Ta INTE bort tråd.

Allmänna mopeddiskussioner helt enkelt. Allt mellan himmel och jord dock med inriktning på moped.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Ta INTE bort tråd.

Inlägg av TechnoMen »

ta bort.
Senast redigerad av TechnoMen den 30 augusti 2012, 22:14, redigerad totalt 1 gånger.
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

polisanmäll de sen rign dem och säg du går till tidningar osv med de :)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

.......
Senast redigerad av TechnoMen den 30 augusti 2012, 22:14, redigerad totalt 1 gånger.
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten
Inlägg: 1066
Blev medlem: 3 november 2011, 19:41
Ort: Staffanstorp

Inlägg av Gröngöling »

tog du regnumnret eller bussnumret kan dom säkert lista ut vem som körde och isåfall kan du ju polisanmäla så ska de väl fixa det åt dig :)
Well do ya, punk?
dannefabbe
Elmoped
Inlägg: 10
Blev medlem: 27 november 2011, 22:31

Inlägg av dannefabbe »

skullle du blanda i polisen så kommer dom snacka med bussföraren också , säger han då att det gick 65-70 så är nog försäkringen rätt så körd .
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Det verkar fan hända jävla mycket intressant i ditt liv iaf och saker som verkar otroliga..
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket
Inlägg: 973
Blev medlem: 23 april 2012, 19:50
Ort: Finland

Inlägg av NOName? »

gör den original om du ska blanda in polisen, somsagt säger chauffören att det gick 65-70 så lär dem ju undersöka saken
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Varit på förhör o shit, värsta biffkriminel förstår man. Väx upp, ta tag i ditt patetiska liv och sluta gör massa trådar som alltid urartar.









Du kan väl iallafall försöka hålla dig till sanningen?

Ifall du kör 65-70 och han svänger in framför dig och in i dig så du åker ner i diket, så hinner du inte bromsa ner till 25-30... inte en janne.

Ifall du vill ha några pengar eller något på det här, så är det polisen du går till. Tro inte du är cool när du vägrar det, du får inte ut ett skit på denhär historien då.
bibapeolola
Användarens profilbild
Jimmye
Elmoped
Inlägg: 118
Blev medlem: 19 september 2010, 20:28

Inlägg av Jimmye »

Östgötatrafiken... Undrar va förarna tagit körkorten... De kör som krattor. Säger även min farsa som kör långtradare. Har fått tvärbromsa tre gånger på 2år för att de varit nära på att prejja mig efter omkörning. Även ja på 70väg fast i laglig hastighet... (52km/h max)
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

........
Senast redigerad av TechnoMen den 30 augusti 2012, 22:14, redigerad totalt 1 gånger.
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket
Inlägg: 973
Blev medlem: 23 april 2012, 19:50
Ort: Finland

Inlägg av NOName? »

TechnoMen skrev:
Mattyyy skrev:Det verkar fan hända jävla mycket intressant i ditt liv iaf och saker som verkar otroliga..
Ja du mattyyy.. jag bor i valdemarsvik och har även en far som är en jävligt känd mördare.. Och när de gäller förhöret idag så var de två tjejer i min klass som påstog att jag våldtagit dom.. Men mamma skrev ut någon sak via telia så alla sms jag skickat stod där. Och dom påstod att jag hade smsat att jah skulle våldta dom och dagen efter gjorde jag de.. Men dom hade sms "från mig" de stog mitt namn men nummret var deras eget så dom var fejkade och dom åkte dit för förtal så jag var oskyldig så axel du som säger att jag är kriminel osv.. de var ju inte jag som gjorde något.

