Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

drakensost om hon har hafft pojkvän i mer än 1 år så kommer det nog inte ta slut den här veckan eller nästa vecka.

hon älskar ju den här andra killen och har gjort så i 1 år och hon kommer ju inte sluta göra det bara för att du gillar hon nu.

och du är nog i friendzonen med för hon har redan pojkvän och om hon inte har fallit för dig nu så kommer hon nog inte göra det
Quattro lyfe
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

När man är såpass ung så ska man inte grubbla över en tjej för mycket, du är ung. Du har hur många år som helst kvar att hitta någon annan! Klibba in fast dig, lev livet och ha det kul medans du kan!
Årets Styrelsemedlem 2013
Posse96
Elmoped
Inlägg: 100
Blev medlem: 20 maj 2012, 20:56

Inlägg av Posse96 »

jag er 96a och jag undrar om det er no fel med om jag blir tsm med en 99a :P
Kolla in BackSeatDrivers(BSD) på facebook och gilla!
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

Posse96 skrev:jag er 96a och jag undrar om det er no fel med om jag blir tsm med en 99a :P
ja.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Posse96 skrev:jag er 96a och jag undrar om det er no fel med om jag blir tsm med en 99a :P
När det gäller kärlek spelar inte åldern någon roll, det är ni som ska gilla varandra. det är bara siffror på ett papper, säger ingenting om mognad eller liknande.
Årets Styrelsemedlem 2013
drakensost
Elmoped
Inlägg: 13
Blev medlem: 13 november 2012, 23:14

Inlägg av drakensost »

FreZz skrev:drakensost om hon har hafft pojkvän i mer än 1 år så kommer det nog inte ta slut den här veckan eller nästa vecka.

hon älskar ju den här andra killen och har gjort så i 1 år och hon kommer ju inte sluta göra det bara för att du gillar hon nu.

och du är nog i friendzonen med för hon har redan pojkvän och om hon inte har fallit för dig nu så kommer hon nog inte göra det
Njae 8 månader men grejen är den att jag tror inte hon är lycklig med honom utan bara hon nöjer sig för hon inte tror hon kan få bättre! Jag blir bara arg och vill slå honom på käften för han inte ens säger hej till henne på morgonen (vi går alla i samma parallell klass) han ignorerar henne på rasterna och är nu även hatad av alla inklusive mig!! Tror inte dem spenderar tid på fritiden heller utan bara hade det kul tillsammans i somras, vet att jag skulle göra allt bättre för henne!
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

DEA!! skrev:
Posse96 skrev:jag er 96a och jag undrar om det er no fel med om jag blir tsm med en 99a :P
När det gäller kärlek spelar inte åldern någon roll, det är ni som ska gilla varandra. det är bara siffror på ett papper, säger ingenting om mognad eller liknande.
Kanske om 20 år men nu tycker jag bara det är konstigt, om 2 år även olagligt!
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

drakensost skrev:
FreZz skrev:drakensost om hon har hafft pojkvän i mer än 1 år så kommer det nog inte ta slut den här veckan eller nästa vecka.

hon älskar ju den här andra killen och har gjort så i 1 år och hon kommer ju inte sluta göra det bara för att du gillar hon nu.

och du är nog i friendzonen med för hon har redan pojkvän och om hon inte har fallit för dig nu så kommer hon nog inte göra det
Njae 8 månader men grejen är den att jag tror inte hon är lycklig med honom utan bara hon nöjer sig för hon inte tror hon kan få bättre! Jag blir bara arg och vill slå honom på käften för han inte ens säger hej till henne på morgonen (vi går alla i samma parallell klass) han ignorerar henne på rasterna och är nu även hatad av alla inklusive mig!! Tror inte dem spenderar tid på fritiden heller utan bara hade det kul tillsammans i somras, vet att jag skulle göra allt bättre för henne!
aja gör som du vill men som vi alla har sagt så borde du gå vidare för du är nog i friendzonen om hon inte redan är ihop med dig.

