Träning, kost & hälsa-tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

SÅ nu blir det strikt diet + full träning på korpen 1 månad fram. lite creatin och grejjer beställs snart och träningen sätter igång imorgon och är 5 dagar i veckan.

This is gonna be goooood :D


vad tror ni om:

Måndag:Armar, bröst
Tisdag: Vila
Onsdag: Mage, Ben, Axlar
Torsdag: Rygg,Bröst, armar
fredag:Vila
lördag:Armar, axlar, Mage
söndag:Kondition och meditation.



"Meditiation" är ett program jag har då jag ofta är stressad och mår allmänt dålig och det är att man svarar på ett gäng frågor medans man blundar och lyssnar på ett ljud. det har faktiskt gjort att jag har lugnat ner mig, fått mig mer målmedveten och att jag tänker klarare<!

Ben har jag alltid varit stark i så det ska jag inte träna lika mcket en lite kommer det med.


detta kommer vara i 1 månads tid och se resultat. sen kommer jag troligtvis fortsätta men även om jag känner att detta är helt åt helvete så kör jag denna månaden.


träningen sker på gymmet lite själv, lite med kompisar.


kommer även göra övningar varje kväll som ska ge bättre styrka i armarna och träna upp armhävningar. det räknar och man ska kunna klara 100 RIKTIGA armhävningar på ca 6 veckor.




ATM: 183cm, 80 kg.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Du skrev ju att du alltid varit stark i dina ben, men jag skulle tipsa om att köra något mer pass ändå. För om du tränar ben frigörs testostron och tillväxthormoner.
Tränar du benen får du mer muskler. Mer muskler = högre kaloriförbrukning/förbränning.
Tränar du marklyft och knäböj (ben) så kommer ju överkroppen också att öka i volym. Du kommer att få en starkare bål.

Sen har jag av egen erfarenhet (gäller kanske inte dig) svårt att träna triceps och bröst samma pass. Börjar jag med bröst så blir det ju att man använder triceps i till exempel bänkpress och är därför trött efter.

Viktigt är ju att du äter rätt.
Men i sin helhet ser det bra ut, bara att köra och testa! Se vart det leder :)
joar
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 659
Blev medlem: 14 juli 2011, 06:36

Inlägg av joar »

PK skrev:SÅ nu blir det strikt diet + full träning på korpen 1 månad fram. lite creatin och grejjer beställs snart och träningen sätter igång imorgon och är 5 dagar i veckan.

This is gonna be goooood :D


vad tror ni om:

Måndag:Armar, bröst
Tisdag: Vila
Onsdag: Mage, Ben, Axlar
Torsdag: Rygg,Bröst, armar
fredag:Vila
lördag:Armar, axlar, Mage
söndag:Kondition och meditation.



"Meditiation" är ett program jag har då jag ofta är stressad och mår allmänt dålig och det är att man svarar på ett gäng frågor medans man blundar och lyssnar på ett ljud. det har faktiskt gjort att jag har lugnat ner mig, fått mig mer målmedveten och att jag tänker klarare<!

Ben har jag alltid varit stark i så det ska jag inte träna lika mcket en lite kommer det med.


detta kommer vara i 1 månads tid och se resultat. sen kommer jag troligtvis fortsätta men även om jag känner att detta är helt åt helvete så kör jag denna månaden.


träningen sker på gymmet lite själv, lite med kompisar.


kommer även göra övningar varje kväll som ska ge bättre styrka i armarna och träna upp armhävningar. det räknar och man ska kunna klara 100 RIKTIGA armhävningar på ca 6 veckor.




ATM: 183cm, 80 kg.


