Pinsammaste som hänt dig

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
LinuSuniL
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 638
Blev medlem: 18 augusti 2008, 00:48
Ort: Fränsta byn alla avgudar
Kontakt:

Inlägg av LinuSuniL »

JAg gjorde en halv pinsam sak nu i hälgen när vi va på innebandy cup.

Ja de va 2 st toaletter där å jag å en polare skulle gå å skita ikapp :D så jag skynndade mig in på toan men jag kållade inte om han gick in på anndra men de gjorde han visst inte fö den va upptagen. Ja han gick till baka till där vi såv så jag satt å sjöng å va lite högljud på toan å sen när jag gick ut så märkte jag att de va massa mä fjortisar som stog utaför å skrattade åt mig :oops:
Full speed spara tid!!:D
Användarens profilbild
DraceN^
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 675
Blev medlem: 16 november 2008, 18:14
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av DraceN^ »

När jag la upp mp3-tråden :oops: :oops: :oops: :oops:


Ber om ursäkt alla på tsr jag var trött och yr och tänkte mig ej för :oops: :oops: :oops: :oops:
Rieju DRAC TILL SALU! PM MIG OR MSN JOHAN.25@LIVE.SE


kolla in mina projekt :) och skriv en kommentar
Rieju Drac
http://www.twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=9296
Kawasaki kx125
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=11544
Daanne
Avstängd
Inlägg: 612
Blev medlem: 21 september 2008, 09:47
Ort: Uppsala

Inlägg av Daanne »

vivahulten skrev:hhaha, min härrom dan i garaget när jag skulle skruva på 70cc topplocket, förs o främst satte jag dit det ett kvarts varv fel, och sennär jag skulle kolla till muttrarna en sista gång så fattades en, och så gick en väldigt trögt, då hade jag satt två på en & ingen på en annan (a)
fan gick o skämdes skitlänge :(:(
OJ SÅ PINSAMT :shock: :shock:

Pinsammaste var väl när jag besökte den här sidan.
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?
Inlägg: 1216
Blev medlem: 9 maj 2010, 17:01
Ort: Onsala

Inlägg av Pontusandersson95 »

bumpar upp en gammal tråd med vafan den är ju rolig,
Det var inte det pinsammaste körde med Derbin idag går i ca 85 kanske. ligger maxgas så kommer en jävla dt50 från 89 och drar om mig hårt som faaaaan.
Stannar på macken och sesr han komma ut från butiken å flinar som fan :shock:
Edit: en annan var ju när man strulade så hårt med bruden så det rann saliv från mungipan å gick ut till kompisarna utan att man märkte något, dem skrattade rejält
Kommentera mina bilder:)
Användarens profilbild
EmilÅkerström
Varnad
Inlägg: 311
Blev medlem: 8 december 2010, 19:39
Ort: kommunistkyrkan
Kontakt:

Inlägg av EmilÅkerström »

Pinsamaste saken jag gjort var att jag låg med min gamla brud, hadde de jävligt soft. märker inte att det kommer in någon, så bara blir det ljust inne och hennes lillebror och mamma står där...... :D
hitler is tha king
Användarens profilbild
Felix616
Varnad
Inlägg: 471
Blev medlem: 6 september 2010, 21:06

Inlägg av Felix616 »

I 8an när jag skulle läsa upp ett arbete för hela klassen så får ja en feeet målbrotts röst och alla skrattar...........haha :D
Användarens profilbild
GileraIce04
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 537
Blev medlem: 31 december 2010, 17:02

Inlägg av GileraIce04 »

Engång när jag skulle hoppa på ett gap med min cykel.. Så kom det en familj och tittade så jag tänkte för mig själv.. Nu jävlar ska jag visa att jag kan hoppa och de gör jag såklart... men kom lite snabbt och trillade och slog mig rätså hårt ^^ Familjen brydde sig inte.. De gick bara vidare.. :roll:
Användarens profilbild
Bergsten
Extra Varnad
Inlägg: 948
Blev medlem: 16 november 2010, 21:31
Ort: Rossön

Inlägg av Bergsten »

Jag och en tjej låg och hånglade och hade det riktigt gött hemma hos henne (hade följt med henne hem) osså kom hennes mamma in i rummet, tände lyset och frågade vad vi gjorde... Notera att hon låg på mig, i hennes säng under täcket... Tjejen svarade, " :roll: ... Kramas :D " asså... Vafan säger jag bara xD
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=23515
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
wille95
Kort stubin
Inlägg: 1724
Blev medlem: 17 augusti 2010, 20:43
Ort: berga

Inlägg av wille95 »

hahhaha fan vad jag garvar :lol: :lol: :lol:

jag stog vi ica(vid pensio tiden)
massa gubbar glodde på mig, jag försökte kicka igång moppen. sprutat in startgas o grejer,stod o kicka i typ 10 min
men jag hade inte dragigt på tändningen :oops: :oops: :oops:
jag åkte snabbt där ifrån sen
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.

