Ramsne fälg.

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
z0xie^
Elmoped
Inlägg: 29
Blev medlem: 6 maj 2008, 21:38
Ort: india

Ramsne fälg.

Inlägg av z0xie^ »

Tjo drog åt ekrarna på min cykel för ett tag sen för jag tyckte dom satt för löst ^^ Men när jag dragit åt alla ekrar så skulle cykla märkte jag att fälgen har helt jävla sne så någon som vet hur man ska dra åt ekrarna så att dom inte blir snea?
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Snackar du om cykel eller du kallar din hoj cykel ? :P
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
z0xie^
Elmoped
Inlägg: 29
Blev medlem: 6 maj 2008, 21:38
Ort: india

Inlägg av z0xie^ »

MarcusRRX skrev:Snackar du om cykel eller du kallar din hoj cykel ? :P
Haha jag menar cykel. En sån man trampar med ;)
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

cykel måste han ju prata om ifall han inte har en tramp moped eftersom han cyklade iväg:D
Användarens profilbild
z0xie^
Elmoped
Inlägg: 29
Blev medlem: 6 maj 2008, 21:38
Ort: india

Inlägg av z0xie^ »

Precis ^^
Användarens profilbild
lule
Kinaraket
Inlägg: 824
Blev medlem: 9 april 2008, 16:21
Ort: veberöd

Re: Ramsne fälg.

Inlägg av lule »

z0xie^ skrev:Tjo drog åt ekrarna på min cykel för ett tag sen för jag tyckte dom satt för löst ^^ Men när jag dragit åt alla ekrar så skulle cykla märkte jag att fälgen har helt jävla sne så någon som vet hur man ska dra åt ekrarna så att dom inte blir snea?
för det första så e det här en moped sida och inte en cykel sida. man börjar vid ventilen och sen tar man varanan ekra och spänner den men inte för mycket sen tar du de andra ekrarna och spänner dem men blir det snett så för man spänna låss några ekrar på det stället som det är snett på ,man kan lämna in det till en cykelhandlare och det kostar bara några hundra kr men det blir perfekt
Användarens profilbild
z0xie^
Elmoped
Inlägg: 29
Blev medlem: 6 maj 2008, 21:38
Ort: india

Re: Ramsne fälg.

Inlägg av z0xie^ »

lule skrev:
z0xie^ skrev:Tjo drog åt ekrarna på min cykel för ett tag sen för jag tyckte dom satt för löst ^^ Men när jag dragit åt alla ekrar så skulle cykla märkte jag att fälgen har helt jävla sne så någon som vet hur man ska dra åt ekrarna så att dom inte blir snea?
för det första så e det här en moped sida och inte en cykel sida. man börjar vid ventilen och sen tar man varanan ekra och spänner den men inte för mycket sen tar du de andra ekrarna och spänner dem men blir det snett så för man spänna låss några ekrar på det stället som det är snett på ,man kan lämna in det till en cykelhandlare och det kostar bara några hundra kr men det blir perfekt
Jo jag vet men det är ju typ samma sak cykel fälg och moped fälg ^^ Okej tack så mycket ska prova imorn igen.
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Posta i Övrigt nästa gång ;D bara ett tips
Bild
Låst