THE TwoStrokeRider Movie

Här kan du publicera all din media som du vill visa! Stuntmedia har en egen kategori.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Keeroy
Ktm 125!
Inlägg: 300
Blev medlem: 2 december 2007, 00:26
Ort: Skara

THE TwoStrokeRider Movie

Inlägg av Keeroy »

tja :D några av er har väll redan sett min film som mekanikern länkade upp, men jag tänkte göra om den, för den som låg på youtube var bara ett test, så jag undrar om det är ngn som har ett önskemål att få sitt projekt uppvisat eller ngt? xD eller kom gärna med förslag om vad jag kan ha med.

tack!
// Keeroy@tsr
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator
Inlägg: 3416
Blev medlem: 24 september 2007, 14:43
Ort: Skara

Inlägg av KoNG »

som sagt fixa något om shoppen ^^
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Användarens profilbild
Mekanikern
F.D Moderator
Inlägg: 804
Blev medlem: 30 maj 2007, 16:37
Ort: Södertälyeah!
Kontakt:

Inlägg av Mekanikern »

Typ Slogan i slutet. Sen kanske marknadsföra att vi har släppt en ny tröja.
Användarens profilbild
Keeroy
Ktm 125!
Inlägg: 300
Blev medlem: 2 december 2007, 00:26
Ort: Skara

Inlägg av Keeroy »

Mekanikern skrev:Typ Slogan i slutet. Sen kanske marknadsföra att vi har släppt en ny tröja.
hmm... aa men filmen har ganska högt tempo, så det blir lite svårt... men jag ska försöka ;)
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

du kan gärna visa upp mitt projekt om du vill, säg till innan bara så jag hinner lägga upp nya pics
Skriv svar