håller med DEA också vi är unga, kör mopped och njut av livet!
Senast redigerad av FreZz den 15 november 2012, 19:00, redigerad totalt 1 gånger.
Quattro lyfe
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew
Inlägg: 2160
Blev medlem: 13 juni 2011, 19:28
Ort: Lenhovda

Inlägg av k-skåpet »

Åldern är ju skitsamma, bara inte hon ser ut som 10 och uppför sig som ett småbarn.
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
drakensost
Elmoped
Inlägg: 13
Blev medlem: 13 november 2012, 23:14

Inlägg av drakensost »

FreZz skrev:
drakensost skrev:
FreZz skrev:drakensost om hon har hafft pojkvän i mer än 1 år så kommer det nog inte ta slut den här veckan eller nästa vecka.

hon älskar ju den här andra killen och har gjort så i 1 år och hon kommer ju inte sluta göra det bara för att du gillar hon nu.

och du är nog i friendzonen med för hon har redan pojkvän och om hon inte har fallit för dig nu så kommer hon nog inte göra det
Njae 8 månader men grejen är den att jag tror inte hon är lycklig med honom utan bara hon nöjer sig för hon inte tror hon kan få bättre! Jag blir bara arg och vill slå honom på käften för han inte ens säger hej till henne på morgonen (vi går alla i samma parallell klass) han ignorerar henne på rasterna och är nu även hatad av alla inklusive mig!! Tror inte dem spenderar tid på fritiden heller utan bara hade det kul tillsammans i somras, vet att jag skulle göra allt bättre för henne!
aja gör som du vill men som vi alla har sagt så borde du gå vidare för du är nog i friendzonen om hon inte redan är ihop med dig.

håller med DEA också vi är unga, kör mopped och njut av livet!
Jo men vi är inte ens kompisar, jag har pratat med henne typ 2 gånger om kanske nåt skolrelaterat eller en spontan fråga. Jag har aldrig heller smsat eller flirtat med henne!! Ledsen om jag låter som en envis jävel men ni vet hur det är!
Användarens profilbild
YamahaMarcus
Traktor pöjken
Inlägg: 1287
Blev medlem: 29 februari 2012, 21:20
Ort: Ljungskile

Inlägg av YamahaMarcus »

Jo men är hon redan tillsammans med en snubbe i över 1 år så äre väll inget att göra åt, att försöka splittra på dom två hade bara varit idiotiskt och själviskt. Bara att vänta eller fortsätta som alla andra skriver.
Projekt:

Volvo Duett -66 - Såld
Rieju drac -03 ( http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=45767 Till Salu )
Yamaha Slider -12 -Såld
Yamaha Aerox -02 - Såld (http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=47350)
Volvo 244 -88 - Såld
Crescent Compact
Volvo 945 ltt -96
Bilprojekt finns på "Dahlqan" på Garaget.org
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

drakensost skrev:
FreZz skrev:
drakensost skrev: Njae 8 månader men grejen är den att jag tror inte hon är lycklig med honom utan bara hon nöjer sig för hon inte tror hon kan få bättre! Jag blir bara arg och vill slå honom på käften för han inte ens säger hej till henne på morgonen (vi går alla i samma parallell klass) han ignorerar henne på rasterna och är nu även hatad av alla inklusive mig!! Tror inte dem spenderar tid på fritiden heller utan bara hade det kul tillsammans i somras, vet att jag skulle göra allt bättre för henne!
aja gör som du vill men som vi alla har sagt så borde du gå vidare för du är nog i friendzonen om hon inte redan är ihop med dig.

håller med DEA också vi är unga, kör mopped och njut av livet!
Jo men vi är inte ens kompisar, jag har pratat med henne typ 2 gånger om kanske nåt skolrelaterat eller en spontan fråga. Jag har aldrig heller smsat eller flirtat med henne!! Ledsen om jag låter som en envis jävel men ni vet hur det är!
är du inte ens kompis med hon?!?!?!? nu blev dina chanser minfre med 100% näst intill. dubär defenetivt i friendzonen och detbär omöjligt att bli ihop med hon gå vidare och hitta någon annan

(skrivet på mobilen så tangentbordet är cp)
Quattro lyfe
Användarens profilbild
moliki
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 414
Blev medlem: 1 november 2011, 18:44
Ort: Luleå