Låser.
karlsson^ the one and only :D
Användarens profilbild
MrX rider
Svårstartad skrothög
Inlägg: 169
Blev medlem: 8 augusti 2010, 22:00

Inlägg av MrX rider »

wille95 skrev:hahhaha fan vad jag garvar :lol: :lol: :lol:

jag stog vi ica(vid pensio tiden)
massa gubbar glodde på mig, jag försökte kicka igång moppen. sprutat in startgas o grejer,stod o kicka i typ 10 min
men jag hade inte dragigt på tändningen :oops: :oops: :oops:
jag åkte snabbt där ifrån sen
Har hänt en liknande sak för mig, startade mopeden och just när jag skulle köra iväg så dog den..vafan, kickade ett bra tag innan jag upptäckte att bensinkranen var avstängd :oops:

Men det är inte det värsta om ni tror det 8)

Jag skulle pissa så jag gick ut på en brygga och pissar och såklart ska jag börja leka med snabeln och viftar omkring med den hejvilt tills jag hör att någon/några skrattar, tittar upp och ser ett gäng flickor i 14-15 års åldern som har sett ALLT :oops: :oops: :oops:
All fysisk aktivitet som inte orsakar orgasm är onödig!
Användarens profilbild
Speedfighter nr 1
Avstängd
Inlägg: 418
Blev medlem: 11 augusti 2009, 07:57
Ort: Lidköping
Kontakt:

Inlägg av Speedfighter nr 1 »

MrX rider skrev:
wille95 skrev:hahhaha fan vad jag garvar :lol: :lol: :lol:

jag stog vi ica(vid pensio tiden)
massa gubbar glodde på mig, jag försökte kicka igång moppen. sprutat in startgas o grejer,stod o kicka i typ 10 min
men jag hade inte dragigt på tändningen :oops: :oops: :oops:
jag åkte snabbt där ifrån sen
Har hänt en liknande sak för mig, startade mopeden och just när jag skulle köra iväg så dog den..vafan, kickade ett bra tag innan jag upptäckte att bensinkranen var avstängd :oops:

Men det är inte det värsta om ni tror det 8)

Jag skulle pissa så jag gick ut på en brygga och pissar och såklart ska jag
börja leka med snabeln och viftar omkring med den hejvilt tills jag hör att någon/några skrattar, tittar upp och ser ett gäng flickor i 14-15 års åldern som har sett ALLT :oops: :oops: :oops:

HAHAH så jävla klockren :D
lazyguuy
Elmoped
Inlägg: 119
Blev medlem: 25 april 2010, 20:31

Omg!

Inlägg av lazyguuy »

Den dagen jag fyllde 14 så var jag ganska kåt och började onanera på morgonen, då i den skönaste stunden kommer familjen infarande och sjunger ja må han leva... Kan säga att man levde i en månads tystanad efter det ..... Omg vad pinsamt det var.........
Mess with the best, die like the rest!
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna
Inlägg: 2152
Blev medlem: 18 augusti 2009, 00:44
Ort: lyckeby

Inlägg av yamaha2pwn »

hehe många pinsamheter har de varit när man har varit på fest ju^^

en gång var vi på en badplats och man var rätt bål den kvällen^^ iaf så kmr de ner ett gäng brudar där som var snygga som FAN. de skulle ut på bryggan där vid och jag efter^^ snackade med dem lite grann och tog tag i en brygg stolpe och tänkte "här står jag stabilt" (var en sån flytbrygga med pålar i himlens sky) och då vinglar hel bryggan till och jag snurrar runt bakåt och lyckas tackla ner två brudar i vattnet tsm med mig själv^^ haha fyfan vilket liv de blev sen :P
if speed kills,then i must live forever :D

Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.

Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd ;)
Användarens profilbild
GileraIce04
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 537
Blev medlem: 31 december 2010, 17:02

Re: Omg!

Inlägg av GileraIce04 »

lazyguuy skrev:Den dagen jag fyllde 14 så var jag ganska kåt och började onanera på morgonen, då i den skönaste stunden kommer familjen infarande och sjunger ja må han leva... Kan säga att man levde i en månads tystanad efter det ..... Omg vad pinsamt det var.........
hhahahaha fy fan va fail! :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Pontus_PGO
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 356
Blev medlem: 5 februari 2011, 15:34
Ort: Östergötland

Inlägg av Pontus_PGO »

jag har en ganska pinsam sak det var i höstas hela 8an skulle ut och vandra och sova i tält och vi var typ 18st i ett 9manna tält iaf jag brukar gå i sömnen och det gjort jag då så jag hade gått lite i tältet mitt i natten och väck några.
PGO PMX NAKED :D
Sandstr0m
Elmoped
Inlägg: 69
Blev medlem: 10 mars 2011, 15:58
Ort: bollnäs

Inlägg av Sandstr0m »

på en engelska lektion så skulle jag fråga läraren en sak, (hon lutar sig liksom över en bänk och hjälper nån) går fram till hon och säger. hur fan ska man göra här? hon vänder sig om. jag tänker vafaan.. så var det nån random i nån annan klass som jag har språk med xD var fan inte kul. jag bah "ojdå, vafan blev nog lite fel här?"
Användarens profilbild
to0b
Kinaraket
Inlägg: 948
Blev medlem: 10 mars 2010, 18:31
Kontakt:

Inlägg av to0b »

Detta gäller min far & mig:

När jag var mindre så åkte jag ofta på långa motorcykel turer med min far. En gång när vi var ute och åkte på en 70 väg så stannade vi plötsligt tvärt och pappa klev av motorcykeln snabbt som fan och tog av sig sina skinnbyxor och flashade ballen i bara kalsonger för alla billister och jag bara
"w t f"?! Då visade sig att pappa hade fått in en geting i byxorna på något vänster och stod och skrek som fan, undertiden som han försökte att vifta bort den. Komiskt men sant :lol:

Det är en Suzuki m1800 för övrigt, dock inte den på bilden! ;)

Bild
Användarens profilbild
mekarRaffe
Elmoped
Inlägg: 3
Blev medlem: 24 april 2011, 20:10

Inlägg av mekarRaffe »

Ja tror det var när jag åkte med mamma i bilen och helt plötsligt så börjar det skrapa som f#n.. tänkte va är detta så jag hoppa ur och la mig under, jag såg inget som hängde under så jag tänkte vad i.... är väl något lager nånstans typ, så vi fick åka i 30 km/h hela vägen hem typ 2 mil... när vi kom hem och rådfråga morfar så la han sig bara helt sonika under bilen och sen gick han och hämta silvertejpen... det var en typ "hasplåt" i plast(idioti) som hade lossnat. bara det att den hängde inte ner utan när man kom upp i 30 så trycktes den ner a luftdraget. SHIT!! och här heter mekarRaffe :oops:
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 663
Blev medlem: 4 september 2010, 23:23
Ort: Eslöv
Kontakt:

Inlägg av ServerError »

DraceN^ skrev:När jag la upp mp3-tråden :oops: :oops: :oops: :oops:


Ber om ursäkt alla på tsr jag var trött och yr och tänkte mig ej för :oops: :oops: :oops: :oops:
Vad var det för tråd?

Edit: rolig / pinsam sak hände mig i skolans matsal. Jag satt med vännerna (ja jag har vänner teehee) och så snacka jag skit om en i klassen och när jag vänder mig om så sitter han och glor på mig vid bordet bakom :/
Användarens profilbild
Speedy1FTW
Svårstartad skrothög
Inlägg: 215
Blev medlem: 21 augusti 2010, 00:05
Ort: Strängnäs

Inlägg av Speedy1FTW »

