Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

Tja tror många vet att jag hade problem med en tjej för ett tag sen de blev ju så att hon flytta till sin pappa i skåne ca 60 mil härifrån.. vi prata inte på länge men en kväll var jag ute här på landet och då ringer hon mig helt pang.. detta var igår, hon bedde om orsäkt och hon tyckte själv att hon gjorde fel och hade tänkt på vad hon gjort och tyckte det var jävligt lågt osv.. MEN jag vill inte eller snarare vågar inte fråga henna rakt ut om jag får komma ner till henne en dag.. vill inte liksom säga "Hej, kan jag komma till dig i helgen? :) <3" ser ju helt damp ut.. Så är det någon som kan ge mig ett förslag på vad jag ska säga till henne..? :roll:

Tack i förhand!
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
Bergsten
Extra Varnad
Inlägg: 948
Blev medlem: 16 november 2010, 21:31
Ort: Rossön

Inlägg av Bergsten »

TechnoMen skrev:Tja tror många vet att jag hade problem med en tjej för ett tag sen de blev ju så att hon flytta till sin pappa i skåne ca 60 mil härifrån.. vi prata inte på länge men en kväll var jag ute här på landet och då ringer hon mig helt pang.. detta var igår, hon bedde om orsäkt och hon tyckte själv att hon gjorde fel och hade tänkt på vad hon gjort och tyckte det var jävligt lågt osv.. MEN jag vill inte eller snarare vågar inte fråga henna rakt ut om jag får komma ner till henne en dag.. vill inte liksom säga "Hej, kan jag komma till dig i helgen? :) <3" ser ju helt damp ut.. Så är det någon som kan ge mig ett förslag på vad jag ska säga till henne..? :roll:

Tack i förhand!
Nu vet jag inte riktigt hur det såg ut innan, och har inte lust att lägga en timme på att bläddra tillbaka i alla inlägg och läsa...

Om ni är kompisar, fråga bara rakt av, brukar fråga en del tjej kompisar om man kan vara med dom, alla bor inte granne med mig om jag säger så och är bara hemma över helgerna så, fråga bara på, kan ju dock skippa hjärtat, tror nog det går lite lättare då ;)

Kom även på hur hur retard det ser ut med "Om ni är kompisar", det är samma princip här... Annars om det känns att tränga sig på, skriv med hon osv bara mesa runt, till slut så kommer du få ett tillfälle att fråga då det på sätt hör en aning till ämnet och det känns inte för tjejen heller "Aha, oj fick just en sten i mitt pannfläsk som kom från himmelen :shock: "...

Hoppas de hjälper, ska göra några timmars matte nu så känns inte riktigt ha mer tid att sitta på tsr och hjälpa andra moppepojkar med deras problem med brudar men... Hoppas det löser sig, lycka till! :)
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=23515
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street
Inlägg: 2278
Blev medlem: 28 mars 2011, 18:09
Ort: Åland, Finland

Inlägg av ValoPallo »

Messar med crushen:

Bla bla bla Vad gör du bla bla bla...
Förresten, kan du säga att *kille* ska ringa mig?

Bild
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

ValoPallo skrev:Messar med crushen:

Bla bla bla Vad gör du bla bla bla...
Förresten, kan du säga att *kille* ska ringa mig?

Bild
Haha hatar när dom ber om en sån sak.. ^^
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

Eller som för mig i förra veckan... jag satt och prata med en viss tös och och mitt i allt så sa hon ne vi kan inte ses till helgen för jag ska till min kille... WTF!!! Jag har känt henne nu i ett halv år utan att hon har sagt det innan... :evil:
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

DT50rMacko skrev:Eller som för mig i förra veckan... jag satt och prata med en viss tös och och mitt i allt så sa hon ne vi kan inte ses till helgen för jag ska till min kille... WTF!!! Jag har känt henne nu i ett halv år utan att hon har sagt det innan... :evil:
WTF? Misstänker att du blir riktigt glad när du ser det helt plötsligt..?

Igår var det öltält i Vimmerby, där ÅBRO var värdar (dom som gör cider, öl osv.) Då var det ju 18-gräns. Så jag och några kompisar var där.. Det var ju en väldigt blandad ålder på folket i och med att det är ovanligt med tillställningar här!
Men till händelsen! (Förövrigt blev singel för 2-3 veckor sen).

Jag kom i kontakt med en tjej som jag dansat/pratat med förut, så vi dansade och pratade under i princip hela kvällen. Vi höll om varann, höll hand några gånger och kramades. Vi var från kl. halv 1 till halv 4 typ. När vi skulle hem och jag väntade på min skjuts satt vi på trottoarkanten och hon hade sina ben över mina och lutade sig mot min axel..
Kanske något att satsa på? :D :roll:

Men det dåliga var att när vi dansade så höll hon i sin plånbok där det låg cash och ID. Och när man gör sina fula fylledanser så slår jag till hennes hand och hon tappar sin plånbok och hittar den inte -.-
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
ArvidsZon
Avstängd
Inlägg: 479
Blev medlem: 3 juli 2009, 16:17
Ort: Kilafors
Kontakt:

Inlägg av ArvidsZon »

DEA!! skrev:
DT50rMacko skrev:Eller som för mig i förra veckan... jag satt och prata med en viss tös och och mitt i allt så sa hon ne vi kan inte ses till helgen för jag ska till min kille... WTF!!! Jag har känt henne nu i ett halv år utan att hon har sagt det innan... :evil:
WTF? Misstänker att du blir riktigt glad när du ser det helt plötsligt..?

Igår var det öltält i Vimmerby, där ÅBRO var värdar (dom som gör cider, öl osv.) Då var det ju 18-gräns. Så jag och några kompisar var där.. Det var ju en väldigt blandad ålder på folket i och med att det är ovanligt med tillställningar här!
Men till händelsen! (Förövrigt blev singel för 2-3 veckor sen).

Jag kom i kontakt med en tjej som jag dansat/pratat med förut, så vi dansade och pratade under i princip hela kvällen. Vi höll om varann, höll hand några gånger och kramades. Vi var från kl. halv 1 till halv 4 typ. När vi skulle hem och jag väntade på min skjuts satt vi på trottoarkanten och hon hade sina ben över mina och lutade sig mot min axel..
Kanske något att satsa på? :D :roll:

Men det dåliga var att när vi dansade så höll hon i sin plånbok där det låg cash och ID. Och när man gör sina fula fylledanser så slår jag till hennes hand och hon tappar sin plånbok och hittar den inte -.-
Bara att köra hårt.
Sen till det fetstilta kunde jag inte annat än skratta! :lol:
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Som tur var tog hon det glatt, hon hade inget leg till körkortet denna vecka osv :lol: men dessvärre vare en ganska fin summa cash där i..
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Igår var det öltält i Vimmerby, där ÅBRO var värdar (dom som gör cider, öl osv.) Då var det ju 18-gräns. Så jag och några kompisar var där.. Det var ju en väldigt blandad ålder på folket i och med att det är ovanligt med tillställningar här!
Men till händelsen! (Förövrigt blev singel för 2-3 veckor sen).

Jag kom i kontakt med en tjej som jag dansat/pratat med förut, så vi dansade och pratade under i princip hela kvällen. Vi höll om varann, höll hand några gånger och kramades. Vi var från kl. halv 1 till halv 4 typ. När vi skulle hem och jag väntade på min skjuts satt vi på trottoarkanten och hon hade sina ben över mina och lutade sig mot min axel..
Kanske något att satsa på? Very Happy Rolling Eyes

Men det dåliga var att när vi dansade så höll hon i sin plånbok där det låg cash och ID. Och när man gör sina fula fylledanser så slår jag till hennes hand och hon tappar sin plånbok och hittar den inte -.-
Hur ska jag göra för att komma igång??
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

