Roxxen96 skrev:Ser riktigt bra ut Men skulle vara kul om du la lite mer tid på utseendet nu! Typ lacka grejer, polera grejer, modda grejer osv
Okej, har funderat på att lacka den midnight black eller något , och sen ktm platta på det
JurpanS skrev:Ser najs ut men borde inte malossis karbon reed ligga vid trimmningen istället för stulingen
nej det skulle va på kommande trimning har ändrat det nu 'trim' är vad som sitter på just nu
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
Roxxen96 skrev:Hur lyckas man få stiftet såpass perfekt? Går aldrig för mig..
Vet inte hehe , det roliga är att jag inte har byttat munstycket alls den gick alldeles för ljust så tog jag bort pluggen i membranet så blev det perfekt
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
Nu ser stiftet för mörkt ut enligt mig... Att ni limmade fast packningen är något jag aldrig skulle ha gjort. möjligtvis satt dit den med lite, lite silikon och sedan bytt den fortast möjligt då fetta in den fint så den flyter ut överallt och sätter sig i spåret.
Aprilia-Mx skrev:Nu ser stiftet för mörkt ut enligt mig... Att ni limmade fast packningen är något jag aldrig skulle ha gjort. möjligtvis satt dit den med lite, lite silikon och sedan bytt den fortast möjligt då fetta in den fint så den flyter ut överallt och sätter sig i spåret.
Kan bero på att det va blött?
satta bara en liten lim kladd där den lossna
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
Aprilia-Mx skrev:Nu ser stiftet för mörkt ut enligt mig... Att ni limmade fast packningen är något jag aldrig skulle ha gjort. möjligtvis satt dit den med lite, lite silikon och sedan bytt den fortast möjligt då fetta in den fint så den flyter ut överallt och sätter sig i spåret.
Kan bero på att det va blött?
satta bara en liten lim kladd där den lossna
Iaf Det lär bli ett helvete sen när du ska byta packningen...
Aprilia-Mx skrev:Nu ser stiftet för mörkt ut enligt mig... Att ni limmade fast packningen är något jag aldrig skulle ha gjort. möjligtvis satt dit den med lite, lite silikon och sedan bytt den fortast möjligt då fetta in den fint så den flyter ut överallt och sätter sig i spåret.
Kan bero på att det va blött?
satta bara en liten lim kladd där den lossna
Iaf Det lär bli ett helvete sen när du ska byta packningen...
ja kanske det men kommer ändå inte gör det på ett tag
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
Tackar , men du hade 12 drev på och testade på gps och fick upp den i 87km/h kommer bilder när som helst och sen testade jag 11 drev och då gick den bara 80 är det normalt?
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
trekker jocke skrev:Helt normalt att den går saktare med mindre drev.
ja men 7km/h på ett kugg fram värkar väldigt skumt..
TSR`BakarN skrev:riktigt fet är den hoppas den blir ännu sexigare !
Tack det värmer , det kommer den förhoppningsviss
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
Aprilia-Mx skrev:Så j'ävla snyggt rör!! <3 Nu vart jag sjukt sugen på att skaffa ett till min!
Hur upplever du moppen efter bytet av rör? Högre topp, axx osv osv?
Har du ställt in förgasaren med nya munstycken?
Jävligt snygg iövrigt! Är det Biltema stänkan som sitter på just nu i den senaste uppdaten?
Tack!<3 lätt värt det om du frågar mig!
Tycker axxet bev sjukt mycket bättre och den drar ju på en längre sträcka från te.x 7till12 istället för 6 till 9 man känner att den drar längre eller vad man ska säga sen 87km/h blev jag rätt så nöjd med så själv tycker jag att toppen och axxet höjdes kraftigt så lätt värt att köpa det på din tycker jag!
fast detta röret är ju lite mer 'högvarvigt' men det är inte jätte mycket detta är mindre än tk iaf
nej faktiskt inte blev helt perfekt igen , kan lägga upp bild ikväll så du får se färgen
Japp biltema stänkan fast den jag har på nu hitta jag i lådan till farsans cross så dom har kapat den lite och så är den missfärgad så kommer antagligen bli en nyare 'fräschare' snart dom är ju inte så dyra
Älg skrev:Fan vad nice
Undrar bara vad appen som du använde heter?
