med, hon klär sig nice, hon är snygg, hon gillar ganska mycket som jag gillar, iallafall, vi började med att smsa , och jag har ju aldrig vart nån kasanova, men jag har typ inderekt sagt till henne att jag tycker om henne, och senare började vi gå på stan , jag hon och två till, jag måste säga att vi har massor att prata om, men när jag sa till henne vad jag kände så, slutade hon helt prata eller ens titta på mig, smsen läser hon men svarar inte, jag vet inte vad jag ska göra, du som e tjej kanske kan förklara vad som händer? och det här har tagit ett tag, så jag är inte för på, det är inte det,

tack för svar :)
kul att man lärt sig stegra, lite grann iaf ;D
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew
Inlägg: 2160
Blev medlem: 13 juni 2011, 19:28
Ort: Lenhovda

Inlägg av k-skåpet »

Tips för dig som är ny här är att läsa reglerna.. Eller iallafall tänka lite på dubbelposterna. :)

Edit: Det kan även vara så enkelt att hon helt enkelt inte gillar dig bara, det är inte henne det är fel på det är dig som dom brukar säga. (Nu säger jag ju inte att du inte är något att ha men man vet ju aldrig.)
Senast redigerad av k-skåpet den 19 november 2012, 00:02, redigerad totalt 1 gånger.
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
Frag0
Elmoped
Inlägg: 132
Blev medlem: 23 september 2012, 21:30
Ort: Björlanda

Inlägg av Frag0 »

hm, jo jag har hört det där med svårtflörtad, dock tycker jag den är bortstötande men det är min åsikt :P.

tack för tipsen/upllysningen iaf :)
kul att man lärt sig stegra, lite grann iaf ;D
trigger_rasse
Elmoped
Inlägg: 88
Blev medlem: 20 april 2011, 15:31
Ort: strängnäs

Inlägg av trigger_rasse »

Tjena Grabbar, Nu är det så att en liten pojke på 17 vårar, helt befriad ifrån fantasi och allt i dess like, sitter och funderar på julklapp till sin tjej.

Hon är 16 år och har det mesta. Jag har frågat vad hon vill ha och hon säger att jag ska använda min fantasi... Vi har vart tillsammans i ett halvår vid jul ungefär och det känns som att jag måste hitta på något speciellt :)

Jag har funderat på ett halsband med våra namn ingraverade i och vårt datum. För det är ju ändå något personligt :wink: men samtidigt så känns det så orginellt,
Man skulle ju kunna köpa det och något mer, för jag vill ha något att ge henne som hon öppnar med sin familj och något att öppna när det bara är jag och hon.

Seriösa svar tack! :)
Jag har alltid rätt, förutom när jag har fel, men då har jag oftast rätt.
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 712
Blev medlem: 20 mars 2011, 14:17
Ort: Älgarås

Inlägg av Derbi_MackaN »

[spoiler]
trigger_rasse skrev:Tjena Grabbar, Nu är det så att en liten pojke på 17 vårar, helt befriad ifrån fantasi och allt i dess like, sitter och funderar på julklapp till sin tjej.

Hon är 16 år och har det mesta. Jag har frågat vad hon vill ha och hon säger att jag ska använda min fantasi... Vi har vart tillsammans i ett halvår vid jul ungefär och det känns som att jag måste hitta på något speciellt :)

Jag har funderat på ett halsband med våra namn ingraverade i och vårt datum. För det är ju ändå något personligt :wink: men samtidigt så känns det så orginellt,
Man skulle ju kunna köpa det och något mer, för jag vill ha något att ge henne som hon öppnar med sin familj och något att öppna när det bara är jag och hon.

Seriösa svar tack! :)
[/spoiler]

Ju vet hur de känns :lol: men satsa på halsband med namn och datum! Har själv fått de när ja va tsm med min brud i 10mån och jag uppskattade de riktigt mycket! Får la gratta i förskott har själv 14mån på jul 8)

// Mackan
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Köp en nallebjörn o ett armband med erat datum ingraverat på insidan och era namn på utsidan, sedan sätter du armbandet på nallen, slå in i ett paket o sprayar lite av DIN parfym på nallen!

Gjorde detta till min flickvän, hon börja gråta glädjetårar o sover med nallen i princip varje natt!

http://cdon.se/leksaker/teddykompaniet- ... m-21420220 Var denna ja beställde. Passar extra bra då jag heter Anton.

Mvh
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

MrAndersson skrev:Köp en nallebjörn o ett armband med erat datum ingraverat på insidan och era namn på utsidan, sedan sätter du armbandet på nallen, slå in i ett paket o sprayar lite av DIN parfym på nallen!

