Jaja, till problemet. Det är så att i somras, när jag skulle köra från en närliggande skola till min egen, så hade jag kört med urladdat batteri ett tag... Använt kicken och det hade funkat galant fram tills den dagen. På morgonen var den lite kinkig men det gick efter 4-5 kickar.
Sedan när jag skulle köra från min skola till den andra så var den jävligt svår. Tog ungefär 8-9 kickar... Aja, fick igång den och tänkte inte mer på det. Parkerade den och gick in för att kolla fotbollsmatch på den andra skolans idrottsplats med några polare.
När matchen var slut, eller snarare lite innan (pallade inte sitta hela
Rullade hem den till farmor och farfar som bor ganska nära, kom tillbaks 2 dar senare med nytt batteri som jag monterade och sedan startade jag den på elstarten. Det liksom klirrade till när den gick igång och sedan satt kicken normalt igen.
Enda problemet nu är att den liksom inte riktigt tar emot ibland, och ibland är den stenhård tills man har fått ner den 2cm och där blir den jättelös igen... Är ganska säker på att det är nåt drev eller något som har tagit stryk och inte vill "haka i", alltså startar den inte!
Är det något vanligt problem, vet någon vad felet är? Vill laga skiten så snabbt som möjligt så jag kan få den såld!