från aerox till trike

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

ska triken ha 2 hjul fram eller bak?

Omröstningen slutade 26 mars 2008, 20:41

2 hjul fram
3
100%
 
Antal röster: 3

Användarens profilbild
wotan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 195
Blev medlem: 20 november 2007, 17:56
Ort: Karlstad

från aerox till trike

Inlägg av wotan »

vad tror ni om att bygga en trike av bla aerox delar. 2 hjul fram å ett bak. låg som f*n typ gokart. hyper aerox motor å moddade kåpor. skulle va fräckt som fan tycker jag iaf. men vad tycker ni? 8)
fjegge
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 683
Blev medlem: 8 oktober 2007, 21:47
Ort: Stockholm ( Täby)

Inlägg av fjegge »

Go for it :D
mt5a_stunt
Kinaraket
Inlägg: 965
Blev medlem: 6 oktober 2007, 10:16

Inlägg av mt5a_stunt »

gör de skulle vart häftigt men lägg ut ett projekt i sånna fal skit i kåpor å fixa 2 fast setup skulle ju vart najs
Sendarajder
Varnad
Inlägg: 1020
Blev medlem: 7 januari 2008, 03:56

Re: från aerox till trike

Inlägg av Sendarajder »

wotan skrev:vad tror ni om att bygga en trike av bla aerox delar. 2 hjul fram å ett bak. låg som f*n typ gokart. hyper aerox motor å moddade kåpor. skulle va fräckt som fan tycker jag iaf. men vad tycker ni? 8)
ja men om du ska göra en trike då ska det vara 2hjul där bak :D. 2hjul fram så blir det antingen en shopper eller flak moppe :P
Användarens profilbild
knasbubbling
Elmoped
Inlägg: 46
Blev medlem: 2 februari 2008, 14:57

Inlägg av knasbubbling »

tycker egentligen att det skulle vara coolare med två hjul fram, men det känns som om det blir lättare att göra två bak? rätta mig om jag har fel.
Användarens profilbild
wotan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 195
Blev medlem: 20 november 2007, 17:56
Ort: Karlstad

Inlägg av wotan »

knasbubbling skrev:tycker egentligen att det skulle vara coolare med två hjul fram, men det känns som om det blir lättare att göra två bak? rätta mig om jag har fel.
jag tycker 2 hjul fram skulle vara coolast. jag kommer att bygga den lite som en gokart. med stol å sånna grejer. inte alls lik en flak moped eller shopper.
detta kommer antagligen att bli ett sommar projekt.
Skriv svar