Haha, det där armhävningsprogramet har jag kört, blir jävligt jobbigt i slutet ;)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Jag är så oerhört sugen på att börja med tyngdlyftning, alltså riktig. Stöt och ryck!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Jag skulle vilja ha lite tips på träningsschema. Jag tränar 4 ggr i veckan (detta pga att jag bor 2,5 mil från gymmet).
Jag ska träna för att bli grov och stark, inte förbränna fett. Då kan jag ju lika gärna springa.
190cm
93kg

(har tränat i 5 månader)
tipsa gärna, schemat gäller mån, tis, ons & fre.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Är det ingen som tränar eller? Tycker att tråden är oerhört döööd
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

DEA!! skrev:Är det ingen som tränar eller? Tycker att tråden är oerhört döööd
jadå, men skriver inte ;)
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Inlägg: 2327
Blev medlem: 22 november 2010, 07:54
Ort: Torslanda
Kontakt:

Inlägg av Danne »

Nu börjar det ta fart på allvar.

Fått näringsdrycker utskrivet av en dietist, en dryck motsvarar ungefär en måltid så om jag inte hinner äta av någon anledning så är dom dryckerna väldigt praktiskt.
Även inhandlat protein och ''snabb kreatin'', tvekar på att kreatinet verkligen funkar men det är värt och testa.

Bild

Hoppas på goda resultat så nu är det bara vänta och se! :)
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Inlägg: 2327
Blev medlem: 22 november 2010, 07:54
Ort: Torslanda
Kontakt:

Inlägg av Danne »

DEA!! skrev:Jag skulle vilja ha lite tips på träningsschema. Jag tränar 4 ggr i veckan (detta pga att jag bor 2,5 mil från gymmet).
Jag ska träna för att bli grov och stark, inte förbränna fett. Då kan jag ju lika gärna springa.
190cm
93kg

(har tränat i 5 månader)
tipsa gärna, schemat gäller mån, tis, ons & fre.
detta schemat kör jag så kör du det också om du vill :P

Måndag: Rygg, biceps
Tisdag: Vila
Onsdag: Bröst, triceps
Torsdag: Axlar, mage
Fredag: Rygg, biceps
Lördag: Vila
Söndag: Vila
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Hoppas att du inte tog hallonsmak på whey 80:n? Det äckligaste jag smakat!
Kreatin är ju en produkt som får dig att växa, men slutar du med det så sjunker du ihop igen..


Jag kör på ett rullande schema nu under sommaren då det är jobb o en massa.
Axlar+triceps
bröst+biceps
Rygg+ben (vader+ lår) + underarmar
Bröst+ben
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Inlägg: 2327
Blev medlem: 22 november 2010, 07:54
Ort: Torslanda
Kontakt:

Inlägg av Danne »

DEA!! skrev:Hoppas att du inte tog hallonsmak på whey 80:n? Det äckligaste jag smakat!
Kreatin är ju en produkt som får dig att växa, men slutar du med det så sjunker du ihop igen..


Jag kör på ett rullande schema nu under sommaren då det är jobb o en massa.
Axlar+triceps
bröst+biceps
Rygg+ben (vader+ lår) + underarmar
Bröst+ben
Blev fel med beställningen så fick hem naturell.. smakar ruskigt äckligt men är man envis så går det att få ner skiten :D
Det är inte vanligt kreatin, kallas för ''snabb kreatin'' i kapslar, vet att vanligt kreatin funkar men detta vet jag faktiskt inte. Källa på det? har hört motsatsen till det du säger :P
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

inte creator?

Källa o källa, sett folk :wink:
vad väger du? :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Inlägg: 2327
Blev medlem: 22 november 2010, 07:54
Ort: Torslanda
Kontakt:

Inlägg av Danne »

DEA!! skrev:inte creator?

Källa o källa, sett folk :wink:
vad väger du? :)
längd: 1.70
vikt: 62
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

du tränar för att bli stor o stark då misstänker jag? :)
Årets Styrelsemedlem 2013
juckeyy
Avstängd
Inlägg: 665
Blev medlem: 21 april 2011, 17:43

Inlägg av juckeyy »

Jag har aldrig förstått vitsen med att sitta och ta massa pulvergrejer :P
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

juckeyy skrev:Jag har aldrig förstått vitsen med att sitta och ta massa pulvergrejer :P
Snabba proteiner som kroppen behöver för att kunna bygga muskler.

