Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Personligen tycker jag det är oerhört osjysst att utnyttja henne så för att få ynka 300:- ?
Noll respekt.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

DEA!! skrev:Personligen tycker jag det är oerhört osjysst att utnyttja henne så för att få ynka 300:- ?
Noll respekt.
om hon renn legat med alla, inte så stor skillnad...
Användarens profilbild
ML2011
Avstängd
Inlägg: 87
Blev medlem: 17 augusti 2011, 17:38
Ort: Luleå
Kontakt:

Inlägg av ML2011 »

Skit i alla moralkärringar!
In å skägga som bara Fa-an!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Victorh skrev:
DEA!! skrev:Personligen tycker jag det är oerhört osjysst att utnyttja henne så för att få ynka 300:- ?
Noll respekt.
om hon renn legat med alla, inte så stor skillnad...
Hon kan omöjligt legat med alla!
Om hon visste om vadet hur skulle hon känna sig? Tycker det rent ut sagt är löjligt...
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Ni behöver inte diskutera det där ändå, han fick ändå inte ligga det är jag 99% säker på. I alla fall om hon är så "het" som han berättat.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Vivaadam
Varnad
Inlägg: 591
Blev medlem: 20 februari 2011, 15:12
Kontakt:

Inlägg av Vivaadam »

ktm_danielsson skrev:Ni behöver inte diskutera det där ändå, han fick ändå inte ligga det är jag 99% säker på. I alla fall om hon är så "het" som han berättat.
haha danielsson...
- söker en vivacity fram kåpa, maila om ni har någon -
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Jo såhär ligger det till träffade en tjej i sommras å hon snygg snäll osv men jag träffa henne bara i en vecka och sen åkte hon hem till Gävle och vi har nu smsat i typ ett halv år.

och så nu idag så ska jag träffa henne här nere i Göteborg och indrar om ni har något bra förslag va vi (jag) ska göra ? :D
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street
Inlägg: 2278
Blev medlem: 28 mars 2011, 18:09
Ort: Åland, Finland

Inlägg av ValoPallo »

potog skrev:Jo såhär ligger det till träffade en tjej i sommras å hon snygg snäll osv men jag träffa henne bara i en vecka och sen åkte hon hem till Gävle och vi har nu smsat i typ ett halv år.

och så nu idag så ska jag träffa henne här nere i Göteborg och indrar om ni har något bra förslag va vi (jag) ska göra ? :D
In å skägga som bara Fa-an!

Gå på bio/Se på film eller gå på fotboll, det är väl det som finns att göra i göteborg :P

Nä, skojade bara, men vad tycker hon om att göra då? Ett smart drag skulle ju vara att göra något som båda tycker om, sen är det ju inte förbjudet att fråga heller ;)
ktm_danielsson skrev:Ni behöver inte diskutera det där ändå, han fick ändå inte ligga det är jag 99% säker på. I alla fall om hon är så "het" som han berättat.
Hahaha 100 %
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Antingen så överraskar du henna med ngt mysigt typ.. Liseberg (om det är öppet på något sätt, marknad eller liknande), bio osv.
Då får du 2+ i kanten om det lyckas.
Frågar du henna vad hon vill göra, sen gör ni det får du 1+ i kanten!
Båda är riktigt bra, men det blir mer stämning om du far med henne på något som blir mysigt och bra stämning! :D
joar
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 659
Blev medlem: 14 juli 2011, 06:36

Inlägg av joar »

far på typ street race eller ngn annan motorsport :D har jag gjort me mång brudar iof så har det inte blivit ngt efter det xD
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Inlägg av D3nnis »

Hellooo.
De är så att jag verkligen gillar en tjej nu och jag tror hon gillar mig med men jag är inte säker. Vi bruakr vara mycket på fritiden och har jämt kul och skrattar och smsar hela tiden eller cammar när vi inte är med varandra men jag är lite osäker för jag gillar henne men vågar inte direkt säga något för jag är rädd att hon inte gillar mig direkt och förstöra våran vänskap.
Men om hon nu inte skulle gilla mig så skulle hon ju inte messa med mig hela tiden och camma med mig? eller?