Hmm, svårt att komma på ngt riktigt bra! har hänt så mycket men aja;
En av de pinsamma saker jag har gjort är när jag skulle dela in klassen i 2 lag (vi gick i 5:an) och alla stod o klaga på vad läraren hade delat in dem i så jag ba: ÖHH håll käften! jag ska dela in er... och sen så vandrade jag bort till första tjejen och sa ETT en till nästa tjej/kille TVÅ, TRE, FYRA och sen så kom jag till tjejen som hade störst bröst i klassen som för övrigt hette "Marie" och jag kom åt hennes bröst när jag pekade ut vilken siffra, Fyfan vad jag räknade upp alla andra snabbt och ställde mig längst bort i klassrummet o skämdes! :lol:
Hebbex sa en gång: Jag är Gäy.
Jag svarade: Det visste jag redan.
Användarens profilbild
SickRazer
Gasres
Inlägg: 1569
Blev medlem: 12 juli 2010, 15:33
Ort: Kungsbacka
Kontakt:

Inlägg av SickRazer »

Pontusandersson95 skrev:bumpar upp en gammal tråd med vafan den är ju rolig,
Det var inte det pinsammaste körde med Derbin idag går i ca 85 kanske. ligger maxgas så kommer en jävla dt50 från 89 och drar om mig hårt som faaaaan.
Stannar på macken och sesr han komma ut från butiken å flinar som fan :shock:
Edit: en annan var ju när man strulade så hårt med bruden så det rann saliv från mungipan å gick ut till kompisarna utan att man märkte något, dem skrattade rejält
Var det en röd-vit eller blå-vit DT? :P
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?
Inlägg: 1216
Blev medlem: 9 maj 2010, 17:01
Ort: Onsala

Inlägg av Pontusandersson95 »

SickRazer skrev:
Pontusandersson95 skrev:bumpar upp en gammal tråd med vafan den är ju rolig,
Det var inte det pinsammaste körde med Derbin idag går i ca 85 kanske. ligger maxgas så kommer en jävla dt50 från 89 och drar om mig hårt som faaaaan.
Stannar på macken och sesr han komma ut från butiken å flinar som fan :shock:
Edit: en annan var ju när man strulade så hårt med bruden så det rann saliv från mungipan å gick ut till kompisarna utan att man märkte något, dem skrattade rejält
Var det en röd-vit eller blå-vit DT? :P
Mm:/
Kommentera mina bilder:)
Användarens profilbild
SickRazer
Gasres
Inlägg: 1569
Blev medlem: 12 juli 2010, 15:33
Ort: Kungsbacka
Kontakt:

Inlägg av SickRazer »

Pontusandersson95 skrev:
SickRazer skrev:
Pontusandersson95 skrev:bumpar upp en gammal tråd med vafan den är ju rolig,
Det var inte det pinsammaste körde med Derbin idag går i ca 85 kanske. ligger maxgas så kommer en jävla dt50 från 89 och drar om mig hårt som faaaaan.
Stannar på macken och sesr han komma ut från butiken å flinar som fan :shock:
Edit: en annan var ju när man strulade så hårt med bruden så det rann saliv från mungipan å gick ut till kompisarna utan att man märkte något, dem skrattade rejält
Var det en röd-vit eller blå-vit DT? :P
Mm:/
ok, vilken var det då?
Den röd-vita har jag dragit, den blå-vita är min kompis som har 74cc :P
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?
Inlägg: 1216
Blev medlem: 9 maj 2010, 17:01
Ort: Onsala

Inlägg av Pontusandersson95 »

Tror det var röd vit men snart lever dem farligt när jag fått sålt roxxen och nya delar är på väg in, säger inte för mycket men det räcker med att säga mhr
Kommentera mina bilder:)
Riejudrac_
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 394
Blev medlem: 17 juni 2010, 12:16
Ort: Vindeln
Kontakt:

Inlägg av Riejudrac_ »

En pinsam men rolig sak som jag gjort var när jag gick i femman.
Det var när vi hade idrott och BASKET.
Aja vi började spela och mitt lag låg under och sen efter ett tag stog det lika, och läraren skrek : sista målet vinner!!

sen höll vi på länge som fan men till sist så vann dom andra och jag hade slagit vad om 20kr med en kompis och att vi skulle vinna.
Hur som helst så satt en i deras lag bollen och Jag blev ju såklart förbannad , OCH helt utan att kolla vad fan jag gör så dundrar jag ett feet jävla pressat vristskott rakt i planeten på min lärare, som tur var stog han bara där och skällde ut mej och inte svimmade :;D
Bild
Användarens profilbild
tS
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 735
Blev medlem: 13 februari 2011, 13:31
Ort: Karlstad

