strypt CDI på Derbi Senda?

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
_Sjuan
Elmoped
Inlägg: 2
Blev medlem: 15 december 2007, 19:21

Inlägg av _Sjuan »

Jag kan inget annat än hålla med Henry, det är en SKAM att såna som er sitter och ljuger får de som verkligen är moppeintresserade och vill ha vettiga svar blir överkörda av er gruskorn som inte kan mer om moppar än längden på er stake.

Hoppas ni använder hjärnan i fortsättningen eller handlar vettiga talfrön och stoppar i er.

Sjuan over and out.
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

men ditt efterbli9vna helvette.. har ni en jävla bil på 88 eller ? den gör 100 +++++++++++++++++ i nedförsbacke sa jag.. Och bilen visar fan inte 10 fel... eller så väger du väl så jävla mkt så din moppe inte går frammåt? kolla så bromsarna inte ligger imot.. hahhaa
Kafi
Elmoped
Inlägg: 28
Blev medlem: 20 juni 2007, 11:31

Inlägg av Kafi »

Har läst igenom lite och seriöst, ERA JÄVLA HELVETES FUCKO AS!
Jag kan säga att henry kan en JÄVLA massa mer än er, så ge fan i att säga emot om ni inte kan nått
Senast redigerad av Kafi den 15 december 2007, 19:28, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:men ditt efterbli9vna helvette.. har ni en jävla bil på 88 eller ? den gör 100 +++++++++++++++++ i nedförsbacke sa jag.. Och bilen visar fan inte 10 fel... eller så väger du väl så jävla mkt så din moppe inte går frammåt? kolla så bromsarna inte ligger imot.. hahhaa



Att dömma av ditt sätt att skriva så är det du som är efterbliven här grabben.
Kafi
Elmoped
Inlägg: 28
Blev medlem: 20 juni 2007, 11:31

Inlägg av Kafi »

stage6 skrev:men ditt efterbli9vna helvette.. har ni en jävla bil på 88 eller ? den gör 100 +++++++++++++++++ i nedförsbacke sa jag.. Och bilen visar fan inte 10 fel... eller så väger du väl så jävla mkt så din moppe inte går frammåt? kolla så bromsarna inte ligger imot.. hahhaa
HAHA Bromsarna ligger emot? du måste då va fan helt jävla efterbliven. Sluta snacka, du skämmer bara ut dig själv totalt
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

aja ja kan ju bara säga en sak: ni är ju tamejfan helt jävla störda, ja ä så jävla svintrött på ert skitsnack, ni är ju bara ena jävla neggon hela jävla packet, stick hem till era hormammor och sug tutte, så vi slipper se er grina för helvete. Allså de finns mer i världen än ni tror, allt är inte era egna erfarenheter, vi övriga här har faktiskt också upplevt saker.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

bensinskalle skrev:aja ja kan ju bara säga en sak: ni är ju tamejfan helt jävla störda, ja ä så jävla svintrött på ert skitsnack, ni är ju bara ena jävla neggon hela jävla packet, stick hem till era hormammor och sug tutte, så vi slipper se er grina för helvete. Allså de finns mer i världen än ni tror, allt är inte era egna erfarenheter, vi övriga här har faktiskt också upplevt saker.


Ni övriga?


Hoppas du får en varning / ban för det där inlägget. ( men antagligen inte eftersom vi är på detta forum... )

Ja helvete vad jag är NEGATIV som vet att en effektrörsmoped inte går över 100blås!

Men det kommer nog en dag när du också växer upp och förstår att du har fel.
Kafi
Elmoped
Inlägg: 28
Blev medlem: 20 juni 2007, 11:31

Inlägg av Kafi »

bensinskalle skrev:aja ja kan ju bara säga en sak: ni är ju tamejfan helt jävla störda, ja ä så jävla svintrött på ert skitsnack, ni är ju bara ena jävla neggon hela jävla packet, stick hem till era hormammor och sug tutte, så vi slipper se er grina för helvete. Allså de finns mer i världen än ni tror, allt är inte era egna erfarenheter, vi övriga här har faktiskt också upplevt saker.
Upplevt saker? vad menar du? orgasm? okej tufft gangster, får man ta på dig?
haha, du är trött på vårat skitsnack? ska du säga, en Senda med giannelli gör inte 110+, åhnej, den gör 80-90 km/h om du har lite tur.
oCh ej walla mannen du säga till mig att jag knulla min mamma, jag skera upp den hals! fattardo?
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

så rädd ja blir, men om ja nu har fel, vad rättfärdigar dina egna slutsatser, vad säger att du har rätt då???
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

okej men vi säger att en moppe med effekt max gör 70 så blir alla glada :D ^^
Kafi
Elmoped
Inlägg: 28
Blev medlem: 20 juni 2007, 11:31

Inlägg av Kafi »

bensinskalle skrev:så rädd ja blir, men om ja nu har fel, vad rättfärdigar dina egna slutsatser, vad säger att du har rätt då???
En sak, jag hänger på MoppenetForum. stopp, det räcker, förstått?
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:okej men vi säger att en moppe med effekt max gör 70 så blir alla glada :D ^^


Mycket troligt att en bra inställd moped med effektrör kan göra 90blås.


