Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare
Inlägg: 1719
Blev medlem: 9 februari 2012, 16:49
Ort: uddevalla

Inlägg av TuZx »

DEA!! skrev:Hon berättade inte det först, hon dissade mig på sms. Sen i somras kom förklaringen då jag provoserade fram den och det var pga att hon inte kommit över sitt x. Jag svarade inte på ett par dagar, då jag blev sjukt förbannad. Under dom dagarna jag inte skickade så skickade hon till mig och var orolig att jag inte skulle höra av mig osv.
ah okej men eftersom hon vill träffa dig igen så gillar hon dig. + ibland kan det vara svårt att komma över sina ex om man hade ngt speciellt osv^^

mitt råd är att du tar det lugnt nu i börjarn o träffas lite då o då
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Sen vi slutade att "datea" så har vi träffats 3 gånger ensamma, troligtvis blir det en gång till nu i helgen. :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare
Inlägg: 1719
Blev medlem: 9 februari 2012, 16:49
Ort: uddevalla

Inlägg av TuZx »

DEA!! skrev:Sen vi slutade att "datea" så har vi träffats 3 gånger ensamma, troligtvis blir det en gång till nu i helgen. :)
gött ;) bara att köra på^^
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Vi ska ha bondkväll i helgen. det är ju mysstund om man säger så, lite film o så. Men då är frågan om man ska våga röra henne lite? Alltså ja stryka hennes hår, "klia" henne lite osv :P
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare
Inlägg: 1719
Blev medlem: 9 februari 2012, 16:49
Ort: uddevalla

Inlägg av TuZx »

DEA!! skrev:Vi ska ha bondkväll i helgen. det är ju mysstund om man säger så, lite film o så. Men då är frågan om man ska våga röra henne lite? Alltså ja stryka hennes hår, "klia" henne lite osv :P


ett bra knep är att öppna fönstret till de rummet ni ska vara i (stäng det innan hon kommer) eftersom det är kallt när ni ligga nära o värma varandra eller ligga i sängen.


gör det.ta lite runt magen o håret ^^
Senast redigerad av TuZx den 6 november 2012, 19:07, redigerad totalt 1 gånger.
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Det är ett mycket bra knep, ifall vi skulle ligga med varandra under sängen, haha :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

TuZx skrev:
DEA!! skrev:Vi ska ha bondkväll i helgen. det är ju mysstund om man säger så, lite film o så. Men då är frågan om man ska våga röra henne lite? Alltså ja stryka hennes hår, "klia" henne lite osv :P


ett bra knep är att öppna fönstret till de rummet ni ska vara i (stäng det innan hon kommer) eftersom det är kallt när ni ligga nära o värma varandra eller ligga under sängen.


gör det.ta lite runt magen o håret ^^
Jag föredrar under täcket och inte under sängen men alla har ju sina ställen där de känner sig bekväma ;) Är "modet" rätt och känslorna besvarade så brukar det inte behövas någon konstgjord atmosfär men klart det kan hjälpa lite :)

Prova att smeka henne lite över magen, låren etc och skippa att klia (vet vad du menar :P Kunde inte låta bli bara)
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Joo, men känner att man kommer varandra lite närmare då, när hon inte kan sitta upp om hon ska rida! :wink:

Man vet ju aldrig hur hon kommer att reagera, men i samband med att vi har träffats förr gör det allt mycket svårare. Låren föredrar jag :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Inlägg av Fatzy »

DEA!! skrev:Vi ska ha bondkväll i helgen. det är ju mysstund om man säger så, lite film o så. Men då är frågan om man ska våga röra henne lite? Alltså ja stryka hennes hår, "klia" henne lite osv :P
Take it easy, om du verkligen säger att hon är den rätta (jag får den känslan när du säger att hon är "one of a kind" och att hon är perfekt), prova att försiktigt stryka och "klia" men om hon rycker till så ta bort handen ;)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
drakensost
Elmoped
Inlägg: 13
Blev medlem: 13 november 2012, 23:14