Jimmye skrev:Östgötatrafiken... Undrar va förarna tagit körkorten... De kör som krattor. Säger även min farsa som kör långtradare. Har fått tvärbromsa tre gånger på 2år för att de varit nära på att prejja mig efter omkörning. Även ja på 70väg fast i laglig hastighet... (52km/h max)
Jadu.. min morfar har kört lastbil i nästan 30 år och säger precis samma sak som din far.. ^^
efter att jag läst detta med de 2 tjejerna så håller jag med Mattyyy...
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

en känd mördare och du har hamnat i förhör för dom säger att du har våldtagit 2 stycken?

ja och jag är kungen
Quattro lyfe
Användarens profilbild
Peppenamnlos
Varnad
Inlägg: 385
Blev medlem: 22 november 2011, 23:14
Ort: Eskilstuna

Inlägg av Peppenamnlos »

TechnoMen skrev:
david96 skrev:polisanmäll de sen rign dem och säg du går till tidningar osv med de :)
Ne orkar inte blanda in polisen.. Var på förhör senast idag och ska nästa onsdag också.. :roll:
Vart fan hade du tänkt att gå med detta då? Det var tamefan en HELT värdelös tråd om du inte tänkt att gå vidare med det till polisen. Vad fan spelar det för roll om du har vart på förhör? Jag själv var på förhör i tisdags, skulle ALDRIG tveka att polisanmäla detta om det hände mig.

Är du stolt för att du har en farsa som är känd för att ha mördat någon? Med tanke på att du uttrycker dig "Jävligt känd".

"Men dom hade sms "från mig" de stog mitt namn men nummret var deras eget så dom var fejkade och dom åkte dit för förtal" Går du i 7de klass eller? Vilken jävla pappskalle som helst fattar väl tamefan att man inte kan sätta dit någon genom att smsa sig själv?

Men nu, vad heter du samt vad heter din far. Tänkt och snoka lite i arkiveN.
Liiiiiiljekoooonvaljer! Gröna vita rosor i snön! Liljekonvaljer som göms i snön, kommer tillbaka som liiiiiiiljekonvaljer!
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

........
Senast redigerad av TechnoMen den 30 augusti 2012, 22:15, redigerad totalt 2 gång.
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
JagHarEnDerbi
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 598
Blev medlem: 22 november 2009, 20:09

Inlägg av JagHarEnDerbi »

Skit i allt som blir dåligt av att du blandar in polisen. Kör för fa-an och sätt dit bussföraraset!
Användarens profilbild
Peppenamnlos
Varnad
Inlägg: 385
Blev medlem: 22 november 2011, 23:14
Ort: Eskilstuna

Inlägg av Peppenamnlos »

TechnoMen skrev:
Peppenamnlos skrev:
TechnoMen skrev: Ne orkar inte blanda in polisen.. Var på förhör senast idag och ska nästa onsdag också.. :roll:
Vart fan hade du tänkt att gå med detta då? Det var tamefan en HELT värdelös tråd om du inte tänkt att gå vidare med det till polisen. Vad fan spelar det för roll om du har vart på förhör? Jag själv var på förhör i tisdags, skulle ALDRIG tveka att polisanmäla detta om det hände mig.

Är du stolt för att du har en farsa som är känd för att ha mördat någon? Med tanke på att du uttrycker dig "Jävligt känd".

"Men dom hade sms "från mig" de stog mitt namn men nummret var deras eget så dom var fejkade och dom åkte dit för förtal" Går du i 7de klass eller? Vilken jävla pappskalle som helst fattar väl tamefan att man inte kan sätta dit någon genom att smsa sig själv?

Men nu, vad heter du samt vad heter din far. Tänkt och snoka lite i arkiveN.
Jadu just de jag var ute efter om jag kunde gå till östgötatrafiken eller om jag var tvungen att gå till polisen..

Nej jag ger inte ut mitt namn men eddy larsson är min far men har nu i fängelset bytt till carl larsson han hette eddy carl larsson och han kommer ut i oktober om han sköter sig till dess.. Och nej hur skulle jag kunna gå i 7de klass och va straffmyndig? Och ja precis de dom gjorde dom smsade sig själva, kan säga att den ena är blond och den andra från något annat land så smarta är dom inte.. Och nej jag är inte stolt! Har ett jävla dålit rykte med tanke på min pappa..

Vilken anstalt sitter han på då?
Liiiiiiljekoooonvaljer! Gröna vita rosor i snön! Liljekonvaljer som göms i snön, kommer tillbaka som liiiiiiiljekonvaljer!
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

låser här nu och kanske delas ut lite varningar för offtopic.
Låst