Inlägg av moliki »

drakensost skrev:
FreZz skrev:
drakensost skrev: Njae 8 månader men grejen är den att jag tror inte hon är lycklig med honom utan bara hon nöjer sig för hon inte tror hon kan få bättre! Jag blir bara arg och vill slå honom på käften för han inte ens säger hej till henne på morgonen (vi går alla i samma parallell klass) han ignorerar henne på rasterna och är nu även hatad av alla inklusive mig!! Tror inte dem spenderar tid på fritiden heller utan bara hade det kul tillsammans i somras, vet att jag skulle göra allt bättre för henne!
aja gör som du vill men som vi alla har sagt så borde du gå vidare för du är nog i friendzonen om hon inte redan är ihop med dig.

håller med DEA också vi är unga, kör mopped och njut av livet!
Jo men vi är inte ens kompisar, jag har pratat med henne typ 2 gånger om kanske nåt skolrelaterat eller en spontan fråga. Jag har aldrig heller smsat eller flirtat med henne!! Ledsen om jag låter som en envis jävel men ni vet hur det är!
Hur vet du att hon är den rätta om du knapt känner henne?
Användarens profilbild
Rieju_Jacob
Avstängd
Inlägg: 497
Blev medlem: 22 maj 2012, 13:12
Ort: Jönköping

Inlägg av Rieju_Jacob »

FreZz skrev:
drakensost skrev:
FreZz skrev: aja gör som du vill men som vi alla har sagt så borde du gå vidare för du är nog i friendzonen om hon inte redan är ihop med dig.

håller med DEA också vi är unga, kör mopped och njut av livet!
Jo men vi är inte ens kompisar, jag har pratat med henne typ 2 gånger om kanske nåt skolrelaterat eller en spontan fråga. Jag har aldrig heller smsat eller flirtat med henne!! Ledsen om jag låter som en envis jävel men ni vet hur det är!
är du inte ens kompis med hon?!?!?!? nu blev dina chanser minfre med 100% näst intill. dubär defenetivt i friendzonen och detbär omöjligt att bli ihop med hon gå vidare och hitta någon annan

(skrivet på mobilen så tangentbordet är cp)
Hörru frezz? Hur menar du att han är i friendzone när han inte ens känner flickebarnet? Nu är det snarare tvärt om, för det är lättare att få en tjej att bli kär i en från att inte känna en än att från kompisar bli kära, once a friendzoner Always a friendzoner brukar man ju säga
smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Här på TSR så är logiken på topp…

Kolla mitt Rieju-projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=42936

Säljer mina longboardtruckar, PMa om du är intresserad
Bild
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

[spoiler]
Rieju_Jacob skrev:
FreZz skrev:
drakensost skrev: Jo men vi är inte ens kompisar, jag har pratat med henne typ 2 gånger om kanske nåt skolrelaterat eller en spontan fråga. Jag har aldrig heller smsat eller flirtat med henne!! Ledsen om jag låter som en envis jävel men ni vet hur det är!
är du inte ens kompis med hon?!?!?!? nu blev dina chanser minfre med 100% näst intill. dubär defenetivt i friendzonen och detbär omöjligt att bli ihop med hon gå vidare och hitta någon annan

(skrivet på mobilen så tangentbordet är cp)
Hörru frezz? Hur menar du att han är i friendzone när han inte ens känner flickebarnet? Nu är det snarare tvärt om, för det är lättare att få en tjej att bli kär i en från att inte känna en än att från kompisar bli kära, once a friendzoner Always a friendzoner brukar man ju säga
[/spoiler]
Precis rätt!
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

drakensost skrev:
FreZz skrev:
drakensost skrev: Njae 8 månader men grejen är den att jag tror inte hon är lycklig med honom utan bara hon nöjer sig för hon inte tror hon kan få bättre! Jag blir bara arg och vill slå honom på käften för han inte ens säger hej till henne på morgonen (vi går alla i samma parallell klass) han ignorerar henne på rasterna och är nu även hatad av alla inklusive mig!! Tror inte dem spenderar tid på fritiden heller utan bara hade det kul tillsammans i somras, vet att jag skulle göra allt bättre för henne!
aja gör som du vill men som vi alla har sagt så borde du gå vidare för du är nog i friendzonen om hon inte redan är ihop med dig.

