Träning, kost & hälsa-tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

1 påse per person räcker ca 8 veckor. Vilket är max tiden för hur länge man ska ta kreatin i rad utan o riskera leverskador osv.

8veckor
4veckor paus
8veckor
4veckor paus
osv osv. Dock så finns de bättre kreatin än de där!

De kreatinet pumpar in vatten i musklerna, vilket får dom o krympa när du slutar med de.

Fö. så går de jävligt fint på gymmet nu, kört seriöst sen 26aug o har ökat 9kg morgon vikt.
Gått från 30kg-50kg i bänk.
Även ökat 10 kg i bicep curl enkelarm o 15 o dubbel.
De är dom största ökningarna sen mellan 5-20 kg ökning på andra övningar.

Börjar se att musklerna kommer fram, får väll se om man vågar slänga upp en bild!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

MrAndersson skrev:1 påse per person räcker ca 8 veckor. Vilket är max tiden för hur länge man ska ta kreatin i rad utan o riskera leverskador osv.

8veckor
4veckor paus
8veckor
4veckor paus
osv osv. Dock så finns de bättre kreatin än de där!

De kreatinet pumpar in vatten i musklerna, vilket får dom o krympa när du slutar med de.

Fö. så går de jävligt fint på gymmet nu, kört seriöst sen 26aug o har ökat 9kg morgon vikt.
Gått från 30kg-50kg i bänk.
Även ökat 10 kg i bicep curl enkelarm o 15 o dubbel.
De är dom största ökningarna sen mellan 5-20 kg ökning på andra övningar.

Börjar se att musklerna kommer fram, får väll se om man vågar slänga upp en bild!
Härligt att det går bra!!


Men hur får du det att 500g räcker i 8 veckor..?
5gram/dag ..
500/5 = 100port.
Alltså 100 dagar.


8 veckor = 56 dagar om jag inte räknat helt skevt? Är lite onykter men jag borde räknat rätt!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Gjotde första vettiga passet efter 3 veckors frånvaro. Så nu äre all in som gäller igen.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
will3
Gangster
Inlägg: 354
Blev medlem: 13 juli 2011, 20:33
Ort: Gällivare

Inlägg av will3 »

DEA!! skrev:Gjotde första vettiga passet efter 3 veckors frånvaro. Så nu äre all in som gäller igen.
Härligt!

Själv har jag har inte kunnat träna på 2 veckor p.g.a. förkylning, men på Måndag då jävlar!
Bild
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

difaren skrev:
MrAndersson skrev:1 påse per person räcker ca 8 veckor. Vilket är max tiden för hur länge man ska ta kreatin i rad utan o riskera leverskador osv.

8veckor
4veckor paus
8veckor
4veckor paus
osv osv. Dock så finns de bättre kreatin än de där!

De kreatinet pumpar in vatten i musklerna, vilket får dom o krympa när du slutar med de.

Fö. så går de jävligt fint på gymmet nu, kört seriöst sen 26aug o har ökat 9kg morgon vikt.
Gått från 30kg-50kg i bänk.
Även ökat 10 kg i bicep curl enkelarm o 15 o dubbel.
De är dom största ökningarna sen mellan 5-20 kg ökning på andra övningar.

Börjar se att musklerna kommer fram, får väll se om man vågar slänga upp en bild!
Härligt att det går bra!!


Men hur får du det att 500g räcker i 8 veckor..?
5gram/dag ..
500/5 = 100port.
Alltså 100 dagar.


8 veckor = 56 dagar om jag inte räknat helt skevt? Är lite onykter men jag borde räknat rätt!
Ojoj, där blev de fel! Men du ska iaf inte ta kreatin mer än 8 veckor i rad, max!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

MrAndersson skrev:
difaren skrev:
MrAndersson skrev:1 påse per person räcker ca 8 veckor. Vilket är max tiden för hur länge man ska ta kreatin i rad utan o riskera leverskador osv.

8veckor
4veckor paus
8veckor
4veckor paus
osv osv. Dock så finns de bättre kreatin än de där!

De kreatinet pumpar in vatten i musklerna, vilket får dom o krympa när du slutar med de.

Fö. så går de jävligt fint på gymmet nu, kört seriöst sen 26aug o har ökat 9kg morgon vikt.
Gått från 30kg-50kg i bänk.
Även ökat 10 kg i bicep curl enkelarm o 15 o dubbel.
De är dom största ökningarna sen mellan 5-20 kg ökning på andra övningar.

