svårt o få tag i cross stunt för 3k... men jag tycker lätt en cross för de ser mycket fränare ut med nån som stuntar med de skaffar man mc sen så har man en bättre grund kan man tycka
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
cross tycker jag eftersom du har redan en scooter, och för omväxlingens skull tycker jag cross. Men tror dock att det är svårt att hitta en för runt 3000. Har själv snart tänkt starta ett nytt projekt och försökte hittta en i den pris klassen men hittade ingen, så tror knappast du hittar en.
Men lycka till med ditt nästa projekt!!! hoppas det blir grymmt
Riejuman skrev:cross tycker jag eftersom du har redan en scooter, och för omväxlingens skull tycker jag cross. Men tror dock att det är svårt att hitta en för runt 3000. Har själv snart tänkt starta ett nytt projekt och försökte hittta en i den pris klassen men hittade ingen, så tror knappast du hittar en.
Men lycka till med ditt nästa projekt!!! hoppas det blir grymmt
har redan hittat en kina cross ingen skillnad på kvaliten på dom allt som hittas går
Riejuman skrev:cross tycker jag eftersom du har redan en scooter, och för omväxlingens skull tycker jag cross. Men tror dock att det är svårt att hitta en för runt 3000. Har själv snart tänkt starta ett nytt projekt och försökte hittta en i den pris klassen men hittade ingen, så tror knappast du hittar en.
Men lycka till med ditt nästa projekt!!! hoppas det blir grymmt
har redan hittat en kina cross ingen skillnad på kvaliten på dom allt som hittas går
de e inte att stuntta att ha fötterna i marken... den skall vara reggad har n kompis som säljer en stunt scooter med 70cc ,stage 6 pro reåclia å 21mm fögg slå till?
Victorh skrev:de e inte att stuntta att ha fötterna i marken... den skall vara reggad har n kompis som säljer en stunt scooter med 70cc ,stage 6 pro reåclia å 21mm fögg slå till?
¨
beror på vad det kostar och hur skön den är att köra
imo så får du ingen duglig crossmoppe för under 7-8000:-
Men crossmoppe är mycket snyggare och du ska ju inte gasa fullt när du kommer upp på bakan så tillslut kommer du kunna ligga och dutta på gas/broms och glida runt på samma växel hela tiden
GHFear skrev:Skaffa en billig Piaggio Typhoon, På med 70cc... Så jävla optimalt.
tråkigt med scooter, han har ju redan 1 också så då blir det ju roligare med en växlad, det är så jävla skönt att ha en av varje, när man ska handla eller åka längre så tar man scooter och om man ska vara lite busig så tar man crossmoppen
GHFear skrev:Skaffa en billig Piaggio Typhoon, På med 70cc... Så jävla optimalt.
tråkigt med scooter, han har ju redan 1 också så då blir det ju roligare med en växlad, det är så jävla skönt att ha en av varje, när man ska handla eller åka längre så tar man scooter och om man ska vara lite busig så tar man crossmoppen
så sant så sant
kompisana tycker jag drar grymmt bra me cross för att jag har försökt cirka 30gngr med cross drar bättre änn många av kompisana som har kört cross i 1år
De som kör cross kommer hävda att dross är rätta valet och de som kör scooter hävdar att detta är rätta valet till att stunta med. Så är det...men ett objektivt svar på frågan är svårt att få.
Jag tycker personligen att om intresset finns för stuntning, så bör valet vara en cross-variant, eftersom att denna är i sin kvalitet mera byggd för denna hantering än vad scooterna är. Scootern är i sitt utförande inte ämnat för annat än ett färd-fordon att köra från A-B med, medan cross tål stötarna bättre. Men sedan är allt en smaksak om vad man vill ha
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
runners skrev:De som kör cross kommer hävda att dross är rätta valet och de som kör scooter hävdar att detta är rätta valet till att stunta med. Så är det...men ett objektivt svar på frågan är svårt att få.
Jag tycker personligen att om intresset finns för stuntning, så bör valet vara en cross-variant, eftersom att denna är i sin kvalitet mera byggd för denna hantering än vad scooterna är. Scootern är i sitt utförande inte ämnat för annat än ett färd-fordon att köra från A-B med, medan cross tål stötarna bättre. Men sedan är allt en smaksak om vad man vill ha
håler med
men som jag själv är 185 och ska börja stunta.
scootrar är svåra att hantera pga uppbyggnaden. den är helt enkelt dåligt byggd för att få upp på bakan och kontrollera.
cross är lite större och mer i min smak då det är lite svårare att lära sig pga växel och koppling osv.
tål dock stötarna rejält mkt bättre och enklare när man lärt sig moppen
men som sagt. det är en smaksak.
dock är det lättare om man hittar en moppe som man gillar dvs bekväm att stunta med, enkel att stunta med och har en ra motor som inte krånglar
runners skrev:De som kör cross kommer hävda att dross är rätta valet och de som kör scooter hävdar att detta är rätta valet till att stunta med. Så är det...men ett objektivt svar på frågan är svårt att få.
Jag tycker personligen att om intresset finns för stuntning, så bör valet vara en cross-variant, eftersom att denna är i sin kvalitet mera byggd för denna hantering än vad scooterna är. Scootern är i sitt utförande inte ämnat för annat än ett färd-fordon att köra från A-B med, medan cross tål stötarna bättre. Men sedan är allt en smaksak om vad man vill ha
håler med
men som jag själv är 185 och ska börja stunta.
scootrar är svåra att hantera pga uppbyggnaden. den är helt enkelt dåligt byggd för att få upp på bakan och kontrollera.
cross är lite större och mer i min smak då det är lite svårare att lära sig pga växel och koppling osv.
tål dock stötarna rejält mkt bättre och enklare när man lärt sig moppen
men som sagt. det är en smaksak.
dock är det lättare om man hittar en moppe som man gillar dvs bekväm att stunta med, enkel att stunta med och har en ra motor som inte krånglar
vafan snackar du om? de flesta scootrarna är lättare att hantera, vissa är ju 50 kg lättare än de flesta crossmoppar