zXStuntCrew.

Publicera dina bilder, filmer eller annan stuntmedia!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Benjaa14
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 418
Blev medlem: 30 september 2011, 13:55
Ort: Däär

zXStuntCrew.

Inlägg av Benjaa14 »

Tjenare alla Söta människor.
Tänkte börja ladda upp fler videos osv när vi stuntar jag och Baaws här på forumet. Vi tänkte starta ett litet Crew för skojjskull och börja stunta tillsammans , även någon av hans polare va intresserad av att joina oss och några av mina. Så man kan säga att vi har startat ett litet stunt Crew. Vi är inte så bra men det kommer :)

Vi håller på med en hemsida som ni gärna får gå in och kolla på. Den är inte inärheten av klar och bara bilder på min moppe än sålänge. Ikväll kommer det hända mer på hemsidan. Kommer vara bilder på Baws nya moppe. Yamaha Slider. Som han nu ska börja stunta med!!! :)
Och massa olika saker.
Där och på Youtube kommer det finnas klipp och bilder.

YouTube Kanal. Just nu har vi bara min kanal.. www.youtube.com/BenjaaRoxx - Ska göra en till kanal för ''Teamet''
Sen har vi hemsidan oxå..
----> www.zXStuntCrew.webs.com <----

Så kolla gärna vi ska hållas oss så uppdaterade som möjligt!!
Om ni har några bra ideer till hemsidan osv så berätta gärna.

Och snälla Klaga inte (: Som sagt inte så bra än..

Mvh : Benjaa14 & Baaws (zXCrew)
Senast redigerad av Benjaa14 den 10 september 2012, 16:30, redigerad totalt 2 gång.
Derbi_Guy
Varnad
Inlägg: 114
Blev medlem: 15 juni 2012, 19:42

Inlägg av Derbi_Guy »

inte alls bra filmat/redigerat, filmen är ju helt utdragen?

tyvärr...
Användarens profilbild
Benjaa14
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 418
Blev medlem: 30 september 2011, 13:55
Ort: Däär

Inlägg av Benjaa14 »

Derbi_Guy skrev:inte alls bra filmat/redigerat, filmen är ju helt utdragen?

tyvärr...
¨

No shiit Sherlock. Filmaren är Lite smått HämleHämle. Editat är bra. Det är Baws här på forumet som har editat åt mig.
Utdragen ? Jaha lite så ja vettefaan hur det har blivit :O
Användarens profilbild
Baws
Svårstartad skrothög
Inlägg: 233
Blev medlem: 21 juni 2012, 21:58

Inlägg av Baws »

Benjaa14 skrev:
Derbi_Guy skrev:inte alls bra filmat/redigerat, filmen är ju helt utdragen?

tyvärr...
¨

No shiit Sherlock. Filmaren är Lite smått HämleHämle. Editat är bra. Det är Baws här på forumet som har editat åt mig.
Utdragen ? Jaha lite så ja vettefaan hur det har blivit :O
Jag vet var det är :)
Inte jag, det är när YouTube ska försöka bildstabilisera (stavning) så blir det helt fucked up :/ Men ska fixa det tills nästa film..

Stay tuned (Y)
Baws, Baws, Baws.

Kolla gärna mitt projekt, glöm inte slänga dit en kommentar ;)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=39219
Användarens profilbild
Benjaa14
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 418
Blev medlem: 30 september 2011, 13:55
Ort: Däär

Inlägg av Benjaa14 »

:)
Användarens profilbild
Benjaa14
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 418
Blev medlem: 30 september 2011, 13:55
Ort: Däär

Inlägg av Benjaa14 »

Höttöröhö. Ändrade om Tråååden LITE!!!! :D
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

varför inte bara ansöka till tsr-stuntcrew?

är ni intresserade?
Användarens profilbild
Benjaa14
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 418
Blev medlem: 30 september 2011, 13:55
Ort: Däär

Inlägg av Benjaa14 »

PK skrev:varför inte bara ansöka till tsr-stuntcrew?

är ni intresserade?
alltså vi bor nära varandra osv. Så vi kan stunta tsm. Och jag har sökt t tsr-stuntcrew. Kom inte med pga gammla klipp osv. har inga på det jag kan just nu.. Tyvärr.. Men ja.. Så jag kom inte med där.
Och vi vårat ''Crew'' Så kan man träffas och köra tsm :D
Användarens profilbild
DTdosan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 329
Blev medlem: 3 juni 2012, 19:51

Inlägg av DTdosan »

Jag förstår inte riktigt varför det dyker upp så många nya "crews" hela tiden? Visst, kul att stunta tsm, fuckoköra lite ála superretards osv. Men måste man göra det officielt? Håller med PK, träna tsm osv och sen försök komma med i TSR ST! :roll:
Finns inget bättre än en sunkig DT..<3
Användarens profilbild
Benjaa14
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 418
Blev medlem: 30 september 2011, 13:55
Ort: Däär

