Portning Halland

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
erkan94
Avstängd
Inlägg: 790
Blev medlem: 8 maj 2009, 18:35

Portning Halland

Inlägg av erkan94 »

Finns det någon här som bor i Halland och kan porta en 74cc barikit cylinder?
"jag har en paeugot ludix elegane! med autochok! har jag automunsyke också? eller måste jag byta de för att sätta på ett trimrör?"
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Portning Halland

Inlägg av ktm_danielsson »

erkan94 skrev:Finns det någon här som bor i Halland och kan porta en 74cc barikit cylinder?
Det bästa är väll att skicka cylindern till någon du VET portar bra.
Inte värt o låta nån mopperägger som enligt sig själv är trimmar kungen som åker runt på en rostig drac som skär 1 gång i veckan ;)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
erkan94
Avstängd
Inlägg: 790
Blev medlem: 8 maj 2009, 18:35

Re: Portning Halland

Inlägg av erkan94 »

ktm_danielsson skrev:
erkan94 skrev:Finns det någon här som bor i Halland och kan porta en 74cc barikit cylinder?
Det bästa är väll att skicka cylindern till någon du VET portar bra.
Inte värt o låta nån mopperägger som enligt sig själv är trimmar kungen som åker runt på en rostig drac som skär 1 gång i veckan ;)
Haha nej det är ju iofs sant :)
"jag har en paeugot ludix elegane! med autochok! har jag automunsyke också? eller måste jag byta de för att sätta på ett trimrör?"
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

men nu var ju inte frågan om HAN visste ngn bra portare. han frågade om andra vet ngn som är bra på att porta i halland.

Nej, jag vet tyvärr ingen :roll:
Användarens profilbild
slidermannen
Elmoped
Inlägg: 73
Blev medlem: 24 juni 2010, 23:13

Inlägg av slidermannen »

tja, på delta mc i fallkenberg så kan de porta, men vet dock inte om de gör de till moppar, då det är en mc affär, men det går säkert bra. :D
scootertuning is not a sport it's a lifestyle!<3
Yamaha slider<3
Hardstyle is my style!<3
Qlimax 2013!<3
Användarens profilbild
erkan94
Avstängd
Inlägg: 790
Blev medlem: 8 maj 2009, 18:35

Inlägg av erkan94 »

slidermannen skrev:tja, på delta mc i fallkenberg så kan de porta, men vet dock inte om de gör de till moppar, då det är en mc affär, men det går säkert bra. :D
Jo jag vet, bor i Falkenberg så har kollat med dem men de gör inte moppar :(
"jag har en paeugot ludix elegane! med autochok! har jag automunsyke också? eller måste jag byta de för att sätta på ett trimrör?"
Användarens profilbild
slidermannen
Elmoped
Inlägg: 73
Blev medlem: 24 juni 2010, 23:13

Inlägg av slidermannen »

erkan94 skrev:
slidermannen skrev:tja, på delta mc i fallkenberg så kan de porta, men vet dock inte om de gör de till moppar, då det är en mc affär, men det går säkert bra. :D
Jo jag vet, bor i Falkenberg så har kollat med dem men de gör inte moppar :(
okej men du kan ju kolla här i varberg på mc service, tror inte dem gör det men alltid värt ett försök:D annars så tror jag inte det finns några andra här i varberg som gör det tror inte det har funnits heller förutom min farfar:D
scootertuning is not a sport it's a lifestyle!<3
Yamaha slider<3
Hardstyle is my style!<3
Qlimax 2013!<3
Användarens profilbild
erkan94
Avstängd
Inlägg: 790
Blev medlem: 8 maj 2009, 18:35

Inlägg av erkan94 »

slidermannen skrev:
erkan94 skrev:
slidermannen skrev:tja, på delta mc i fallkenberg så kan de porta, men vet dock inte om de gör de till moppar, då det är en mc affär, men det går säkert bra. :D
Jo jag vet, bor i Falkenberg så har kollat med dem men de gör inte moppar :(
okej men du kan ju kolla här i varberg på mc service, tror inte dem gör det men alltid värt ett försök:D annars så tror jag inte det finns några andra här i varberg som gör det tror inte det har funnits heller förutom min farfar:D
Ja det kan jag göra :) skulle vart sjysst om du kunde säga till om du hitta någon som kan porta i varberg :D
"jag har en paeugot ludix elegane! med autochok! har jag automunsyke också? eller måste jag byta de för att sätta på ett trimrör?"
Användarens profilbild
slidermannen
Elmoped
Inlägg: 73
Blev medlem: 24 juni 2010, 23:13

Inlägg av slidermannen »

jag fråga pappa och han sa att han inte viste några :(
scootertuning is not a sport it's a lifestyle!<3
Yamaha slider<3
Hardstyle is my style!<3
Qlimax 2013!<3
Användarens profilbild
erkan94
Avstängd
Inlägg: 790
Blev medlem: 8 maj 2009, 18:35

Inlägg av erkan94 »

slidermannen skrev:jag fråga pappa och han sa att han inte viste några :(
okej, tack ändå :)
"jag har en paeugot ludix elegane! med autochok! har jag automunsyke också? eller måste jag byta de för att sätta på ett trimrör?"
Användarens profilbild
SickRazer
Gasres
Inlägg: 1569
Blev medlem: 12 juli 2010, 15:33
Ort: Kungsbacka
Kontakt:

Inlägg av SickRazer »

Finns säkert någon i Göteborg om du nu orkar köra upp dit... Bara kolla på mc/moped service på Internet i Göteborg.
Låst