håller med DEA också vi är unga, kör mopped och njut av livet!
Jo men vi är inte ens kompisar, jag har pratat med henne typ 2 gånger om kanske nåt skolrelaterat eller en spontan fråga. Jag har aldrig heller smsat eller flirtat med henne!! Ledsen om jag låter som en envis jävel men ni vet hur det är!


har du bara pratat me hon 2 gånger så e du ju bara sorglig om du är säker på att du vill dela resten av livet me hon...
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
drakensost
Elmoped
Inlägg: 13
Blev medlem: 13 november 2012, 23:14

Inlägg av drakensost »

Inte riktigt så jag mena!! Jag har känt henne i 4-5 år men är inte i nån såkallad friendZone!!
Användarens profilbild
moliki
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 414
Blev medlem: 1 november 2011, 18:44
Ort: Luleå

Inlägg av moliki »

prata med skolsyster hon kanske kan ge dig råd
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

drakensost skrev:Inte riktigt så jag mena!! Jag har känt henne i 4-5 år men är inte i nån såkallad friendZone!!


du ha kännt henne i 5 år och pratat me henne 2 gr så tycker jag du inte borde hänga upp dig på henne... men vill du ha kontakt me henne så börja skriva massa skit me henne på fb till att börja med
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
drakensost
Elmoped
Inlägg: 13
Blev medlem: 13 november 2012, 23:14

Inlägg av drakensost »

saile96 skrev:
drakensost skrev:Inte riktigt så jag mena!! Jag har känt henne i 4-5 år men är inte i nån såkallad friendZone!!


du ha kännt henne i 5 år och pratat me henne 2 gr så tycker jag du inte borde hänga upp dig på henne... men vill du ha kontakt me henne så börja skriva massa skit me henne på fb till att börja med
Inte riktigt så jag mena det var en underdrift klart som fan vi har pratat men jag vågar inte skriva nåt ifall hon kanske skulle tro att jag är helt dum, vad fan säger man? Hon har ju pojkvän varför skulle hon vilja prata me mig!
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

drakensost skrev:
saile96 skrev:
drakensost skrev:Inte riktigt så jag mena!! Jag har känt henne i 4-5 år men är inte i nån såkallad friendZone!!


du ha kännt henne i 5 år och pratat me henne 2 gr så tycker jag du inte borde hänga upp dig på henne... men vill du ha kontakt me henne så börja skriva massa skit me henne på fb till att börja med
Inte riktigt så jag mena det var en underdrift klart som fan vi har pratat men jag vågar inte skriva nåt ifall hon kanske skulle tro att jag är helt dum, vad fan säger man? Hon har ju pojkvän varför skulle hon vilja prata me mig!


haha har du haft en gf förut? klart som fan man kan snacka skit me vem som hällst på fb utan att någon undrar något.

edit ett bra motto: för att vinna måste man våga
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

saile96 skrev:
drakensost skrev:
saile96 skrev:

du ha kännt henne i 5 år och pratat me henne 2 gr så tycker jag du inte borde hänga upp dig på henne... men vill du ha kontakt me henne så börja skriva massa skit me henne på fb till att börja med
Inte riktigt så jag mena det var en underdrift klart som fan vi har pratat men jag vågar inte skriva nåt ifall hon kanske skulle tro att jag är helt dum, vad fan säger man? Hon har ju pojkvän varför skulle hon vilja prata me mig!


haha har du haft en gf förut? klart som fan man kan snacka skit me vem som hällst på fb utan att någon undrar något.

edit ett bra motto: för att vinna måste man våga
Du verkar ju fan bara ge player råd! Snacka skit om vem som hellst med vem som hellst på facebook och sedan använda sig utaf gf istället för flickvän visar ju bara exakt hur mogen du är
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