Börjar se att musklerna kommer fram, får väll se om man vågar slänga upp en bild!
Härligt att det går bra!!


Men hur får du det att 500g räcker i 8 veckor..?
5gram/dag ..
500/5 = 100port.
Alltså 100 dagar.


8 veckor = 56 dagar om jag inte räknat helt skevt? Är lite onykter men jag borde räknat rätt!
Ojoj, där blev de fel! Men du ska iaf inte ta kreatin mer än 8 veckor i rad, max!
Det kreatinet jag har kan man köra på året om då det är bättre kvalité osv.

Och uppladdningsperioden är skitsnack... kör med 5g från början.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Har nu kommit tillbaka efter 3 veckors uppehåll och har nya mål. Har tränat i lite mer än 11 månader och har då byggt upp mig en del. Men vill nu ta det till en ny nivå!! Vill bli grov och stark, musklerna behöver inte synas så..
Utan stor! tips på träningsupplägg! Repetitionerna osv..

Kommer även att öka intaget av mat, givetvis.
Årets Styrelsemedlem 2013
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

DEA!! skrev:Har nu kommit tillbaka efter 3 veckors uppehåll och har nya mål. Har tränat i lite mer än 11 månader och har då byggt upp mig en del. Men vill nu ta det till en ny nivå!! Vill bli grov och stark, musklerna behöver inte synas så..
Utan stor! tips på träningsupplägg! Repetitionerna osv..

Kommer även att öka intaget av mat, givetvis.
Då är ju bänk, böj o mark osv.. bäst ! titta på kollo!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Där bygger du ju framförallt upp en bra styrka! Men hur blir det med grovheten?
Årets Styrelsemedlem 2013
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

DEA!! skrev:Där bygger du ju framförallt upp en bra styrka! Men hur blir det med grovheten?
Det kommer ska du se. Benböj får man grova ben som fan av berättade en gammal tävlingsgrabb.
solnapojk
Elmoped
Inlägg: 45
Blev medlem: 27 september 2012, 17:39

Inlägg av solnapojk »

hej, några av er här har säkert tränat en hel del :) jag har tränat i cirka 6 månader utan något kost tillskott och hade nu tänkt börja med kreatin, jag har testat de innan av min kompis och gav rätt stor skillnad men undrar vilket kreatin ni skulle rekommendera elr andra produkter ?

någon som testat KCG R2 och vet fall de är bra ? eller ska man vad ska man köra på? :)
Senast redigerad av solnapojk den 13 november 2012, 18:59, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Frågan är hur massan blir av strongman?
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

DEA!! skrev:Frågan är hur massan blir av strongman?
Massan blir stor. Är ju relativt låga reps på det mesta.

Körde med nåt riktigt sjukt schema två veckor för ett halvårsen, orkade inte mer sen.. var typ 3 sets 3 reps och verkligen max på allt.. kände att de närmade sig dedär, när man skruvar i en glödlampa o får kramp. ;) Lite uthållighet är najs.

Men du kommer ju få en stor massa av det och bli grov osv. Ät som ett jävla djur så ska du se på resultat. :)
bibapeolola
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

difaren skrev:
MrAndersson skrev:
difaren skrev: Härligt att det går bra!!


Men hur får du det att 500g räcker i 8 veckor..?
5gram/dag ..
500/5 = 100port.
Alltså 100 dagar.


8 veckor = 56 dagar om jag inte räknat helt skevt? Är lite onykter men jag borde räknat rätt!
Ojoj, där blev de fel! Men du ska iaf inte ta kreatin mer än 8 veckor i rad, max!
Det kreatinet jag har kan man köra på året om då det är bättre kvalité osv.

Och uppladdningsperioden är skitsnack... kör med 5g från början.
Kan du länka det du kör med då? Orkar inte räkna 8v period osv.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Axel skrev:
DEA!! skrev:Frågan är hur massan blir av strongman?
Massan blir stor. Är ju relativt låga reps på det mesta.

Körde med nåt riktigt sjukt schema två veckor för ett halvårsen, orkade inte mer sen.. var typ 3 sets 3 reps och verkligen max på allt.. kände att de närmade sig dedär, när man skruvar i en glödlampa o får kramp. ;) Lite uthållighet är najs.