Jag tar Gainer pro och anabolic ZXM eller nåt sånt (tabletter)
Riktigt bra och gainern med banansmak är att föredra!

mitt schema.

Pass 1: Bröst&Triceps

Pass 2: Biceps&Axlar

Pass 3: Rygg&Vader

Pass 4: Mage&Lår

Varför jag kör Pass istället för dagar är för att jag inte ska börja krångla om ja missar ett pass på en tisdag tex. för då skippar jag ju de.. men om ja kör pass och missar en träningsdag har jag fortfarande det passet kvar så jag aldrig missar något.

och när jag har kikat runt lite så är de inte många som kör ben...?! varför inte?
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

difaren skrev:
juckeyy skrev:Jag har aldrig förstått vitsen med att sitta och ta massa pulvergrejer :P
Snabba proteiner som kroppen behöver för att kunna bygga muskler.

Jag tar Gainer pro och anabolic ZXM eller nåt sånt (tabletter)
Riktigt bra och gainern med banansmak är att föredra!

mitt schema.

Pass 1: Bröst&Triceps

Pass 2: Biceps&Axlar

Pass 3: Rygg&Vader

Pass 4: Mage&Lår

Varför jag kör Pass istället för dagar är för att jag inte ska börja krångla om ja missar ett pass på en tisdag tex. för då skippar jag ju de.. men om ja kör pass och missar en träningsdag har jag fortfarande det passet kvar så jag aldrig missar något.

och när jag har kikat runt lite så är de inte många som kör ben...?! varför inte?
Dem som inte kör ben anser väll att dem redan är tillräckligt starka i bena, vilket som är helt fel utan man vill ju bli rippad i hela kroppen..

Om det är anabolic ZMA, funkar dem bra??
Har Anabolic BCAA o dem ger tydliga resultat men svårt att svälja dem med tanke på storleken ;)
Sen kör jag på en massa mer goda saker :)
Enligt mig så är snutar en bra sak att ha!
PcCrazyMods
Svårstartad skrothög
Inlägg: 337
Blev medlem: 29 maj 2012, 20:45

Inlägg av PcCrazyMods »

Någon som vet hur jag bäst kan få en bra hållning. Har en väldigt böjd rygg. Som på bilden till vänster. Gör att det är oerhört tufft att stå och sitta rakt. Detta gör att min hållning är helt åt helvetet. Går detta att träna bort? Just nu ligger jag i en soffa. Kanske inte heller direkt bra då man ligger men ganska böjd rygg. Sitter även i den soffan när jag spelar och då sitter jag oerhört böjd. Tips? Och vilken prestationshöjare ska man köra på? Vill öka i muskler så snabbt som möjligt. Tränar 3-4 gånger i veckan.

Bild
juniorjesper skrev:
TuZx skrev:setup?
17.5 förgasare
14/56 drevning
urpluggad
fatbar styre
Användarens profilbild
will3
Gangster
Inlägg: 354
Blev medlem: 13 juli 2011, 20:33
Ort: Gällivare

Inlägg av will3 »

PcCrazyMods skrev:Någon som vet hur jag bäst kan få en bra hållning. Har en väldigt böjd rygg. Som på bilden till vänster. Gör att det är oerhört tufft att stå och sitta rakt. Detta gör att min hållning är helt åt helvetet. Går detta att träna bort? Just nu ligger jag i en soffa. Kanske inte heller direkt bra då man ligger men ganska böjd rygg. Sitter även i den soffan när jag spelar och då sitter jag oerhört böjd. Tips? Och vilken prestationshöjare ska man köra på? Vill öka i muskler så snabbt som möjligt. Tränar 3-4 gånger i veckan.

Bild
Antar att du menar bilden till höger :P

Men iaf, min boxningstränare sa att om man bara tränar mage och inte rygg så kan det tillslut bli tvärtom som på bilden, så det KAN funka att träna mer mage kanske?. (jag hade dock frågat någon som verkligen kan sin sak)
Bild
Aerox0707
Elmoped
Inlägg: 13
Blev medlem: 4 juli 2012, 18:48

Inlägg av Aerox0707 »

Lägg ner med kosttillskott! Grejen är att om man äter bra och sover bra så är det det enda som behövs!