Inlägg av tS »

Riejudrac_ skrev:En pinsam men rolig sak som jag gjort var när jag gick i femman.
Det var när vi hade idrott och BASKET.
Aja vi började spela och mitt lag låg under och sen efter ett tag stog det lika, och läraren skrek : sista målet vinner!!

sen höll vi på länge som fan men till sist så vann dom andra och jag hade slagit vad om 20kr med en kompis och att vi skulle vinna.
Hur som helst så satt en i deras lag bollen och Jag blev ju såklart förbannad , OCH helt utan att kolla vad fan jag gör så dundrar jag ett feet jävla pressat vristskott rakt i planeten på min lärare, som tur var stog han bara där och skällde ut mej och inte svimmade :;D
hahaha!
[spoiler]Bild[/spoiler]
Användarens profilbild
2stroke4ever
King of the street
Inlägg: 1903
Blev medlem: 16 september 2009, 21:33
Ort: Ludvika
Kontakt:

Inlägg av 2stroke4ever »

så jävla underbar tråd! skrattat som satan :lol:

iaf, har ett fint minne från de första dagarna på gymnasiet.
jag brukade alltid parkera framför ett cykelställ så när jag skulle åka därifrån efter skolan, slog jag alltid i ettan och gjorde en halv donut.
Sagt som gjort skulle jag göra det den dagen också men just då stog det en jävla massa äldre killar där. När jag slog i växel och släppte upp kopplingen fick jag motorstopp och va griiiiiis nära på att ramla. hade visst fått i friläge mellan 2:an och 3:an :oops:
De skrattade gott åt mig både då och i fleeera dagar efteråt :(
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=18429
Yamaha dt50r projekt!

NYTT projekt, Suzuki rm125 07.
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=23594

Check it out god damn it och kommentera! <3
Användarens profilbild
Hebbex
Svårstartad skrothög
Inlägg: 305
Blev medlem: 18 mars 2011, 21:31

Inlägg av Hebbex »

Jag kommer inte på några pinsamheter just nu men kan berätta om en som hände när jag var med (Det hände en i klassen) Det hände i 6:an

Men iaf vi hade spanska och lektionen var nästan slut. Två av mina kompisar satt längst back och håller på att filma och helt plötsligt så lägger en tjej framför den en brakare. Alla börjar garva och hon börjar gråta och så började min kompis ropa "Jag fick det på film, jag fick det på film".
Efter lektionen så blev en annan tjej i klassen arg på han som fick det på film så han tog bort den :P


Han som filmade är Speedy1FTW och han som satt brevid är KorKen.
Användarens profilbild
some guy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 512
Blev medlem: 3 november 2010, 11:45

Inlägg av some guy »

Hebbex skrev:Jag kommer inte på några pinsamheter just nu men kan berätta om en som hände när jag var med (Det hände en i klassen) Det hände i 6:an

Men iaf vi hade spanska och lektionen var nästan slut. Två av mina kompisar satt längst back och håller på att filma och helt plötsligt så lägger en tjej framför den en brakare. Alla börjar garva och hon börjar gråta och så började min kompis ropa "Jag fick det på film, jag fick det på film".
Efter lektionen så blev en annan tjej i klassen arg på han som fick det på film så han tog bort den :P


Han som filmade är Speedy1FTW och han som satt brevid är KorKen.
va? kan tjejer fisa?? :O :P
rideapgo
Elmoped
Inlägg: 35
Blev medlem: 29 april 2011, 19:58
Ort: Karlstad
Kontakt:

Inlägg av rideapgo »

när tjejer fiser luktar det sommar ;)
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?
Inlägg: 1216
Blev medlem: 9 maj 2010, 17:01
Ort: Onsala

Inlägg av Pontusandersson95 »

Nej det svider i ögonen
Kommentera mina bilder:)
Användarens profilbild
2stroke4ever
King of the street
Inlägg: 1903
Blev medlem: 16 september 2009, 21:33
Ort: Ludvika
Kontakt:

Inlägg av 2stroke4ever »

Pontusandersson95 skrev:Nej det svider i ögonen
fiser dem etanol?
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=18429
Yamaha dt50r projekt!

NYTT projekt, Suzuki rm125 07.
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=23594

Check it out god damn it och kommentera! <3
Skriv svar