Fet-tjocka tävlingar igen?

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten
Inlägg: 1066
Blev medlem: 3 november 2011, 19:41
Ort: Staffanstorp

Fet-tjocka tävlingar igen?

Inlägg av Gröngöling »

Satt och kollade igenom artikelarkivet, såg att precis de första artiklarna var ju några riktigt feta tävlingar! En där man vann en rrx, en där man vann 3000 i shopen, en där man vann en TMS motard, osv! Tänk vad kul om det hade varit lite såna tävlingar nu, och tänk vad många medlemmar vi hade kunnat dra in. ;)
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street
Inlägg: 3838
Blev medlem: 24 juli 2010, 12:45
Ort: Alingsås

Inlägg av CaToXXo »

Payar du för priserna då eller?
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

var nöjd med det som är du..
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten
Inlägg: 1066
Blev medlem: 3 november 2011, 19:41
Ort: Staffanstorp

Inlägg av Gröngöling »

CaToXXo skrev:Payar du för priserna då eller?
Jepp, skickar en check :D

Nämen, det var tydligen inget problem då? :P
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street
Inlägg: 3838
Blev medlem: 24 juli 2010, 12:45
Ort: Alingsås

Inlägg av CaToXXo »

Gröngöling skrev:
CaToXXo skrev:Payar du för priserna då eller?
Jepp, skickar en check :D

Nämen, det var tydligen inget problem då? :P
Fundera lite på varför dom la av med dom tävlingarna då...
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten
Inlägg: 1066
Blev medlem: 3 november 2011, 19:41
Ort: Staffanstorp

Inlägg av Gröngöling »

PoWeRKinG skrev:var nöjd med det som är du..
Jaja, klart jag är nöjd, klagar inte över något öht då jag nyss vann 100kr i shopen :P detta kanske var en dum idé iaf, haha.
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

CaToXXo skrev:
Gröngöling skrev:
CaToXXo skrev:Payar du för priserna då eller?
Jepp, skickar en check :D

Nämen, det var tydligen inget problem då? :P
Fundera lite på varför dom la av med dom tävlingarna då...
Dom hade säkert något företag som sponsrade tävlingarna då för annars vore det sjukt ju! :)
2stroke
Gasres
Inlägg: 1455
Blev medlem: 15 augusti 2010, 19:13
Ort: Sollentuna

Inlägg av 2stroke »

Skulle faktiskt vara kul och veta varför tävlingarna slutade.. Var faktiskt min spel-polare som vann TMS Motarden, träffat han online dvs och hade inte en aning om att han vunnit den förrän typ förra månaden, och då har jag ändå spelat med honom i typ 3 år, världen är liten.. :D
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

FAn vilka sjuuuka priser :O
kan ju förstå att de la av med de, är ju int några billiga saker... ^^) Dock hade de varit riktigt kul att ha det igen ;)
bibapeolola
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Visst jag håller med osv.. vore faktiskt sjukt kul att kunna vinna nåt sådant igen men jag tror faktiskt inte det kommer bli bra då det kommer komma folk till sidan bara pga tävlingarna.. det kommer inte bli så bra och sen just nu är det inte lika mycket folk som är aktiva vilket gör att det kanske är runt 50pers som kan vinna och som är aktiva vilket gör att det kommer bli ganska "lätt" att vinna om man säger så.
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

i blackrider tävlingen var en fyrhjuling priset, och i blackrider 2 var det en ny rrx. jag var inte med om blackrider 1, men iallafall i 2:an så kom det mycket "utomstående" folk till sidan just för tävlingen, vilket självklart är bra, för att då får mer folk upp ögonen för sidan, samt att sponsorerna får som dom vill, att folk kollar in "deras" produkter.

problemet med tävling nr 2, var att det förekom väldigt mycket fusk i omröstningen. och eftersom vi pratar om internetröstning så går det inte att frångå fusk, vilket gör att tävlingen enligt min åsikt inte borde återupptas om inte ett bra system föreslås. det är absolut inte kul om någon som fuskar kommer och vinner över dom som "spelar med ärliga kort".



OBS: jag påstår inte att marcus fuskade till sig mopeden, jag säger bara att det var en massa fusk inblandat i tävlingen!
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

kallepalle skrev:i blackrider tävlingen var en fyrhjuling priset, och i blackrider 2 var det en ny rrx. jag var inte med om blackrider 1, men iallafall i 2:an så kom det mycket "utomstående" folk till sidan just för tävlingen, vilket självklart är bra, för att då får mer folk upp ögonen för sidan, samt att sponsorerna får som dom vill, att folk kollar in "deras" produkter.

problemet med tävling nr 2, var att det förekom väldigt mycket fusk i omröstningen. och eftersom vi pratar om internetröstning så går det inte att frångå fusk, vilket gör att tävlingen enligt min åsikt inte borde återupptas om inte ett bra system föreslås. det är absolut inte kul om någon som fuskar kommer och vinner över dom som "spelar med ärliga kort".



OBS: jag påstår inte att marcus fuskade till sig mopeden, jag säger bara att det var en massa fusk inblandat i tävlingen!
Minns jag rätt så var det så att marcus vann ärligt, MEN i början fanns det utomstående konkurrenter som däremot inte körde efter reglerna så att säga. Marcus vann tack vare en sammansvärjning inom TSR så alla röstade på honom ;)
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

kolla min OBS längst ner :) jo, det var precis så. jag hjälpte honom att sprida det också så vi skulle klå fuskarna :)
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Skriv svar