Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

somlow skrev:Tjena ! Har ett ganska jobbigt problem och det är att de är två brudar som är bästa vänner och båda gillar mig och sen är det en annan tjej som också gillar mig, men grejen är den att jag inte gillar någon av dom och vill inte vara taskig och säga nej jag gillar inte dig för då kommer den andra få mer luft och tro "aah nu kan jag ta chansen" så någon som har ett bra tips för att få det sagt men på ett snällare sett ? :roll:
taskigt läge det där...
Jag skulle nog ha gjort såhär:
Vi säger att tjejerna inte tycker om att killar pratar bilar, spelar data, osv. osv.
Sen så säger du att du inte har tid med dom för att du ska göra dessa grejer! :)

Eller så säger du att du har så mkt annat för dig så att du tyvärr inte hinner med dom! :D
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws
Inlägg: 1184
Blev medlem: 24 augusti 2010, 22:07
Ort: Järfälla

Inlägg av somlow »

DEA!! skrev:
somlow skrev:Tjena ! Har ett ganska jobbigt problem och det är att de är två brudar som är bästa vänner och båda gillar mig och sen är det en annan tjej som också gillar mig, men grejen är den att jag inte gillar någon av dom och vill inte vara taskig och säga nej jag gillar inte dig för då kommer den andra få mer luft och tro "aah nu kan jag ta chansen" så någon som har ett bra tips för att få det sagt men på ett snällare sett ? :roll:
taskigt läge det där...
Jag skulle nog ha gjort såhär:
Vi säger att tjejerna inte tycker om att killar pratar bilar, spelar data, osv. osv.
Sen så säger du att du inte har tid med dom för att du ska göra dessa grejer! :)

Eller så säger du att du har så mkt annat för dig så att du tyvärr inte hinner med dom! :D
haha jag har försökt.. tränar ju 7 ggr veckan ibland mer och dom svarar bara, nej det är lugnt jag förstår dig blabla.. :(
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

förstår att du inte vill såra dom heller (annars vore ju det det lättaste sättet) :wink:

Säg till alla av dom att det finns flera intresserade och du bryter ihop så skicka inte mer!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws
Inlägg: 1184
Blev medlem: 24 augusti 2010, 22:07
Ort: Järfälla

Inlägg av somlow »

DEA!! skrev:förstår att du inte vill såra dom heller (annars vore ju det det lättaste sättet) :wink:

Säg till alla av dom att det finns flera intresserade och du bryter ihop så skicka inte mer!
haha tack man ska fanimej göra det !
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

somlow skrev:
DEA!! skrev:förstår att du inte vill såra dom heller (annars vore ju det det lättaste sättet) :wink:

Säg till alla av dom att det finns flera intresserade och du bryter ihop så skicka inte mer!
haha tack man ska fanimej göra det !
Säg annars den magiska meningen ;)

Vi kan inte vara tillsammans just NU ;) funkar tro mig :P
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

väntar fortfaranade på vad min tjejkompis säger... bryter fanimej ihop...
Sonic syndicate´s låt: Jack Of Diamonds

"Living in a house of cards
waiting for it all to fall
HOPE FOR THE BEST, PLAN FOR THE WORST
that´s what my life is all about!"
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket
Inlägg: 812
Blev medlem: 29 september 2010, 07:10
Ort: Finland

Inlägg av kjelle »

YAMAHA DT 50 R skrev:känslan man får när man får reda på att en av ens bästa kompisar gillar samma tjej som du gör.:(
Har tyckt om en tjej en längre tid, har varit ute med henne och festat nästan varje hälg osv.. MEN hon har inte varit singel... Dock blev hon det för en vecka sedan.. Har diskuterat henne grymt mycket med min bästis(sen 13 år tillbaka), strategi och hur jag ska göra mm.

Hursomhelst! Hade fest i förrgår och både hon och bästisen var där(och en jävla massa annat folk oxå..) och vi hade skitkul, drack en hel del..
Råkade sedan gå förbi toaletten och hörde ett konstigt ljud därifrån, var någon som andades väääääldit tungt.. hörde genast att det var tjejen som satt där!
Drog en snabb överblick över vem som saknades, och det var min bästis!

