polisen

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

nightprowler
Svårstartad skrothög
Inlägg: 229
Blev medlem: 9 oktober 2010, 08:54

polisen

Inlägg av nightprowler »

Hej igår var jag ute med min kompis Yamaha-anton.Vi hade tråkigt och det var sent på kvällen. Vi tog en mc drive och beställde 2 chessburgare. Jämte mcdonalds ligger elgiganten och onoff. dom har stolpar uppsätta vid ingången. ja siksakade (stavning) runt. Sen kollar anton bak och säger snuten. Fick panik och började köra lugnt iväg. Jag har moterat polisljus på moppen och polisen följde efter mig.Skulle gömma svitchen till dom (sitter inte fast). Då råkar jag slå på dom och svitchen fastnar under hastighets mätaren.Jag blir livrädd och ger järnet.Tar en kurva och ser att polisen hammna efter. då drog ja in på en små väg och rotade fram svitchen och stängde av den.liten stund senare möter ja polisbilen och han ger mej världens min blev skit skraj..
Borås sveriges regnigaste stad
Josef Jabbari
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 488
Blev medlem: 12 juni 2011, 09:43
Ort: Hassela
Kontakt:

Re: polisen

Inlägg av Josef Jabbari »

nightprowler skrev:Hej igår var jag ute med min kompis Yamaha-anton.Vi hade tråkigt och det var sent på kvällen. Vi tog en mc drive och beställde 2 chessburgare. Jämte mcdonalds ligger elgiganten och onoff. dom har stolpar uppsätta vid ingången. ja siksakade (stavning) runt. Sen kollar anton bak och säger snuten. Fick panik och började köra lugnt iväg. Jag har moterat polisljus på moppen och polisen följde efter mig.Skulle gömma svitchen till dom (sitter inte fast). Då råkar jag slå på dom och svitchen fastnar under hastighets mätaren.Jag blir livrädd och ger järnet.Tar en kurva och ser att polisen hammna efter. då drog ja in på en små väg och rotade fram svitchen och stängde av den.liten stund senare möter ja polisbilen och han ger mej världens min blev skit skraj..





haha dom tog dig aldrig va?
köper trim delar till aprilia sr 50 r med piaggio motorn
samma motor som på paggio nrg mc3 DD cat Vattenkyld
och gilera runner.
Användarens profilbild
timbooi23
Svårstartad skrothög
Inlägg: 154
Blev medlem: 12 maj 2010, 20:41
Ort: lerum

Inlägg av timbooi23 »

hahaha skulle vara roligt att se :D
Användarens profilbild
TrueBorn
Kinaraket
Inlägg: 853
Blev medlem: 26 juli 2011, 10:37

Inlägg av TrueBorn »

---> minen eller? :mrgreen:
nightprowler
Svårstartad skrothög
Inlägg: 229
Blev medlem: 9 oktober 2010, 08:54

Re: polisen

Inlägg av nightprowler »

Josef Jabbari skrev:
nightprowler skrev:Hej igår var jag ute med min kompis Yamaha-anton.Vi hade tråkigt och det var sent på kvällen. Vi tog en mc drive och beställde 2 chessburgare. Jämte mcdonalds ligger elgiganten och onoff. dom har stolpar uppsätta vid ingången. ja siksakade (stavning) runt. Sen kollar anton bak och säger snuten. Fick panik och började köra lugnt iväg. Jag har moterat polisljus på moppen och polisen följde efter mig.Skulle gömma svitchen till dom (sitter inte fast). Då råkar jag slå på dom och svitchen fastnar under hastighets mätaren.Jag blir livrädd och ger järnet.Tar en kurva och ser att polisen hammna efter. då drog ja in på en små väg och rotade fram svitchen och stängde av den.liten stund senare möter ja polisbilen och han ger mej världens min blev skit skraj..





haha dom tog dig aldrig va?
Nä kom in på en små väg där han tappa bort mig ;)
Borås sveriges regnigaste stad
nightprowler
Svårstartad skrothög
Inlägg: 229
Blev medlem: 9 oktober 2010, 08:54

Inlägg av nightprowler »

Honda mt5 eller aerox? skrev:---> minen eller? :mrgreen:
hade ja kunnat ladda upp bilder så... den var mer :o
Borås sveriges regnigaste stad
Skriv svar