Visst kan man ta kosttillskott om man missade någon lunch men prioritera mat och sömn så ska ni se att det blir resultat! :)

Men observera att det är KOST TILLSKOTT ni pratar om, det är ett tillskott, det ska INTE ersätta maten! Ta det tillsammans med en bra måltid om ni känner att ni vill ta det och tror att det gör någon större skillnad men mitt tips är att äta stora och bra måltider och sova mycket :wink:
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Aerox0707 skrev:Lägg ner med kosttillskott! Grejen är att om man äter bra och sover bra så är det det enda som behövs!

Visst kan man ta kosttillskott om man missade någon lunch men prioritera mat och sömn så ska ni se att det blir resultat! :)

Men observera att det är KOST TILLSKOTT ni pratar om, det är ett tillskott, det ska INTE ersätta maten! Ta det tillsammans med en bra måltid om ni känner att ni vill ta det och tror att det gör någon större skillnad men mitt tips är att äta stora och bra måltider och sova mycket :wink:
Lilla då.. jag vet hur man ska ta hand om det.

Brukar ta min gainer precis efter träningspasset, efter ca 1 tim så äter jag mat. Tar det för att gå upp i vikt och att få i mig proteiner.
robinkarlssson skrev:
difaren skrev:
juckeyy skrev:Jag har aldrig förstått vitsen med att sitta och ta massa pulvergrejer :P
Snabba proteiner som kroppen behöver för att kunna bygga muskler.

Jag tar Gainer pro och anabolic ZXM eller nåt sånt (tabletter)
Riktigt bra och gainern med banansmak är att föredra!

mitt schema.

Pass 1: Bröst&Triceps

Pass 2: Biceps&Axlar

Pass 3: Rygg&Vader

Pass 4: Mage&Lår

Varför jag kör Pass istället för dagar är för att jag inte ska börja krångla om ja missar ett pass på en tisdag tex. för då skippar jag ju de.. men om ja kör pass och missar en träningsdag har jag fortfarande det passet kvar så jag aldrig missar något.

och när jag har kikat runt lite så är de inte många som kör ben...?! varför inte?
Dem som inte kör ben anser väll att dem redan är tillräckligt starka i bena, vilket som är helt fel utan man vill ju bli rippad i hela kroppen..

Om det är anabolic ZMA, funkar dem bra??
Har Anabolic BCAA o dem ger tydliga resultat men svårt att svälja dem med tanke på storleken ;)
Sen kör jag på en massa mer goda saker :)
Ja man sover garanterat mycket bättre, man känner sig verkligen perfekt utvilad på morgonen, riktigt skön känsla faktiskt.
men ZMA dem är också ganska stora.. vet inte hur BCAA ser ut.. är dem avlånga?
för det är ZMA.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Aerox0707 skrev:Lägg ner med kosttillskott! Grejen är att om man äter bra och sover bra så är det det enda som behövs!

Visst kan man ta kosttillskott om man missade någon lunch men prioritera mat och sömn så ska ni se att det blir resultat! :)

Men observera att det är KOST TILLSKOTT ni pratar om, det är ett tillskott, det ska INTE ersätta maten! Ta det tillsammans med en bra måltid om ni känner att ni vill ta det och tror att det gör någon större skillnad men mitt tips är att äta stora och bra måltider och sova mycket :wink:
Men du.. det finns en kille som har som signatur här på forumet "öppnar inte munnen om jag inte vet vad jag skriver"

Alla kosttillskott är inte menade för att ta i samband med mat. En del får du inte ta i samband med kalcium. Tar du dom i samband har kroppen svårare att ta upp dom.
Så dom gör inte skillnad heller? okej... Undrar då varför folk fortfarande köper?