Inlägg av drakensost »

Tja jag skulle behöva lite råd nu! Det är så att jag har fallit extremt för en tjej som går i min klass, tror nog hon är den vackraste, smartaste snällaste människan som finns! I mina ögon är hon helt perfekt och ja ni vet hur det är bara av att se henne så sjunker man ihop, om man ser henne le så vill man bara börja le själv! Jag har aldrig kännt så förut även fast vi gått i samma klass i 4-5 år men ni vet hur det blir med sånna hära "teenage crush" vad man nu ska kalla det, Jag kan helt enkelt inte sluta tänka på henne. Till problemet så har hon såklart en pojkvän :cry: Jag vet inte ens hur det ligger till mellan dem nu men dem har ju hållt ihop i nåt år nu! Jag behöver då hjälp med vad fan jag ska ta mig till, känns som om jag kommer bryta ihop när som hellst!! Jag har ingen att prata med, Polarna skulle inte fatta och hennes pojkvän är lite utav en kompis också, päronen har jag aldrig pratat om sånt här med :oops: Jag vet att hon vet att jag gillar henne, Hon stöter liksom inte bort mig på nåt sätt ibland känns det som om hon söker ögonkontakt med en fast det är inte heller så att hon flirtar eller så, Får helt blandade känslor här!
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare
Inlägg: 1719
Blev medlem: 9 februari 2012, 16:49
Ort: uddevalla

Inlägg av TuZx »

drakensost skrev:Tja jag skulle behöva lite råd nu! Det är så att jag har fallit extremt för en tjej som går i min klass, tror nog hon är den vackraste, smartaste snällaste människan som finns! I mina ögon är hon helt perfekt och ja ni vet hur det är bara av att se henne så sjunker man ihop, om man ser henne le så vill man bara börja le själv! Jag har aldrig kännt så förut även fast vi gått i samma klass i 4-5 år men ni vet hur det blir med sånna hära "teenage crush" vad man nu ska kalla det, Jag kan helt enkelt inte sluta tänka på henne. Till problemet så har hon såklart en pojkvän :cry: Jag vet inte ens hur det ligger till mellan dem nu men dem har ju hållt ihop i nåt år nu! Jag behöver då hjälp med vad fan jag ska ta mig till, känns som om jag kommer bryta ihop när som hellst!! Jag har ingen att prata med, Polarna skulle inte fatta och hennes pojkvän är lite utav en kompis också, päronen har jag aldrig pratat om sånt här med :oops: Jag vet att hon vet att jag gillar henne, Hon stöter liksom inte bort mig på nåt sätt ibland känns det som om hon söker ögonkontakt med en fast det är inte heller så att hon flirtar eller så, Får helt blandade känslor här!
jadu eftersom hon har pojkvän så kan du inte göra så mycket tills det tar slut och speciellt tycker jag att du inte ska ragga på hon om det är din kompis tjej.håll det för dig själv även om du vill prata så får du dra ett PM till mig eller ngn annan här.



jag gjorde det misstaget att säga till en killkompis att jag gillade en tjej o det tog inte lång stund innan han vart o ragga på hon.


förlåt för felstavning osv ,är för trött just nu^^
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
drakensost
Elmoped
Inlägg: 13
Blev medlem: 13 november 2012, 23:14

Inlägg av drakensost »

Jo jag fattar att det inte är läge men asså man får ju damp, jag kan inte sluta tänka på henne
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

drakensost skrev:Jo jag fattar att det inte är läge men asså man får ju damp, jag kan inte sluta tänka på henne


lysna på denhär varje gång du får sonna ryck att du inte pallar mera [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ih82RVyauU8[/youtube]

det brukar funka för mig ett tag tills känslorna kommer tillbaka... :roll:

säg för fan inte till någon kompis för då kommer det antagligen gå åt hellvete :wink:
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