Gjorde detta till min flickvän, hon börja gråta glädjetårar o sover med nallen i princip varje natt!

http://cdon.se/leksaker/teddykompaniet- ... m-21420220 Var denna ja beställde. Passar extra bra då jag heter Anton.

Mvh
Det där knepet är något utvöer det vanliga, riktigt skönt gjort! :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

elvirajansson skrev:tjej här nu, har en fråga till er killar! Va föredrar ni, en tjej som som går omkring i arbetsbyxor/träningsbyxor och liksom chill kläder, lite halvfixad men endå fräsh , eller den tjejer som har tightaste byxorna & 'senaste modet', och alltid är fixad? Och varför? :) och sen beteér sig ju tjejer oftast så de klär sig, den tjejen med mer chill klädstil är oftast öppen och lättsam, medan den mera uppklädda tjejen ofta beter sig mera 'tjejigt'.
varför skulle jag bry mig om hur hon ser ut? :P ni får la se ut precis som ni vill är ju trots allt insidan som räknas :)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

MrAndersson skrev:Köp en nallebjörn o ett armband med erat datum ingraverat på insidan och era namn på utsidan, sedan sätter du armbandet på nallen, slå in i ett paket o sprayar lite av DIN parfym på nallen!

Gjorde detta till min flickvän, hon börja gråta glädjetårar o sover med nallen i princip varje natt!

http://cdon.se/leksaker/teddykompaniet- ... m-21420220 Var denna ja beställde. Passar extra bra då jag heter Anton.

Mvh
Rätt kul grej faktist^^ särskilt med parfymen på hehe smart ju :) Hade med blivit glad tror jag :)
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Jönköping skrev:
DEA!! skrev:
MrAndersson skrev:[spoiler]Köp en nallebjörn o ett armband med erat datum ingraverat på insidan och era namn på utsidan, sedan sätter du armbandet på nallen, slå in i ett paket o sprayar lite av DIN parfym på nallen!

Gjorde detta till min flickvän, hon börja gråta glädjetårar o sover med nallen i princip varje natt!

http://cdon.se/leksaker/teddykompaniet- ... m-21420220 Var denna ja beställde. Passar extra bra då jag heter Anton.

Mvh[/spoiler]
Det där knepet är något utvöer det vanliga, riktigt skönt gjort! :wink:


Rätt kul grej faktist^^ särskilt med parfymen på hehe smart ju :) Hade med blivit glad tror jag :)
Haha, tackar! Funkar äckligt bra kan jag lova! Rekommenderar jag verkligen!
Eftersom att vi är mestadels killar på detta forumet o många säkert vill veta så kan jag lova att LIGGFAKTORN efter detta va ca 240%!
:roll: :roll:
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
AndreWidestedt
If you're not first, you're last
Inlägg: 1705
Blev medlem: 22 maj 2012, 20:19
Ort: Umeå

Inlägg av AndreWidestedt »

elvirajansson skrev:tjej här nu, har en fråga till er killar! Va föredrar ni, en tjej som som går omkring i arbetsbyxor/träningsbyxor och liksom chill kläder, lite halvfixad men endå fräsh , eller den tjejer som har tightaste byxorna & 'senaste modet', och alltid är fixad? Och varför? :) och sen beteér sig ju tjejer oftast så de klär sig, den tjejen med mer chill klädstil är oftast öppen och lättsam, medan den mera uppklädda tjejen ofta beter sig mera 'tjejigt'.
Chillkläder föredras, känns mer casual och normalt. Sen tjejjer i varsel grovt underskattat ;)
Helt Räser
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

MrAndersson skrev:
Jönköping skrev:
DEA!! skrev: Det där knepet är något utvöer det vanliga, riktigt skönt gjort! :wink:
Liggfaktorn varar den i 1 månad? :wink:


Rätt kul grej faktist^^ särskilt med parfymen på hehe smart ju :) Hade med blivit glad tror jag :)
Haha, tackar! Funkar äckligt bra kan jag lova! Rekommenderar jag verkligen!
Eftersom att vi är mestadels killar på detta forumet o många säkert vill veta så kan jag lova att LIGGFAKTORN efter detta va ca 240%!
:roll: :roll:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
moliki
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 414
Blev medlem: 1 november 2011, 18:44
Ort: Luleå