Blir förrvirrad och vet inte direkt hur jag ska göra. Hon är grymt fin och rolig så de vore ju synd om jag skulle förstöra våran vännskap men hur ska jag göra? :?
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig


PK jo alla retar dig för din hajper
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

cammar naken elr?
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

D3nnis skrev:Hellooo.
De är så att jag verkligen gillar en tjej nu och jag tror hon gillar mig med men jag är inte säker. Vi bruakr vara mycket på fritiden och har jämt kul och skrattar och smsar hela tiden eller cammar när vi inte är med varandra men jag är lite osäker för jag gillar henne men vågar inte direkt säga något för jag är rädd att hon inte gillar mig direkt och förstöra våran vänskap.
Men om hon nu inte skulle gilla mig så skulle hon ju inte messa med mig hela tiden och camma med mig? eller?

Blir förrvirrad och vet inte direkt hur jag ska göra. Hon är grymt fin och rolig så de vore ju synd om jag skulle förstöra våran vännskap men hur ska jag göra? :?
Skickar du <3 i smsen om inte börja med det ;) ialla fal på typ godnatt sms :P
Va lite klänging på henne så hon kanske får en humm om att du gillar henne.
eller säg det bara rakt ut :P
nä men försök å vissa framfötterna lite så får du se vad hon gör åt det :D
vem fan e lennart?
jarken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 787
Blev medlem: 3 april 2011, 09:57

Inlägg av jarken »

Hade årsdag med tjejen i Söndags! :)



>D3nnis, varför frågar du inte? Blir inte mer än ett nej, och tror inte eran vänskap förstörs pga. det. :)
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Inlägg av D3nnis »

Victorh skrev:cammar naken elr?
nej
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig


PK jo alla retar dig för din hajper
joar
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 659
Blev medlem: 14 juli 2011, 06:36

Inlägg av joar »

vafan ska man göra om man har besluts ångest? (x
Användarens profilbild
daveneos
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 736
Blev medlem: 29 augusti 2010, 10:57
Ort: lidköping/sundbyberg
Kontakt:

Inlägg av daveneos »

potog skrev: Skickar du <3 i smsen om inte börja med det ;) ialla fal på typ godnatt sms :P
:D
Alla tjejer skickar <3 i sms det är inget speciellt med det :P
Användarens profilbild
daben
Svårstartad skrothög
Inlägg: 309
Blev medlem: 21 maj 2011, 15:29

Inlägg av daben »

daveneos skrev:
potog skrev: Skickar du <3 i smsen om inte börja med det ;) ialla fal på typ godnatt sms :P
:D
Alla tjejer skickar <3 i sms det är inget speciellt med det :P
Alla tjejer gör det ja! Men det är inte lika vanligt bland killar och om han inte gjort det tidigare så...Är det en bra början ju
Kolla hjärtans gärna in mitt derbiprojekt!:)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=30746

Och när du kollat... KOMMENTERA!!:D
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

joar skrev:vafan ska man göra om man har besluts ångest? (x
haha vänta kanske å låta tiden avgöra ;)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Lite grunsläggande frågor.
När ni är på fritiden, hur är stämningen, sitter ni nära varandra om ni kollar på film?
Pratar hon om personliga saker i din närhet?

Fråga vad hon känner för dig! Du behöver ju inte fråga "Tycker du om mig mer än vän...?" Utan säga mer... "Joo, du vi har ju kännt varandra ett bra tag nu och vi har väldigt roligt tillsammans :) Men jag undrar vad du känner för mig? Är detta något vi kan bygga vidare på? eller något liknande!

skriv puss efter sms, skriv det iallafall o godnatt-smsen! :wink:
Men var inte för på! Då kommer hon bli osäker...
Lycka till! :)
joar
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 659
Blev medlem: 14 juli 2011, 06:36

Inlägg av joar »

potog skrev:
joar skrev:vafan ska man göra om man har besluts ångest? (x
haha vänta kanske å låta tiden avgöra ;)


eller så väljer man bara gud (; Lättaste sättet ;D
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Inlägg av D3nnis »

eller så väljer man bara gud (; Lättaste sättet ;D[/quote]

Om gud kan suga och bli på satt så jadå varför inte ;)
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig


PK jo alla retar dig för din hajper
Användarens profilbild
VoxuzZ
Tha Mastah Blastah
Inlägg: 528
Blev medlem: 12 juli 2011, 21:17

