Rieju DRAC -99

Här pratar vi om allt angående motor/trimning för Cross/SM/RR/Veteran

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Solid
Elmoped
Inlägg: 2
Blev medlem: 29 april 2011, 23:24

Rieju DRAC -99

Inlägg av Solid »

har ett problem. blev stoppad av polisen för ca ett halvår sedan. de tyckte att de ville ha mitt avgasrör och ett litet huvudmunstycke. (gjorde 85 km/h)
NU: har ett MK THOWER avgas med orginal pipa. behöver jag ett motstånd i kröken lr kan det vara raka rör hela vägen? hittar desutom inte storleken på huvudmunstycket. har testat alla möjliga munstycken men den går fet uta ba hel*ete. (gör typ 10km/h nu) ni som vet vilket huvudmunstycke i storlek som ska sitta där kan höra av sig i tråden:D

MVH
Användarens profilbild
KarlssoN^
F.D Moderator
Inlägg: 3462
Blev medlem: 4 oktober 2009, 16:41
Ort: Hällvadsholm

Re: Rieju DRAC -99

Inlägg av KarlssoN^ »

Solid skrev:har ett problem. blev stoppad av polisen för ca ett halvår sedan. de tyckte att de ville ha mitt avgasrör och ett litet huvudmunstycke. (gjorde 85 km/h)
NU: har ett MK THOWER avgas med orginal pipa. behöver jag ett motstånd i kröken lr kan det vara raka rör hela vägen? hittar desutom inte storleken på huvudmunstycket. har testat alla möjliga munstycken men den går fet uta ba hel*ete. (gör typ 10km/h nu) ni som vet vilket huvudmunstycke i storlek som ska sitta där kan höra av sig i tråden:D

MVH
du behöver en plugg i kröken för att det skall vara original, om du har den gamla förgasaren (SHA 14-12) så är huvud munstycket 50.
Solid
Elmoped
Inlägg: 2
Blev medlem: 29 april 2011, 23:24

Inlägg av Solid »

tack :D
Skriv svar