Tja alla.. För någon månad sen flytta en ny tjej hit till valdemarsvik, jag tog chansen och börja skriva med henne på FB fick hennes nummer och en dag i skolan kom hon fram och prata med mig och sedan hängde jag med henne hem och vi var med varan tre gånger i veckan typ i en månads tid.. nu sista veckan påstod hon att hon fick känslor för mig och allt men nu två dagar har jag sätt att hon inte vill prata med mig eller träffa mig.. då ringde jag henne idag och fråga vad som stod på då sa hon att de inte var något blablabla.. sen nu skickar hon sms "kul att folk tror att vi legat med varan flera gånger.. blablabla.." så nu lyssnar hon inte ens på mig hon svarar inte när jag ringer eller någe.. jag bröt ihop totalt nu.. Snälla någon som varit i samma situation som jag? Någon som vet vad jag ska göra? :roll: :cry:
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Åk hem till henne och förklara hur de ligger till och att dom bara hittar på de? Funkar varje gång att stå utanför dörren halvsent på kvällen:)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

david96 skrev:Åk hem till henne och förklara hur de ligger till och att dom bara hittar på de? Funkar varje gång att stå utanför dörren halvsent på kvällen:)
Min moped är ner plockad, hon bor tre mil härifrån jag kan inte cykla för cykeln är i viken och jag tänker inte gå här en mil i skogen klockan tolv..
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Är det pga ryktet som hon inte vill träffas?
Men som sagt åk till henne, det är det vettigaste!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street
Inlägg: 2278
Blev medlem: 28 mars 2011, 18:09
Ort: Åland, Finland

Inlägg av ValoPallo »

Ah, får ryck på den här bruden, åkte tre mil (Vilket kostar 2,50 och en förkylning nu för tiden) för att träffa henne och hennes tjejkompis, också tänker man "Sweet, bara vi tre i ett par timmar till", vad händer?

Jo, någon messar henne och frågar om hon kan "smita ut ikväll"

Vafan? Hoppas vid Odens ollon att det inte är nått ragg...

Inte nog med det, hon ringer och hämtar dit en av mina klasskompisar xD
Jaha, dit for den kvällen! Nåja, vi funkar bra ihop, men man blir ju lite sur
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

ValoPallo skrev:Ah, får ryck på den här bruden, åkte tre mil (Vilket kostar 2,50 och en förkylning nu för tiden) för att träffa henne och hennes tjejkompis, också tänker man "Sweet, bara vi tre i ett par timmar till", vad händer?

Jo, någon messar henne och frågar om hon kan "smita ut ikväll"

Vafan? Hoppas vid Odens ollon att det inte är nått ragg...

Inte nog med det, hon ringer och hämtar dit en av mina klasskompisar xD
Jaha, dit for den kvällen! Nåja, vi funkar bra ihop, men man blir ju lite sur
Det är så otroligt surt att sitta bredvid en tjej och sen har hon en kompis med också...
Hoppas med dig att det inte var någon annan kille som skrev till henne och frågade om hon skulle med ut!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

Hej grappar..!

Ni får en liten historia sen se om ni kan hjälpa mig på något vänster..

Jag var tillsammans med en tjej när jag var 12 år jag vi var tillsammans ett tag och jag fick bra kontakt med hennes kompis Martina heter hon men sen tog de slut med denna tjej men jag behöll kontakten med Martina vi har pratat nu i tre års tid nog om det på ett tag sedan nu i februari började de en ny tjej på skolan en riktig fin tjej Evelina heter hon och på något vänster satt jag med henne en dag och prata hon skrev med mig på fb och jag fick hennes nummer sen en dag var jag med henne redan då blev de pussar och mys i sängen inget överdrivet.. men iaf så sa hon till mig en dag "Jag skulle aldrig låta en kille som jag inte tycker om röra vid mig men du vet att du fick röra vid mig redan första gången vi träffades!" Jag var glad och trodde på hennes ord.. vi träffades typ tre gånger i veckan blev alltid samma visa riktigt härligt mys i sängen hela dagen.. :roll: MEN nu för ett tag sen bestämde jag och Martina att träffas och jag åkte in till henne och var med henne och en till kompis till henne vi drog runt på stan sedan kom en till kompis till henne men klockan blev 23 och Martina var tvungen att dra hem och min mamma var på 40 årsfest 5 mil bort och skulle inte komma förän 2-3 på natten och de gick ingen buss hem så jag fick hänga med dom andra två hem och vara där till mamma kom hon kom vid halv 4.. Martina sa att hon hade känslor för mig och jag trodde jag hade det med.. MEN nu för tre dagar sen skriver Evelina att jag ska dra åt helvete för en tjej i skolan har sagt att jag är en våldtäcksman och att jag har sagt till typ halva skolan att jag legat med Evelina inget av detta är sant om mig.. Har inte sagt något om att jag legat med henne eller nåt.. sedan en massa sedan har vi pratat lite och hon lämnar mig för detta bara de att jag älskar henne! Men nu är jag rädd ja jag är rädd för förra sommaren lämna en tjej mig, Emelie heter hon har pratat om henne förut, iaf så när hon lämna mig förra sommaren tog jag så jävla hårt på de så de sluta med droger iaf så tog jag så mycket droger en natt så jag fick för mig att ta självmord men misslyckades men punkterade en lunga och fick en helvetes smäll i huvet så jag låg på sjukhus 7 veckor jag sa inte ett ord på tre veckor och jag var inte vaken på två veckor när jag vakna till så ville dom ha kvar mig där så jag stanna där totalt i 7 veckor som jag sa.. Iaf så är jag rädd att detta ska hända igen nu när Evelina lämnar mig men jag vill bara lösa allt med henne och leva som förut med henne men vet inte vad jag ska göra.. :cry: Och jag vet inte vad jag ska säga till Martina.. :roll:
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
jarken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 787
Blev medlem: 3 april 2011, 09:57