Fick en total jävla blackout!! blev seriöst rädd för min själv..
är lite osäker över händelseförloppet... försökte iallafall sparka upp toalettdörren (mins att jag tänkte: finns bara en av hon, går att bygga en ny dörr..) . men han öppnade dörren tillsist, och jag drog ut honom på gården! Ropade med honom så han började gråta, kompisarna sa att dom aldrig har sett någon vara så förbannad!


Jusst nu känns mitt liv som ett rent helvete!
känns seriöst som om man har blivit psykiskt våldtagen..

stavfel och fel spaltindelning bjuder ja på!
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

kjelle det där var ingen bästis skulle fan alldrig göra sådär till en bästis det var ju förfan att sjunkka lågt... förstår mig inte hu nån "bästis" kan göra det...
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

oo herregud!
måste vara det värsta som man kan se i princip!
Lider med dig!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna
Inlägg: 2152
Blev medlem: 18 augusti 2009, 00:44
Ort: lyckeby

Inlägg av yamaha2pwn »

DEA!! skrev:väntar fortfaranade på vad min tjejkompis säger... bryter fanimej ihop...
Sonic syndicate´s låt: Jack Of Diamonds

"Living in a house of cards
waiting for it all to fall
HOPE FOR THE BEST, PLAN FOR THE WORST
that´s what my life is all about!"
tycker du ska fråga henne vad fan de är som tar tid :P

nej men försök prata med henne och fråga vad de är hon inte vet, för det är ju bättre att veta än att vänta på en dom.

så hade jag gjort ;)
if speed kills,then i must live forever :D

Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.

Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd ;)
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket
Inlägg: 812
Blev medlem: 29 september 2010, 07:10
Ort: Finland

Inlägg av kjelle »

DEA!! skrev:oo herregud!
måste vara det värsta som man kan se i princip!
Lider med dig!
Jepp, känns som om allt är åt helvete..
Är så jävligt less så ja vet fan inte va jag ska göra..
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

förstår dig kjelle!!!

Fick svar igår av henne där hon skrev att hon inte ville vara mer än vän, men fortfarande vara polare!

Jag: men kommer vi fortsätta träffas (hon kanske ändar sig då :) )

Hon: såklart vi kan, men inte varje helg! :P

Så skrev jag inatt när jag hade tänkt på detta o frågade om vi kunde vara nu i veckan! :D

Hon: Njaa, jag vet inte, det blev så mkt nu. Vi ska nog inte prata eller umgås på ett tag...

Hhahaha tjejer assåå....
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws
Inlägg: 1184
Blev medlem: 24 augusti 2010, 22:07
Ort: Järfälla

Inlägg av somlow »

DEA!! skrev:förstår dig kjelle!!!

Fick svar igår av henne där hon skrev att hon inte ville vara mer än vän, men fortfarande vara polare!

Jag: men kommer vi fortsätta träffas (hon kanske ändar sig då :) )

Hon: såklart vi kan, men inte varje helg! :P

Så skrev jag inatt när jag hade tänkt på detta o frågade om vi kunde vara nu i veckan! :D

Hon: Njaa, jag vet inte, det blev så mkt nu. Vi ska nog inte prata eller umgås på ett tag...

Hhahaha tjejer assåå....
Fyfan.. riktigt surt "/
Men en grej som brukar fungera för mig med tjejer är att när dom börjar bli dryga mot en så brukar jag först inte svara på ett tag, sen börjar dom skriva mer, och tillslut så skriver jag bara "Hej" och inget mer och så självklart så får man tillbaka "varför är du så jävla dryg för!?" då svarar man bara tillbaka, vadå ska jag vara glad över att du har dissat mig hela jävla tiden eller ? och dåå kommer hon få skuld känslor mot men du ska fortfarande leka lite små sur men inte lika sur som från början..
Sen när du märker att hon börjar skriva mer och mer så kommer hon bli mer intresserad av dig.
Men gå inte för långt i början för då blir hon bara sur och då blir allt åt helvette ;) Det funkar tyvärr inte på alla tjejer men på 8/10 tjejer som jag testat det på har det fungerat perfa :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

det låter riktigt bra så! :D

Men grejen är den att hon inte svarar alls längre :wink:
Så lägger ner :D
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
JSLIN
Elmoped
Inlägg: 6
Blev medlem: 1 juni 2011, 22:07
Ort: boden