Inlägg av moliki »

potog skrev:
elvirajansson skrev:tjej här nu, har en fråga till er killar! Va föredrar ni, en tjej som som går omkring i arbetsbyxor/träningsbyxor och liksom chill kläder, lite halvfixad men endå fräsh , eller den tjejer som har tightaste byxorna & 'senaste modet', och alltid är fixad? Och varför? :) och sen beteér sig ju tjejer oftast så de klär sig, den tjejen med mer chill klädstil är oftast öppen och lättsam, medan den mera uppklädda tjejen ofta beter sig mera 'tjejigt'.
varför skulle jag bry mig om hur hon ser ut? :P ni får la se ut precis som ni vill är ju trots allt insidan som räknas :)
haha fjäsk.
man kan ju inte bara gå på insidan likväl som man inte bara kan gå på utsidan. :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Som sagt det där med att det bara är insidan som räknas är nog en tillgjord sanning. För att man ska gå fram och prata ska den andre helst attrahera, då kan man ta steget. Insidan rakt igenom är inte 100% sanning.
Årets Styrelsemedlem 2013
2stroke
Gasres
Inlägg: 1455
Blev medlem: 15 augusti 2010, 19:13
Ort: Sollentuna

Inlägg av 2stroke »

elvirajansson skrev:tjej här nu, har en fråga till er killar! Va föredrar ni, en tjej som som går omkring i arbetsbyxor/träningsbyxor och liksom chill kläder, lite halvfixad men endå fräsh , eller den tjejer som har tightaste byxorna & 'senaste modet', och alltid är fixad? Och varför? :) och sen beteér sig ju tjejer oftast så de klär sig, den tjejen med mer chill klädstil är oftast öppen och lättsam, medan den mera uppklädda tjejen ofta beter sig mera 'tjejigt'.
Ska jag vara ärlig?

Tjejer som går runt i arbetsbyxor = trashy (ute på stan + i skolan)
Tjejer som går runt i mjukisbyxor = trashy (ute på stan + i skolan)
Tjejer som går runt i träningsbyxor (och har relativt snygg kropp) = ett litet +, dock endast EFTER skoltid, går man runt med sånt på skoltid så nja..

Tjejer i mjukisdress hemma, där överdelen slutar strax under naveln och byxorna sitter relativt långt ner = ++++overload

Halvfixad betyder att man inte riktigt orkade göra klart, antingen så struntar man i sminket eller så gör man det ordentligt..

Tjejer som klär sig normalt, dvs jeans, leggings eller vad dom nu behagar att ta på sig, är det jag både tycker ser fräschast ut och är mest välvårdat. Man ger ju inte nån som ser ut som en hösäck en extra blick direkt..

Senaste modet.. Asså, varierad klädsel är väl snyggt, men inte så att man vill synas med en tjej som går runt med nån typ.. Ful tröja? :roll:


Och det där sista beror väl på helt vad man har för relation till tjejen.. Utseendet avgör ju knappast hur man är som person, obviously :wink:

Jag kan vara bland dom sämsta i världen på att förklara, så undrar du över något jag skrev, så fråga på.. Don't be shy
DEA!! skrev:Som sagt det där med att det bara är insidan som räknas är nog en tillgjord sanning. För att man ska gå fram och prata ska den andre helst attrahera, då kan man ta steget. Insidan rakt igenom är inte 100% sanning.
Utsidan ger insidan en chans.. :lol:
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

MrAndersson skrev:
Jönköping skrev:
DEA!! skrev: Det där knepet är något utvöer det vanliga, riktigt skönt gjort! :wink:


Rätt kul grej faktist^^ särskilt med parfymen på hehe smart ju :) Hade med blivit glad tror jag :)
Haha, tackar! Funkar äckligt bra kan jag lova! Rekommenderar jag verkligen!
Eftersom att vi är mestadels killar på detta forumet o många säkert vill veta så kan jag lova att LIGGFAKTORN efter detta va ca 240%!
:roll: :roll:
Men man ligger fortfarande före björnen då? tänkte så inte bara björnen får ligga.... Nu har jag ju inte en tjej men kan ju va bra och veta kanske skaffar en någon gång :)
Användarens profilbild
moliki
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 414
Blev medlem: 1 november 2011, 18:44
Ort: Luleå

Inlägg av moliki »

2stroke skrev:
elvirajansson skrev:tjej här nu, har en fråga till er killar! Va föredrar ni, en tjej som som går omkring i arbetsbyxor/träningsbyxor och liksom chill kläder, lite halvfixad men endå fräsh , eller den tjejer som har tightaste byxorna & 'senaste modet', och alltid är fixad? Och varför? :) och sen beteér sig ju tjejer oftast så de klär sig, den tjejen med mer chill klädstil är oftast öppen och lättsam, medan den mera uppklädda tjejen ofta beter sig mera 'tjejigt'.
Ska jag vara ärlig?

Tjejer som går runt i arbetsbyxor = trashy (ute på stan + i skolan)
Tjejer som går runt i mjukisbyxor = trashy (ute på stan + i skolan)
Tjejer som går runt i träningsbyxor (och har relativt snygg kropp) = ett litet +, dock endast EFTER skoltid, går man runt med sånt på skoltid så nja..