Inlägg av VoxuzZ »

har för mig att den här har postats innan men här har ni en guide på att få knulla: http://c-r.se/forum/showthread.php?t=172 x)
I'm the baws!
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Inlägg: 2327
Blev medlem: 22 november 2010, 07:54
Ort: Torslanda
Kontakt:

Inlägg av Danne »

Årsdag med beta arken idag, jag bjöd på ny färsk transmissionsolja (Castrol Scooting Gear Oil), nytt ngk br7hs tändstift, slängde i ny 98 oktan bensin och rengjorde förgasaren och bytte kolv... kvällen blev lyckad må jag säga!
Användarens profilbild
VoxuzZ
Tha Mastah Blastah
Inlägg: 528
Blev medlem: 12 juli 2011, 21:17

Inlägg av VoxuzZ »

Danne skrev:Årsdag med beta arken idag, jag bjöd på ny färsk transmissionsolja (Castrol Scooting Gear Oil), nytt ngk br7hs tändstift, slängde i ny 98 oktan bensin och rengjorde förgasaren och bytte kolv... kvällen blev lyckad må jag säga!

Gulligt x)
I'm the baws!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Hejsan TSRare!

Det drar sig ju mot jul nu och jag träffar en tjej (vi är inte tillsammans, men snart kanske vi blir :)). Jag skulle vilja köpa en julklapp till henne, men vet inte vad jag ska köpa? Helst inget smycke, kläder eller så... Utan något personligt från mig! Några tips? :)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

DEA!! skrev:Hejsan TSRare!

Det drar sig ju mot jul nu och jag träffar en tjej (vi är inte tillsammans, men snart kanske vi blir :)). Jag skulle vilja köpa en julklapp till henne, men vet inte vad jag ska köpa? Helst inget smycke, kläder eller så... Utan något personligt från mig! Några tips? :)
Svårt att avgöra när vi inte känner personen i fråga. :|
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
TheUnuzuaL
Svårstartad skrothög
Inlägg: 244
Blev medlem: 24 maj 2011, 17:23
Kontakt:

Inlägg av TheUnuzuaL »

Hej, jag gillar en tjej jätte mycket i skolan, tror hon känner desamma för mig, men jag verkar vara så missnöjd med mig själv, jag är jätte orolig att hon kanske vill ha en kille som har magrutor eller är smal, är inte tjock på något sätt så, det är väll mer att magen sticker ut lite :(
Så har svårt att försöka få ännu bättre kontakt med henne på grund av att jag inte är självsäker, jag har ingen aning om hon gillar killar med magrutor eller inte men hur ska jag göra?
För har jätte starka känslor till henne och det verkar som hon har känslor för mig med, dock vet hon ju inte om att jag inte är så smal eller har magrutor.

Väldigt tacksam för svar!

PS. har även såklart försökt gjort något åt magen, brukar gå ut och ta en kvällspromenad och gör sit ups varenda kväll och det.
TOUGH LIFE YO!
Användarens profilbild
friberg
Varnad
Inlägg: 521
Blev medlem: 24 november 2010, 18:34
Ort: SE

Inlägg av friberg »

DEA!! skrev:Hejsan TSRare!

Det drar sig ju mot jul nu och jag träffar en tjej (vi är inte tillsammans, men snart kanske vi blir :)). Jag skulle vilja köpa en julklapp till henne, men vet inte vad jag ska köpa? Helst inget smycke, kläder eller så... Utan något personligt från mig! Några tips? :)
köp ett tändstift, borra ett hål i de, trä ett snöre igenmon och vips du har ett halsband ;)
fitta mods
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

TheUnuzuaL skrev:Hej, jag gillar en tjej jätte mycket i skolan, tror hon känner desamma för mig, men jag verkar vara så missnöjd med mig själv, jag är jätte orolig att hon kanske vill ha en kille som har magrutor eller är smal, är inte tjock på något sätt så, det är väll mer att magen sticker ut lite :(
Så har svårt att försöka få ännu bättre kontakt med henne på grund av att jag inte är självsäker, jag har ingen aning om hon gillar killar med magrutor eller inte men hur ska jag göra?
För har jätte starka känslor till henne och det verkar som hon har känslor för mig med, dock vet hon ju inte om att jag inte är så smal eller har magrutor.

Väldigt tacksam för svar!

PS. har även såklart försökt gjort något åt magen, brukar gå ut och ta en kvällspromenad och gör sit ups varenda kväll och det.