ZMA är inte jättestora, men i jämförelse med en panodil så är dom ju lite större. BCAA är lika stora om du inte köper BCAA Mega Caps, dom är inte små..
BCAA finns ju även i pulverform.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

Vilken proteinsmak föredrar ni?
Har själv kört på choklad o päronsplitt men det går så jävla svårt ner ;)
Enligt mig så är snutar en bra sak att ha!
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

robinkarlssson skrev:Vilken proteinsmak föredrar ni?
Har själv kört på choklad o päronsplitt men det går så jävla svårt ner ;)
Banan och sedan blandar du med mjölk.. INTE vatten!

Banan är gudomlig.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

köp för guds skull inte hallon vad ni än gör.

Hur går det för dig difaren, har du fått mer kött på benen? :)
Årets Styrelsemedlem 2013
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

DEA!! skrev:köp för guds skull inte hallon vad ni än gör.

Hur går det för dig difaren, har du fått mer kött på benen? :)
63 kg ... går framåt

efter en tids slappande har ja börjat nu och det går bra!

En bild kommer angående dagsformen men förvänta er inte något för jag är inte stor inte.

ca 1,78-63kg

Beställning på Gainer pro(banan 4kg), Gymgrossisten t-shirt, handskar(för mina blåsor som ja får nä jag tränar) och sedan anabolic ZMA.. kan uppdatera lite om några veckor!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Det är wätt! Kul att det går åt rätt hål! :)
Årets Styrelsemedlem 2013
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

DEA!! skrev:Det är wätt! Kul att det går åt rätt hål! :)
Jodå! ska upp nu och köra rygg/biceps pass då jag har missat lite..
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

rygg är ju ett fantastiskt pass! marklyft är smärtsamt, men ack så nyttigt pass!

Har nu tränat i lite över 7 månader och och gått upp 7 kg. väger nu 100kg!

Ska beställa GASP-brottarlinnen nu till löningen, men vet inte om jag passar i XL. Jag har L/XL i vanliga kläder. Men jag skulle misstänka att XL i deras linnen är större än vanliga XL-kläder?
Årets Styrelsemedlem 2013
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

DEA!! skrev:rygg är ju ett fantastiskt pass! marklyft är smärtsamt, men ack så nyttigt pass!

Har nu tränat i lite över 7 månader och och gått upp 7 kg. väger nu 100kg!

Ska beställa GASP-brottarlinnen nu till löningen, men vet inte om jag passar i XL. Jag har L/XL i vanliga kläder. Men jag skulle misstänka att XL i deras linnen är större än vanliga XL-kläder?
Jag skulle köra på XL.. om det är för stort så har du ju mål att passa i det-

Beställning och gymbyte snart då!

Beställning- Gainer pro banan(4kg) 1 burk Anabolic ZMA, 1 t-shirt Gymgrossisten, 1 par träningshandskar.

Det går bra nu!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

difaren skrev:
DEA!! skrev:rygg är ju ett fantastiskt pass! marklyft är smärtsamt, men ack så nyttigt pass!

Har nu tränat i lite över 7 månader och och gått upp 7 kg. väger nu 100kg!

Ska beställa GASP-brottarlinnen nu till löningen, men vet inte om jag passar i XL. Jag har L/XL i vanliga kläder. Men jag skulle misstänka att XL i deras linnen är större än vanliga XL-kläder?
Jag skulle köra på XL.. om det är för stort så har du ju mål att passa i det-

Beställning och gymbyte snart då!

Beställning- Gainer pro banan(4kg) 1 burk Anabolic ZMA, 1 t-shirt Gymgrossisten, 1 par träningshandskar.

Det går bra nu!
Det är rätt är det! :)

Var på gymmet idag efter jobb och körde rygg och biceps. Ryggpasset var riktigt bra! Men sen när jag kom till biceps så orkade jag ingenting.. Hade visserligen inte ätit sen kl. 10 (tränade vid 15). Men det brukar inte göra en så stor skillnad som det gjorde idag... Bebisvikter i vanliga fall var max idag... SÄMST någonsin!
Årets Styrelsemedlem 2013
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

DEA!! skrev:
difaren skrev:
DEA!! skrev:rygg är ju ett fantastiskt pass! marklyft är smärtsamt, men ack så nyttigt pass!

