Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/twostrokerider.se/forum/includes/template.php(127) : eval()'d code:1) in /var/www/twostrokerider.se/forum/includes/page_header.php on line 150

Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.  Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.
 Luftfilter « Föregående ämne :: Nästa ämne » 
Författare Meddelande
JetForce96
InläggPostat: ons apr 27, 2011 5:15 pm    Rubrik: Luftfilter Svara med citat

Elmoped

Registreringsdatum: 18 april 2011
Pictures: 0

tjena tjena! tänkte sätta på ett racing luft filter på min moppe, då är frågan, om man blir stoppad av polisen får man böter eller något bara för ett luftfilter, har inget annat trim på, några av mina kompisar säger att det inte direkt tar en för att luftfilter och en del tvärt imot? Confused
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
kymcorider
InläggPostat: ons apr 27, 2011 5:21 pm    Rubrik: Re: Luftfilter Svara med citat

Elmoped

Registreringsdatum: 11 maj 2010
Pictures: 0

JetForce96 skrev:
tjena tjena! tänkte sätta på ett racing luft filter på min moppe, då är frågan, om man blir stoppad av polisen får man böter eller något bara för ett luftfilter, har inget annat trim på, några av mina kompisar säger att det inte direkt tar en för att luftfilter och en del tvärt imot? Confused

Det varierar säkert från polis till polis. Själv har jag blivit stoppad av polisen med "sportluftfilter" och vinterdäck mitt på sommaren men dom kollade bara hur gammal jag va. Men enligt lag så tror jag att man inte får ha det, då den låter för mycket.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
GileraIce04
InläggPostat: ons apr 27, 2011 5:21 pm    Rubrik: Re: Luftfilter Svara med citat

Farsans gamla zündapp

Registreringsdatum: 31 december 2010
Pictures: 3
Gallery pictures: 3
GileraIce04's gallery

JetForce96 skrev:

Tjenare!

Alla luftfilter är olagliga utom original.

Men om du inte har trimm så kommer den bara att dra en massa bensin i onödan..

Mvh Oliver Smile

Yamaha Aerox Projekt: http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=34030

Gilera Ice Projekt: http://www.twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=26193

Minicross Projekt: http://www.twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=25819
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
Danne
InläggPostat: ons apr 27, 2011 7:42 pm    Rubrik: Svara med citat

Avstängd

Registreringsdatum: 22 november 2010
Pictures: 11
Gallery pictures: 11
Danne's gallery

Dom flesta poliser bryr sig inte om att du har sportluftfilter då dom vet att det inte ger någon som helst effekt utan att moppen låter lite mörkare och drar mer bensin.

men sen så finns det snutar som tror att dom är några jävla översittare som inte kan ett skit eller har något annat för sig än att stoppa och ge böterslappar till ungdomar med sportluftfilter.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Visa inlägg nyare än:   
Det här forumet är låst så du kan varken skapa, svara på eller ändra inlägg.  Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det. Sida 1 av 1

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet