moppe historia om snuten, en sur morsa och trasig moppe.

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 740
Blev medlem: 22 januari 2012, 21:15
Ort: järvsö

moppe historia om snuten, en sur morsa och trasig moppe.

Inlägg av stunt 4 life »

värsta kaos dagarna!

de började med att jag och några killar gick till mopparna för ja skulle hjälpa en kompis och trimma hans moppe så ja skulle få skjuts av en annan kompis som skulle hjälpa till. så vi gick dit och då skulle en annan kille backa ut moppen men då kom polisen så dom stannade han. medans han pratade med snuten så bara drog en annan kompis iväg fort som fan med passagerare på å allt! å sen så kom en kolmpis men neos som är lätt trimmad och började snurra runt poliserna men dom brydde sej inte. å ja och min polare gick till klättersjällningen och pratade med vårå brorsor medans snuten skulle dra 8)
för vi vågade inte åka för ja hade ingen hjälm och min kompis kör trimmat.sen tröttnade vi på de så vi gick till en mack och satt där i typ 20 min sen gick vi tillbaka fast dom var kvar då, så vi fick gå till kompisen för vågade inte köra ju.
EDIT: killen som polisen stannade blev tagen för trimm...


sen idag så va jag och min kompis och fortsatte och trimma hans moppe. när jag skulle prova den så gick den skitfint! men när kompisen skulle testa den så kommer hans morsa och skäller ut han för han hade inte fyllt 15 och har inge kort. så vi fick gå hem.. sen ikväll så fick jag låna min flickvänns moppe (dealim) å vi gjorde mycke burnouts å ringa mm. sen så skjutsade jag en annan kompis på den så körde vi på rullgrus sså vi ramlade och körde nog sönder framgaffeln för den var skit tungstyrd.

EDIT: kompisen blev utdkälld för att ha testat den på gräsmattan medans jag körde utan hjälm med passagerare i typ 70km/h på 30väg :roll: och min flickvänn fick en tungstyrd moppe :P
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén :)

Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning :)
är det så man stryper oljemängden nu för tin? :lol:
jarken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 787
Blev medlem: 3 april 2011, 09:57

Inlägg av jarken »

ehehe låter helt knas du! ;P
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Det är styrlagrena som gett sig då säkert
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

jahapp?
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
falkheden
Svårstartad skrothög
Inlägg: 194
Blev medlem: 8 januari 2012, 22:17

Inlägg av falkheden »

fet historia!! skulle skitit ner mig
Skriv svar