Inlägg av jarken »

TechnoMen skrev: lång jävla text utan någon som helst föraning om grammatiken och dess användningsområde
Säg bara som de är och hur du känner över det hela, tror hon dig inte så litar hon inte på dig, o ett förhållande utan tillit är ju som hockey utan puck.
DerbiGustaf
Elmoped
Inlägg: 1
Blev medlem: 12 juni 2012, 20:28

Inlägg av DerbiGustaf »

Jag har en tjej jag tycker är skit snygg i skolan som jag har börjat små snacka med på facebook. Men i dag efter våran "klass kamp" (typ en idrotts tävling) så skulle jag byta om snabbt för att åka med ngra kompisar på moppen. Så jag gick in på en toa. Men förstås så glömmer man låsa dörr helvetet och gissa vem som kom in.... vad ska man göra :S ? Är för pinsamt för att snacka med henne lol :?
derbiofc
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 452
Blev medlem: 9 oktober 2010, 23:08
Kontakt:

Inlägg av derbiofc »

Tjena grappar!

Har varit singel nån månad nu efter ett förhållande på 1 år och 3 månader, är det bara jag som känner att det är rätt gött att vara utan tjej nu? Alltså att man känner sig friare och kan spana, flirta osv? :D
Eklund^


Derbi Drd Racing!
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

derbiofc skrev:Tjena grappar!

Har varit singel nån månad nu efter ett förhållande på 1 år och 3 månader, är det bara jag som känner att det är rätt gött att vara utan tjej nu? Alltså att man känner sig friare och kan spana, flirta osv? :D
Ne inte bara du som känner! tycker de är sjukt skönt att va singel ibland men är också jävligt skönt att ha någon som verkligen älskar en också! :)
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Jag blev också singel för en kortare tid sedan, det är underbart!
Sen som TechnoMen säger är det gött att ha någon där.

Men vi har lång tid kvar att leva, så passa på att leva nu när vi är unga :D
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
ArvidsZon
Avstängd
Inlägg: 479
Blev medlem: 3 juli 2009, 16:17
Ort: Kilafors
Kontakt:

Inlägg av ArvidsZon »

DEA!! skrev:Jag blev också singel för en kortare tid sedan, det är underbart!
Sen som TechnoMen säger är det gött att ha någon där.

Men vi har lång tid kvar att leva, så passa på att leva nu när vi är unga :D
Haha samma här, tog slut för kanske 2 veckor sedan.
Märker att man inte har tappat det där med att "flirta".
MreliasN
Svårstartad skrothög
Inlägg: 254
Blev medlem: 13 november 2011, 12:35

Inlägg av MreliasN »

Fan va de känns surt just nu..
Det är en tjej som jag gillar rätt mycket, o hon är riktigt snygg!
Jag har snackat med henne en del o så, o flirtat lite, och ibland har hon även flirtat tillbaka lite.
Men hon gjorde slut med sin kille för ganska länge sedan, men varje gång jag ser henne på stan så är hon med honom, känns så segt!
Jag är rätt bra kompis med hennes kompisar också.
Vet inte om jag ska fortsätta försöka eller om jag ska ge upp..
Fordon:
Yamaha aerox -02
Yamaha yz250f -09
Användarens profilbild
ArvidsZon
Avstängd
Inlägg: 479
Blev medlem: 3 juli 2009, 16:17
Ort: Kilafors
Kontakt:

