Photoshop guide!

Posta förslag på guider som ni skulle vilja ha genomförda

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
rrxen
Svårstartad skrothög
Inlägg: 199
Blev medlem: 6 januari 2012, 19:49
Ort: Vikbolandet

Photoshop guide!

Inlägg av rrxen »

Skulle verkligen uppskattas om någon kunde göra en photoshop guide som visar hur man kan styla och fixa till moppen!

Guiden kan huvudsakligen handla om det grundläggande samt lite svårare saker!

T.ex. hur man lackar om kåpor på enklast och bästa sätt, färga detaljer, hur man kan göra lacken coolare, dvs. göra så att den blir starkare, gnistrar osv.

Så alltså en photoshopa guide hur man kan göra styla moppen med photoshop!

Men utöver moppen skulle det även va bra med lite grundkunskaper hur man fixar till t.ex. bakgrunden också!

Tror nog att det är fler än jag som skulle vilja ha en sådan guide! :)
Användarens profilbild
draclover
Svårstartad skrothög
Inlägg: 164
Blev medlem: 21 juli 2011, 23:11
Ort: landskrona

Re: Photoshop guide!

Inlägg av draclover »

rrxen skrev:Skulle verkligen uppskattas om någon kunde göra en photoshop guide som visar hur man kan styla och fixa till moppen!

Guiden kan huvudsakligen handla om det grundläggande samt lite svårare saker!

T.ex. hur man lackar om kåpor på enklast och bästa sätt, färga detaljer, hur man kan göra lacken coolare, dvs. göra så att den blir starkare, gnistrar osv.

Så alltså en photoshopa guide hur man kan göra styla moppen med photoshop!

Men utöver moppen skulle det även va bra med lite grundkunskaper hur man fixar till t.ex. bakgrunden också!

Tror nog att det är fler än jag som skulle vilja ha en sådan guide! :)
japp skulle uppskattas :) vill veta hur man lägger till grejor också typ byta rör och sånt :)
behåll stavfelen jag behöver ej dom!
agresiv ,glad och ibland lite dum i huvudet :roll:
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

Jag och tomiii har erbjudit oss till detta men inte fått nåt svar. Kolla på tomiis bilder äckligt grym och vi tänkte ha guider steg för steg hur man chopar en moped ordentligt
Bild
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

Även brushing osv
Bild
Användarens profilbild
rrxen
Svårstartad skrothög
Inlägg: 199
Blev medlem: 6 januari 2012, 19:49
Ort: Vikbolandet

Inlägg av rrxen »

Mura skrev:Jag och tomiii har erbjudit oss till detta men inte fått nåt svar. Kolla på tomiis bilder äckligt grym och vi tänkte ha guider steg för steg hur man chopar en moped ordentligt
Okej, men då får ni ta och tjata lite på den som ansvarar för alla guider eller hur det nu fungerar! Ja steg för steg ska det vara!
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

Nej vi har mailat och PMat så han får krypa till oss om ni vill ha det. Och jag garanterar ingen är bättre än tomiii på detta forum
Bild
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Mura skrev:Jag och tomiii har erbjudit oss till detta men inte fått nåt svar. Kolla på tomiis bilder äckligt grym och vi tänkte ha guider steg för steg hur man chopar en moped ordentligt
Ingen vill se när du photoshoppar mura! Men skicka PM till Jonas å fråga om han.är med på att lägga upp guiderna på startsidan och sedan kan ni skicka med lite "före/efter" bilder så han ser vilka skills ni har ;)
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

vicke xX SMT skrev:
Mura skrev:Jag och tomiii har erbjudit oss till detta men inte fått nåt svar. Kolla på tomiis bilder äckligt grym och vi tänkte ha guider steg för steg hur man chopar en moped ordentligt
Ingen vill se när du photoshoppar mura! Men skicka PM till Jonas å fråga om han.är med på att lägga upp guiderna på startsidan och sedan kan ni skicka med lite "före/efter" bilder så han ser vilka skills ni har ;)

problemet är har redan mailat han med bilder osv och kravet är ju 100kr per guide ofc så gör ingen guide innan vi är säkra på att man får nåt för det :P
Bild
Skriv svar