Politik-tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Vilka kommer du rösta på?

Socialdemokraterna
10
9%
Moderaterna
12
10%
Miljöpartiet
1
1%
Folkpartiet
1
1%
Centerpartiet
2
2%
Sverigedemokraterna
84
72%
Vänsterpartiet
1
1%
Kristdemokraterna
2
2%
Perussuomalaiset
4
3%
 
Antal röster: 117

Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Det syns ju i omröstningen att att SD är i särklass störst här. Men min fråga är då: Om SD växer, minskar invandringen. När sedan invandringen sjunkit, minskar SD igen?

Spinn vidare på det! :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

DEA!! skrev:Det syns ju i omröstningen att att SD är i särklass störst här. Men min fråga är då: Om SD växer, minskar invandringen. När sedan invandringen sjunkit, minskar SD igen?

Spinn vidare på det! :)
Dem lär ju behöva anlita ett par riktiga politiker istället för rasistiska studenter som bara läst allt de kan på flashback och försöker låta smarta genom ett överanvändade av politiska begrepp! Just nu verkar det inte vara ett väldigt seriöst parti utan mer nåt Jimmie gick och grumla på efter han hamnat i en konflikt med ett gäng blattar! Förlåt om jag uttalar mig som en idiot men det är min uppfattning!
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

DEA!! skrev:Det syns ju i omröstningen att att SD är i särklass störst här. Men min fråga är då: Om SD växer, minskar invandringen. När sedan invandringen sjunkit, minskar SD igen?

Spinn vidare på det! :)
Rangad skrev:ommer inte SD minska något märkvärdigt, problemen försvinner inte bara sådär för att man minskar invandringen och SD har makten, problemen kommer fortfarande finnas kvar.
De tar upp frågor som andra partier inte vill, vågar eller orkar engagera sig om.

Rangad skrev:försöker låta smarta
Precis som du själv försöker göra just nu? :roll:
Just nu verkar det inte vara ett väldigt seriöst parti utan mer nåt Jimmie gick och grumla på efter han hamnat i en konflikt med ett gäng blattar! Förlåt om jag uttalar mig som en idiot men det är min uppfattning!
Alltså.. Vad vet du ens om partiet?
Jag antar att du inte vet ett skit utan endast läst lite vad Aftonbladet lyckas klämma fram vid nyhetstorka.
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

har jobbat den här veckan och inte läst nyheterna men kan någon vara så snäll och sammanfatta det här som händer med SD i nyheterna i några meningar?
Quattro lyfe
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

Haha diskussionen om krig är ju ändå rätt löjlig. Sverige är inte i hot av något land alls och om något land skulle få för sig att attackera Sverige out of the blue så har vi allierade så det sjunger om det just tack vare vår politik. Vi har utan den minsta tvekan direkt Tyskland, UK, Frankrike och ja, hela västeuropa på vår sida bara vad det gäller europa, sedan har vi nordamerika som backar upp oss på det också, räcker det med firepower för 9 miljoner invånare? Att sedan svenska förband är bland de mest eftertraktade i krigszoner pga sin strategiska och tekniska skicklighet är ju ganska betryggande också samt att försvaret har en hel del redo till de som är utbildade och faktiskt lite utöver det om det skulle behövas också. Nog för att Sverige inte är någon militärmakt men när vi väl sätter till så finns det gott om stoppkraft. Så fort något flygplan är i närheten av svenskt luftrum så skickas minst 2 jas plan upp för att kolla läget och bilder tas av samtliga plan (som är i ständig beredskap alla timmar om dygnet, varje dag.) Nordic battle group är f.ö det mest omtalade beredskapsförbandet, duger det för detta lilla land som står på allas goda sida? :)

Räcker inte det så är nya JAS planerade att tillkomma till vår flygflotta. På det har vi ju dels våra ubåtar som är i absolut världsklass och faktiskt några av få som USA hyser fasor för. Vi har ju pjäser som flyter ovanpå vattnet också, där ligger vi också och puttrar i framkant, både vad det gäller vapen, skydd och smygmöjligheter.