Rangad skrev:
saile96 skrev:
drakensost skrev: Inte riktigt så jag mena det var en underdrift klart som fan vi har pratat men jag vågar inte skriva nåt ifall hon kanske skulle tro att jag är helt dum, vad fan säger man? Hon har ju pojkvän varför skulle hon vilja prata me mig!


haha har du haft en gf förut? klart som fan man kan snacka skit me vem som hällst på fb utan att någon undrar något.

edit ett bra motto: för att vinna måste man våga
Du verkar ju fan bara ge player råd! Snacka skit om vem som hellst med vem som hellst på facebook och sedan använda sig utaf gf istället för flickvän visar ju bara exakt hur mogen du är


betyder det att man raggar på alla man pratar me? sen skrev jag gf för att det är kortare att skriva än flickvän...
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

Rieju_Jacob skrev:
FreZz skrev:
drakensost skrev: Jo men vi är inte ens kompisar, jag har pratat med henne typ 2 gånger om kanske nåt skolrelaterat eller en spontan fråga. Jag har aldrig heller smsat eller flirtat med henne!! Ledsen om jag låter som en envis jävel men ni vet hur det är!
är du inte ens kompis med hon?!?!?!? nu blev dina chanser minfre med 100% näst intill. dubär defenetivt i friendzonen och detbär omöjligt att bli ihop med hon gå vidare och hitta någon annan

(skrivet på mobilen så tangentbordet är cp)
Hörru frezz? Hur menar du att han är i friendzone när han inte ens känner flickebarnet? Nu är det snarare tvärt om, för det är lättare att få en tjej att bli kär i en från att inte känna en än att från kompisar bli kära, once a friendzoner Always a friendzoner brukar man ju säga
ja men om hon inte har blivit vän eller ens pratat med han så är hon nog inte intreserad
Quattro lyfe
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

drakensost skrev:Tja jag skulle behöva lite råd nu! Det är så att jag har fallit extremt för en tjej som går i min klass, tror nog hon är den vackraste, smartaste snällaste människan som finns! I mina ögon är hon helt perfekt och ja ni vet hur det är bara av att se henne så sjunker man ihop, om man ser henne le så vill man bara börja le själv! Jag har aldrig kännt så förut även fast vi gått i samma klass i 4-5 år men ni vet hur det blir med sånna hära "teenage crush" vad man nu ska kalla det, Jag kan helt enkelt inte sluta tänka på henne. Till problemet så har hon såklart en pojkvän :cry: Jag vet inte ens hur det ligger till mellan dem nu men dem har ju hållt ihop i nåt år nu! Jag behöver då hjälp med vad fan jag ska ta mig till, känns som om jag kommer bryta ihop när som hellst!! Jag har ingen att prata med, Polarna skulle inte fatta och hennes pojkvän är lite utav en kompis också, päronen har jag aldrig pratat om sånt här med :oops: Jag vet att hon vet att jag gillar henne, Hon stöter liksom inte bort mig på nåt sätt ibland känns det som om hon söker ögonkontakt med en fast det är inte heller så att hon flirtar eller så, Får helt blandade känslor här!
Kämpar du för henne nu kanske du bara slösar tid. Du älskar henne otroligt mycket men hennes förhållande hon har nu kanske tar slut om 1 år 2 år eller kanske om en månad ingen vet.. Men jag har gjort detta misstag.. Jag var helt nere i en tjej men vips en dag hade hon ett förhållande med en annan och jag tänkte att de inte skulle hålla länge med tanke på vem killen var.. Iaf så var dom tillsammans i 8 månader och jag sluta inte utan jag blev hennes närmsta vän även bland hennes tjejkompisar under dessa 8 månader jag var verkligen hennes närmsta vän jag visste allt om henne jag visste precis hon hon fungera och vad som gjorde henne glad även om hon var så långt ner på botten som man kan va.. Iaf så tog ju deras förhållande slut och jag sov hos henne hände inget efter som jag inte ville för jag ville inte sätta stopp för de vi hade byggt upp. iaf sov jag där ännu en gång hände inget denna natt häller sen sov jag där en hel vecka vi var ute och gick med hunden stod på en brygga typ mitt i natten och hon va bara helt tyst inte ett ljud så jag fråga om de var något då sa han bara "Jag älskar dig" och kysste mig MEN jag hade kämpat så mycket för henne när hon var tillsammans med den andra killen så jag hade inga känslor kvar för henne så jag sa precis som de va och hon tyckte de var okej och vi är än idag världens bästa kompisar DOCK kan de hända att man ligger med henne.. :roll: MEN de jag vill ha sagt med detta är att jag tycker du ska bestämma dig om du vill va hennes vän eller kämpa för henne och slösa MASSA tid som ist kan gå till andra tjejer sen när denna tjej väl inte är tillsammans med killen längre kanske du inte har några känslor kvar utan bara vill va hennes vän. De jag vill ha ut av detta jag skrivit som en kratta är, tycker du de är värt att kämpa för henne i 3-6 månader sen efter de har du inga känslor kvar? ELLER hitta en annan som är singel och kämpa för henne och blir tillsammans efter 2 månader? Du gör ditt eget val.
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
Rieju_Jacob
Avstängd
Inlägg: 497
Blev medlem: 22 maj 2012, 13:12
Ort: Jönköping

Inlägg av Rieju_Jacob »

Tja grabs, lite tidigare i tråden skrev jag om en brutta jag kärat ner mig i å nu på senare tid så har vi börjat hänga i skolan, messar konstant å pratar i telefon i timtals på nätterna, men jag är osäker på om jag ska berätta hur jag känner osv, blir alltid lite varm och börjar alltid le när jag ser/pratar med/ tänker på henne så man ser ut som ett jävla fån, men vill inte avskräcka henne på något sätt så är det värt det att förklara och riskera att det blir fett awkward ett tag ?(kan ju bli fett win med) :oops: å det känns lite som hon verkar intresserad med va? Hon börjar ju messa ofta å så ;)
smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Här på TSR så är logiken på topp…

Kolla mitt Rieju-projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=42936

Säljer mina longboardtruckar, PMa om du är intresserad
Bild
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Rieju_Jacob skrev:Tja grabs, lite tidigare i tråden skrev jag om en brutta jag kärat ner mig i å nu på senare tid så har vi börjat hänga i skolan, messar konstant å pratar i telefon i timtals på nätterna, men jag är osäker på om jag ska berätta hur jag känner osv, blir alltid lite varm och börjar alltid le när jag ser/pratar med/ tänker på henne så man ser ut som ett jävla fån, men vill inte avskräcka henne på något sätt så är det värt det att förklara och riskera att det blir fett awkward ett tag ?(kan ju bli fett win med) :oops: å det känns lite som hon verkar intresserad med va? Hon börjar ju messa ofta å så ;)
Har ni varit med varandra på fritiden? Är ni det och till exempel kollar film så märker du ju om hon är lite närgången och så :) börja avsluta smsen med kram, puss.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Rieju_Jacob
Avstängd
Inlägg: 497
Blev medlem: 22 maj 2012, 13:12
Ort: Jönköping

Inlägg av Rieju_Jacob »

DEA!! skrev:
Rieju_Jacob skrev:Tja grabs, lite tidigare i tråden skrev jag om en brutta jag kärat ner mig i å nu på senare tid så har vi börjat hänga i skolan, messar konstant å pratar i telefon i timtals på nätterna, men jag är osäker på om jag ska berätta hur jag känner osv, blir alltid lite varm och börjar alltid le när jag ser/pratar med/ tänker på henne så man ser ut som ett jävla fån, men vill inte avskräcka henne på något sätt så är det värt det att förklara och riskera att det blir fett awkward ett tag ?(kan ju bli fett win med) :oops: å det känns lite som hon verkar intresserad med va? Hon börjar ju messa ofta å så ;)
Har ni varit med varandra på fritiden? Är ni det och till exempel kollar film så märker du ju om hon är lite närgången och så :) börja avsluta smsen med kram, puss.
Ja vi har hängt några gånger hos henne och jag brukar vänta med henne innan hon spelar fiol, och där finn en soffa så när vi sitter där så lutar hon huvudet mot mig och så håller vi om varandra, och smsen brukar vi avsluta med kram, blir väl puss ngn gång ;)
smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Här på TSR så är logiken på topp…