Har nu tränat i lite över 7 månader och och gått upp 7 kg. väger nu 100kg!

Ska beställa GASP-brottarlinnen nu till löningen, men vet inte om jag passar i XL. Jag har L/XL i vanliga kläder. Men jag skulle misstänka att XL i deras linnen är större än vanliga XL-kläder?
Jag skulle köra på XL.. om det är för stort så har du ju mål att passa i det-

Beställning och gymbyte snart då!

Beställning- Gainer pro banan(4kg) 1 burk Anabolic ZMA, 1 t-shirt Gymgrossisten, 1 par träningshandskar.

Det går bra nu!
Det är rätt är det! :)

Var på gymmet idag efter jobb och körde rygg och biceps. Ryggpasset var riktigt bra! Men sen när jag kom till biceps så orkade jag ingenting.. Hade visserligen inte ätit sen kl. 10 (tränade vid 15). Men det brukar inte göra en så stor skillnad som det gjorde idag... Bebisvikter i vanliga fall var max idag... SÄMST någonsin!
Så det ska vara. Haha

På det nya gymmet så har dem inte 16kg och 14kg,13kg. Så jag för köra på 15kg hela tiden tills jag är helt slut och sedan köra på 12,5kg.

Träningsverk fick jag också dagen efter vilket inte är ofta man f¨år i biceps.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

difaren skrev:
DEA!! skrev:
difaren skrev: Jag skulle köra på XL.. om det är för stort så har du ju mål att passa i det-

Beställning och gymbyte snart då!

Beställning- Gainer pro banan(4kg) 1 burk Anabolic ZMA, 1 t-shirt Gymgrossisten, 1 par träningshandskar.

Det går bra nu!
Det är rätt är det! :)

Var på gymmet idag efter jobb och körde rygg och biceps. Ryggpasset var riktigt bra! Men sen när jag kom till biceps så orkade jag ingenting.. Hade visserligen inte ätit sen kl. 10 (tränade vid 15). Men det brukar inte göra en så stor skillnad som det gjorde idag... Bebisvikter i vanliga fall var max idag... SÄMST någonsin!
Så det ska vara. Haha

På det nya gymmet så har dem inte 16kg och 14kg,13kg. Så jag för köra på 15kg hela tiden tills jag är helt slut och sedan köra på 12,5kg.

Träningsverk fick jag också dagen efter vilket inte är ofta man f¨år i biceps.
I hantalar?
15 kg är rätt mycket. Hoppas att du inte "svingar" upp dom med ryggen?
Årets Styrelsemedlem 2013
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

DEA!! skrev:
difaren skrev:
DEA!! skrev: Det är rätt är det! :)

Var på gymmet idag efter jobb och körde rygg och biceps. Ryggpasset var riktigt bra! Men sen när jag kom till biceps så orkade jag ingenting.. Hade visserligen inte ätit sen kl. 10 (tränade vid 15). Men det brukar inte göra en så stor skillnad som det gjorde idag... Bebisvikter i vanliga fall var max idag... SÄMST någonsin!
Så det ska vara. Haha

På det nya gymmet så har dem inte 16kg och 14kg,13kg. Så jag för köra på 15kg hela tiden tills jag är helt slut och sedan köra på 12,5kg.

Träningsverk fick jag också dagen efter vilket inte är ofta man f¨år i biceps.
I hantalar?
15 kg är rätt mycket. Hoppas att du inte "svingar" upp dom med ryggen?
Jag kan med all säkerhet lova dig att jag inte "svingar" upp dem.
Brukar köra sittandes med rakt ryggstöd.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

har ej testat att sitta ner som dig o pressa..
Har nu beställt mina brottarlinnen Xl x2 :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
Skriv svar