Tack!
Det är en helt vanlig gps tyvärr :/
Senast redigerad av naxx90 den 13 april 2012, 13:27, redigerad totalt 1 gånger.
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
Aprilia-Mx skrev:Så j'ävla snyggt rör!! <3 Nu vart jag sjukt sugen på att skaffa ett till min!
Hur upplever du moppen efter bytet av rör? Högre topp, axx osv osv?
Har du ställt in förgasaren med nya munstycken?
Jävligt snygg iövrigt! Är det Biltema stänkan som sitter på just nu i den senaste uppdaten?
Tack!<3 lätt värt det om du frågar mig!
Tycker axxet bev sjukt mycket bättre och den drar ju på en längre sträcka från te.x 7till12 istället för 6 till 9 man känner att den drar längre eller vad man ska säga sen 87km/h blev jag rätt så nöjd med så själv tycker jag att toppen och axxet höjdes kraftigt så lätt värt att köpa det på din tycker jag!
fast detta röret är ju lite mer 'högvarvigt' men det är inte jätte mycket detta är mindre än tk iaf
nej faktiskt inte blev helt perfekt igen , kan lägga upp bild ikväll så du får se färgen
Japp biltema stänkan fast den jag har på nu hitta jag i lådan till farsans cross så dom har kapat den lite och så är den missfärgad så kommer antagligen bli en nyare 'fräschare' snart dom är ju inte så dyra
Fan va nice! Biltema stänka kommer jag garantera inhandla inom kort!
En grej jag tänkte på att jag ska skaffa på min är också undertail i durkplåt som jag ska försöka få identisk med original tailen Ska snacka med ett plåtslageri och se ifall dem kan böja den exakt som jag vill ha den En tonad baklampa: http://www.cykelkraft.se/KGLY0013052.phtml
Och bort med b*gläppen men inte flytta in reggplåten
Får dock se hur det blir med allt det där Inget bestämt än
Aprilia-Mx skrev:Så j'ävla snyggt rör!! <3 Nu vart jag sjukt sugen på att skaffa ett till min!
Hur upplever du moppen efter bytet av rör? Högre topp, axx osv osv?
Har du ställt in förgasaren med nya munstycken?
Jävligt snygg iövrigt! Är det Biltema stänkan som sitter på just nu i den senaste uppdaten?
Tack!<3 lätt värt det om du frågar mig!
Tycker axxet bev sjukt mycket bättre och den drar ju på en längre sträcka från te.x 7till12 istället för 6 till 9 man känner att den drar längre eller vad man ska säga sen 87km/h blev jag rätt så nöjd med så själv tycker jag att toppen och axxet höjdes kraftigt så lätt värt att köpa det på din tycker jag!
fast detta röret är ju lite mer 'högvarvigt' men det är inte jätte mycket detta är mindre än tk iaf
nej faktiskt inte blev helt perfekt igen , kan lägga upp bild ikväll så du får se färgen
Japp biltema stänkan fast den jag har på nu hitta jag i lådan till farsans cross så dom har kapat den lite och så är den missfärgad så kommer antagligen bli en nyare 'fräschare' snart dom är ju inte så dyra
Fan va nice! Biltema stänka kommer jag garantera inhandla inom kort!
En grej jag tänkte på att jag ska skaffa på min är också undertail i durkplåt som jag ska försöka få identisk med original tailen Ska snacka med ett plåtslageri och se ifall dem kan böja den exakt som jag vill ha den En tonad baklampa: http://www.cykelkraft.se/KGLY0013052.phtml
Och bort med b*gläppen men inte flytta in reggplåten
Får dock se hur det blir med allt det där Inget bestämt än
gör så , har med funderat på det såg det på en annan moppe en yamaha dtr 04 blev faktiskt jävligt snyggt , jävligt snygg lampa faktiskt är det inte en sån hasSse666 har? , blir mycket snyggare utan imo ser högre ut iaf , Blir nog snyggt med reggskylt där ute med
Riejuman skrev:Ett tips på vad du kan göra för att få det riktigt tett så är att spackla
Menar du röret då?, isåfall hade jag tänkt kemisk metall men det håller ju inte lika länge som svets gör så det skulle varit bättre med svets ju
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin