angående Twostroke

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

skulle det vara gratis frakt över 1000 kr

Ja
18
100%
Nej
0
Inga röster
 
Antal röster: 18

Användarens profilbild
yamaha2
Elmoped
Inlägg: 123
Blev medlem: 6 april 2008, 22:54
Ort: Färgelanda

angående Twostroke

Inlägg av yamaha2 »

Jag skulle vilja att när man köper moppe saker över 1000 kr så skulle det vara gratis frakt tycker jag för det är ju många ´sidor som har den regeln. Twostroke är även dyrare på vissa saker

Vad tycker ni
Användarens profilbild
banshee
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 380
Blev medlem: 25 februari 2008, 19:49

Inlägg av banshee »

du behöver ju inte köpa på twostroke då
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

säger dom banshee,

fast de skulle inte vara dumt heller, eftersom Twostroke har saker som andra inte har :)
Bild
Arctura
Elmoped
Inlägg: 3
Blev medlem: 3 december 2007, 12:38
Ort: Östersund

Inlägg av Arctura »

Tycker det funkar bra som de är nu redan, de kan inte vara hur billigt som helst :)
Användarens profilbild
banshee
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 380
Blev medlem: 25 februari 2008, 19:49

Inlägg av banshee »

jag köper allt mitt där och jag tycker inte d har kostat så mkt i frakt, men om du har något i mot d så behöver du ju inte köpa dina saker där
mt5a_stunt
Kinaraket
Inlägg: 965
Blev medlem: 6 oktober 2007, 10:16

Inlägg av mt5a_stunt »

har man nåt emot de så så kan man ju skita i å köpa där men skulle ju vart bra som om man bara hade 1890 eller vad ett tk kostar å då har man inte råd med frakten sen
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

mt5a_stunt skrev:har man nåt emot de så så kan man ju skita i å köpa där men skulle ju vart bra som om man bara hade 1890 eller vad ett tk kostar å då har man inte råd med frakten sen
då får man spara lite till, varför ska twostroke stå för din frakt? de är posten som får pengar. dock tycker jag att de borde fixa kortbetalning med frakten så blir det billigare :) så man slipper postförskott, det vore däremot bra så man slipper betala 150kr frakt för en sak på 20 kr :P
Användarens profilbild
nisse__nice
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 362
Blev medlem: 11 oktober 2007, 18:35
Ort: östervåla

Inlägg av nisse__nice »

chifen skrev:
mt5a_stunt skrev:har man nåt emot de så så kan man ju skita i å köpa där men skulle ju vart bra som om man bara hade 1890 eller vad ett tk kostar å då har man inte råd med frakten sen
då får man spara lite till, varför ska twostroke stå för din frakt? de är posten som får pengar. dock tycker jag att de borde fixa kortbetalning med frakten så blir det billigare :) så man slipper postförskott, det vore däremot bra så man slipper betala 150kr frakt för en sak på 20 kr :P
håller med där :D :D
Skriv svar