På det så hjälper svenskar till hos andra stormakter för att assistera dem med vapenutveckling och styrning. För vår storlek så tror jag vi klarar oss rätt bra. Oroar mig inte för att bli skjuten om kvällarna :)

Vad det gäller SD så läs gärna mitt förra inlägg på sida 5. F.ö så är det väl jävligt dumt av Jimmie att gå ut med nolltolerans mot rasism i partiet efter att han visste att detta hade skett och samtidigt låta dem vara kvar, han skulle löst det internt tidigare för att slippa en så här stor smäll och dessutom framstått mycket bättre i media istället för att täcka för dem.
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

potog skrev:
difaren skrev:
potog skrev:

Kod: Markera allt


Jimmy hade tydligen vetat om filmen.... Dålig stil av SD asså :(
Du är dummare än vad jag trodde.. så om du vet om något inom din grupp så drar du väl inte ut det i media det första du gör?! Totalt onödigt att skjuta sig själv i foten.
Nä men har man nolltolerans mot rasism i partiet så kan det va dumt att inte göra nått åt när sånna här saker händer. Nu e det fan du som år efterbliven.
Ja du är ju insatt märks. När det väl kom fram från första början så verkade det som att politikerna blev attackerade på bilderna och även ljudfilerna. Men nu har det kommit fram klara bevis på att det var tvärtom och då har Almqvist blivit kickad från SD och dom andra 2 har tagit en "time out" från politiken. Men även om Åkesson visste om hur det låg till innan det blev offentligt så vill han väl inte gå ut med det i media då? Dessutom var det ju Åkessons andra hand i princip så det är rätt klart varför han inte har kickat han från partiet innan det kom ut i media.
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

Rangad skrev:försöker låta smarta
Precis som du själv försöker göra just nu? :roll:
Just nu verkar det inte vara ett väldigt seriöst parti utan mer nåt Jimmie gick och grumla på efter han hamnat i en konflikt med ett gäng blattar! Förlåt om jag uttalar mig som en idiot men det är min uppfattning!
Alltså.. Vad vet du ens om partiet?
Jag antar att du inte vet ett skit utan endast läst lite vad Aftonbladet lyckas klämma fram vid nyhetstorka.[/quote]

Läser inte aftonbladet och ditt hat mot dem har framstått rätt klart i tidigare inlägg så inget vi vill höra mer utav! Och ja det är kul att du insåg ironin i min post. Allt jag vet om SD är vad jag har sett på nyheterna och läst på deras hemsida under deras Tankar och åsikter planer blabla vad det nu hette! Jag kommer antagligen rösta på SD efterssom det är så att just invandringen är så sjukt konstig just nu!
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

Rangad skrev: Läser inte aftonbladet och ditt hat mot dem har framstått rätt klart i tidigare inlägg så inget vi vill höra mer utav! Och ja det är kul att du insåg ironin i min post. Allt jag vet om SD är vad jag har sett på nyheterna och läst på deras hemsida under deras Tankar och åsikter planer blabla vad det nu hette! Jag kommer antagligen rösta på SD efterssom det är så att just invandringen är så sjukt konstig just nu!
Tänker inte sluta med något hat emot Aftonbladet för att du tycker det.
Ironi, jo tjena, ska du leka ironisk så kan du försöka förmedla den och inte tro att man ska förstå din ironi utan någon som helst antydan till det.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Mattyyy skrev:
potog skrev:
difaren skrev: Du är dummare än vad jag trodde.. så om du vet om något inom din grupp så drar du väl inte ut det i media det första du gör?! Totalt onödigt att skjuta sig själv i foten.
Nä men har man nolltolerans mot rasism i partiet så kan det va dumt att inte göra nått åt när sånna här saker händer. Nu e det fan du som år efterbliven.
Ja du är ju insatt märks. När det väl kom fram från första början så verkade det som att politikerna blev attackerade på bilderna och även ljudfilerna. Men nu har det kommit fram klara bevis på att det var tvärtom och då har Almqvist blivit kickad från SD och dom andra 2 har tagit en "time out" från politiken. Men även om Åkesson visste om hur det låg till innan det blev offentligt så vill han väl inte gå ut med det i media då? Dessutom var det ju Åkessons andra hand i princip så det är rätt klart varför han inte har kickat han från partiet innan det kom ut i media.
Ja ha så det va inte den "riktiga" filmen Jimmy visste om? Utan bara dom här små klipen där allt dumt är ut klippt ;)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

till difaren:

Bild
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Macko96 skrev:till difaren:

Bild
+1


Tillbaka lite till aborten. det där med skrikande. Det har jag sett på film samt folk som jobbar på abort kleniker har berättat att det ibland förekommer :)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

potog skrev:
Macko96 skrev:till difaren:

Bild
+1


Tillbaka lite till aborten. det där med skrikande. Det har jag sett på film samt folk som jobbar på abort kleniker har berättat att det ibland förekommer :)
I sverige har det mig veteligen inte funnits något abortfall där fostret kommit ut och skrikit men när det aborteras så pass sent som att de ens har utvecklats så långt att de kan framkalla ljud ur munnen så är det bara tillåtet med abort ifall det är fara för någons liv. Nyss dog en blivande mor i Irland och hennes barn pga att hon nekades abort då barnet gett henne blodförgiftning. Då ser jag mer det som mord än att avbryta utvecklingen för en ännu inte född person som inte har ett medvetande i den meningen än.
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Macko96 skrev:till difaren:

Bild
Vilka argument syftar du på?