Inlägg av JSLIN »

ni verkar ha de tufft...
Jslin
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket
Inlägg: 812
Blev medlem: 29 september 2010, 07:10
Ort: Finland

Inlägg av kjelle »

Nu ser det lite ljusare ut! :)
Var ute igår med tjejen jag skrev om. Tyckte det kändes grymt bra denhär gången, och har faktiskt haft bättre kontakt med henne sen jag trodde att det sket sig bigtime.. :)
Tror att hon har insett hur sjukt mycket ja bryr mig om henne, iochmed att jag skällde ut min aldra bästa kompis sådär passligt brutalt...
Användarens profilbild
Dreamodes
Elmoped
Inlägg: 72
Blev medlem: 21 mars 2011, 22:54
Ort: Karlskrona
Kontakt:

Inlägg av Dreamodes »

Sa precis till en tjej vad jag känner för henne och fick till svar att jag var oserriös osv. WTF???
We will fight, or we will fall. Till the angels save us all.
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street
Inlägg: 2278
Blev medlem: 28 mars 2011, 18:09
Ort: Åland, Finland

Inlägg av ValoPallo »

Dreamodes skrev:Sa precis till en tjej vad jag känner för henne och fick till svar att jag var oserriös osv. WTF???
La gente esta muy loca, WTF!

Finns inget svar egentligen, vissa tjejer förstår helt enkelt inte att man tycker om dem, frustrerande
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
Dreamodes
Elmoped
Inlägg: 72
Blev medlem: 21 mars 2011, 22:54
Ort: Karlskrona
Kontakt:

Inlägg av Dreamodes »

ValoPallo skrev:
Dreamodes skrev:Sa precis till en tjej vad jag känner för henne och fick till svar att jag var oserriös osv. WTF???
La gente esta muy loca, WTF!

Finns inget svar egentligen, vissa tjejer förstår helt enkelt inte att man tycker om dem, frustrerande

Ja men ändå så jävla drygt. Jag är liksom en ganska blyg kille som inte umgås med sådär jätte mycket tjejer på fritiden och nu "öppnar" jag mitt hjärta för henne och berättar att jag älskar henne så jävla mycket och får till svars att jag är oserriös. Det kändes som att få en park mellan benen asså....
We will fight, or we will fall. Till the angels save us all.
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket
Inlägg: 812
Blev medlem: 29 september 2010, 07:10
Ort: Finland

Inlägg av kjelle »

Dreamodes skrev:
ValoPallo skrev:
Dreamodes skrev:Sa precis till en tjej vad jag känner för henne och fick till svar att jag var oserriös osv. WTF???
La gente esta muy loca, WTF!

Finns inget svar egentligen, vissa tjejer förstår helt enkelt inte att man tycker om dem, frustrerande

Ja men ändå så jävla drygt. Jag är liksom en ganska blyg kille som inte umgås med sådär jätte mycket tjejer på fritiden och nu "öppnar" jag mitt hjärta för henne och berättar att jag älskar henne så jävla mycket och får till svars att jag är oserriös. Det kändes som att få en park mellan benen asså....
i kinda know that feeling...
Är bara att konstatera att kvinnor är jääääävigt svåra att förstå sig på.. :roll:
Användarens profilbild
Dreamodes
Elmoped
Inlägg: 72
Blev medlem: 21 mars 2011, 22:54
Ort: Karlskrona
Kontakt:

Inlägg av Dreamodes »

kjelle skrev:
Dreamodes skrev:
ValoPallo skrev: La gente esta muy loca, WTF!