TuZx skrev:
drakensost skrev:Tja jag skulle behöva lite råd nu! Det är så att jag har fallit extremt för en tjej som går i min klass, tror nog hon är den vackraste, smartaste snällaste människan som finns! I mina ögon är hon helt perfekt och ja ni vet hur det är bara av att se henne så sjunker man ihop, om man ser henne le så vill man bara börja le själv! Jag har aldrig kännt så förut även fast vi gått i samma klass i 4-5 år men ni vet hur det blir med sånna hära "teenage crush" vad man nu ska kalla det, Jag kan helt enkelt inte sluta tänka på henne. Till problemet så har hon såklart en pojkvän :cry: Jag vet inte ens hur det ligger till mellan dem nu men dem har ju hållt ihop i nåt år nu! Jag behöver då hjälp med vad fan jag ska ta mig till, känns som om jag kommer bryta ihop när som hellst!! Jag har ingen att prata med, Polarna skulle inte fatta och hennes pojkvän är lite utav en kompis också, päronen har jag aldrig pratat om sånt här med :oops: Jag vet att hon vet att jag gillar henne, Hon stöter liksom inte bort mig på nåt sätt ibland känns det som om hon söker ögonkontakt med en fast det är inte heller så att hon flirtar eller så, Får helt blandade känslor här!
jadu eftersom hon har pojkvän så kan du inte göra så mycket tills det tar slut och speciellt tycker jag att du inte ska ragga på hon om det är din kompis tjej.håll det för dig själv även om du vill prata så får du dra ett PM till mig eller ngn annan här.



jag gjorde det misstaget att säga till en killkompis att jag gillade en tjej o det tog inte lång stund innan han vart o ragga på hon.


förlåt för felstavning osv ,är för trött just nu^^
Pojkvän är inget bekymmer... Gör du rätt får du deras förhållande slut på 2 veckor och har erfarenhet av detta!

Sedanså berätta hur snäll hon är och sådär skit i detdär du är så sexy brudar bryr sig inte men säger du att alltså hur kan du vara sådär snäll så blir de glada! Sedan då du är med henne var självsäker och våga närma dig henne osv, (avvakta lite då hon har pojkvän om han är stor och stark) Sedanså börja skicka på telefonen med hennes osv tillslut är ni ihop! :)
drakensost
Elmoped
Inlägg: 13
Blev medlem: 13 november 2012, 23:14

Inlägg av drakensost »

Victorh skrev:
TuZx skrev:
drakensost skrev:Tja jag skulle behöva lite råd nu! Det är så att jag har fallit extremt för en tjej som går i min klass, tror nog hon är den vackraste, smartaste snällaste människan som finns! I mina ögon är hon helt perfekt och ja ni vet hur det är bara av att se henne så sjunker man ihop, om man ser henne le så vill man bara börja le själv! Jag har aldrig kännt så förut även fast vi gått i samma klass i 4-5 år men ni vet hur det blir med sånna hära "teenage crush" vad man nu ska kalla det, Jag kan helt enkelt inte sluta tänka på henne. Till problemet så har hon såklart en pojkvän :cry: Jag vet inte ens hur det ligger till mellan dem nu men dem har ju hållt ihop i nåt år nu! Jag behöver då hjälp med vad fan jag ska ta mig till, känns som om jag kommer bryta ihop när som hellst!! Jag har ingen att prata med, Polarna skulle inte fatta och hennes pojkvän är lite utav en kompis också, päronen har jag aldrig pratat om sånt här med :oops: Jag vet att hon vet att jag gillar henne, Hon stöter liksom inte bort mig på nåt sätt ibland känns det som om hon söker ögonkontakt med en fast det är inte heller så att hon flirtar eller så, Får helt blandade känslor här!
jadu eftersom hon har pojkvän så kan du inte göra så mycket tills det tar slut och speciellt tycker jag att du inte ska ragga på hon om det är din kompis tjej.håll det för dig själv även om du vill prata så får du dra ett PM till mig eller ngn annan här.



jag gjorde det misstaget att säga till en killkompis att jag gillade en tjej o det tog inte lång stund innan han vart o ragga på hon.


förlåt för felstavning osv ,är för trött just nu^^
Pojkvän är inget bekymmer... Gör du rätt får du deras förhållande slut på 2 veckor och har erfarenhet av detta!