Tänk dig magrutor är som två perfekta bröst, klart dom gillar när man har det men du gillar väl bröst även om dom inte är gigantiska och helt klotrunda? Häng inte upp dig så mycket på det där! :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Inlägg av D3nnis »

hahahahahaha ktms beskrivning äger hahaha. Dock stämmer helt :)
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig


PK jo alla retar dig för din hajper
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

ktm_danielsson skrev:
TheUnuzuaL skrev:Hej, jag gillar en tjej jätte mycket i skolan, tror hon känner desamma för mig, men jag verkar vara så missnöjd med mig själv, jag är jätte orolig att hon kanske vill ha en kille som har magrutor eller är smal, är inte tjock på något sätt så, det är väll mer att magen sticker ut lite :(
Så har svårt att försöka få ännu bättre kontakt med henne på grund av att jag inte är självsäker, jag har ingen aning om hon gillar killar med magrutor eller inte men hur ska jag göra?
För har jätte starka känslor till henne och det verkar som hon har känslor för mig med, dock vet hon ju inte om att jag inte är så smal eller har magrutor.

Väldigt tacksam för svar!

PS. har även såklart försökt gjort något åt magen, brukar gå ut och ta en kvällspromenad och gör sit ups varenda kväll och det.

Tänk dig magrutor är som två perfekta bröst, klart dom gillar när man har det men du gillar väl bröst även om dom inte är gigantiska och helt klotrunda? Häng inte upp dig så mycket på det där! :)
vafan är det för skillnad om man är lite rund eller nått? Om det är en flicka som är mogen och vill ha mera än ett ligg så kommer hon troligtvis går mera efter dina känslor änn du ser ut...

Känner många flickor som har blivit med såna som är schyssta å så istället såna som har magrutor fast dom skulle nästan få vem som helsst ;)

Bara att vara modig och fast börja chatta om du inte gör det, Nästa steg är väl börja träffas IRL och börja ringa på kvällarna till varandra. Det är inte så pinsamt att tala i Telefon med en flicka men man tycker de fö man tror föräldrarna lyssnar på exakt allt man säger. Efter det så tror jag nog du lär märka om det blir något mera eller inte.. Ett är ju att fa på fest tilsammans med hon att man far före festen till henne och chillar och sedan efter festen kanske man är en stund inte att man skall träffas på festen för troligtvis kommer hon stå med någon annan där...

Sen stämmer det vad KTM sa tänkkt om vi skulle tänkka det måste vara perfekta pattar ja då oftast är självaste personen en jävla fitta som byter pojke lika ofta som t-shirt och miste oskulden i 2an. Så då tar man oftast en med lite mindre pattar som är schysstare och jag tror nog flickorna också tänker så.

Fan va långt jag skrev men skitsamma ;D
Användarens profilbild
TheUnuzuaL
Svårstartad skrothög
Inlägg: 244
Blev medlem: 24 maj 2011, 17:23
Kontakt:

Inlägg av TheUnuzuaL »

Victorh skrev:
ktm_danielsson skrev:
TheUnuzuaL skrev:Hej, jag gillar en tjej jätte mycket i skolan, tror hon känner desamma för mig, men jag verkar vara så missnöjd med mig själv, jag är jätte orolig att hon kanske vill ha en kille som har magrutor eller är smal, är inte tjock på något sätt så, det är väll mer att magen sticker ut lite :(
Så har svårt att försöka få ännu bättre kontakt med henne på grund av att jag inte är självsäker, jag har ingen aning om hon gillar killar med magrutor eller inte men hur ska jag göra?
För har jätte starka känslor till henne och det verkar som hon har känslor för mig med, dock vet hon ju inte om att jag inte är så smal eller har magrutor.

Väldigt tacksam för svar!

PS. har även såklart försökt gjort något åt magen, brukar gå ut och ta en kvällspromenad och gör sit ups varenda kväll och det.

Tänk dig magrutor är som två perfekta bröst, klart dom gillar när man har det men du gillar väl bröst även om dom inte är gigantiska och helt klotrunda? Häng inte upp dig så mycket på det där! :)
vafan är det för skillnad om man är lite rund eller nått? Om det är en flicka som är mogen och vill ha mera än ett ligg så kommer hon troligtvis går mera efter dina känslor änn du ser ut...