Finns inget svar egentligen, vissa tjejer förstår helt enkelt inte att man tycker om dem, frustrerande

Ja men ändå så jävla drygt. Jag är liksom en ganska blyg kille som inte umgås med sådär jätte mycket tjejer på fritiden och nu "öppnar" jag mitt hjärta för henne och berättar att jag älskar henne så jävla mycket och får till svars att jag är oserriös. Det kändes som att få en park mellan benen asså....
i kinda know that feeling...
Är bara att konstatera att kvinnor är jääääävigt svåra att förstå sig på.. :roll:

true true men ändå hur kan man va oserriös om äkta kärlek??.
We will fight, or we will fall. Till the angels save us all.
Fjönixegg
Elmoped
Inlägg: 63
Blev medlem: 6 oktober 2011, 20:13

Inlägg av Fjönixegg »

Dreamodes skrev: Ja men ändå så jävla drygt. Jag är liksom en ganska blyg kille som inte umgås med sådär jätte mycket tjejer på fritiden och nu "öppnar" jag mitt hjärta för henne och berättar att jag älskar henne så jävla mycket och får till svars att jag är oserriös. Det kändes som att få en park mellan benen asså....
Du får gärna förklara det hela..
Att säga att du älskar henne så jävla mycket direkt eller efter ett par träffar är ju.. bara fel och verkar "jag är desperat och vill ha fitta" men nu vet jag inte hur länge ni har varit på G eller så..
Användarens profilbild
Dreamodes
Elmoped
Inlägg: 72
Blev medlem: 21 mars 2011, 22:54
Ort: Karlskrona
Kontakt:

Inlägg av Dreamodes »

Fjönixegg skrev:
Dreamodes skrev: Ja men ändå så jävla drygt. Jag är liksom en ganska blyg kille som inte umgås med sådär jätte mycket tjejer på fritiden och nu "öppnar" jag mitt hjärta för henne och berättar att jag älskar henne så jävla mycket och får till svars att jag är oserriös. Det kändes som att få en park mellan benen asså....
Du får gärna förklara det hela..
Att säga att du älskar henne så jävla mycket direkt eller efter ett par träffar är ju.. bara fel och verkar "jag är desperat och vill ha fitta" men nu vet jag inte hur länge ni har varit på G eller så..
vi har gått i samma klass sen i 7an och jag har varit hemligt kär i henne sen dess men först idag berättade jag det för henne
We will fight, or we will fall. Till the angels save us all.
Fjönixegg
Elmoped
Inlägg: 63
Blev medlem: 6 oktober 2011, 20:13

Inlägg av Fjönixegg »

Dreamodes skrev: vi har gått i samma klass sen i 7an och jag har varit hemligt kär i henne sen dess men först idag berättade jag det för henne
Och vilken klass går du i nu?
Hade ni "dejtat" varandra tidigare och sa du det helt spontant till henne?
Användarens profilbild
Dreamodes
Elmoped
Inlägg: 72
Blev medlem: 21 mars 2011, 22:54
Ort: Karlskrona
Kontakt:

Inlägg av Dreamodes »

Fjönixegg skrev:
Dreamodes skrev: vi har gått i samma klass sen i 7an och jag har varit hemligt kär i henne sen dess men först idag berättade jag det för henne
Och vilken klass går du i nu?
Hade ni "dejtat" varandra tidigare och sa du det helt spontant till henne?
går i 9an nu nja asså inte dejt dejtat men umgåts en del
We will fight, or we will fall. Till the angels save us all.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

fruntimmer alltså...
ibland kan man bli så lack på dom, o några minuter senare, kan man inget annat än älska dom ...

förstår att det känns tungt att liksom inte bli tagen på allvar!
Men fråga henne om ni ska hitta på något bara ni, då förstår hon att du är seriös osv! :D
Årets Styrelsemedlem 2013
Fjönixegg
Elmoped
Inlägg: 63
Blev medlem: 6 oktober 2011, 20:13

Inlägg av Fjönixegg »

Dreamodes skrev: går i 9an nu nja asså inte dejt dejtat men umgåts en del
Umgåtts som i vadå? Ensamma och kollat film eller i skolan?
Du måste förstå att hon inte tar dig på allvar när du säger att du älskar henne när du knappt pratat dig med henne och varit hemligt kär i henne.

