Skicka motor+avgasrör med posten ellre bussgods - Pris?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

toxicstone
Kinaraket
Inlägg: 887
Blev medlem: 4 augusti 2010, 11:03
Ort: staffanstorp

Skicka motor+avgasrör med posten ellre bussgods - Pris?

Inlägg av toxicstone »

Vet det är svårt att säga exakt men en liggande minarelli motor komplett med avgasrör, dock kan avgasröret ligga sidan om.

går det över 35kg packetet med bussgods så går det ifrån 259kr till 480kr och posten vet jag inte då jag är osäker på storleken. står på posten att längd+omkrets som överstiger 2m är skrymmande, vet dock inte om fallet är så.

edit: bussbox är billigare än busspaket hos bussgods men står inte vilka mått man ska gå efter då, bussbox är ju boxens storlek.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Stunt-Virre
Elmoped
Inlägg: 22
Blev medlem: 4 mars 2012, 19:43

Inlägg av Stunt-Virre »

Förstår inte riktigt vad du menar? Du har väl redan fått uppgifter på priser eller?
Säljer massvis med Aerox delar och tillbehör, PM och sök det du behöver!
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Vad är felet och vad vill du diskutera? Förstår inte alls vad du menar med den här tråden alltså.
bibapeolola
toxicstone
Kinaraket
Inlägg: 887
Blev medlem: 4 augusti 2010, 11:03
Ort: staffanstorp

Inlägg av toxicstone »

AxxxeL skrev:Vad är felet och vad vill du diskutera? Förstår inte alls vad du menar med den här tråden alltså.
Stunt-Virre skrev:Förstår inte riktigt vad du menar? Du har väl redan fått uppgifter på priser eller?
Inte fått några uppgifter, vet inte måtten därav att jag ej vet priset.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

toxicstone skrev:
AxxxeL skrev:Vad är felet och vad vill du diskutera? Förstår inte alls vad du menar med den här tråden alltså.
Stunt-Virre skrev:Förstår inte riktigt vad du menar? Du har väl redan fått uppgifter på priser eller?
Inte fått några uppgifter, vet inte måtten därav att jag ej vet priset.
Fortfarande, vad vill du veta?
bibapeolola
Användarens profilbild
G-son
King of the street
Inlägg: 4115
Blev medlem: 6 februari 2008, 23:31
Ort: Vimmerby

Inlägg av G-son »

Ta med ett måttband och en badrumsvåg till grejerna. Mät och väg grejerna. Utgå från mått och vikt och se vad det kostar enligt postens/bussgods prislistor.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
toxicstone
Kinaraket
Inlägg: 887
Blev medlem: 4 augusti 2010, 11:03
Ort: staffanstorp

Inlägg av toxicstone »

Erik_ skrev:Ta med ett måttband och en badrumsvåg till grejerna. Mät och väg grejerna. Utgå från mått och vikt och se vad det kostar enligt postens/bussgods prislistor.
Saken är att jag ska köpa en sak så kan inte göra det och personen verkar inte kunna göra det i dagarna och vill veta nu innan iom jag ev har andra affärer annars som jag genomför.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
toxicstone
Kinaraket
Inlägg: 887
Blev medlem: 4 augusti 2010, 11:03
Ort: staffanstorp

Inlägg av toxicstone »

AxxxeL skrev:
toxicstone skrev:
AxxxeL skrev:Vad är felet och vad vill du diskutera? Förstår inte alls vad du menar med den här tråden alltså.
Stunt-Virre skrev:Förstår inte riktigt vad du menar? Du har väl redan fått uppgifter på priser eller?
Inte fått några uppgifter, vet inte måtten därav att jag ej vet priset.
Fortfarande, vad vill du veta?
Rubriken avslöjar allt, borde inte vara så svårt att förstå.
Iaf fraktkostnaden för att skicka motorn med avgasrör.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Användarens profilbild
ArvidsZon
Avstängd
Inlägg: 479
Blev medlem: 3 juli 2009, 16:17
Ort: Kilafors
Kontakt:

Inlägg av ArvidsZon »

Köp en motor på Laga.se istället.
Bra priser och väldigt snabbfrakt.
Skriv svar