Känner många flickor som har blivit med såna som är schyssta å så istället såna som har magrutor fast dom skulle nästan få vem som helsst ;)

Bara att vara modig och fast börja chatta om du inte gör det, Nästa steg är väl börja träffas IRL och börja ringa på kvällarna till varandra. Det är inte så pinsamt att tala i Telefon med en flicka men man tycker de fö man tror föräldrarna lyssnar på exakt allt man säger. Efter det så tror jag nog du lär märka om det blir något mera eller inte.. Ett är ju att fa på fest tilsammans med hon att man far före festen till henne och chillar och sedan efter festen kanske man är en stund inte att man skall träffas på festen för troligtvis kommer hon stå med någon annan där...

Sen stämmer det vad KTM sa tänkkt om vi skulle tänkka det måste vara perfekta pattar ja då oftast är självaste personen en jävla fitta som byter pojke lika ofta som t-shirt och miste oskulden i 2an. Så då tar man oftast en med lite mindre pattar som är schysstare och jag tror nog flickorna också tänker så.

Fan va långt jag skrev men skitsamma ;D
okej, så jag ska inte bry mig om att jag inte har magrutor ett skit?
Jag har chattat lite med henne fast har tänkt att gå fram till henne i skolan och snackat lite, men hon verkar vara fett blyg för hon liksom.. hon kollar påmig när jag kommer i korridoren jätte mycket sen så ler hon såklart och verkar ha svårt aatt släppa blicken men när jag då bestämmer mig för att gå fram till henne så ser man att hon tycker att edt är pinsamt, hon blir nästan lite röd i ansiktet, så vette fan hur jag ska kunna få kontakt med henne IRL, för när jag ser att hon tycker det är pinsamt så brukar jag bara nicka på huvudet och säga "tja", ni fattar, sen gå vidare, då kollar hon tillbaka och ler sen går hon iväg pågrund av att hon tycker det är så pinsamt tror jag, så något tips på hur jag ska göra?
Vill inte heller bara ha kontakt med henne via SMS och facebook, för gillar egentligen inte att prata bakom skärmar med någon då det är svårare för mig att visa vilka känslor jag har för henne, visst kan jag göra som du sa victorh, jag kan ju ringa till henne på kvällarna men i så fall lite senare då jag har börjat få mer kontakt med henne face to face :)
TOUGH LIFE YO!
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

TheUnuzuaL skrev:
Victorh skrev:
ktm_danielsson skrev:
Tänk dig magrutor är som två perfekta bröst, klart dom gillar när man har det men du gillar väl bröst även om dom inte är gigantiska och helt klotrunda? Häng inte upp dig så mycket på det där! :)
vafan är det för skillnad om man är lite rund eller nått? Om det är en flicka som är mogen och vill ha mera än ett ligg så kommer hon troligtvis går mera efter dina känslor änn du ser ut...

Känner många flickor som har blivit med såna som är schyssta å så istället såna som har magrutor fast dom skulle nästan få vem som helsst ;)

Bara att vara modig och fast börja chatta om du inte gör det, Nästa steg är väl börja träffas IRL och börja ringa på kvällarna till varandra. Det är inte så pinsamt att tala i Telefon med en flicka men man tycker de fö man tror föräldrarna lyssnar på exakt allt man säger. Efter det så tror jag nog du lär märka om det blir något mera eller inte.. Ett är ju att fa på fest tilsammans med hon att man far före festen till henne och chillar och sedan efter festen kanske man är en stund inte att man skall träffas på festen för troligtvis kommer hon stå med någon annan där...

Sen stämmer det vad KTM sa tänkkt om vi skulle tänkka det måste vara perfekta pattar ja då oftast är självaste personen en jävla fitta som byter pojke lika ofta som t-shirt och miste oskulden i 2an. Så då tar man oftast en med lite mindre pattar som är schysstare och jag tror nog flickorna också tänker så.