Kolla mitt Rieju-projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=42936

Säljer mina longboardtruckar, PMa om du är intresserad
Bild
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

Rieju_Jacob skrev:
DEA!! skrev:
Rieju_Jacob skrev:Tja grabs, lite tidigare i tråden skrev jag om en brutta jag kärat ner mig i å nu på senare tid så har vi börjat hänga i skolan, messar konstant å pratar i telefon i timtals på nätterna, men jag är osäker på om jag ska berätta hur jag känner osv, blir alltid lite varm och börjar alltid le när jag ser/pratar med/ tänker på henne så man ser ut som ett jävla fån, men vill inte avskräcka henne på något sätt så är det värt det att förklara och riskera att det blir fett awkward ett tag ?(kan ju bli fett win med) :oops: å det känns lite som hon verkar intresserad med va? Hon börjar ju messa ofta å så ;)
Har ni varit med varandra på fritiden? Är ni det och till exempel kollar film så märker du ju om hon är lite närgången och så :) börja avsluta smsen med kram, puss.
Ja vi har hängt några gånger hos henne och jag brukar vänta med henne innan hon spelar fiol, och där finn en soffa så när vi sitter där så lutar hon huvudet mot mig och så håller vi om varandra, och smsen brukar vi avsluta med kram, blir väl puss ngn gång ;)


då e ju ni i prinsip tillsamans juu :wink: bjud hem hon till dig och se på film eller nått så får du se vart det tar vägen :D
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
friberg
Varnad
Inlägg: 521
Blev medlem: 24 november 2010, 18:34
Ort: SE

Inlägg av friberg »

saile96 skrev:
Rieju_Jacob skrev:
DEA!! skrev: Har ni varit med varandra på fritiden? Är ni det och till exempel kollar film så märker du ju om hon är lite närgången och så :) börja avsluta smsen med kram, puss.
Ja vi har hängt några gånger hos henne och jag brukar vänta med henne innan hon spelar fiol, och där finn en soffa så när vi sitter där så lutar hon huvudet mot mig och så håller vi om varandra, och smsen brukar vi avsluta med kram, blir väl puss ngn gång ;)


då e ju ni i prinsip tillsamans juu :wink: bjud hem hon till dig och se på film eller nått så får du se vart det tar vägen :D
varför ska man tvunget bjuda hem dem direkt och gå till de som du menar? :s
fitta mods
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Fråga henne vad hon tycker om dig! :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

friberg skrev:
saile96 skrev:
Rieju_Jacob skrev: Ja vi har hängt några gånger hos henne och jag brukar vänta med henne innan hon spelar fiol, och där finn en soffa så när vi sitter där så lutar hon huvudet mot mig och så håller vi om varandra, och smsen brukar vi avsluta med kram, blir väl puss ngn gång ;)


då e ju ni i prinsip tillsamans juu :wink: bjud hem hon till dig och se på film eller nått så får du se vart det tar vägen :D
varför ska man tvunget bjuda hem dem direkt och gå till de som du menar? :s


värför inte? :?
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
drakensost
Elmoped
Inlägg: 13
Blev medlem: 13 november 2012, 23:14

Inlägg av drakensost »

Kan säga att det går bra nu! :P Vi pratar mer och umgås lite i skolan så hoppas man bara att den jävla friendzonen inte närmar sig
Senast redigerad av drakensost den 17 november 2012, 19:04, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

drakensost skrev:Kan säga att det går bra nu! :P Vi pratar mer och umgås lite i skolan så hoppas man bara att den jävla friendzonen närmar sig
NEJ du vill INTE hamna i friendzonen!
Quattro lyfe
drakensost
Elmoped
Inlägg: 13
Blev medlem: 13 november 2012, 23:14

Inlägg av drakensost »

FreZz skrev:
drakensost skrev:Kan säga att det går bra nu! :P Vi pratar mer och umgås lite i skolan så hoppas man bara att den jävla friendzonen närmar sig
NEJ du vill INTE hamna i friendzonen!
*inte haha skrev på telefonen så det vart helt fel
Skriv svar