Men det vara ni inte förstå, tyvär.
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

okej men då säger vi att en moppe max göe 90 med effekt då :) ha d gött
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Kafi skrev:
bensinskalle skrev:aja ja kan ju bara säga en sak: ni är ju tamejfan helt jävla störda, ja ä så jävla svintrött på ert skitsnack, ni är ju bara ena jävla neggon hela jävla packet, stick hem till era hormammor och sug tutte, så vi slipper se er grina för helvete. Allså de finns mer i världen än ni tror, allt är inte era egna erfarenheter, vi övriga här har faktiskt också upplevt saker.
Upplevt saker? vad menar du? orgasm? okej tufft gangster, får man ta på dig?
haha, du är trött på vårat skitsnack? ska du säga, en Senda med giannelli gör inte 110+, åhnej, den gör 80-90 km/h om du har lite tur.
oCh ej walla mannen du säga till mig att jag knulla min mamma, jag skera upp den hals! fattardo?
var dehär riktat till dig eller??? men känner du skuld, så får du gärna ta åt dig
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

okej en moppe kan allså inte göra 100 me effekt, fint då vet vi de
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Kafi
Elmoped
Inlägg: 28
Blev medlem: 20 juni 2007, 11:31

Inlägg av Kafi »

bensinskalle skrev:
Kafi skrev:
bensinskalle skrev:aja ja kan ju bara säga en sak: ni är ju tamejfan helt jävla störda, ja ä så jävla svintrött på ert skitsnack, ni är ju bara ena jävla neggon hela jävla packet, stick hem till era hormammor och sug tutte, så vi slipper se er grina för helvete. Allså de finns mer i världen än ni tror, allt är inte era egna erfarenheter, vi övriga här har faktiskt också upplevt saker.
Upplevt saker? vad menar du? orgasm? okej tufft gangster, får man ta på dig?
haha, du är trött på vårat skitsnack? ska du säga, en Senda med giannelli gör inte 110+, åhnej, den gör 80-90 km/h om du har lite tur.
oCh ej walla mannen du säga till mig att jag knulla min mamma, jag skera upp den hals! fattardo?
var dehär riktat till dig eller??? men känner du skuld, så får du gärna ta åt dig
Klart jag gör, henry är min broder, riktar du nått mot han så riktar du det mot mig..
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:okej men då säger vi att en moppe max göe 90 med effekt då :) ha d gött


Stämmer ju nästan så ja.


Som inte att Thrower gör över 100 ja.....
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

men vi kan säga att thowe gör 25 så blire bra :D
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:men vi kan säga att thowe gör 25 så blire bra :D


Thrower går i ungefär 75-80 ärliga.
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

mmm :shock:
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:mmm :shock:

vad säger dig att den skulle göra över 100blås?

Kanske om du hade sagt 85 men 100 är ju så jävla orimligt så det skriker ju mytoman om dig.
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

men jag får tro det om jag vill.... men orka snacka om det mer nu... så vi säger väll att jag hade fel då
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:men jag får tro det om jag vill.... men orka snacka om det mer nu... så vi säger väll att jag hade fel då

Det sorgliga ligger ju i att du förstår nu att den inte gör det efter jag och Kafi förklarade men inte vågar du erkänna det, nej nej...
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

men komm och testkör min moppe så f¨år du seeee själv.. du har fan aldrig kört den eller sett den göra..
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:men komm och testkör min moppe så f¨år du seeee själv.. du har fan aldrig kört den eller sett den göra..

Kört 5 olika mopar med thrower, både AM6 och Ebs/ebe och d50, tvivlar på att din skulle gå så mycket värre
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

men tvivla på det då
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

och jag säger inte att man kommer upp i 100 i en liten nedförsbacke.. Jag menar en riktigt lång.. då kommer den upp i 100 + .-. Och en riktigt lång raka
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:och jag säger inte att man kommer upp i 100 i en liten nedförsbacke.. Jag menar en riktigt lång.. då kommer den upp i 100 + .-. Och en riktigt lång raka

Så du menar att din moped går lika fort på en lång raka som en lång nerförsbacke?


Schyst.
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

har aldrig kört på en LÅNG raka som är helt rak.-. den kan ju luta lite nerått med? Men det tar som sagt riktigt lång tid att komma upp i den farten.. 80-85 kommer man fort upp i.. sen segar d som fan.. Men när man legat så ett bra tag så går det.. om man lutar sig ner
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:har aldrig kört på en LÅNG raka som är helt rak.-. den kan ju luta lite nerått med? Men det tar som sagt riktigt lång tid att komma upp i den farten.. 80-85 kommer man fort upp i.. sen segar d som fan.. Men när man legat så ett bra tag så går det.. om man lutar sig ner

på din Hastighetsmätare ja?
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

och med bil.. men skit samma.
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:och med bil.. men skit samma.

1. Du har alltså dragit ut med moppen med en bil och maxxat alla rakor du hittat och nerförsbackar och sett att din moppe gör över 100?

2. Om du har gjort detta med dina föräldrar börja saker och ting falla på plats här...
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

kan alla tagga ner lite? så slipper forum bli stängda för ett tag och sånnt skit... en moppe med rör och bra inställningar, större förgasare och iprincip allt förutom ny cylinder kan göra med rätt drevning ca 100km/h ok? oinställd med enbart munstycke typ 75-80. min gör ca 85-90 med min drevning men ska drevas om för den varvar så jävligt så jag inte kan toppa den utan att oroa mig för att det inte ska hålla.. så snälla, lugna ned er ok?
stage6
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 31 maj 2007, 16:29

Inlägg av stage6 »

Vi är lugna (A)
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Henry skrev:
stage6 skrev:men komm och testkör min moppe så f¨år du seeee själv.. du har fan aldrig kört den eller sett den göra..

Kört 5 olika mopar med thrower, både AM6 och Ebs/ebe och d50, tvivlar på att din skulle gå så mycket värre
"kört 5 olika moppar", vem är mytoman nu då???

ja känner tre pers som åkt 100 me effekt, men skitsamma, du får tro vad du vill, men du fortsätter ju hacka även fast vi ger oss
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Låst