Fan va långt jag skrev men skitsamma ;D
okej, så jag ska inte bry mig om att jag inte har magrutor ett skit?
Jag har chattat lite med henne fast har tänkt att gå fram till henne i skolan och snackat lite, men hon verkar vara fett blyg för hon liksom.. hon kollar påmig när jag kommer i korridoren jätte mycket sen så ler hon såklart och verkar ha svårt aatt släppa blicken men när jag då bestämmer mig för att gå fram till henne så ser man att hon tycker att edt är pinsamt, hon blir nästan lite röd i ansiktet, så vette fan hur jag ska kunna få kontakt med henne IRL, för när jag ser att hon tycker det är pinsamt så brukar jag bara nicka på huvudet och säga "tja", ni fattar, sen gå vidare, då kollar hon tillbaka och ler sen går hon iväg pågrund av att hon tycker det är så pinsamt tror jag, så något tips på hur jag ska göra?
Vill inte heller bara ha kontakt med henne via SMS och facebook, för gillar egentligen inte att prata bakom skärmar med någon då det är svårare för mig att visa vilka känslor jag har för henne, visst kan jag göra som du sa victorh, jag kan ju ringa till henne på kvällarna men i så fall lite senare då jag har börjat få mer kontakt med henne face to face :)
Hon blir ju bara nervös eller va man ska säga för att hon tycker om dig eller helt enkelt för att hon tycker att du e snygg. Men åprata med henne på fb så hon ser att du e en go kille å då lär hon ju yillslut prata med dig ilr då hon liksom har fått en mer hum om vem du e;)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
TheUnuzuaL
Svårstartad skrothög
Inlägg: 244
Blev medlem: 24 maj 2011, 17:23
Kontakt:

Inlägg av TheUnuzuaL »

potog skrev:
TheUnuzuaL skrev:
Victorh skrev: vafan är det för skillnad om man är lite rund eller nått? Om det är en flicka som är mogen och vill ha mera än ett ligg så kommer hon troligtvis går mera efter dina känslor änn du ser ut...

Känner många flickor som har blivit med såna som är schyssta å så istället såna som har magrutor fast dom skulle nästan få vem som helsst ;)

Bara att vara modig och fast börja chatta om du inte gör det, Nästa steg är väl börja träffas IRL och börja ringa på kvällarna till varandra. Det är inte så pinsamt att tala i Telefon med en flicka men man tycker de fö man tror föräldrarna lyssnar på exakt allt man säger. Efter det så tror jag nog du lär märka om det blir något mera eller inte.. Ett är ju att fa på fest tilsammans med hon att man far före festen till henne och chillar och sedan efter festen kanske man är en stund inte att man skall träffas på festen för troligtvis kommer hon stå med någon annan där...

Sen stämmer det vad KTM sa tänkkt om vi skulle tänkka det måste vara perfekta pattar ja då oftast är självaste personen en jävla fitta som byter pojke lika ofta som t-shirt och miste oskulden i 2an. Så då tar man oftast en med lite mindre pattar som är schysstare och jag tror nog flickorna också tänker så.

Fan va långt jag skrev men skitsamma ;D
okej, så jag ska inte bry mig om att jag inte har magrutor ett skit?
Jag har chattat lite med henne fast har tänkt att gå fram till henne i skolan och snackat lite, men hon verkar vara fett blyg för hon liksom.. hon kollar påmig när jag kommer i korridoren jätte mycket sen så ler hon såklart och verkar ha svårt aatt släppa blicken men när jag då bestämmer mig för att gå fram till henne så ser man att hon tycker att edt är pinsamt, hon blir nästan lite röd i ansiktet, så vette fan hur jag ska kunna få kontakt med henne IRL, för när jag ser att hon tycker det är pinsamt så brukar jag bara nicka på huvudet och säga "tja", ni fattar, sen gå vidare, då kollar hon tillbaka och ler sen går hon iväg pågrund av att hon tycker det är så pinsamt tror jag, så något tips på hur jag ska göra?
Vill inte heller bara ha kontakt med henne via SMS och facebook, för gillar egentligen inte att prata bakom skärmar med någon då det är svårare för mig att visa vilka känslor jag har för henne, visst kan jag göra som du sa victorh, jag kan ju ringa till henne på kvällarna men i så fall lite senare då jag har börjat få mer kontakt med henne face to face :)
Hon blir ju bara nervös eller va man ska säga för att hon tycker om dig eller helt enkelt för att hon tycker att du e snygg. Men åprata med henne på fb så hon ser att du e en go kille å då lär hon ju yillslut prata med dig ilr då hon liksom har fått en mer hum om vem du e;)
okej :D
hur ska man göra för att det inte ska bli pinsam tystnad när man pratar då?
TOUGH LIFE YO!
Skriv svar