Bild
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

bibapeolola
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Axel skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Dii6cbrRRfk[/youtube]
Jag blir galen seriöst!!!!!!! Fyhelvete! Facebook nästa.
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street
Inlägg: 2278
Blev medlem: 28 mars 2011, 18:09
Ort: Åland, Finland

Inlägg av ValoPallo »

http://www.expressen.se/tv/nyheter/inri ... d-jarnror/

Rubriken är ju hysteriskt kul, det känns spontant som att dom rang Punkarn innan dom satte igång :lol:
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15792332.ab

Ett inslag av det mångkulturella sverige..
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

difaren skrev:
Macko96 skrev:till difaren:

Bild
Vilka argument syftar du på?

Bild
du säger mest bara att alla har fel ;)
difaren skrev:Har dem inte gjort något åt saken tycker du? Du verkar verkligen insatt alltså..
difaren skrev:Du är dummare än vad jag trodde.. så om du vet om något inom din grupp så drar du väl inte ut det i media det första du gör?! Totalt onödigt att skjuta sig själv i foten.
difaren skrev:Låt mig småle.. snälla, dem vet exakt vad dem snackar om och gör!
Du verkar dock inte så high på politik om du tror dem inte vet vad dem snackar om och gör.
Taget ifrån dina tre senaste inlägg!
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Ja? Och vadå alla? Vilka av alla dessa inlägg är till potog om jag får fråga?
Han liksom säger ju emot sig själv när han "röstar" på SD..
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

difaren skrev:Ja? Och vadå alla? Vilka av alla dessa inlägg är till potog om jag får fråga?
Han liksom säger ju emot sig själv när han "röstar" på SD..
det jag sa har inget med pontus att göra
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Macko96 skrev:
difaren skrev:Ja? Och vadå alla? Vilka av alla dessa inlägg är till potog om jag får fråga?
Han liksom säger ju emot sig själv när han "röstar" på SD..
det jag sa har inget med pontus att göra
Nehe. Okej. Vad har det med saken att göra då? Va? Jag säger emot honom och hans åsikter.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

difaren skrev:Ja? Och vadå alla? Vilka av alla dessa inlägg är till potog om jag får fråga?
Han liksom säger ju emot sig själv när han "röstar" på SD..
Nej gör jag ju inte.

Behöver inte tycka illa om invandrare för å rösta på SD. Så på så sätt är det dubel moral.
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Någon som kan förklara hur regeringen tänker när deras mål är att sänka arbetslösheten bland unga, sen samtidigt höja pensionsåldern? Tecken på att de ska stötta företag att bli större syns ej. Hade dom gjort det hade dom växt och mer personal gått åt.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Bild Kan inte sluta skratta... hittades på 4chan o no offense mot nån


DEA!!

De vill inte höja så att man måste jobba till 75, och även detta har jag en utmärkt bild på. Bild

Du får tänka på att hela världens ekonomi är i en svacka just nu och därför kan man inte direkt "höja sig" över allt annat bara genom staten sådär, hela marknaden behöver komma igång först. Måste säga att vi har klarat oss rätt bra och finansminster Anders Borg har fått nobelpriset i ekonomi o ja tror han vet vad han sysslar med..

edit: och detdär med pensionen.. de flesta hantverkare som är trötta i kroppen går nog vid 65 års ålder eller tidigare, och de som sitter vid kontor (ingenjörer osv) som inte blir slut i kroppen av arbetet kan nog komma till att jobba lite längre än 65. och det är just det, att det råder brist på ingenjörer och högutbildade och det är ett överskott på hantverkare. Personligen tycker jag det är smart. :)
bibapeolola
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

bara jag som tänkt på när socialdemokraten var inblandade i massa mut härvor och sålde flygplan till israel så stod de ignet i tidningen men när 3 sd politiker som inte äns var på samma poster som dem är idag hamnar i tomult(ordbråk) 2010 så står de om i tidningen varje dag:S

sen fall någon försökte ta tag i min telefon som jag inte känner hade jag oxå puttat han, ingen va er kan precis säga ni inte hade gjort de ?^^