Inlägg av ArvidsZon »

MreliasN skrev:Fan va de känns surt just nu..
Det är en tjej som jag gillar rätt mycket, o hon är riktigt snygg!
Jag har snackat med henne en del o så, o flirtat lite, och ibland har hon även flirtat tillbaka lite.
Men hon gjorde slut med sin kille för ganska länge sedan, men varje gång jag ser henne på stan så är hon med honom, känns så segt!
Jag är rätt bra kompis med hennes kompisar också.
Vet inte om jag ska fortsätta försöka eller om jag ska ge upp..
Säg till hennes ex: Skit ner dig rackarns ballong försäljare, du har haft din chans!
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

hur ofta e ni me eran flickvän på en väcka?
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

saile96 skrev:hur ofta e ni me eran flickvän på en väcka?
alldrig...
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew
Inlägg: 2160
Blev medlem: 13 juni 2011, 19:28
Ort: Lenhovda

Inlägg av k-skåpet »

har ett litet problem, har en brud på g som jag verkligen tycker om o så som jag har snackat med ett tag, varje dag, hela dagarna o de är rätt så självklart att det inte är som kompisar. Men nu var det så att jag var på klassfest igår och har tydligen raggat på en brud(kommer själv inte ihåg detta alls då det var ungefär sammtidigt som jag rammlade ner för en trappa och deckade på gräsmattan).. Hon är varken snygg rolig eller intressant och jag tycker verkligen inte om henne på något sätt, men borde jag berätta något för den bruden jag tycker om? är det elakt att strunta i det eller är det bara trögt att göra henne besviken? tack på förhand :) Mvh.TheAlmightySkåpet
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

k-skåpet skrev:har ett litet problem, har en brud på g som jag verkligen tycker om o så som jag har snackat med ett tag, varje dag, hela dagarna o de är rätt så självklart att det inte är som kompisar. Men nu var det så att jag var på klassfest igår och har tydligen raggat på en brud(kommer själv inte ihåg detta alls då det var ungefär sammtidigt som jag rammlade ner för en trappa och deckade på gräsmattan).. Hon är varken snygg rolig eller intressant och jag tycker verkligen inte om henne på något sätt, men borde jag berätta något för den bruden jag tycker om? är det elakt att strunta i det eller är det bara trögt att göra henne besviken? tack på förhand :) Mvh.TheAlmightySkåpet
sanningen kommer du längst med och lättast till slutet :)
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 740
Blev medlem: 22 januari 2012, 21:15
Ort: järvsö

Inlägg av stunt 4 life »

Victorh skrev:
k-skåpet skrev:har ett litet problem, har en brud på g som jag verkligen tycker om o så som jag har snackat med ett tag, varje dag, hela dagarna o de är rätt så självklart att det inte är som kompisar. Men nu var det så att jag var på klassfest igår och har tydligen raggat på en brud(kommer själv inte ihåg detta alls då det var ungefär sammtidigt som jag rammlade ner för en trappa och deckade på gräsmattan).. Hon är varken snygg rolig eller intressant och jag tycker verkligen inte om henne på något sätt, men borde jag berätta något för den bruden jag tycker om? är det elakt att strunta i det eller är det bara trögt att göra henne besviken? tack på förhand :) Mvh.TheAlmightySkåpet
sanningen kommer du längst med och lättast till slutet :)
skit i na eller släng iväg ett mess där det står : "du vill ligga med mej men det får du inte!" :)
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén :)

Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning :)
är det så man stryper oljemängden nu för tin? :lol:
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew
Inlägg: 2160
Blev medlem: 13 juni 2011, 19:28
Ort: Lenhovda

Inlägg av k-skåpet »

