modda aerox kåpor på neos ram

Allmänna mopeddiskussioner helt enkelt. Allt mellan himmel och jord dock med inriktning på moped.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
chrillez
Hyper NisseN^
Inlägg: 342
Blev medlem: 26 april 2012, 18:37
Ort: härnösand

modda aerox kåpor på neos ram

Inlägg av chrillez »

tjena nu äre så här att jag har köpt en neos ram och har en hel aerox hemma :) tycker ju helt klart att aerox e snyggast och en neos väger 78 och en aerox 98 kg. Borde jag göra detta eller köra nerox ? tacksam för snbba svar :) eller andra saker jag borde göra. MVH fett uttråkad kille ;)
PalzaR
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 2 juli 2012, 23:01

Re: modda aerox kåpor på neos ram

Inlägg av PalzaR »

chrillez skrev:tjena nu äre så här att jag har köpt en neos ram och har en hel aerox hemma :) tycker ju helt klart att aerox e snyggast och en neos väger 78 och en aerox 98 kg. Borde jag göra detta eller köra nerox ? tacksam för snbba svar :) eller andra saker jag borde göra. MVH fett uttråkad kille ;)
Ta bara dn Aerox ram och ta allt från en neos och ha Aerox kåpor då borde den väga ungifär som dn neos för allt är ju större och väger mer på en Aerox
Bild
Användarens profilbild
chrillez
Hyper NisseN^
Inlägg: 342
Blev medlem: 26 april 2012, 18:37
Ort: härnösand

Inlägg av chrillez »

det är ju det jag menar? alla aerox kåpor på en neos ram eller neos kåpor ? :)
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Re: modda aerox kåpor på neos ram

Inlägg av potog »

chrillez skrev:tjena nu äre så här att jag har köpt en neos ram och har en hel aerox hemma :) tycker ju helt klart att aerox e snyggast och en neos väger 78 och en aerox 98 kg. Borde jag göra detta eller köra nerox ? tacksam för snbba svar :) eller andra saker jag borde göra. MVH fett uttråkad kille ;)
va jag vet väger en 85kg å aeroxen runt 80,
vem fan e lennart?
PalzaR
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 2 juli 2012, 23:01

Inlägg av PalzaR »

chrillez skrev:det är ju det jag menar? alla aerox kåpor på en neos ram eller neos kåpor ? :)
Men jag mennar Aerox ram och kåpor, neos motor gaffel och fälgar
Bild
PalzaR
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 2 juli 2012, 23:01

Re: modda aerox kåpor på neos ram

Inlägg av PalzaR »

potog skrev:
chrillez skrev:tjena nu äre så här att jag har köpt en neos ram och har en hel aerox hemma :) tycker ju helt klart att aerox e snyggast och en neos väger 78 och en aerox 98 kg. Borde jag göra detta eller köra nerox ? tacksam för snbba svar :) eller andra saker jag borde göra. MVH fett uttråkad kille ;)
va jag vet väger en 85kg å aeroxen runt 80,
Fel Aerox väger 100kg med full tank osv. Och neos runt 80 skulle jag tro:)
Bild
Användarens profilbild
chrillez
Hyper NisseN^
Inlägg: 342
Blev medlem: 26 april 2012, 18:37
Ort: härnösand

Inlägg av chrillez »

Mm de väger 100 och sätter och då väger aerox ramen mera plus har hel aerox med en neos ram inga andra neos delar ;)
Användarens profilbild
chrillez
Hyper NisseN^
Inlägg: 342
Blev medlem: 26 april 2012, 18:37
Ort: härnösand

Inlägg av chrillez »

Mm de väger 100 och sätter och då väger aerox ramen mera plus har hel aerox med en neos ram inga andra neos delar ;)
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

chrillez skrev:Mm de väger 100 och sätter och då väger aerox ramen mera plus har hel aerox med en neos ram inga andra neos delar ;)
skulle varit coolare på en nerox ram +lättare ju sen alltid lättare att sälja aerox grejer då en miljon har dem typ :)

kommer följas fall de blir projekt :)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Skriv svar