Men du kommer ju få en stor massa av det och bli grov osv. Ät som ett jävla djur så ska du se på resultat. :)
Det låter ju perfekt, kombinationen av styrka o grovhet är det jag vill åt. En kompis körde 5x5. Och han ökade varje set. Hur ska man då veta vilka vikter man ska börja på? :-)
Årets Styrelsemedlem 2013
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Nu svarar jag på både DiNozzan och solnapojk-

Jag rekommenderar och körde på detta---> http://www.mmsports.se/Body-Science-3-pH-CM.html

såg även att dem hade sänkt priset... fan då.



Körde på det förut men nu kör jag bara vanlig mat utan kosttillskott men ska nog börja imorgon..hehe!
juckeyy
Avstängd
Inlägg: 665
Blev medlem: 21 april 2011, 17:43

Inlägg av juckeyy »

difaren skrev:
juckeyy skrev:Kan rekommendera att inte träna när ni har förkyldning och huvudvärk.

Började med att jag kände mig lite hänging osv på Onsdagen, huvudet var inte riktigt med. Åkte till träningen och vi sprang intervaller utomhus innan vi gick in och körde bålstyrka. Var riktigt seg efter det.

Sedan på torsdagen vaknade jag upp och orkade knappt ingenting, huvudvärk och förkyldning. Var ännu mer seg på torsdagen och huvudet var inte alls med.

Åkte då in till Norrköping där dom har en friidrottshall vilket vi inte har i Finspång. Körde sprint den dagen, under loppen jag sprang kände jag att huvudet slocknade i typ en millisekund ett par gånger. Kom hem och tog tempen, och feber hade jag. Så rekommenderar inte att träna när man känner sig hängig :P
Förkylningen i sig är inte farlig alls att träna mer än att man måste låta kroppen hänga med. Huvudvärk, ont i halsen osv.. de rekommenderar jag ej att träna med... klockorna börjar ringa när man kallsvettas lite.

Går bra nu på gymmet, hyffsat iaf, tränade igår första gångenn på ca 1 vecka.
Sure det går att träna med förkylning men det är ju inte direkt det bästa att köra jävligt jobbigt pulshöjande. Det var fan läskigt när jag tränade och huvudet slocknade, yr så fort jag rörde på mig ska nog aldrig göra om det :D
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

DEA!! skrev:
Axel skrev:
DEA!! skrev:Frågan är hur massan blir av strongman?
Massan blir stor. Är ju relativt låga reps på det mesta.

Körde med nåt riktigt sjukt schema två veckor för ett halvårsen, orkade inte mer sen.. var typ 3 sets 3 reps och verkligen max på allt.. kände att de närmade sig dedär, när man skruvar i en glödlampa o får kramp. ;) Lite uthållighet är najs.

Men du kommer ju få en stor massa av det och bli grov osv. Ät som ett jävla djur så ska du se på resultat. :)
Det låter ju perfekt, kombinationen av styrka o grovhet är det jag vill åt. En kompis körde 5x5. Och han ökade varje set. Hur ska man då veta vilka vikter man ska börja på? :-)
De märker du ju, kolla efter några vikter du tror kan vara en utmaning, änner du att de är för mycket så går du ner ett snäpp osv. :)
bibapeolola
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Får kolla lite scheman :-)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
will3
Gangster
Inlägg: 354
Blev medlem: 13 juli 2011, 20:33
Ort: Gällivare

Inlägg av will3 »

Första träningspasset efter 2 veckors uppehåll p.g.a. förkylning, inte riktigt helt frisk ännu men hade inte sån stor lust att sitta hemma idag igen. Tog det rätt lugnt men det gick bra ändå, riktigt härligt att vara tillbaka! ;)
Bild
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Efter 3 månaders seriös träning, med 6 pass i veckan, en viktökning från 67-76 så ligger ja hemma med 40 graders feber.
Känns väldigt kul kan ja lova..
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
solnapojk
Elmoped
Inlägg: 45
Blev medlem: 27 september 2012, 17:39

Inlägg av solnapojk »