Victorh skrev:
k-skåpet skrev:har ett litet problem, har en brud på g som jag verkligen tycker om o så som jag har snackat med ett tag, varje dag, hela dagarna o de är rätt så självklart att det inte är som kompisar. Men nu var det så att jag var på klassfest igår och har tydligen raggat på en brud(kommer själv inte ihåg detta alls då det var ungefär sammtidigt som jag rammlade ner för en trappa och deckade på gräsmattan).. Hon är varken snygg rolig eller intressant och jag tycker verkligen inte om henne på något sätt, men borde jag berätta något för den bruden jag tycker om? är det elakt att strunta i det eller är det bara trögt att göra henne besviken? tack på förhand :) Mvh.TheAlmightySkåpet
sanningen kommer du längst med och lättast till slutet :)
Men grejen är att jag ljuger ju inte, jag bara struntar i o säga en sak till henne, precis som att jag inte berättar varje gång jag har haft en lektion eller gått på toa. Jag är 100% säker på att hon aldrig får reda på nått då hon bor en bit bort o inte känner några här. Men är det rent moraliskt att jag borde göra det? skulle ni gjort det helt seriöst nu? :)
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

alltså berätta du om en brud skulle berätta såntdär till mig skulle jag med 100% lita på henne från och med de :)

Sedanså har du ingen brud kompis du kan fråga om tips som går att lita på? :D
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Som några här vet så höll jag på med en tjej för drygt 3 veckor sedan. Nu är det så att jag blev så sur på henne då vi bestämde att vi skulle träffas sen så när dagen kom så kunde hon helt plötsligt inte..

I alla fall så kan jag inte sluta tänka på henne. Måste försöka få kontakten med henne på något sätt, bra sätt. Hur ska jag göra?

Tänkte åka hem till henne i förrgår och plinga på hennes dörr men klockan var 11 på kvällen och man måste ju respektera hennes föräldrar att dom kanske ska jobba etc.

Men som sagt, hur kan jag få kontakten med henne på ett bra sätt så hon får en bra smak på mig eller hur man ska säga det..

Kan i alla fall inte släppa henne, går INTE. Så hon är tjejen jag måste ha!

Oavsett vilket jobb som krävs
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

rasmusborg skrev:Som några här vet så höll jag på med en tjej för drygt 3 veckor sedan. Nu är det så att jag blev så sur på henne då vi bestämde att vi skulle träffas sen så när dagen kom så kunde hon helt plötsligt inte..

I alla fall så kan jag inte sluta tänka på henne. Måste försöka få kontakten med henne på något sätt, bra sätt. Hur ska jag göra?

Tänkte åka hem till henne i förrgår och plinga på hennes dörr men klockan var 11 på kvällen och man måste ju respektera hennes föräldrar att dom kanske ska jobba etc.

Men som sagt, hur kan jag få kontakten med henne på ett bra sätt så hon får en bra smak på mig eller hur man ska säga det..

Kan i alla fall inte släppa henne, går INTE. Så hon är tjejen jag måste ha!

Oavsett vilket jobb som krävs
Om du vill fåtag på henne kan du ju prova röksignaler eller nått sånt! Eller å kan du bara åka hem till henne och prata! Fast en bättre tid på dygnet då ;)
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

rasmusborg skrev:Som några här vet så höll jag på med en tjej för drygt 3 veckor sedan. Nu är det så att jag blev så sur på henne då vi bestämde att vi skulle träffas sen så när dagen kom så kunde hon helt plötsligt inte..

I alla fall så kan jag inte sluta tänka på henne. Måste försöka få kontakten med henne på något sätt, bra sätt. Hur ska jag göra?

Tänkte åka hem till henne i förrgår och plinga på hennes dörr men klockan var 11 på kvällen och man måste ju respektera hennes föräldrar att dom kanske ska jobba etc.

Men som sagt, hur kan jag få kontakten med henne på ett bra sätt så hon får en bra smak på mig eller hur man ska säga det..

Kan i alla fall inte släppa henne, går INTE. Så hon är tjejen jag måste ha!

Oavsett vilket jobb som krävs
haha fyfan vad jag är liknande din brud... Brukar vara den som skjuter upp alltid före man skall träffas!

Men åk till henne säg du har känslor för henne :)
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws
Inlägg: 1184
Blev medlem: 24 augusti 2010, 22:07
Ort: Järfälla

Inlägg av somlow »

Victorh skrev:
saile96 skrev:hur ofta e ni me eran flickvän på en väcka?
alldrig...
Bild
Hahah nej förlåt gubben, du har mig :wink:
Skriv svar