Sedanså berätta hur snäll hon är och sådär skit i detdär du är så sexy brudar bryr sig inte men säger du att alltså hur kan du vara sådär snäll så blir de glada! Sedan då du är med henne var självsäker och våga närma dig henne osv, (avvakta lite då hon har pojkvän om han är stor och stark) Sedanså börja skicka på telefonen med hennes osv tillslut är ni ihop! :)
Funkar ju inte så att jag tänker gå bakom ryggen på en kompis! Och varför skulle hon lämna honom? För att jag gillar henne? Räcker ju inte om dem har det bra tillsammans, jag antar att det bara är att vänta! För ja han är stark och aggressiv
juckeyy
Avstängd
Inlägg: 665
Blev medlem: 21 april 2011, 17:43

Inlägg av juckeyy »

drakensost skrev:
Victorh skrev:
TuZx skrev: jadu eftersom hon har pojkvän så kan du inte göra så mycket tills det tar slut och speciellt tycker jag att du inte ska ragga på hon om det är din kompis tjej.håll det för dig själv även om du vill prata så får du dra ett PM till mig eller ngn annan här.



jag gjorde det misstaget att säga till en killkompis att jag gillade en tjej o det tog inte lång stund innan han vart o ragga på hon.


förlåt för felstavning osv ,är för trött just nu^^
Pojkvän är inget bekymmer... Gör du rätt får du deras förhållande slut på 2 veckor och har erfarenhet av detta!

Sedanså berätta hur snäll hon är och sådär skit i detdär du är så sexy brudar bryr sig inte men säger du att alltså hur kan du vara sådär snäll så blir de glada! Sedan då du är med henne var självsäker och våga närma dig henne osv, (avvakta lite då hon har pojkvän om han är stor och stark) Sedanså börja skicka på telefonen med hennes osv tillslut är ni ihop! :)
Funkar ju inte så att jag tänker gå bakom ryggen på en kompis! Och varför skulle hon lämna honom? För att jag gillar henne? Räcker ju inte om dem har det bra tillsammans, jag antar att det bara är att vänta! För ja han är stark och aggressiv
Då äre nog bare dra till gymmet o pumpa ifall du hamnar i slagsmål :D
Josef Jabbari
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 488
Blev medlem: 12 juni 2011, 09:43
Ort: Hassela
Kontakt:

Inlägg av Josef Jabbari »

Om man frågar ngn brud vad hon tycker om en, och får till svar att hon inte tycker om en på det "sättet" är det bara å ge upp då eller? Hon är the one and the only för mig, Jag verkligen älskar henne..
köper trim delar till aprilia sr 50 r med piaggio motorn
samma motor som på paggio nrg mc3 DD cat Vattenkyld
och gilera runner.
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

Josef Jabbari skrev:Om man frågar ngn brud vad hon tycker om en, och får till svar att hon inte tycker om en på det "sättet" är det bara å ge upp då eller? Hon är the one and the only för mig, Jag verkligen älskar henne..
Jag hade inte gett upp! Om det är så du känner måste du be om en chans!
Josef Jabbari
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 488
Blev medlem: 12 juni 2011, 09:43
Ort: Hassela
Kontakt:

Inlägg av Josef Jabbari »

Rangad skrev:
Josef Jabbari skrev:Om man frågar ngn brud vad hon tycker om en, och får till svar att hon inte tycker om en på det "sättet" är det bara å ge upp då eller? Hon är the one and the only för mig, Jag verkligen älskar henne..
Jag hade inte gett upp! Om det är så du känner måste du be om en chans!
Vad ska jag göra jag vågar knappt kolla på henne längre, och jag blir bara ledsen när jag ser henne..
köper trim delar till aprilia sr 50 r med piaggio motorn
samma motor som på paggio nrg mc3 DD cat Vattenkyld
och gilera runner.
drakensost
Elmoped
Inlägg: 13
Blev medlem: 13 november 2012, 23:14

Inlägg av drakensost »

[spoiler]
juckeyy skrev:
drakensost skrev:
Victorh skrev: Pojkvän är inget bekymmer... Gör du rätt får du deras förhållande slut på 2 veckor och har erfarenhet av detta!

Sedanså berätta hur snäll hon är och sådär skit i detdär du är så sexy brudar bryr sig inte men säger du att alltså hur kan du vara sådär snäll så blir de glada! Sedan då du är med henne var självsäker och våga närma dig henne osv, (avvakta lite då hon har pojkvän om han är stor och stark) Sedanså börja skicka på telefonen med hennes osv tillslut är ni ihop! :)
Funkar ju inte så att jag tänker gå bakom ryggen på en kompis! Och varför skulle hon lämna honom? För att jag gillar henne? Räcker ju inte om dem har det bra tillsammans, jag antar att det bara är att vänta! För ja han är stark och aggressiv
Då äre nog bare dra till gymmet o pumpa ifall du hamnar i slagsmål :D
[/spoiler]

Ingen som har nåt vettigt svar på hur jag kan ta mig igenom detta??
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

drakensost skrev:[spoiler]
juckeyy skrev:
drakensost skrev: Funkar ju inte så att jag tänker gå bakom ryggen på en kompis! Och varför skulle hon lämna honom? För att jag gillar henne? Räcker ju inte om dem har det bra tillsammans, jag antar att det bara är att vänta! För ja han är stark och aggressiv
Då äre nog bare dra till gymmet o pumpa ifall du hamnar i slagsmål :D
[/spoiler]

Ingen som har nåt vettigt svar på hur jag kan ta mig igenom detta??



så du vill bli tsm henne? jag skulle jag ge upp och vänta på att det tar slut mellan dom.
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
drakensost
Elmoped
Inlägg: 13
Blev medlem: 13 november 2012, 23:14

Inlägg av drakensost »

saile96 skrev:
drakensost skrev:[spoiler]
juckeyy skrev: Då äre nog bare dra till gymmet o pumpa ifall du hamnar i slagsmål :D
[/spoiler]

Ingen som har nåt vettigt svar på hur jag kan ta mig igenom detta??



så du vill bli tsm henne? jag skulle jag ge upp och vänta på att det tar slut mellan dom.
Kanske låter dumt men jag vill fan leva mitt liv med henne! Om du älskade någon som jag älskar henne så skulle du inte vilja ge upp det! Jag vet bara inte vad jag ska ta mig till
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

drakensost skrev:
saile96 skrev:
drakensost skrev:[spoiler][/spoiler]

Ingen som har nåt vettigt svar på hur jag kan ta mig igenom detta??



så du vill bli tsm henne? jag skulle jag ge upp och vänta på att det tar slut mellan dom.
Kanske låter dumt men jag vill fan leva mitt liv med henne! Om du älskade någon som jag älskar henne så skulle du inte vilja ge upp det! Jag vet bara inte vad jag ska ta mig till



jo jag älskade en tjej exakt som du gör nu. jag gav upp, tiden läker allt
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare
Inlägg: 1719
Blev medlem: 9 februari 2012, 16:49
Ort: uddevalla

Inlägg av TuZx »

du är inte ensam om att älska ngn fast det shet sig för mig med. gå vidare eller vänta tills det tar slut
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Jag velar fram och tillbaka varje dag om jag ska satsa eller inte på en tjej, men så kom den snilleblixten jag väntat på. Vill hon va med mig så kommer hon ju att fråga mig det! Sålänge kan jag leva livet som singel!

