Variatorvikter 15x12 i 16x13 skal.

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
najkan
Elmoped
Inlägg: 139
Blev medlem: 9 juli 2010, 17:16

Variatorvikter 15x12 i 16x13 skal.

Inlägg av najkan »

Jag undrar om 15x12 vikter passar i skal för 16x13? Jag har dom i handen atm och det verkar inte glappa eller något eller blir det någon skillnad?
najkan
Elmoped
Inlägg: 139
Blev medlem: 9 juli 2010, 17:16

Inlägg av najkan »

Har alla på TSR något imot mig eller? Alla vägrar svara på mina frågor :S
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Nej ingen har något emot dig, det är endast ett fåtal av medlemmarna som tar sig tid att hjälpa folk och en hel drös av dom har enbart hållt på med crossmopeder däribland jag själv, som därför inte vet svaret på din fråga och inte kan ge dig något svar. Men om det inte värkar glappa eller något så varför skulle det inte fungera :)

Sen är det här en väldigt dålig tid att förvänta sig massa svar på då nästan alla är ute/i skolan/på jobbet nu :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
zhindraz
Svårstartad skrothög
Inlägg: 296
Blev medlem: 14 juni 2010, 21:02

Inlägg av zhindraz »

ktm_danielsson skrev:Nej ingen har något emot dig, det är endast ett fåtal av medlemmarna som tar sig tid att hjälpa folk och en hel drös av dom har enbart hållt på med crossmopeder däribland jag själv, som därför inte vet svaret på din fråga och inte kan ge dig något svar. Men om det inte värkar glappa eller något så varför skulle det inte fungera :)

Sen är det här en väldigt dålig tid att förvänta sig massa svar på då nästan alla är ute/i skolan/på jobbet nu :)
+1

Ont: det går ju alltid att testa kan ju inte hända nått värre än att du får göra om det? :)
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

Då kan väl jag som är mer scooterfrälst berätta för dig att du ska skaffa rätt storlek. Inte bra om det blir obalans i variatorn och nya vikter är ju inte särskilt dyra..
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket
Inlägg: 1093
Blev medlem: 17 oktober 2010, 12:26

Inlägg av Nutbreaker »

jag tror han menar dom "plastskalen" runt vikterna. jag tror inte att det gör något så länge dom inte glappar för att i vairatorskolen hålls dom ju ändå ihop hyffsat bra :P
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

Nutbreaker skrev:jag tror han menar dom "plastskalen" runt vikterna. jag tror inte att det gör något så länge dom inte glappar för att i vairatorskolen hålls dom ju ändå ihop hyffsat bra :P
Trodde han menade själva variatorskålen? Då kanske det funkar..
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Låst