Styrstam till Kymco zx super fever??

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Froohm
Elmoped
Inlägg: 11
Blev medlem: 16 juni 2009, 08:40

Styrstam till Kymco zx super fever??

Inlägg av Froohm »

Hej, tänkte köpa nytt styre och styrstam till min kymco zx super fever. Men hittar ingen som jag säkert vet att den passar.

Tänkte om ni vet någon som passar till den. Länka gärna om det är någon styrstam ni vet :)
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street
Inlägg: 2135
Blev medlem: 10 juli 2009, 21:09
Ort: Lysekil

Inlägg av bluerider94 »

jag köpte en och svarvade upp den.. dom har ju inte samma fästen som tex en aerox utan zx'en har ju en mutter som håller styret på plats, när du drar fast en vanlig styrstam gör du sönder gängerna som är på ramen och sen börjar det glappa lite mer hela tiden.. jag borrade ett hål rakt igenom och nu sitter det =)
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Froohm
Elmoped
Inlägg: 11
Blev medlem: 16 juni 2009, 08:40

Inlägg av Froohm »

[quote="bluerider94"]jag köpte en och svarvade upp den.. dom har ju inte samma fästen som tex en aerox utan zx'en har ju en mutter som håller styret på plats, när du drar fast en vanlig styrstam gör du sönder gängerna som är på ramen och sen börjar det glappa lite mer hela tiden.. jag borrade ett hål rakt igenom och nu sitter det =)[/quote]

Förstår inte riktigt.. Kan du skicka bild på det eller?
Användarens profilbild
alle135
Elmoped
Inlägg: 58
Blev medlem: 5 november 2010, 14:08
Ort: Motala

Inlägg av alle135 »

Hittade inte heller nån styrstam som passade mig kymco , men jag köpte en och svarvade upp skiten och det funkar fint :D
Skriv svar