Att hitta partners nu innan är ju trevligt, men sen efter gymnasiet blir det lätt så att det spricker pga jobb, flytt, skolor osv. Sen tror jag att många kommer att åka utomlands och festa, då äre roligast och säkrast att vara singel så att det inte sker några otroheter! :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew
Inlägg: 2160
Blev medlem: 13 juni 2011, 19:28
Ort: Lenhovda

Inlägg av k-skåpet »

Jag lovar dig att det kommer fler, bara börja ragga på alla brudar som rör sig. Hål är hål så du har ju inget att förlora.
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

k-skåpet skrev:Jag lovar dig att det kommer fler, bara börja ragga på alla brudar som rör sig. Hål är hål så du har ju inget att förlora.
hål som hål och hål går att töjja.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
moliki
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 414
Blev medlem: 1 november 2011, 18:44
Ort: Luleå

Inlägg av moliki »

nån som har raggnings tipps liksom fån början till förhållande?
Fortitude

Bild
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

TuZx skrev:du är inte ensam om att älska ngn fast det shet sig för mig med. gå vidare eller vänta tills det tar slut



sket det sig för dig me :lol:
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare
Inlägg: 1719
Blev medlem: 9 februari 2012, 16:49
Ort: uddevalla

Inlägg av TuZx »

saile96 skrev:
TuZx skrev:du är inte ensam om att älska ngn fast det shet sig för mig med. gå vidare eller vänta tills det tar slut



sket det sig för dig me :lol:
haha japp^^
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

TuZx skrev:
saile96 skrev:
TuZx skrev:du är inte ensam om att älska ngn fast det shet sig för mig med. gå vidare eller vänta tills det tar slut



sket det sig för dig me :lol:
haha japp^^

kan dock inte ha gått lika åt hellvete som för mig :roll:
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew
Inlägg: 2160
Blev medlem: 13 juni 2011, 19:28
Ort: Lenhovda

Inlägg av k-skåpet »

moliki skrev:nån som har raggnings tipps liksom fån början till förhållande?
Bara köra på och skriva som fan, strunta i att skriva efter ett tag så hon fattar att hon vill att du ska skriva och träffa henne irl snabbt innan ni känner varandra för väl för då blir det bara konstigt att träffas. :)
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
drakensost
Elmoped
Inlägg: 13
Blev medlem: 13 november 2012, 23:14

Inlägg av drakensost »

Ni verkar alla vilja att man ska ge upp men det tänker jag fan inte göra just nu känns det som jag kan vänta i 100 år på henne!! Ger mig inte, behöver då fortfarande tips på hur jag ska ta mig igenom denna tid sedan få henne att falla för mig också!!! :cry:
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew
Inlägg: 2160
Blev medlem: 13 juni 2011, 19:28
Ort: Lenhovda

Inlägg av k-skåpet »

drakensost skrev:Ni verkar alla vilja att man ska ge upp men det tänker jag fan inte göra just nu känns det som jag kan vänta i 100 år på henne!! Ger mig inte, behöver då fortfarande tips på hur jag ska ta mig igenom denna tid sedan få henne att falla för mig också!!! :cry:
Hitta en annan brud och försök lite så har du annat att tänka på. Om det nu går bra och du gillar henne vad är felet då, faller du inte för henne så hade du ju kul ett tag iallafall.
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
moliki
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 414
Blev medlem: 1 november 2011, 18:44
Ort: Luleå

Inlägg av moliki »

drakensost skrev:Ni verkar alla vilja att man ska ge upp men det tänker jag fan inte göra just nu känns det som jag kan vänta i 100 år på henne!! Ger mig inte, behöver då fortfarande tips på hur jag ska ta mig igenom denna tid sedan få henne att falla för mig också!!! :cry:
tror du ska försöka glömma henne ett tag iallafall och sen kanske lägga in en ny stöt :D
Fortitude

Bild
Skriv svar