Inlägg av Benjaa14 »

DTdosan skrev:Jag förstår inte riktigt varför det dyker upp så många nya "crews" hela tiden? Visst, kul att stunta tsm, fuckoköra lite ála superretards osv. Men måste man göra det officielt? Håller med PK, träna tsm osv och sen försök komma med i TSR ST! :roll:
Ehh tsr st är ju inte kul det är ju bara alltså en Rank som visar att man är bra. De har ju inget med Gemenskaphet att göra.. Folk vill komma med i Crewet eller ja. dom Flesta för att få ''Respekt'' Och visa att man är högre rankad.
Fast visst hade jag vart bättre hade jag säkert vart med där. Men ja Höttöröhöhöt. Jo Lite många Crew äre på denna sidan faktiskt :) Snart blire säkert GängKrig oxå ** ^^
Användarens profilbild
DTdosan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 329
Blev medlem: 3 juni 2012, 19:51

Inlägg av DTdosan »

Benjaa14 skrev:
DTdosan skrev:Jag förstår inte riktigt varför det dyker upp så många nya "crews" hela tiden? Visst, kul att stunta tsm, fuckoköra lite ála superretards osv. Men måste man göra det officielt? Håller med PK, träna tsm osv och sen försök komma med i TSR ST! :roll:
Ehh tsr st är ju inte kul det är ju bara alltså en Rank som visar att man är bra. De har ju inget med Gemenskaphet att göra.. Folk vill komma med i Crewet eller ja. dom Flesta för att få ''Respekt'' Och visa att man är högre rankad.
Fast visst hade jag vart bättre hade jag säkert vart med där. Men ja Höttöröhöhöt. Jo Lite många Crew äre på denna sidan faktiskt :) Snart blire säkert GängKrig oxå ** ^^
Haha, vore ganska awesome! Två crew som visar sitt bästa och folket på tsr röstar? ;)
Finns inget bättre än en sunkig DT..<3
Användarens profilbild
Benjaa14
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 418
Blev medlem: 30 september 2011, 13:55
Ort: Däär

Inlägg av Benjaa14 »

DTdosan skrev:
Benjaa14 skrev:
DTdosan skrev:Jag förstår inte riktigt varför det dyker upp så många nya "crews" hela tiden? Visst, kul att stunta tsm, fuckoköra lite ála superretards osv. Men måste man göra det officielt? Håller med PK, träna tsm osv och sen försök komma med i TSR ST! :roll:
Ehh tsr st är ju inte kul det är ju bara alltså en Rank som visar att man är bra. De har ju inget med Gemenskaphet att göra.. Folk vill komma med i Crewet eller ja. dom Flesta för att få ''Respekt'' Och visa att man är högre rankad.
Fast visst hade jag vart bättre hade jag säkert vart med där. Men ja Höttöröhöhöt. Jo Lite många Crew äre på denna sidan faktiskt :) Snart blire säkert GängKrig oxå ** ^^
Haha, vore ganska awesome! Två crew som visar sitt bästa och folket på tsr röstar? ;)
Haha Joo det hade vart riktigt Grymt. Borde ta upp det där med Jonas. ;)
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

haha att ni just valde "zx" som namn är ju för jävligt :lol:
Användarens profilbild
Benjaa14
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 418
Blev medlem: 30 september 2011, 13:55
Ort: Däär

Inlägg av Benjaa14 »

rasmusborg skrev:haha att ni just valde "zx" som namn är ju för jävligt :lol:
Dårå ?
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Benjaa14 skrev:
rasmusborg skrev:haha att ni just valde "zx" som namn är ju för jävligt :lol:
Dårå ?
asså hade inte den fula effekten på nästa gång+ ser fixa bättre kamera elr stativ, sen ja zx man ba oh god p12 ;)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Benjaa14
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 418
Blev medlem: 30 september 2011, 13:55
Ort: Däär

Inlägg av Benjaa14 »

david96 skrev:
Benjaa14 skrev:
rasmusborg skrev:haha att ni just valde "zx" som namn är ju för jävligt :lol:
Dårå ?
asså hade inte den fula effekten på nästa gång+ ser fixa bättre kamera elr stativ, sen ja zx man ba oh god p12 ;)
Jahaja. Alltså Namnet Bryr jag mig inte om. Kameran . Det där va bara jävla dålig värdelös mobil kamera inget seriöst så.
p12namn Njaa. I don't Give A Shiit Direkt (:
Är inte 12 och beter mig inte som 12 så.
Skriv svar