Sen älskar du inte henne, du är kär i henne, två totalt olika saker, som de flesta fjortisar blandar ihop.
Träffas på en fest, en vecka senare blir dom tillsammans och säger "jag älskar dig" stup i kvarten, två veckor senare gör dom slut och repeat på det.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Fjönixegg skrev:
Dreamodes skrev: går i 9an nu nja asså inte dejt dejtat men umgåts en del
Umgåtts som i vadå? Ensamma och kollat film eller i skolan?
Du måste förstå att hon inte tar dig på allvar när du säger att du älskar henne när du knappt pratat dig med henne och varit hemligt kär i henne.

Sen älskar du inte henne, du är kär i henne, två totalt olika saker, som de flesta fjortisar blandar ihop.
Träffas på en fest, en vecka senare blir dom tillsammans och säger "jag älskar dig" stup i kvarten, två veckor senare gör dom slut och repeat på det.
Onödig utpekning, man behöver inte vara fjortis för att säga "jag älskar dig" för tidigt.
Alla är vi nya imon olika ämnen, så är det bara!
Årets Styrelsemedlem 2013
Fjönixegg
Elmoped
Inlägg: 63
Blev medlem: 6 oktober 2011, 20:13

Inlägg av Fjönixegg »

DEA!! skrev: Onödig utpekning, man behöver inte vara fjortis för att säga "jag älskar dig" för tidigt.
Alla är vi nya imon olika ämnen, så är det bara!
Onödig utpekning mot vem?
Nej, men du, och de flesta förstår vad jag menar då det är en uppenbar trend bland fjortisar att bli tillsammans, "älska" varandra och göra slut efter ett par dagar, sedan hitta en ny partner inom en månad.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Jaa, men detta behöver inte vara fallet!
Vi får låta honom förklara närmare hur hans situation och relation till denna tjej är egentligen...
Årets Styrelsemedlem 2013
Fjönixegg
Elmoped
Inlägg: 63
Blev medlem: 6 oktober 2011, 20:13

Inlägg av Fjönixegg »

DEA!! skrev:Jaa, men detta behöver inte vara fallet!
Vi får låta honom förklara närmare hur hans situation och relation till denna tjej är egentligen...
Ja, blir lättare att bedöma bara!
Dreamodes mera info please :D
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Inlägg av D3nnis »

tjena grabbs. nu är de så att jag och en polare ska på fest i morrn och vi har en tävling (america pie) nerå men den som först får ett ligg vinner 300 så man vill gjärna vinna bara för kunna säga att man är bättre och så vill man ju ha pengarna. Men nu är de så att de fins en halv het brud som kommer vara där och jag vet att jag får henne på rygg för de får alla. så frågan är om jag ska ta henne. De possitiva om jag tar henne så vinner jag ju och få pengarna . Men de neggativa är att hon har legat med alla nästan så de är lite halv vidrigt så jag vette fan vad man ska göra? vad tycker ni. Hon är ju ganska het ändå så :P haha
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig


PK jo alla retar dig för din hajper
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Länka o låt oss bedöma om de är värt risken! :D
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Jag hade inte gjort det.
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws
Inlägg: 1184
Blev medlem: 24 augusti 2010, 22:07
Ort: Järfälla

Inlägg av somlow »

D3nnis skrev:tjena grabbs. nu är de så att jag och en polare ska på fest i morrn och vi har en tävling (america pie) nerå men den som först får ett ligg vinner 300 så man vill gjärna vinna bara för kunna säga att man är bättre och så vill man ju ha pengarna. Men nu är de så att de fins en halv het brud som kommer vara där och jag vet att jag får henne på rygg för de får alla. så frågan är om jag ska ta henne. De possitiva om jag tar henne så vinner jag ju och få pengarna . Men de neggativa är att hon har legat med alla nästan så de är lite halv vidrigt så jag vette fan vad man ska göra? vad tycker ni. Hon är ju ganska het ändå så :P haha
Använd kondom så är du säker ifrån sjukdomar. Och vafan skitsamma kötta på bara!
Skriv svar