är de någon som har ett bra schema man kan gå efter ? :) skulle uppskattas verkligne då de känns som jag skulle kunna göra bättre :)

det är att bli så stor och få så synliga muskler som möjligt :)
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

solnapojk skrev:är de någon som har ett bra schema man kan gå efter ? :) skulle uppskattas verkligne då de känns som jag skulle kunna göra bättre :)

det är att bli så stor och få så synliga muskler som möjligt :)
Scheman är oftast "personligt" hehe. Men jag kan skicka det jag kör i PM om du vill.. dock ett hyffsat nytt schema för mig.
solnapojk
Elmoped
Inlägg: 45
Blev medlem: 27 september 2012, 17:39

Inlägg av solnapojk »

gärna, vill mest ha tips, de som jag gjort mest är väl deffat ner mig, sprungit kondition måndad och sen varannan dag och sen simmat och cycklat tisdag varannan dag, sen har jag kört mage när jag simmat och har jag kört bröst/biceps/axlar när jag sprungit, vill gärna ha tips på olika övningar som gör så man ser biffig ut :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Imorn börjar jag att köra stronglift, till att börja med till sista februari.
Årets Styrelsemedlem 2013
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

DEA!! skrev:Imorn börjar jag att köra stronglift, till att börja med till sista februari.
Härligt! Kör hårt!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Skulle egentligen har en före/efter bild... :lol:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
YamahaMarcus
Traktor pöjken
Inlägg: 1287
Blev medlem: 29 februari 2012, 21:20
Ort: Ljungskile

Inlägg av YamahaMarcus »

Hehe är på gym bara någon enstaka gång på loven då det brukar vara gratis :roll:

Annars äre hantlarna som gäller :P
okey runkmuskeln med :evil:
Projekt:

Volvo Duett -66 - Såld
Rieju drac -03 ( http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=45767 Till Salu )
Yamaha Slider -12 -Såld
Yamaha Aerox -02 - Såld (http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=47350)
Volvo 244 -88 - Såld
Crescent Compact
Volvo 945 ltt -96
Bilprojekt finns på "Dahlqan" på Garaget.org
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

YamahaMarcus skrev:Hehe är på gym bara någon enstaka gång på loven då det brukar vara gratis :roll:

Annars äre hantlarna som gäller :P
okey runkmuskeln med :evil:
Okej, alltså inte så seriöst med andra ord.. Hehe.
Användarens profilbild
YamahaMarcus
Traktor pöjken
Inlägg: 1287
Blev medlem: 29 februari 2012, 21:20
Ort: Ljungskile

Inlägg av YamahaMarcus »

difaren skrev:
YamahaMarcus skrev:Hehe är på gym bara någon enstaka gång på loven då det brukar vara gratis :roll:

Annars äre hantlarna som gäller :P
okey runkmuskeln med :evil:
Okej, alltså inte så seriöst med andra ord.. Hehe.
Hehe ne inte just nu iallafall :) Kanske blir att börja seriöst nu fram till vintern.
Projekt:

Volvo Duett -66 - Såld
Rieju drac -03 ( http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=45767 Till Salu )
Yamaha Slider -12 -Såld
Yamaha Aerox -02 - Såld (http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=47350)
Volvo 244 -88 - Såld
Crescent Compact
Volvo 945 ltt -96
Bilprojekt finns på "Dahlqan" på Garaget.org
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

solnapojk skrev:är de någon som har ett bra schema man kan gå efter ? :) skulle uppskattas verkligne då de känns som jag skulle kunna göra bättre :)

det är att bli så stor och få så synliga muskler som möjligt :)
Jag skrev detta nu på några minuter, ska köra på det i veckan och testa (Obs att jag kommer ta pauser men jag har ändå skrivit för varje dag ifall jag känner för att träna då!)

Måndag: Springa 10 -- Biceps/Triceps -- Mage -- Varva ner=Crosstrainer/springa
Tisdag: Springa 10 -- Lår övre undre -- Vader -- Mage -- Varva ner=Crosstrainer/springa
Onsdag: Springa 10 -- Biceps/Triceps -- Rygg Undre -- Bröst -- Varva ner=Crosstrainer/springa
Torsdag: Springa 10 -- Ben -- Mage -- Varva ner=Crosstrainer/springa
Fredag: Springa 10 -- Bröst -- Biceps -- Mage -- Varva ner=Crosstrainer/springa
Lördag: Springa 10 -- Rygg -- Triceps -- Varva ner=Crosstrainer/springa
Söndag: Springa -- Staka -- Cykla -- Ro -- Crosstrainer

Sen ska du käka mycket Köttfärs/Ris Kyckling/Ris och dricka mjölk Gärna ägg till frukost!! Tugga inga tabletter eller nå pulver
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

Tjena har nyss börjat träna lite smått 2 dagar i veckan på skolans gym kostar bara 50kr/ år så tänkte det kan jag ju göra då :=)

Men behöver lite tips typ på olika saker som är bra att göra?