Tjejer i mjukisdress hemma, där överdelen slutar strax under naveln och byxorna sitter relativt långt ner = ++++overload

Halvfixad betyder att man inte riktigt orkade göra klart, antingen så struntar man i sminket eller så gör man det ordentligt..

Tjejer som klär sig normalt, dvs jeans, leggings eller vad dom nu behagar att ta på sig, är det jag både tycker ser fräschast ut och är mest välvårdat. Man ger ju inte nån som ser ut som en hösäck en extra blick direkt..

Senaste modet.. Asså, varierad klädsel är väl snyggt, men inte så att man vill synas med en tjej som går runt med nån typ.. Ful tröja? :roll:


Och det där sista beror väl på helt vad man har för relation till tjejen.. Utseendet avgör ju knappast hur man är som person, obviously :wink:

Jag kan vara bland dom sämsta i världen på att förklara, så undrar du över något jag skrev, så fråga på.. Don't be shy
DEA!! skrev:Som sagt det där med att det bara är insidan som räknas är nog en tillgjord sanning. För att man ska gå fram och prata ska den andre helst attrahera, då kan man ta steget. Insidan rakt igenom är inte 100% sanning.
Utsidan ger insidan en chans.. :lol:
klockren! :D
skymningsrejser_1337
Elmoped
Inlägg: 105
Blev medlem: 22 september 2012, 18:13
Ort: Tyresö

Inlägg av skymningsrejser_1337 »

MrAndersson skrev:Köp en nallebjörn o ett armband med erat datum ingraverat på insidan och era namn på utsidan, sedan sätter du armbandet på nallen, slå in i ett paket o sprayar lite av DIN parfym på nallen!

Gjorde detta till min flickvän, hon börja gråta glädjetårar o sover med nallen i princip varje natt!

http://cdon.se/leksaker/teddykompaniet- ... m-21420220 Var denna ja beställde. Passar extra bra då jag heter Anton.

Mvh
Så du menar att man ska gasa in nallen med tvåtakt? Det är det enda jag luktar nuförtiden med tanke på min DT och diverse båtmotorer på landet ;)
--------------------------------------------
Yamaha dt50mx -90
trigger_rasse
Elmoped
Inlägg: 88
Blev medlem: 20 april 2011, 15:31
Ort: strängnäs

Inlägg av trigger_rasse »

[quote="MrAndersson"][quote="Jönköping"][quote="DEA!!"][quote="MrAndersson"][spoiler]Köp en nallebjörn o ett armband med erat datum ingraverat på insidan och era namn på utsidan, sedan sätter du armbandet på nallen, slå in i ett paket o sprayar lite av DIN parfym på nallen!

Gjorde detta till min flickvän, hon börja gråta glädjetårar o sover med nallen i princip varje natt!

http://cdon.se/leksaker/teddykompaniet- ... m-21420220 Var denna ja beställde. Passar extra bra då jag heter Anton.

Mvh[/spoiler][/quote]
Det där knepet är något utvöer det vanliga, riktigt skönt gjort! :wink:[/quote]



Rätt kul grej faktist^^ särskilt med parfymen på hehe smart ju :) Hade med blivit glad tror jag :)[/quote]

Haha, tackar! Funkar äckligt bra kan jag lova! Rekommenderar jag verkligen!
Eftersom att vi är mestadels killar på detta forumet o många säkert vill veta så kan jag lova att LIGGFAKTORN efter detta va ca 240%!
:roll: :roll:[/quote]

Du fan det där tipset var riktigt bra, inte bara för att liggfaktorn ökade utom för att det var något som låter rätt bra :) Tack!
Jag har alltid rätt, förutom när jag har fel, men då har jag oftast rätt.
euroman
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 394
Blev medlem: 5 maj 2011, 11:26
Ort: Dals-ed

Inlägg av euroman »

trigger_rasse skrev:
MrAndersson skrev:
Jönköping skrev:

Rätt kul grej faktist^^ särskilt med parfymen på hehe smart ju :) Hade med blivit glad tror jag :)
Haha, tackar! Funkar äckligt bra kan jag lova! Rekommenderar jag verkligen!
Eftersom att vi är mestadels killar på detta forumet o många säkert vill veta så kan jag lova att LIGGFAKTORN efter detta va ca 240%!
:roll: :roll:
Du fan det där tipset var riktigt bra, inte bara för att liggfaktorn ökade utom för att det var något som låter rätt bra :) Tack!
Det med nallen funkar riktigt bra, Dock hade jag inget armband utan skickade ett nallebud med en fin dikt i och hon blev hur glad som helst för den har den fortfarande ståendes i bokhyllan :)
Zundapp ks50 70cc athena "agge steg2+ port" mikuni 20mm racerör, race stake, Nerplockad för mer portning samt renovering av ram och motor!
Skriv svar