läste en till rolig grej idag i tidningen, de var en 15 årig kill som tjuvåkte på spårvagnen i göteborg igår och så kom kontrolanterna och nu har dem blivit anmälda för misshandel för dem höll fast han, visserligen får dem inte göra detta men fall någon skulle gå in och råna en bank och du hade chansen och sätta dit dem hade du väl gjort de ? liksom fall du tjuvåker så kan dem inte göra ett piss för dem får inte äns röra dig så du kan bara gå därifrån, vad fan är de för jävla logik-.-
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Roligt att du jämför ett bankrån med en som tjuvåker lite spårvagn. Och kontrollanterna har ju rätt till att få personuppgifter och liknande vilket dem kanske ville göra men inte kunde i detta fall. Men som du säger har dem inga rättigheter att hålla kvar någon med så kallat våld.
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

det kan man väll jämföra lite med den i stockholm så tjuvåkte som kom vakterna och höll fast honom så polisanmälde hans mamma vakterna senare :D
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Macko96 skrev:det kan man väll jämföra lite med den i stockholm så tjuvåkte som kom vakterna och höll fast honom så polisanmälde hans mamma vakterna senare :D
Aja, visst men ordningsvakter och kontrollanter har väl inte samma rätt till att "hålla" fast någon till polis anländer.
Om du nu syftade på ordningsvakter, för dem har mer befogenhet osv..
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

http://sv.wikipedia.org/wiki/Luciabeslutet

Kolla där! Tillomed sossarna fick nog en gång.. o då var de inte på tal om några 80 000 eller vad det är idag, utan en ökning från 19 till 20 tusen per år.

Och nu är tydligen alla som vill dra ner på invandringen, rasister.
bibapeolola
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

"Jag är en stolt rasist, nazist, fascist, främlingsfientlig, högerextrem, högerpopulist, islamofob blablabla... Jag kommer aldrig böja mig för den politiskt korrekta förljugenheten. Vem som helst får kalla mig för vad som helst. Och ju värre de kallar mig desto starkare blir jag. För då vet jag ännu mer att jag har rätt och lever i verkligheten!



Fin text som ställer så väl in på mig, det mesta iaf.
euroman
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 394
Blev medlem: 5 maj 2011, 11:26
Ort: Dals-ed

Inlägg av euroman »

Nej jag vet inte vad jag skulle välja i dagsläget, Lutar nog lite åt sd faktiskt.
Men samtidigt vill man ju gärna att det blir bättre innom vården och jobbena så det är lite hugget som stucket.

Dock var jag i rosengård i sommras och det är fan ingen fager syn alltså, Pratade med några som bodde där och dom sa rakt ut på dagen är det lungt vilken färg man har men på natten så är man vit så går det helt enkelt inte bra. Det är fan att det ska behöva va så igentligen. Nej kasta ut dem som inte sköter sig och konsenstrera sig på dom invandrare som verkligen jobbar och försöker sköta sig det tycker jag! Det finns alla sorters hudfärger som beteer sig som skitar tyvärr.

Nej ta hand om det som finns istället och kasta ut dom som inte sköter sig direkt! Dom som jobbar och försöker göra så gott dom kan där finns inget ont ord att säga känner många som försöker samtidigt som jag vet många som inte försöker.

Nej lite blandade känslor har ingen aning faktiskt vad man ska välja finns inget direkt parti som har allt man vill!
Zundapp ks50 70cc athena "agge steg2+ port" mikuni 20mm racerör, race stake, Nerplockad för mer portning samt renovering av ram och motor!
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Om en i släkten gör ett brott om dem nu dvs är invandrare så ska ALLA ut, det skulle få dem att sköta sig som aldrig förr.. !
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

SD all the way. har man sett rosengård/angered på plats utan media och spekulationer så märker man hur jävla illa invandrarungdom beter sig.

folk kanske kallar en nazist och rasist, men i dagens samhälle är det sunt för en normal människa som ser detta att bli rasist.

jag hatar inte invandrare för att dem är invandrare. jag hatar olika typer av idioter och det råkar vara så att 95% av alla mellan 5-25 med invandrarbakgrund är dumma i huvudet och förstör.
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Alla prioriterar saker olika, jag ser till mitt land här. Här ska svenska bor och så ska det vara. Invandringen är ett STORT problem enligt mig då man ibland ställer sig frågan vart man egentligen är.
Användarens profilbild
creppish
Avstängd
Inlägg: 166
Blev medlem: 15 januari 2012, 12:12
Ort: Haninge

Inlägg av creppish »

- alla sverigedemokrater är rasister!!
- aa.. Och islam är världens fridfullaste religion.. Men... Så är det ju inte.. Så..
mitt Senda projekt, ta en snabbtitt!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43974

Välkommen till sverige, där du lever som en kung och får sympati av hela befolkningen sålänge du heter Achmed eller är född i en rik familj!
Skriv svar