Detta gör jag mest i ordning.
1.Bänkpress
2. Biceps
3. 3 saker för benen kan tänka mig att dem heter något sånthär:
Benpress (pressar en fotplatta som man sätter vikt på
2. Sitter upp och drar knäna upp med valfri vikt
3. Ligger på mage och böjer knäna med valfri vikt.

Har ni några bra tips på vad man ska göra? är ute mest efter styrka i armarna

Tänk på att jag är nybörjare så skriv inte några konstiga ord utan att förklara :P
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Rangad skrev:
solnapojk skrev:är de någon som har ett bra schema man kan gå efter ? :) skulle uppskattas verkligne då de känns som jag skulle kunna göra bättre :)

det är att bli så stor och få så synliga muskler som möjligt :)
Jag skrev detta nu på några minuter, ska köra på det i veckan och testa (Obs att jag kommer ta pauser men jag har ändå skrivit för varje dag ifall jag känner för att träna då!)

Måndag: Springa 10 -- Biceps/Triceps -- Mage -- Varva ner=Crosstrainer/springa
Tisdag: Springa 10 -- Lår övre undre -- Vader -- Mage -- Varva ner=Crosstrainer/springa
Onsdag: Springa 10 -- Biceps/Triceps -- Rygg Undre -- Bröst -- Varva ner=Crosstrainer/springa
Torsdag: Springa 10 -- Ben -- Mage -- Varva ner=Crosstrainer/springa
Fredag: Springa 10 -- Bröst -- Biceps -- Mage -- Varva ner=Crosstrainer/springa
Lördag: Springa 10 -- Rygg -- Triceps -- Varva ner=Crosstrainer/springa
Söndag: Springa -- Staka -- Cykla -- Ro -- Crosstrainer

Sen ska du käka mycket Köttfärs/Ris Kyckling/Ris och dricka mjölk Gärna ägg till frukost!! Tugga inga tabletter eller nå pulver
Det schemat var tyvärr horribelt.
springa är totalt onödigt ifall du vill bli stor. Gefan i det, det är djävulens påfund.

Att lägga biceps o triceps på samma dag är riktigt dumt, du orkar inte köra riktigt hårt på den du kör senast. Och att lägga samma muskler dagen efter är ännu värre, då du bryter ner musklerna i cirka 12 timmar efter du avslutat träning och de är totalt uppbyggda igen + lite mer massa efter ca 50 timmar ( beroende på vem man är såklart).

Den första frågan man bör ställa sig när man lägger ett schema - Hur många dagar i veckan ska jag träna

och vilka dagar passar det?

och sedan efter det så lägger du olika muskelgrupper på samma dagar.

jag kör ofta såhär

bröst / biceps

triceps / axlar (avslutar med triceps)

Rygg ( ryggen håller uppe i princip allt annat så den bör ta 1 ½ timme o slakta, då kör man nedre rygg, simmarmusklerna och alla andra muskler i ryggen)

ben/ underarmar

Sen mage kan man slänga in när som helst. och man kan köra ben / underarmar tillsammans med alla de andra passen. jag tränar 3 dagar i veckan och det är inte säkert att hela kroppen hinns med på en vecka beroende på hur stressigt det är i skolan. :)
bibapeolola
Användarens profilbild
Rieju_Jacob
Avstängd
Inlägg: 497
Blev medlem: 22 maj 2012, 13:12
Ort: Jönköping

Inlägg av Rieju_Jacob »

Tja har inte tränat nåt på typ 2 år så har fått lite slappfett, jag har skivstång å typ 100kg vikter hemma så jag undrar om ni har några träningstips/nåt schema som är jävligt bra för å bränna fett å skulle vilja bli såhär rejält bred om axlarna å så ;)
smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Här på TSR så är logiken på topp…

Kolla mitt Rieju-projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=42936

Säljer mina longboardtruckar, PMa om du är intresserad
Bild
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Att göra eget schema är dumt överhuvudtaget enligt mig.
Skriv svar